Weer een zonnetje nu iddquote:Op zondag 5 april 2026 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier regende het ook even, maar een stuk minder dan daar. Maar ook daar is het weer voorbij zo te zien
Hoezo, heb je wat op je kerfstok?!quote:Op zondag 5 april 2026 14:48 schreef Wrapster het volgende:
Vriendin ging net naar het werk en toen kwam de TV Noord bus voorbij rijden met een bijrijder met camera op de schouder... Hopelijk ben ik niet gefilmd
Benieuwd of Pogi er straks weer vandoor gaat, hoop het niet.quote:Op zondag 5 april 2026 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wij wachten met spanning op de koppenberg
Nee, gewoon geen zin om op TV te komenquote:Op zondag 5 april 2026 14:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoezo, heb je wat op je kerfstok?!
Liever pogi dan remco wel.quote:Op zondag 5 april 2026 14:50 schreef Flory- het volgende:
[..]
Benieuwd of Pogi er straks weer vandoor gaat, hoop het niet.
*kijken gaat*quote:Op zondag 5 april 2026 14:51 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Nee, gewoon geen zin om op TV te komen
Hmm nee ben intussen wat meer Remco, maar nog liever Matje of eindelijk weer eens Wout.quote:
Hopelijk heb je wind meequote:Op zondag 5 april 2026 15:12 schreef mschol het volgende:
zo eens kijken of ik vooruit kan komen met de wind op de fiets...
mja, in de tussentijd is het gaan regenen, dus ik wacht wel.. ik heb geen haast met weggaan, maar wilde vandaag wel even weg..quote:
Nah, regenquote:Op zondag 5 april 2026 15:30 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, in de tussentijd is het gaan regenen, dus ik wacht wel.. ik heb geen haast met weggaan, maar wilde vandaag wel even weg..
Hij slaapt en heeft een snottebelquote:Op zondag 5 april 2026 15:33 schreef Ama het volgende:
Hopelijk zakt mijn hoofdpijn nog wel weg. Ik vind het dus wel grappig dat ze dit soort robots gebruiken in dat restaurant waar ik straks heen ga:
[ afbeelding ]
Ja deze stond vlakbij de uitgang niks te doen. Dit was in het restaurant:quote:
Heb toch liever een mooie serveerster ipv zo'n onpersoonlijk dingquote:Op zondag 5 april 2026 15:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja deze stond vlakbij de uitgang niks te doen. Dit was in het restaurant:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |