SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Gewoon een stelletje autisten die niet tegen verandering kunnen dusquote:Op zaterdag 4 april 2026 19:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Terwijl andere zoogdieren evolueerden om levende jongen te baren, hielden de voorouders van het vogelbekdier vast aan het leggen van eieren—een erfenis van hun verre reptielachtige voorouders.
Dit is wel licht verontrustendquote:Op zaterdag 4 april 2026 19:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Melk zonder tepels: Ze produceren wel melk (een zoogdierkenmerk), maar omdat ze geen tepels hebben, "zweet" de moeder de melk uit haar huidplooien, waar de jongen het vanaf likken.
Vogelbekdieren zijn gewoon zoogdieren die zo vroeg in de evolutionaire geschiedenis van zoogdieren zijn afgesplitst van andere zoogdieren dat ze bijzondere eigenschappen hebben en nog veel gemeen hebben met reptielen. Vogels stammen af van de dinosaurus en hebben er niets mee te maken.quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bedankt Nizgpt, maar dan is de eerdere omschrijving van Luctor dus een leugen, want die zegt dat het niet mogelijk is dat een zoogdier en gevogelte kruisen
FOK!kersquote:Op zaterdag 4 april 2026 19:38 schreef LTVDK het volgende:
Gewoon een stelletje autisten die niet tegen verandering kunnen dus
Komt wel weer keerquote:Op zaterdag 4 april 2026 19:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb al iets met mijn vader anders hadden we wel kunnen chillen. Sorry.
Ja, goede vraag.quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:38 schreef Nizno het volgende:
waarom doet het verjaardagplaatje het niet ondanks dat er geen jarige is?
Omg jaquote:Op zaterdag 4 april 2026 19:39 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Komt wel weer keer![]()
Chillen en pizza eten ofzo
Hawaii hebben ze nietquote:Op zaterdag 4 april 2026 19:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Omg jamaar dan ga ik wel een keer iets anders nemen dan pizza tonijn.
Misschien zit @Citizen.Erased met de site te fröbelen?quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:38 schreef Nizno het volgende:
waarom doet het verjaardagplaatje het niet ondanks dat er geen jarige is?
Dat is vaak verstandig inderdaadquote:Op zaterdag 4 april 2026 19:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Lekker gedoucht. Schone kleertjes aan. Alleen nog een shirt. Dat doe ik nadat ik de tandjes heb gepoetst
Ik saté kiepquote:
Ja, lijkt me niet echt prettig om met een wit vlekje op mijn shirt in het theater te zitten, ook al zal het niemand opvallenquote:
Ik probeer me er iets bij voor te stellen, vooral het Hawaii gedeelte maar het lukt me niet.quote:
gwn jas eroverheenquote:Op zaterdag 4 april 2026 19:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, lijkt me niet echt prettig om met een wit vlekje op mijn shirt in het theater te zitten, ook al zal het niemand opvallen
Oeh Italiano's, die heb ik al lang niet meer opquote:Op zaterdag 4 april 2026 19:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Gij zult nooit meer Italiano betreden
Ananas zou wel in een daadwerkelijke wrap kunnen. Of het lekker is? Geen ideequote:Op zaterdag 4 april 2026 19:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik probeer me er iets bij voor te stellen, vooral het Hawaii gedeelte maar het lukt me niet.
Oh we hebben het nu echt over wraps.quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:49 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ananas zou wel in een daadwerkelijke wrap kunnen. Of het lekker is? Geen idee
Veel plezierquote:
Ja want dat wat je al zegt; dat Hawaii gedeelte is een ding dus dan maar de eetbarequote:
Je zou er achteraf een bloemenkrans overheen kunnen gooien?quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:52 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ja want dat wat je al zegt; dat Hawaii gedeelte is een ding dus dan maar de eetbare
In een Hawaii shirt?quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:54 schreef Ama het volgende:
Zonnebrilletje op dit dat. Oke ik draaf weer door.
Video van geprobeerd te maken maar hij snapt het niet helemaal...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heeft FOK verlaten
quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:55 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Video van geprobeerd te maken maar hij snapt het niet helemaal...Ik vind hem wel cute.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:55 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Video van geprobeerd te maken maar hij snapt het niet helemaal...Die kipnijn doet wel een beetje raar met zijn pootjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Dat was ook niet de vraag.quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:57 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Uhu, het kan dus wel![]()
Of je het moet willen? Nah
Is sowieso gewoon raarquote:Op zaterdag 4 april 2026 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kipnijn doet wel een beetje raar met zijn pootjes
Is ook lastig vliegen met knijnenpootjes in plaats van vleugelsquote:Op zaterdag 4 april 2026 20:01 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Is sowieso gewoon raarIk had gevraagd het dier wat rond te laten huppen en als een kip kleine stukjes vliegen, dat is niet wat ik hier zie...
Ah ja, geen veren. Dan is het wel logischquote:Op zaterdag 4 april 2026 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is ook lastig vliegen met knijnenpootjes in plaats van vleugels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |