quote:Op zondag 5 april 2026 11:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelf ik ben in de gym.
Moet je ook nog op paasbrunch bij je ouders?
Er was toen net een staartje van een orkaan (geloof ik) uit de VS die toen naar Europa kwam.quote:Op zondag 5 april 2026 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. En dan dat geluid erbij
Ik teken voor 6 uur slaap.quote:Op zondag 5 april 2026 11:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En ik sport al zat in de week joh, af en toe moet er ook even een beetje rust gepakt worden. Zeker op amper 6 uur slaap.
Straks samen met je date sporten!quote:Op zondag 5 april 2026 11:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En ik sport al zat in de week joh, af en toe moet er ook even een beetje rust gepakt worden. Zeker op amper 6 uur slaap.
Urenlang cardio.quote:Op zondag 5 april 2026 11:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Straks samen met je date sporten!
Hartpomp.quote:Op zondag 5 april 2026 12:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Iedereen moest even bijkomen van die laatste post.
Fles zegt ook wel hele rare dingen.quote:Op zondag 5 april 2026 12:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Iedereen moest even bijkomen van die laatste post.
quote:Op zondag 5 april 2026 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Fles gaat zo de deur uitGezellig doen bij papsie en mamsie.
quote:
Ik maar 11k, even een beetje energie sparenquote:Op zondag 5 april 2026 12:29 schreef gianni61 het volgende:
12000 stapjes gedaan. genoeg voor vandaag
Rondjes door de trein lopen, kijken of die dan extra veel kilometers teltquote:
quote:Op zondag 5 april 2026 13:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn ouders hebben gisteren Ronde van Vlaanderen gekeken op Eurosport, maar dat was blijkbaar een herhaling van vorig jaar, maar dat hebben ze niet door gehad.
België ziet er toch vaak uit alsof ze nog in de jaren '90 zitten, dus als ze de Ronde van 2013 uitzenden zie je dat verschil ook nietquote:Op zondag 5 april 2026 13:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn ouders hebben gisteren Ronde van Vlaanderen gekeken op Eurosport, maar dat was blijkbaar een herhaling van vorig jaar, maar dat hebben ze niet door gehad.
Ik kom ook alleen maar in Bargeres, Emmen dorp en Noordbarge.quote:Op zondag 5 april 2026 10:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou meteen verklaren waarom ik het niet weet want ik kom zelden buiten de wijken die tegen het centrum aanzitten.![]()
Komen wij daar ook in de zomerquote:Op zondag 5 april 2026 13:10 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik kom ook alleen maar in Bargeres, Emmen dorp en Noordbarge.
Wel terecht dat het wordt uitgesteld dan. Die stel kleuters allemaal maar een stadionverbod en een paar daagjes in de cel.quote:Op zondag 5 april 2026 13:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Go Ahead - PEC uitgesteld omdat een stel kleuters hun gezicht bedekt hadden
Emmen dorp?quote:Op zondag 5 april 2026 13:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Komen wij daar ook in de zomer
quote:Op zondag 5 april 2026 12:29 schreef gianni61 het volgende:
12000 stapjes gedaan. genoeg voor vandaag
quote:Op zondag 5 april 2026 12:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik maar 11k, even een beetje energie sparen
Uitsloversquote:
Ja, daarom ook dequote:Op zondag 5 april 2026 13:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel terecht dat het wordt uitgesteld dan. Die stel kleuters allemaal maar een stadionverbod en een paar daagjes in de cel.
Nee, maar we zitten ver in het Noorden danquote:
Ja, waar dan?quote:Op zondag 5 april 2026 13:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, maar we zitten ver in het Noorden dan
Park Akenveen.quote:
Zitten veel vluchtelingen.quote:
quote:
Nou liever gewoon nergens een wedstrijd vergallen.quote:Op zondag 5 april 2026 13:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, daarom ook de
Ga elders een wedstrijd vergallen.
Dat is nog beter.quote:Op zondag 5 april 2026 13:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou liever gewoon nergens een wedstrijd vergallen.
Whahahaquote:Op zondag 5 april 2026 13:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou nouquote:Op zondag 5 april 2026 13:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
België ziet er toch vaak uit alsof ze nog in de jaren '90 zitten, dus als ze de Ronde van 2013 uitzenden zie je dat verschil ook niet
Heb al gekekenquote:Op zondag 5 april 2026 08:52 schreef Haags het volgende:
[ x ]
@:wereldgozer Bij jou ook zo gezellig tijdens het diner?
Hier is het bewolkt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |