ik denk bij een scherpe bocht in een snelle weg, maar verder heb ik ook weinig aanknopingspunten.quote:
Mijn familie stond er uiteraard wel weer tussen.quote:Op zondag 5 april 2026 08:52 schreef Haags het volgende:
[ x ]
@:wereldgozer Bij jou ook zo gezellig tijdens het diner?
Kan even niet plaatsen waar dit is.quote:
Net lekker uit lopen waaien op het strandquote:Op zondag 5 april 2026 09:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier is het gewoon grijs met 10 graden en harde wind
Lekker, ik hou van het strand en de zeequote:Op zondag 5 april 2026 10:32 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Net lekker uit lopen waaien op het strand
Ziet eruit als een plek waar ik nooit kom.quote:Op zondag 5 april 2026 10:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik denk bij een scherpe bocht in een snelle weg, maar verder heb ik ook weinig aanknopingspunten.
Ik denk dat ergens in een dorp als Emmer Compascuum ofzo.quote:Op zondag 5 april 2026 10:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kan even niet plaatsen waar dit is.
Ben er niet vaak te vinden maar als het beetje waaitquote:Op zondag 5 april 2026 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, ik hou van het strand en de zee
Dan is het helemaal mooi, alleen moet je dan vaak wel wat voor je mond doen en een bril voor het zandquote:Op zondag 5 april 2026 10:39 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ben er niet vaak te vinden maar als het beetje waait
Kan maar zo.quote:Op zondag 5 april 2026 10:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk dat ergens in een dorp als Emmer Compascuum ofzo.
Daarom is nu juist fijn want geen opstuivend zandquote:Op zondag 5 april 2026 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is het helemaal mooi, alleen moet je dan vaak wel wat voor je mond doen en een bril voor het zand
Dan waait het ook niet hard, of het zand is drijfnatquote:Op zondag 5 april 2026 10:44 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Daarom is nu juist fijn want geen opstuivend zand
Jup, is nat inderdaad. En toch een windkrachtje 5 ofzo.quote:Op zondag 5 april 2026 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan waait het ook niet hard, of het zand is drijfnat
Zou meteen verklaren waarom ik het niet weet want ik kom zelden buiten de wijken die tegen het centrum aanzitten.quote:
Ik vind die golven dan altijd zo fascinerend als het stormtquote:Op zondag 5 april 2026 10:48 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Jup, is nat inderdaad. En toch een windkrachtje 5 ofzo.
Krijg net via whatsApp een filmpje van mijn neef, die woont op loopafstand bij de zeequote:Op zondag 5 april 2026 10:48 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Jup, is nat inderdaad. En toch een windkrachtje 5 ofzo.
hoax. Ik Nederland heb je altijd wind tegen.quote:Op zondag 5 april 2026 10:50 schreef Ama het volgende:
Nog even ik word vanmiddag gewoon richting het restaurant geblazen op de fiets.
Vond ik in Ierland ook zo mooi.quote:Op zondag 5 april 2026 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind die golven dan altijd zo fascinerend als het stormt
Dat geloof ik graag. En dan dat geluid erbijquote:Op zondag 5 april 2026 10:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vond ik in Ierland ook zo mooi.
Niet vandaagquote:Op zondag 5 april 2026 10:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voordat je het weet wil je alweer gaan sporten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |