SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:![]()
Die is leuk.quote:
Hierin zou @essnhills gelijk worden afgevoerd naar de ICquote:
waaromquote:Op vrijdag 3 april 2026 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hierin zou @:essnhills gelijk worden afgevoerd naar de IC
Tomatenquote:
zou inderdaad een mooi motiefje zijn om achter mijn kookplaat te gebruiken als splashbordquote:
Daar zit ze straks toch aan geketend bij die harige boodschappentasquote:
ik had nog nooit van mary janes gehoord, maar ik weet precies wat je bedoeltquote:Op vrijdag 3 april 2026 14:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je vier bent. met een malloit en mary janes eronder
quote:Op vrijdag 3 april 2026 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar zit ze straks toch aan geketend bij die harige boodschappentas
The Furry Big Shopperquote:Op vrijdag 3 april 2026 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar zit ze straks toch aan geketend bij die harige boodschappentas
Nicequote:Op vrijdag 3 april 2026 13:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit is zo leuk om te zien
Ze zitten hier al een aantal jaar. Achterin de tuin is dicht struikgewas en mijn tuin krioelt van xe insecten en overal schuilplekjes. Ideale plek voor een nestje.
Paar jaar geleden eens opgezocht wat je moet doen als je een jong vogeltje alleen ziet zitten.
Nou blijkbaar niks aldus de Vogelbescherming. Hoort bij de opvoeding
Waarom?quote:Op vrijdag 3 april 2026 11:41 schreef Niels0Kurovski het volgende: [..] Dit moet India zijn. En ook aftikken voor elke stempel.
Wanneer gaan jullie trouwenquote:
wie is stiemo?quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eerst moet stiemo nog tien kamelen krijgen
Kan je toch mee?quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah gaat niks worden. hij gaat 22 april weer weg
Alsof je iets te willen hebt als vrouw in een haremquote:
ja okequote:Op vrijdag 3 april 2026 15:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof je iets te willen hebt als vrouw in een harem
ik zag bij de zeeman een linnen tas met een woordgrapje met tomaten erop. En een plaatje met tomatenquote:Op vrijdag 3 april 2026 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hierin zou @:essnhills gelijk worden afgevoerd naar de IC
En ernaast een SP-er op campagne?quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik zag bij de zeeman een linnen tas met een woordgrapje met tomaten erop. En een plaatje met tomaten
Voor de zekerheid maar niet gekocht
Was zeker een tomatig woordgrapjequote:Op vrijdag 3 april 2026 15:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik zag bij de zeeman een linnen tas met een woordgrapje met tomaten erop. En een plaatje met tomaten
Voor de zekerheid maar niet gekocht
Nog snel fun hebben dusquote:Op vrijdag 3 april 2026 15:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan hij niet thuiswerken bij jou?quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denken in oplossingen!quote:
Dat wordt wel een kort huwelijk.quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Watquote:Op vrijdag 3 april 2026 15:50 schreef bitterbal het volgende:
oh man hij vertelde dat zijn zus ook haar op haar rug heeft. We hadden het er over aan wie hij kan vragen om het haar op zijn rug weg te halen. En zijn vrienden waren geen optie maar hij zei dat ik dat dus wel was![]()
En toen zei ik dat als een vriendin mij vroeg om haar rug te scheren ik dat wel zou doenZei die dat zijn zus en haar vriendin dat ook bij elkaar doen
Uhm...quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:50 schreef bitterbal het volgende:
oh man hij vertelde dat zijn zus ook haar op haar rug heeft. We hadden het er over aan wie hij kan vragen om het haar op zijn rug weg te halen. En zijn vrienden waren geen optie maar hij zei dat ik dat dus wel was![]()
En toen zei ik dat als een vriendin mij vroeg om haar rug te scheren ik dat wel zou doenZei die dat zijn zus en haar vriendin dat ook bij elkaar doen
Interessant onderwerp dit.quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:57 schreef bitterbal het volgende:
dus ik vroeg hebben alle iraanse vrouwen rughaar. zei die niet allemaal maar als ze wat haar hebben is het zwart haar wat extra duidelijk is
quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Interessant onderwerp dit.
En ook weer niet.
Aparte gesprekken wel om te voeren met je datequote:Op vrijdag 3 april 2026 15:57 schreef bitterbal het volgende:
dus ik vroeg hebben alle iraanse vrouwen rughaar. zei die niet allemaal maar als ze wat haar hebben is het zwart haar wat extra duidelijk is
ja vind je?quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Aparte gesprekken wel om te voeren met je date
scheren tradwifes ook hun hele lijf?quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Op een date wil ik vooral weten dat ze een tradwife is!
Iewliequote:Op vrijdag 3 april 2026 15:50 schreef bitterbal het volgende:
Vraag je ook altijd bodycount?quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Op een date wil ik vooral weten dat ze een tradwife is!
Ik zou haar doorsturen naar een laser kliniekquote:Op vrijdag 3 april 2026 16:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij zou niet het rughaar van je vriendin scheren?
en als ze dat nie wilt?quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou haar doorsturen naar een laser kliniek
ik ga niemand vertellen hoeveel mensen ik vermoord hebquote:Op vrijdag 3 april 2026 16:21 schreef bitterbal het volgende:
dat bodycount vragen is echt een generatie ding geloof ik
ja geen idee ookquote:Op vrijdag 3 april 2026 16:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom zou ze dan wel willen dat ik het scheer?
Misschien wel rustgevend.quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom zou ze dan wel willen dat ik het scheer?
Of niet kan betalen.quote:
Mijn wifey? Goed hoorquote:Op vrijdag 3 april 2026 16:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe is het nog met je dinnetje?
ik betaalde hier voor benen en okselsquote:Op vrijdag 3 april 2026 16:32 schreef Flory- het volgende:
[..]
Of niet kan betalen.
Mega duur die laserbeurten en als het hormonaal is komt het weer terug.
Dat valt wel mee ja.quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik betaalde hier voor benen en oksels
87,63 Euro
hoe snel kwam het weer terug?quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:36 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dat valt wel mee ja.
Ik heb het zovaak laten doen in het verleden en het kwam altijd terug.
Gelukkig op verwijzing dus kreeg er nog iets van terug.
Het is moeilijk te zeggen of het dan nieuwe haartjes zijn, maar een half jaar later stond ik weer vol.quote:
Je moet ook om de 1.5 maand anders zitten je haartjes niet in de juiste cyclusquote:Op vrijdag 3 april 2026 16:39 schreef Flory- het volgende:
[..]
Het is moeilijk te zeggen of het dan nieuwe haartjes zijn, maar een half jaar later stond ik weer vol.
Heb het jarenlang gedaan
Het komt ooit goedquote:Op vrijdag 3 april 2026 16:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Ik ga steeds een mm vooruit geloof ik.
Klopt, deed ik ook en elk half jaar weer opnieuw een flink aantal beurten.quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je moet ook om de 1.5 maand anders zitten je haartjes niet in de juiste cyclus
Iedere ring is een dag. De kleur zegt hoe warm het die dag was. Is voor het neefje van Essie, als ie 1 wordtquote:
Het is een temperatuurslangquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Iedere ring is een dag. De kleur zegt hoe warm het die dag was. Is voor het neefje van Essie, als ie 1 wordt
Aah! Leuk ideequote:Op vrijdag 3 april 2026 16:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is een temperatuurslang
Iedere ring van de slang is 1 dag, en dan de max temperatuur van die dag. Vanaf 1 juni 2025
En dit is dus juni
oh das wel echt jammerquote:Op vrijdag 3 april 2026 16:39 schreef Flory- het volgende:
[..]
Het is moeilijk te zeggen of het dan nieuwe haartjes zijn, maar een half jaar later stond ik weer vol.
Heb het jarenlang gedaan
erg leukquote:Op vrijdag 3 april 2026 16:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is een temperatuurslang
Iedere ring van de slang is 1 dag, en dan de max temperatuur van die dag. Vanaf 1 juni 2025
En dit is dus juni
Gaf mijn papa altijd de schuld, die was flink donker behaardquote:
ja ik hou er ook wel rekening mee dat het niet zo uitkomt als dat ik hoop maar we proberen hetquote:Op vrijdag 3 april 2026 17:00 schreef Flory- het volgende:
[..]
Gaf mijn papa altijd de schuld, die was flink donker behaard
Ach ja bij veel vrouwen helpt het goed hoor.quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik hou er ook wel rekening mee dat het niet zo uitkomt als dat ik hoop maar we proberen het
Gaat ie ook mee?quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:04 schreef bitterbal het volgende:
morgen ga ik weer naar samui om te lasergamen
Nu pas?quote:
Gezelligquote:Op vrijdag 3 april 2026 17:14 schreef bitterbal het volgende:
hij zei dat die dit weekend allemaal feestjes af gaat
Ga je het ook filmen en delen . Nu het nog enigszins zonder boete kan??quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:15 schreef Nattekat het volgende:
Ja joh, weer een ongeluk op m'n route.
Is zeker het seizoen daarvoor.
Ga je mee?quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:14 schreef bitterbal het volgende:
quote:
met witte asperges?quote:
Geen idee. Iedere vrouw die ik heb gedate, had wel een beetje haar.quote:
een bossie rooie rozen?quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Iedere vrouw die ik heb gedate, had wel een beetje haar.
Hmm, ik geloof dat ik het nooit heb gevraagd. Dat soort dingen in een gesprek kwamen altijd van de dame af.quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vraag je ook altijd bodycount?
heb jij zo'n moorddadig hoofd dan?quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, ik geloof dat ik het nooit heb gevraagd. Dat soort dingen in een gesprek kwamen altijd van de dame af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
AAN TAFELIk kom er aan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:47 schreef essnhills het volgende:
Vind bodycount zo'n rare term.
Alsof je een seriemoordenaar bent ofzo
quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ga niemand vertellen hoeveel mensen ik vermoord heb
Ach, klinkt wat andersndan "door hoeveel mensen heb jij je laten uitwonen?"quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:47 schreef essnhills het volgende:
waarom zou je uberhaupt moeten weten met hoeveel mensen je eventuele toekomstige bedpartner de lakens heeft gedeeld?quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, klinkt wat andersndan "door hoeveel mensen heb jij je laten uitwonen?"
Ja kan er verder ook niet zo veel mee. Wat wordt er anders mee bedoeld? Met hoeveel mensen je sex gehad hebt of zo?quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:47 schreef essnhills het volgende:
Ja, klinkt wat anders, maar niet op een positieve manier.quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 3 april 2026 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja kan er verder ook niet zo veel mee. Wat wordt er anders mee bedoeld? Met hoeveel mensen je sex gehad hebt of zo?
Dit jaquote:Op vrijdag 3 april 2026 17:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom zou je uberhaupt moeten weten met hoeveel mensen je eventuele toekomstige bedpartner de lakens heeft gedeeld?
Sommige mensen gebruiken het inderdaad in negatieve zin. Andere in positieve.quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, klinkt wat anders, maar niet op een positieve manier.
En verder ook niet super relavant oid.
Zegt wat over haar hoe scorequote:Op vrijdag 3 april 2026 17:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom zou je uberhaupt moeten weten met hoeveel mensen je eventuele toekomstige bedpartner de lakens heeft gedeeld?
whoepwhoepquote:
Scorekaart?quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer op dat bodycount voor mij gewoon echt heel naar klinkt. Nog los van of je vervolgens een 'waarde' hangt met hoeveel mensen iemand is geweest.quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sommige mensen gebruiken het inderdaad in negatieve zin. Andere in positieve.
Of het relevant is, is per persoon afhankelijk.
Echt?quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Toch al weer ruim een half jaar
Beetje stom als je halve sociale kring al over je partner heen is gegaanquote:Op vrijdag 3 april 2026 17:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
whoepwhoep
zou dan eerder willen weten hoeveel pandapunten er zijn gespaard.
Op zoek naar een andere scharrel.quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:14 schreef bitterbal het volgende:
daarvoor hoef je de bodycount niet te weten. ik weet van mijn sociale kring wel of er dames bij zitten die door meer dan 1 binnen de kring naar grotere hoogten is gebracht.quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beetje stom als je halve sociale kring al over je partner heen is gegaan
Leuk voor jullie. Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Toch al weer ruim een half jaar
heb een zakje buitenbeentjes van de Lidl gehad. 750gr voor 6,49quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, die zijn nog veuls te duur.
Andere snackquote:Op vrijdag 3 april 2026 17:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op zoek naar een andere scharrel.
Oh nou sorry hoorquote:
Ik moest vandaag ook nog werken tot de baas besloot 12 uur de tent te sluitenquote:
Kan natuurlijk niet voor iedereen spreken, maar als ik date, doe ik dat niet voor een bedpartner. Slechts voor een levenspartner.quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
uiteraard mogen die er bij op het bord. een mooi dun plakje beenham, heel even in de koekepan voor het kleurtje. En een ei, wit hard en geel lopend.quote:
En wanneer telt iets als een 'body'? Is dat als ermee geslapen is, als er seks mee is geweest, etc...quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:47 schreef essnhills het volgende:
Lolquote:Op vrijdag 3 april 2026 18:13 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Vind wel goed te doen. Gaat je urine ook lekker door ruiken
Letterlijk alleen slapen is toch niet zo spannend?quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:13 schreef Wrapster het volgende:
[..]
En wanneer telt iets als een 'body'? Is dat als ermee geslapen is, als er seks mee is geweest, etc...
Ik bedoel nog iets meer dan alleen samen slapen maar zonder seks.quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Letterlijk alleen slapen is toch niet zo spannend?Heb in het verleden naast zoveel mensen geslapen in 1 bed zonder bedoelingen.
Eerst lekker ketsen en dan een turf erbij op het bedquote:Op vrijdag 3 april 2026 18:13 schreef Wrapster het volgende:
[..]
En wanneer telt iets als een 'body'? Is dat als ermee geslapen is, als er seks mee is geweest, etc...
Oooooh ja okequote:Op vrijdag 3 april 2026 18:21 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik bedoel nog iets meer dan alleen samen slapen maar zonder seks.
Zoenen?quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:21 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik leer bijzondere termen van jou. Zeesterren was ook al zoiets...quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eerst lekker ketsen en dan een turf erbij op het bed
Bijvoorbeeldquote:
Ik help graagquote:Op vrijdag 3 april 2026 18:27 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik leer bijzondere termen van jou. Zeesterren was ook al zoiets...
Masseren?quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:21 schreef Wrapster het volgende:
[..]
dubbel bodycount als je na het wrappen er ook een vuilniszak om doet en het in de achtertuin begraaft?quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:30 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld![]()
Of wat ik doe; inpakken. Dat maakt dat soort termen ook zo lastig want iedereen kan zijn eigen interpretatie eraan geven.
Zeesterren heeft ie gejat van iemand anders. Weet alleen niet meer wie dat ook zei.quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:27 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ik het bedacht had.quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeesterren heeft ie gejat van iemand anders. Weet alleen niet meer wie dat ook zei.
Bonuspunten.quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
dubbel bodycount als je na het wrappen er ook een vuilniszak om doet en het in de achtertuin begraaft?
Maar je strijkt wel met de eer.quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ik het bedacht had.
Lig je dan de hele nacht ingepakt?quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:30 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld![]()
Of wat ik doe; inpakken. Dat maakt dat soort termen ook zo lastig want iedereen kan zijn eigen interpretatie eraan geven.
Over het algemeen gaat het om seks. Penetratie van de vagina danwel de anus.quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:30 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld![]()
Dat is zeker een combo inderdaadquote:Op vrijdag 3 april 2026 18:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
dubbel bodycount als je na het wrappen er ook een vuilniszak om doet en het in de achtertuin begraaft?
Hele nacht is te lang, dat ligt op een gegeven moment niet fijn meer.quote:
Ik ga checken maar eens met Ess dat het een bijzondere term isquote:Op vrijdag 3 april 2026 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Over het algemeen gaat het om seks. Penetratie van de vagina danwel de anus.
Zie de bekende scene ("In a row?") van Clerks.
Zeesterren is voor luie mensen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:27 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Hij had ons al getipt.quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:46 schreef CherryLips het volgende:
39 cent voor 100 gram chocola met hazelnoot @:LTVDK
Mja, voor een echte zeester moet je wel de armen en benen strekken natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:51 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Kan, maar hoeft niet perse zo te zijn
Zag het ook langskomen ja. Probeer jij ff of het wat isquote:Op vrijdag 3 april 2026 19:00 schreef Ama het volgende:
New York Pizza heeft nu een crossaint pizza. Wtf
Nee dank jequote:Op vrijdag 3 april 2026 19:00 schreef Ama het volgende:
New York Pizza heeft nu een crossaint pizza. Wtf
Ama wil zich vast wel opofferen idd.quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zag het ook langskomen ja. Probeer jij ff of het wat is
Na of jij doet dat even.quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zag het ook langskomen ja. Probeer jij ff of het wat is
quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:05 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ama wil zich vast wel opofferen idd.
Ja niksquote:Op vrijdag 3 april 2026 19:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Na of jij doet dat even.Heb ook geen pizza bestelgeld nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja niksIk ben druk
Maar wel leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja niksIk ben druk
Waar in WFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een knettergek idee wat gaat vereisen dat ik extreem ver uit mijn comfortzone ga stappen, maar die apps zijn ook niets.
Een singleborrel.
*kruisje slaat*
Ik heb een knettergek idee wat gaat vereisen dat ik extreem ver uit mijn comfortzone ga stappen, maar die apps zijn ook niets.
Een singleborrel.
*kruisje slaat*
quote:
Gaat waarschijnlijk nooit gebeuren omdat de kans vrij groot is dat ik in een gezelschap terecht kom waarvan al heel snel heel duidelijk is dat het een kansloze onderneming isquote:
Een singleborrel.
*kruisje slaat*
Geen geklooi met spookfrikandellen hequote:Op vrijdag 3 april 2026 19:17 schreef Nattekat het volgende:
Een singleborrel.
*kruisje slaat*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Oterleek?quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EBRIWER![]()
Tussen jou en @:ijsdraakje in ongeveer.
Daar lokken ze je meestal met leuke brochure binnen, maar als je er eenmaal bent dan valt het toch tegen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaat waarschijnlijk nooit gebeuren omdat de kans vrij groot is dat ik in een gezelschap terecht kom waarvan al heel snel heel duidelijk is dat het een kansloze onderneming is
Klinkt als Lexa. Ben nog steeds benieuwd hoe dat gelopen was als ik de volle pond betaald had.quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar lokken ze je meestal met leuke brochure binnen, maar als je er eenmaal bent dan valt het toch tegen.
zeggie?quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:25 schreef Nattekat het volgende:
Ben nog steeds hoe dat gelopen was als ik de volle pond betaald had.
Leukquote:
lees de eerste 7 woorden nog eens rustigquote:
Daar is een woord verdwenen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
lees de eerste 7 woorden nog eens rustig
Was je in ieder geval wat armer geweest.quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klinkt als Lexa. Ben nog steeds benieuwd hoe dat gelopen was als ik de volle pond betaald had.
Hoe dan? Ursèm?quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Leuk
Wel op de juiste manier uitspreken als je daar bent he,
Ze vinden het niet zo leuk als je Ursum zegg
Dit. Gewoon hagmaxxen in OUD of 40+quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Enige tip die ik kan geven is om op FOK! iemand te zoeken.
quote:
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was je in ieder geval wat armer geweest.
Hond gekocht.quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kinderen gaan al bijna naar de basisschool.
Is toch niet knettergek? Lijkt mij een betere optie dan dating apps. Succes!quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:17 schreef Nattekat het volgende:
Een singleborrel.
*kruisje slaat*
quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sean Paul op Paaspop vanavond. Begin te twijfelen om toch te gaan.
Hoeveel heb je er gekocht?quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:46 schreef CherryLips het volgende:
Waarquote:Op vrijdag 3 april 2026 18:46 schreef CherryLips het volgende:
Dirk, Lidlquote:
Eentjequote:
Nettoramaquote:
Wij gaan sowieso denk ikquote:Op vrijdag 3 april 2026 21:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geniet jij er ook zo van of gaan @:elvi en ik samen naar de hel?
Eentje?quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eentje
[..]
Nettorama
Gewoon eigen merk dus geen topkwaliteit maar ik krijg het wel weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Niet nu alquote:Op vrijdag 3 april 2026 21:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb overnight oats in de koelkast gezet. Ben benieuwd of het morgen te nassen is.
quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:06 schreef LTVDK het volgende:
@:amaWaarom klik ik ook weer. Hoopte op iets schattigs ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Watte?quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:27 schreef Nattekat het volgende:
Zo, weer even wat likes op Hingeeruit gegooid.
Toch nog even daar weer een serieuze poging doen voor ik de apps weer voor een paar maanden opgeef. En dan nu niet zelf ghosten.
Wij liken echt totaal niet op elkaar.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dating app waarbij je aan elke like een bericht kan hangen.
Gebruik gewoon Tinder in plaats van die gare apps.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:27 schreef Nattekat het volgende:
Zo, weer even wat likes op Hinge eruit gegooid.
Toch nog even daar weer een serieuze poging doen voor ik de apps weer voor een paar maanden opgeef. En dan nu niet zelf ghosten.
Tinder is de meest hersendode van allemaalquote:Op vrijdag 3 april 2026 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gebruik gewoon Tinder in plaats van die gare apps.
Daar hoef je niet door allerlei hoepeltjes te springen meen ik. Al is het voor mij ook alweer een eeuwigheid geleden.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tinder is de meest hersendode van allemaal
als hij niet door hoepels hoeft te springen heeft hij geen reden om er over te klagen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 22:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar hoef je niet door allerlei hoepeltjes te springen meen ik. Al is het voor mij ook alweer een eeuwigheid geleden.
Is dat bij Hinge en Bumble anders dan?quote:Op vrijdag 3 april 2026 22:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar hoef je niet door allerlei hoepeltjes te springen meen ik. Al is het voor mij ook alweer een eeuwigheid geleden.
Ik ken Hinge niet. Maar Bumble moeten vrouwen toch de eerste move maken dacht ik.quote:Op vrijdag 3 april 2026 22:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is dat bij Hinge en Bumble anders dan?
Die was scherp jaquote:Op vrijdag 3 april 2026 20:12 schreef Haags het volgende:
@:bomenverzameling @:wereldgozer
RobGodgenitaliën
Huhquote:Op vrijdag 3 april 2026 22:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tijd om even wat rondjes te gaan rijden.
Kloptquote:Op vrijdag 3 april 2026 22:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ken Hinge niet. Maar Bumble moeten vrouwen toch de eerste move maken dacht ik.
Oh damnquote:Op vrijdag 3 april 2026 22:25 schreef Koen66 het volgende:
Opa vertelt, ik heb nog gedate via advertenties in kranten
Tsja eind jaren 80 begin jaren 90 was ietwat pre internetquote:
forum.fok.nlquote:
Hoef je in ieder geval niet uit te leggen wat die rare website is waar je zoveel tijd aan spendeertquote:
Door de jaren heen wel wat dames op Fok leren kennen die ik wel had willen daten als ik niet zo oud en getrouwd was 😵💫quote:Op vrijdag 3 april 2026 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoef je in ieder geval niet uit te leggen wat die rare website is waar je zoveel tijd aan spendeert
K uit Z zkt Vquote:Op vrijdag 3 april 2026 22:25 schreef Koen66 het volgende:
Opa vertelt, ik heb nog gedate via advertenties in kranten
Heet je geen Koen dan?quote:Op vrijdag 3 april 2026 22:46 schreef Koen66 het volgende:
Was ook rond die tijd dat ik voor het eerst Koen werd genoemd
Dat is toch algemeen bekend dacht ikquote:
Dit hoor ik voor het eerstquote:Op vrijdag 3 april 2026 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat is toch algemeen bekend dacht ik
Al heb ik jou nooit gemeet natuurlijk
Koning is ook wel een lastig woord om uit te spreken voor een Turkquote:Op vrijdag 3 april 2026 22:51 schreef Koen66 het volgende:
In 1990 vond een gast op jongerenreis in Turkije mijn naam kennelijk te moeilijk, die noemde me steevast Koen. En daarna ben ik die naam vaak als nick blijven gebruiken
Makkelijke manier om een bijnaam te krijgen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 22:51 schreef Koen66 het volgende:
In 1990 vond een gast op jongerenreis in Turkije mijn naam kennelijk te moeilijk, die noemde me steevast Koen. En daarna ben ik die naam vaak als nick blijven gebruiken
Was dus een Nederlandse mede reizigerquote:Op vrijdag 3 april 2026 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Koning is ook wel een lastig woord om uit te spreken voor een Turk
Zeker sinds Fok luister ik ook gewoon naar die naamquote:Op vrijdag 3 april 2026 22:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Makkelijke manier om een bijnaam te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |