Het is moeilijk te zeggen of het dan nieuwe haartjes zijn, maar een half jaar later stond ik weer vol.quote:
Je moet ook om de 1.5 maand anders zitten je haartjes niet in de juiste cyclusquote:Op vrijdag 3 april 2026 16:39 schreef Flory- het volgende:
[..]
Het is moeilijk te zeggen of het dan nieuwe haartjes zijn, maar een half jaar later stond ik weer vol.
Heb het jarenlang gedaan
Het komt ooit goedquote:Op vrijdag 3 april 2026 16:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Ik ga steeds een mm vooruit geloof ik.
Klopt, deed ik ook en elk half jaar weer opnieuw een flink aantal beurten.quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je moet ook om de 1.5 maand anders zitten je haartjes niet in de juiste cyclus
Iedere ring is een dag. De kleur zegt hoe warm het die dag was. Is voor het neefje van Essie, als ie 1 wordtquote:
Het is een temperatuurslangquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Iedere ring is een dag. De kleur zegt hoe warm het die dag was. Is voor het neefje van Essie, als ie 1 wordt
Aah! Leuk ideequote:Op vrijdag 3 april 2026 16:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is een temperatuurslang
Iedere ring van de slang is 1 dag, en dan de max temperatuur van die dag. Vanaf 1 juni 2025
En dit is dus juni
oh das wel echt jammerquote:Op vrijdag 3 april 2026 16:39 schreef Flory- het volgende:
[..]
Het is moeilijk te zeggen of het dan nieuwe haartjes zijn, maar een half jaar later stond ik weer vol.
Heb het jarenlang gedaan
erg leukquote:Op vrijdag 3 april 2026 16:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is een temperatuurslang
Iedere ring van de slang is 1 dag, en dan de max temperatuur van die dag. Vanaf 1 juni 2025
En dit is dus juni
Gaf mijn papa altijd de schuld, die was flink donker behaardquote:
ja ik hou er ook wel rekening mee dat het niet zo uitkomt als dat ik hoop maar we proberen hetquote:Op vrijdag 3 april 2026 17:00 schreef Flory- het volgende:
[..]
Gaf mijn papa altijd de schuld, die was flink donker behaard
Ach ja bij veel vrouwen helpt het goed hoor.quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik hou er ook wel rekening mee dat het niet zo uitkomt als dat ik hoop maar we proberen het
Gaat ie ook mee?quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:04 schreef bitterbal het volgende:
morgen ga ik weer naar samui om te lasergamen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |