Nu pas?quote:
Gezelligquote:Op vrijdag 3 april 2026 17:14 schreef bitterbal het volgende:
hij zei dat die dit weekend allemaal feestjes af gaat
Ga je het ook filmen en delen . Nu het nog enigszins zonder boete kan??quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:15 schreef Nattekat het volgende:
Ja joh, weer een ongeluk op m'n route.
Is zeker het seizoen daarvoor.
Ga je mee?quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:14 schreef bitterbal het volgende:
quote:
met witte asperges?quote:
Geen idee. Iedere vrouw die ik heb gedate, had wel een beetje haar.quote:
een bossie rooie rozen?quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Iedere vrouw die ik heb gedate, had wel een beetje haar.
Hmm, ik geloof dat ik het nooit heb gevraagd. Dat soort dingen in een gesprek kwamen altijd van de dame af.quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vraag je ook altijd bodycount?
heb jij zo'n moorddadig hoofd dan?quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, ik geloof dat ik het nooit heb gevraagd. Dat soort dingen in een gesprek kwamen altijd van de dame af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
AAN TAFELIk kom er aan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:47 schreef essnhills het volgende:
Vind bodycount zo'n rare term.
Alsof je een seriemoordenaar bent ofzo
quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ga niemand vertellen hoeveel mensen ik vermoord heb
Ach, klinkt wat andersndan "door hoeveel mensen heb jij je laten uitwonen?"quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:47 schreef essnhills het volgende:
waarom zou je uberhaupt moeten weten met hoeveel mensen je eventuele toekomstige bedpartner de lakens heeft gedeeld?quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, klinkt wat andersndan "door hoeveel mensen heb jij je laten uitwonen?"
Ja kan er verder ook niet zo veel mee. Wat wordt er anders mee bedoeld? Met hoeveel mensen je sex gehad hebt of zo?quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:47 schreef essnhills het volgende:
Ja, klinkt wat anders, maar niet op een positieve manier.quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 3 april 2026 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja kan er verder ook niet zo veel mee. Wat wordt er anders mee bedoeld? Met hoeveel mensen je sex gehad hebt of zo?
Dit jaquote:Op vrijdag 3 april 2026 17:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom zou je uberhaupt moeten weten met hoeveel mensen je eventuele toekomstige bedpartner de lakens heeft gedeeld?
Sommige mensen gebruiken het inderdaad in negatieve zin. Andere in positieve.quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, klinkt wat anders, maar niet op een positieve manier.
En verder ook niet super relavant oid.
Zegt wat over haar hoe scorequote:Op vrijdag 3 april 2026 17:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom zou je uberhaupt moeten weten met hoeveel mensen je eventuele toekomstige bedpartner de lakens heeft gedeeld?
whoepwhoepquote:
Scorekaart?quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer op dat bodycount voor mij gewoon echt heel naar klinkt. Nog los van of je vervolgens een 'waarde' hangt met hoeveel mensen iemand is geweest.quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sommige mensen gebruiken het inderdaad in negatieve zin. Andere in positieve.
Of het relevant is, is per persoon afhankelijk.
Echt?quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Toch al weer ruim een half jaar
Beetje stom als je halve sociale kring al over je partner heen is gegaanquote:Op vrijdag 3 april 2026 17:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
whoepwhoep
zou dan eerder willen weten hoeveel pandapunten er zijn gespaard.
Op zoek naar een andere scharrel.quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:14 schreef bitterbal het volgende:
daarvoor hoef je de bodycount niet te weten. ik weet van mijn sociale kring wel of er dames bij zitten die door meer dan 1 binnen de kring naar grotere hoogten is gebracht.quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beetje stom als je halve sociale kring al over je partner heen is gegaan
Leuk voor jullie. Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Toch al weer ruim een half jaar
heb een zakje buitenbeentjes van de Lidl gehad. 750gr voor 6,49quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, die zijn nog veuls te duur.
Andere snackquote:Op vrijdag 3 april 2026 17:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op zoek naar een andere scharrel.
Oh nou sorry hoorquote:
Ik moest vandaag ook nog werken tot de baas besloot 12 uur de tent te sluitenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |