Aparte gesprekken wel om te voeren met je datequote:Op vrijdag 3 april 2026 15:57 schreef bitterbal het volgende:
dus ik vroeg hebben alle iraanse vrouwen rughaar. zei die niet allemaal maar als ze wat haar hebben is het zwart haar wat extra duidelijk is
ja vind je?quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Aparte gesprekken wel om te voeren met je date
scheren tradwifes ook hun hele lijf?quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Op een date wil ik vooral weten dat ze een tradwife is!
Iewliequote:Op vrijdag 3 april 2026 15:50 schreef bitterbal het volgende:
oh man hij vertelde dat zijn zus ook haar op haar rug heeft. We hadden het er over aan wie hij kan vragen om het haar op zijn rug weg te halen. En zijn vrienden waren geen optie maar hij zei dat ik dat dus wel was![]()
En toen zei ik dat als een vriendin mij vroeg om haar rug te scheren ik dat wel zou doenZei die dat zijn zus en haar vriendin dat ook bij elkaar doen
Vraag je ook altijd bodycount?quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Op een date wil ik vooral weten dat ze een tradwife is!
Ik zou haar doorsturen naar een laser kliniekquote:Op vrijdag 3 april 2026 16:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij zou niet het rughaar van je vriendin scheren?
en als ze dat nie wilt?quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou haar doorsturen naar een laser kliniek
ik ga niemand vertellen hoeveel mensen ik vermoord hebquote:Op vrijdag 3 april 2026 16:21 schreef bitterbal het volgende:
dat bodycount vragen is echt een generatie ding geloof ik
ja geen idee ookquote:Op vrijdag 3 april 2026 16:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom zou ze dan wel willen dat ik het scheer?
Misschien wel rustgevend.quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom zou ze dan wel willen dat ik het scheer?
Of niet kan betalen.quote:
Mijn wifey? Goed hoorquote:Op vrijdag 3 april 2026 16:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe is het nog met je dinnetje?
ik betaalde hier voor benen en okselsquote:Op vrijdag 3 april 2026 16:32 schreef Flory- het volgende:
[..]
Of niet kan betalen.
Mega duur die laserbeurten en als het hormonaal is komt het weer terug.
Dat valt wel mee ja.quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik betaalde hier voor benen en oksels
87,63 Euro
hoe snel kwam het weer terug?quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:36 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dat valt wel mee ja.
Ik heb het zovaak laten doen in het verleden en het kwam altijd terug.
Gelukkig op verwijzing dus kreeg er nog iets van terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |