SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:![]()
Die is leuk.quote:
Hierin zou @essnhills gelijk worden afgevoerd naar de ICquote:
waaromquote:Op vrijdag 3 april 2026 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hierin zou @:essnhills gelijk worden afgevoerd naar de IC
Tomatenquote:
zou inderdaad een mooi motiefje zijn om achter mijn kookplaat te gebruiken als splashbordquote:
Daar zit ze straks toch aan geketend bij die harige boodschappentasquote:
ik had nog nooit van mary janes gehoord, maar ik weet precies wat je bedoeltquote:Op vrijdag 3 april 2026 14:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je vier bent. met een malloit en mary janes eronder
quote:Op vrijdag 3 april 2026 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar zit ze straks toch aan geketend bij die harige boodschappentas
The Furry Big Shopperquote:Op vrijdag 3 april 2026 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar zit ze straks toch aan geketend bij die harige boodschappentas
Nicequote:Op vrijdag 3 april 2026 13:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit is zo leuk om te zien
Ze zitten hier al een aantal jaar. Achterin de tuin is dicht struikgewas en mijn tuin krioelt van xe insecten en overal schuilplekjes. Ideale plek voor een nestje.
Paar jaar geleden eens opgezocht wat je moet doen als je een jong vogeltje alleen ziet zitten.
Nou blijkbaar niks aldus de Vogelbescherming. Hoort bij de opvoeding
Waarom?quote:Op vrijdag 3 april 2026 11:41 schreef Niels0Kurovski het volgende: [..] Dit moet India zijn. En ook aftikken voor elke stempel.
Wanneer gaan jullie trouwenquote:
wie is stiemo?quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eerst moet stiemo nog tien kamelen krijgen
Kan je toch mee?quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah gaat niks worden. hij gaat 22 april weer weg
Alsof je iets te willen hebt als vrouw in een haremquote:
ja okequote:Op vrijdag 3 april 2026 15:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof je iets te willen hebt als vrouw in een harem
ik zag bij de zeeman een linnen tas met een woordgrapje met tomaten erop. En een plaatje met tomatenquote:Op vrijdag 3 april 2026 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hierin zou @:essnhills gelijk worden afgevoerd naar de IC
En ernaast een SP-er op campagne?quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik zag bij de zeeman een linnen tas met een woordgrapje met tomaten erop. En een plaatje met tomaten
Voor de zekerheid maar niet gekocht
Was zeker een tomatig woordgrapjequote:Op vrijdag 3 april 2026 15:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik zag bij de zeeman een linnen tas met een woordgrapje met tomaten erop. En een plaatje met tomaten
Voor de zekerheid maar niet gekocht
Nog snel fun hebben dusquote:Op vrijdag 3 april 2026 15:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan hij niet thuiswerken bij jou?quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denken in oplossingen!quote:
Dat wordt wel een kort huwelijk.quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Watquote:Op vrijdag 3 april 2026 15:50 schreef bitterbal het volgende:
oh man hij vertelde dat zijn zus ook haar op haar rug heeft. We hadden het er over aan wie hij kan vragen om het haar op zijn rug weg te halen. En zijn vrienden waren geen optie maar hij zei dat ik dat dus wel was![]()
En toen zei ik dat als een vriendin mij vroeg om haar rug te scheren ik dat wel zou doenZei die dat zijn zus en haar vriendin dat ook bij elkaar doen
Uhm...quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:50 schreef bitterbal het volgende:
oh man hij vertelde dat zijn zus ook haar op haar rug heeft. We hadden het er over aan wie hij kan vragen om het haar op zijn rug weg te halen. En zijn vrienden waren geen optie maar hij zei dat ik dat dus wel was![]()
En toen zei ik dat als een vriendin mij vroeg om haar rug te scheren ik dat wel zou doenZei die dat zijn zus en haar vriendin dat ook bij elkaar doen
Interessant onderwerp dit.quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:57 schreef bitterbal het volgende:
dus ik vroeg hebben alle iraanse vrouwen rughaar. zei die niet allemaal maar als ze wat haar hebben is het zwart haar wat extra duidelijk is
quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Interessant onderwerp dit.
En ook weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |