Niet nu alquote:Op vrijdag 3 april 2026 21:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb overnight oats in de koelkast gezet. Ben benieuwd of het morgen te nassen is.
quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:06 schreef LTVDK het volgende:
@:amaWaarom klik ik ook weer. Hoopte op iets schattigs ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Watte?quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:27 schreef Nattekat het volgende:
Zo, weer even wat likes op Hingeeruit gegooid.
Toch nog even daar weer een serieuze poging doen voor ik de apps weer voor een paar maanden opgeef. En dan nu niet zelf ghosten.
Wij liken echt totaal niet op elkaar.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dating app waarbij je aan elke like een bericht kan hangen.
Gebruik gewoon Tinder in plaats van die gare apps.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:27 schreef Nattekat het volgende:
Zo, weer even wat likes op Hinge eruit gegooid.
Toch nog even daar weer een serieuze poging doen voor ik de apps weer voor een paar maanden opgeef. En dan nu niet zelf ghosten.
Tinder is de meest hersendode van allemaalquote:Op vrijdag 3 april 2026 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gebruik gewoon Tinder in plaats van die gare apps.
Daar hoef je niet door allerlei hoepeltjes te springen meen ik. Al is het voor mij ook alweer een eeuwigheid geleden.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tinder is de meest hersendode van allemaal
als hij niet door hoepels hoeft te springen heeft hij geen reden om er over te klagen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 22:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar hoef je niet door allerlei hoepeltjes te springen meen ik. Al is het voor mij ook alweer een eeuwigheid geleden.
Is dat bij Hinge en Bumble anders dan?quote:Op vrijdag 3 april 2026 22:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar hoef je niet door allerlei hoepeltjes te springen meen ik. Al is het voor mij ook alweer een eeuwigheid geleden.
Ik ken Hinge niet. Maar Bumble moeten vrouwen toch de eerste move maken dacht ik.quote:Op vrijdag 3 april 2026 22:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is dat bij Hinge en Bumble anders dan?
Die was scherp jaquote:Op vrijdag 3 april 2026 20:12 schreef Haags het volgende:
@:bomenverzameling @:wereldgozer
RobGodgenitaliën
Huhquote:Op vrijdag 3 april 2026 22:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tijd om even wat rondjes te gaan rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |