Kan natuurlijk niet voor iedereen spreken, maar als ik date, doe ik dat niet voor een bedpartner. Slechts voor een levenspartner.quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom zou je uberhaupt moeten weten met hoeveel mensen je eventuele toekomstige bedpartner de lakens heeft gedeeld?
uiteraard mogen die er bij op het bord. een mooi dun plakje beenham, heel even in de koekepan voor het kleurtje. En een ei, wit hard en geel lopend.quote:
En wanneer telt iets als een 'body'? Is dat als ermee geslapen is, als er seks mee is geweest, etc...quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:47 schreef essnhills het volgende:
Vind bodycount zo'n rare term.
Alsof je een seriemoordenaar bent ofzo
Lolquote:Op vrijdag 3 april 2026 18:13 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Vind wel goed te doen. Gaat je urine ook lekker door ruiken
Letterlijk alleen slapen is toch niet zo spannend?quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:13 schreef Wrapster het volgende:
[..]
En wanneer telt iets als een 'body'? Is dat als ermee geslapen is, als er seks mee is geweest, etc...
Ik bedoel nog iets meer dan alleen samen slapen maar zonder seks.quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Letterlijk alleen slapen is toch niet zo spannend?Heb in het verleden naast zoveel mensen geslapen in 1 bed zonder bedoelingen.
Eerst lekker ketsen en dan een turf erbij op het bedquote:Op vrijdag 3 april 2026 18:13 schreef Wrapster het volgende:
[..]
En wanneer telt iets als een 'body'? Is dat als ermee geslapen is, als er seks mee is geweest, etc...
Oooooh ja okequote:Op vrijdag 3 april 2026 18:21 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik bedoel nog iets meer dan alleen samen slapen maar zonder seks.
Zoenen?quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:21 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik leer bijzondere termen van jou. Zeesterren was ook al zoiets...quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eerst lekker ketsen en dan een turf erbij op het bed
Bijvoorbeeldquote:
Ik help graagquote:Op vrijdag 3 april 2026 18:27 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik leer bijzondere termen van jou. Zeesterren was ook al zoiets...
Masseren?quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:21 schreef Wrapster het volgende:
[..]
dubbel bodycount als je na het wrappen er ook een vuilniszak om doet en het in de achtertuin begraaft?quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:30 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld![]()
Of wat ik doe; inpakken. Dat maakt dat soort termen ook zo lastig want iedereen kan zijn eigen interpretatie eraan geven.
Zeesterren heeft ie gejat van iemand anders. Weet alleen niet meer wie dat ook zei.quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:27 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ik het bedacht had.quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeesterren heeft ie gejat van iemand anders. Weet alleen niet meer wie dat ook zei.
Bonuspunten.quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
dubbel bodycount als je na het wrappen er ook een vuilniszak om doet en het in de achtertuin begraaft?
Maar je strijkt wel met de eer.quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ik het bedacht had.
Lig je dan de hele nacht ingepakt?quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:30 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld![]()
Of wat ik doe; inpakken. Dat maakt dat soort termen ook zo lastig want iedereen kan zijn eigen interpretatie eraan geven.
Over het algemeen gaat het om seks. Penetratie van de vagina danwel de anus.quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:30 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld![]()
Dat is zeker een combo inderdaadquote:Op vrijdag 3 april 2026 18:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
dubbel bodycount als je na het wrappen er ook een vuilniszak om doet en het in de achtertuin begraaft?
Hele nacht is te lang, dat ligt op een gegeven moment niet fijn meer.quote:
Ik ga checken maar eens met Ess dat het een bijzondere term isquote:Op vrijdag 3 april 2026 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Over het algemeen gaat het om seks. Penetratie van de vagina danwel de anus.
Zie de bekende scene ("In a row?") van Clerks.
Zeesterren is voor luie mensen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:27 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Hij had ons al getipt.quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:46 schreef CherryLips het volgende:
39 cent voor 100 gram chocola met hazelnoot @:LTVDK
Mja, voor een echte zeester moet je wel de armen en benen strekken natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:51 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Kan, maar hoeft niet perse zo te zijn
Zag het ook langskomen ja. Probeer jij ff of het wat isquote:Op vrijdag 3 april 2026 19:00 schreef Ama het volgende:
New York Pizza heeft nu een crossaint pizza. Wtf
Nee dank jequote:Op vrijdag 3 april 2026 19:00 schreef Ama het volgende:
New York Pizza heeft nu een crossaint pizza. Wtf
Ama wil zich vast wel opofferen idd.quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zag het ook langskomen ja. Probeer jij ff of het wat is
Na of jij doet dat even.quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zag het ook langskomen ja. Probeer jij ff of het wat is
quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:05 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ama wil zich vast wel opofferen idd.
Ja niksquote:Op vrijdag 3 april 2026 19:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Na of jij doet dat even.Heb ook geen pizza bestelgeld nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja niksIk ben druk
Maar wel leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja niksIk ben druk
Waar in WFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een knettergek idee wat gaat vereisen dat ik extreem ver uit mijn comfortzone ga stappen, maar die apps zijn ook niets.
Een singleborrel.
*kruisje slaat*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |