abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220496861



Eastern Conference


Atlantic Division
Boston Celtics
Championships: 18 : 1957, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1964, 1965, 1966, 1968, 1969, 1974, 1976, 1981, 1984, 1986, 2008, 2024
Brooklyn Nets
New York Knicks
Championships: 2 : 1970, 1973
Philadelphia 76ers
Championships: 3 : 1955, 1967, 1983
Toronto Raptors
Championships: 1 : 2019


Central Division
Chicago Bulls
Championships: 6 : 1991, 1992, 1993, 1996, 1997, 1998
Cleveland Cavaliers
Championships: 1 : 2016
Detroit Pistons
Championships: 3 : 1989, 1990, 2004
Indiana Pacers
Milwaukee Bucks
Championships: 2 : 1971, 2021


Southeast Division
Atlanta Hawks
Championships: 1 : 1958
Charlotte Hornets
Miami Heat
Championships: 3 : 2006, 2012, 2013
Orlando Magic
Washington Wizards
Championships: 1 : 1978


Western Conference


Northwest Division
Denver Nuggets
Championships: 1 : 2023
Minnesota Timberwolves
Oklahoma City Thunder
Championships: 2 : 1979, 2025
Portland Trail Blazers
Championships: 1 : 1977
Utah Jazz


Pacific Division
Golden State Warriors
Championships: 7 : 1947, 1956, 1975, 2015, 2017, 2018, 2022
Los Angeles Clippers
Los Angeles Lakers
Championships: 17 : 1949, 1950, 1952, 1953, 1954, 1972, 1980, 1982, 1985, 1987, 1988, 2000, 2001, 2002, 2009, 2010, 2020
Phoenix Suns
Sacramento Kings
Championships: 1 : 1951


Southwest Division
Dallas Mavericks
Championships: 1 : 2011
Houston Rockets
Championships: 2 : 1994 - 1995
Memphis Grizzlies
New Orleans Pelicans
San Antonio Spurs
Championships: 5 : 1999, 2003, 2005, 2007, 2014


Agenda


21 oktober, 2025 – 12 april, 2026 (regulier seizoen)
31 oktober – 16 december, 2025 (NBA Cup)
14–17 april, 2026 (Play-in tournament)
18 april – mei 2026 (Playoffs)
4 juni, 2026 (Finals)



Live scores, agenda en statistieken te volgen via:

https://www.espn.com/nba/scoreboard

Overige handige en leuke links:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Game on!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220496908
Thunder 82 punten in de eerste helft _O-
pi_220496927
Ach, Luka eruit met een hamstring blessure
pi_220496948
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 05:10 schreef 3rr0r het volgende:
Ach, Luka eruit met een hamstring blessure
LeBron -37 :o benieuwd of dat ooit eerder gebeurt is
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 3 april 2026 @ 20:42:42 #5
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220502048
Weer zo’n speler die zogenaamd beter is dan SGA, tot het daadwerkelijk tijd is om beter te zijn.

Kijken of Doncix nu uberhaupt fit is voor de playoffs, dat was wel echt dom. In het eerste kwart naar je hamstring grijpen en dan met 30 down door blijven spelen zodat je hem echt scheurt, handig hoor.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220502262
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 05:10 schreef 3rr0r het volgende:
Ach, Luka eruit met een hamstring blessure
Lakers vangt dat wel op met Downie James.
  zaterdag 4 april 2026 @ 00:11:45 #7
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220503348
twitter


Kom maar naar het GSW bejaardentehuus LeBrick zodat Green je kan bevredigen .
RED ONS HENNIEGOD
pi_220503581
69-28 Knicks Bulls met nog 3,5 min te gaan in de 1ste helft lol
pi_220503829
Flagg eerste tiener met 50+ punten in een wedstrijd (51). Slechts 7 FT en had 60+% op FG
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_220507426
Vandaag Final Four wedstrijden
pi_220509903
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 april 2026 00:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]

Kom maar naar het GSW bejaardentehuus LeBrick zodat Green je kan bevredigen .
En nog een blessure erbij....
twitter
A mind with a heart of it's own
pi_220510187
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 23:33 schreef DrMarten het volgende:

[..]
En nog een blessure erbij....
[ x ]
Lebron, doe je best :T
  zondag 5 april 2026 @ 21:28:28 #13
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_220516132
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 06:10 schreef franklop het volgende:

[..]
LeBron -37 :o benieuwd of dat ooit eerder gebeurt is
Ken 'beure'n

-37: LeBron James was a -37 in 26 minutes — the second-worst plus/minus of his 1,618-game career. James, then a Cavalier, was a -39 in a Jan. 8, 2018 loss to the Timberwolves. He’s had 13 games in which he’s been a -30 or worse and 33 games in which he’s been a +30 or better. Might this have been LeBron’s last game in Oklahoma City? Reports suggest he wants to play another season, but who knows.
LeBron: The Oklahoman :P
love & heet
pi_220517185
Flagg heeft 19 punten na 1ste kwart tegen de Lakers
pi_220517234
Flagg met back to back 40+ pts game, als rookie is dat een prestatie die niet meer werd vertoond sinds Iverson het eens deed
pi_220517236
Curry gaat weer spelen

(Steph, niet die lelijke)
  maandag 6 april 2026 @ 06:52:57 #17
194695 franklop
Fran knock
pi_220517338
29 punten om mee te beginnen _O_

Wel weer nipte nederlaag voor de Warriors
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_220521908
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 06:52 schreef franklop het volgende:
29 punten om mee te beginnen _O_

Wel weer nipte nederlaag voor de Warriors
Maakt zoveel verschil om naar de kijken als hij wel of niet meedoet.
pi_220523002
Spannende MM finale.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220531243
Geen Luka geen Lebron geen Reaves = oorwassing van de Thunder
pi_220531251
Pelicans 156 Jazz 137, die hebben er zo te zien een soort All Star game van gemaakt waarbij men verdedigen in de kleedkamer heeft gelaten
pi_220531435
Warriors winnen van de Kings, met de Currys. Leons mocht in de basis starten en speelde 20 minuten
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_220538147
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 08:00 schreef franklop het volgende:
Warriors winnen van de Kings, met de Currys. Leons mocht in de basis starten en speelde 20 minuten
Kanttekening: de (slechte) Kings speelden met een B team
pi_220543486
Shai weer precies 20 punten. Chet was lekker bezig gisteren.
pi_220548959
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 00:40 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Kanttekening: de (slechte) Kings speelden met een B team
Moesten nog wel even hun best doen om te verliezen.

twitter
  vrijdag 10 april 2026 @ 21:26:20 #26
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220551277
quote:
[Windhorst] Game of the night: Grizzlies vs Jazz: “A game no one wants to win. If Memphis wins this game they could lose 7% chance at the top-4. If Utah wins this game they could lose 10% … This is going to be theater.”
Dit is natuurlijk complete onzin, twee teams tegen elkaar die allebei voor geen goud willen winnen. Erg benieuwd hoe dit gaat uitpakken, en wat de grote kale leider gaat doen hier aan.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220552258
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 16:32 schreef wimderon het volgende:

[..]
Moesten nog wel even hun best doen om te verliezen.

[ x ]
Genant

Vanavond mogen ze weer.
pi_220552268
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 21:26 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Dit is natuurlijk complete onzin, twee teams tegen elkaar die allebei voor geen goud willen winnen. Erg benieuwd hoe dit gaat uitpakken, en wat de grote kale leider gaat doen hier aan.
Silver hoopt dat alle aandacht op Thunder vs Nuggets is vanavond
  zaterdag 11 april 2026 @ 01:30:35 #29
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220552355
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 00:57 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Silver hoopt dat alle aandacht op Thunder vs Nuggets is vanavond
Ja, daar zitten 8 man van OKC als ‘OUT’ op de bank, en elke speler van de Nuggets die wat kan is ‘questionable’.

Want OKC wil dat Denver tegen de Spurs komen in de semi’s, en Denver willen de Wolves in ronde 1 ontlopen.

Bagger systeem :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220555003
Kings deze keer met 42 punten in het 4e kwart en winst tegen de Warriors, dus zo graag wilen ze toch niet verliezen. Of Adam heeft van zich laten horen.
  zondag 12 april 2026 @ 20:25:39 #31
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220568233
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 13:22 schreef 3rr0r het volgende:
Kings deze keer met 42 punten in het 4e kwart en winst tegen de Warriors, dus zo graag wilen ze toch niet verliezen. Of Adam heeft van zich laten horen.
twitter


Niemand neemt Adam serieus.
RED ONS HENNIEGOD
pi_220568258
quote:
9s.gif Op zondag 12 april 2026 20:25 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
[ x ]

Niemand neemt Adam serieus.
  zondag 12 april 2026 @ 23:40:15 #33
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220569645
We gaan vannacht wat epische tankoptredens zien denk ik _O_
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220570142
quote:
Doc Rivers is departing as the head coach of the Milwaukee Bucks, sources told ESPN on Sunday.

The Bucks will embark on their third head coaching search in three years. The Bucks will pay Rivers his eight-figure salary for the 2026-27 season. The franchise and Rivers are discussing whether he will move to an advisory role in the organization, sources said.
pi_220570238
Tristan Enaruna mocht bij de Cavs 27 minuten spelen vanaf de bank. Goed voor 15 punten en winst tegen de Wizards

Leons scoorde 8 punten voor de verliezende Warriors. Post is nog steeds geblesseerd en vermoed dat het einde seizoen voor hem is. Warriors verloren van Clippers en moeten daar voor de play-in ik tegen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 13 april 2026 @ 09:13:04 #36
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220570632
Hup Warriors in de plee-in. Op nog naar een lottery pick voor OKC.

Topic met 18 punten en 14 assists, ja het is een einde van het seizoen potje, maar toch knap vlak na een kruisband blessure en teelbalkanker.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220573434
Lakers-Rockets gaat wel een kansloze zaak worden voor LA met al die blessures denk ik.

Ik verwacht daarna wel dat Lebron zijn pensioen aankondigt.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 13 april 2026 @ 15:48:59 #38
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220573789
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 15:02 schreef Hathor het volgende:
Lakers-Rockets gaat wel een kansloze zaak worden voor LA met al die blessures denk ik.

Ik verwacht daarna wel dat Lebron zijn pensioen aankondigt.
Een aandachtszieke klootzak als Lebron wil zoiets natuurlijk voor een seizoen aankondigen zodat elk team een tranen trekkend filmpje voor elke pot kan opzetten met vol in beeld de desbetreffende persoon in krokodillentranen.
RED ONS HENNIEGOD
pi_220573939
quote:
9s.gif Op maandag 13 april 2026 15:48 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Een aandachtszieke klootzak als Lebron wil zoiets natuurlijk voor een seizoen aankondigen zodat elk team een tranen trekkend filmpje voor elke pot kan opzetten met vol in beeld de desbetreffende persoon in krokodillentranen.
:D
pi_220574002
pi_220574108
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 16:21 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
:D
twitter


Een situatieschets. 🤣
pi_220574120
Wolves route naar de finals: Denver, Spurs, OKC. Dat gaat 'm niet worden.
Demain, on roule
pi_220574134
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 16:42 schreef Zipportal het volgende:

[..]
[ x ]

Een situatieschets. 🤣
Backboard 1, vinger 0. Goede block wel.
pi_220575410
quote:
9s.gif Op maandag 13 april 2026 15:48 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Een aandachtszieke klootzak als Lebron wil zoiets natuurlijk voor een seizoen aankondigen zodat elk team een tranen trekkend filmpje voor elke pot kan opzetten met vol in beeld de desbetreffende persoon in krokodillentranen.
Ja daar was ik ook al bang voor, maar ik had de hoop dat hij tot inkeer zou komen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220575462
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 16:44 schreef Mykonos het volgende:
Wolves route naar de finals: Denver, Spurs, OKC. Dat gaat 'm niet worden.
Verwacht het ook niet maar zeg nooit nooit.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 13 april 2026 @ 23:46:02 #46
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220576952
Embiid OUT voor de play-in pot.

Die gozer heeft vrij veel pech in z'n carriere :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220577107
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 23:46 schreef GotenSSJ het volgende:
Embiid OUT voor de play-in pot.

Die gozer heeft vrij veel pech in z'n carriere :')
Paul George to the rescue
pi_220583944
quote:
Voormalig NBA-kampioen laat niets onbesproken in Netflix-documentaire: “Ik doorstond twaalf beroertes en zes hartaanvallen en was drie dagen dood”

Het dolgedraaide leven van tweevoudig NBA-kampioen Lamar Odom, boordevol seks, drugs en bijnadood-ervaringen, is nu ook voer voor een Netflix-documentaire. “Ik kon mijn penis niet in mijn broek houden en de cocaïne niet uit mijn neus.”

Wie is Lamar Odom?
Een jaar of zes lang hoorde Odom (1979) - net onder Allen Iverson, Kobe Bryant en Tim Duncan - bij de betere NBA’ers van zijn generatie. De man was 2m08 hoog, maar bezat de balvaardigheid en het spelinzicht van een guard. Aan de zijde van Kobe Bryant won hij met de LA Lakers in 2009 en 2010 twee kampioenschappen, en met Team USA de wereldtitel, maar zijn jarenlange wallebakken vrat aan zijn fysieke capaciteiten. Odom was verslaafd aan seks en drugs, een combinatie die zijn NBA-jaren domineerde. Hij deelde naar eigen schatting het bed met meer dan 2.000 dames – vaak strippers die hij tijdens nachtelijke uitstapjes oppikte - en joeg voor miljoenen aan wit poeder doorheen zijn neus.

Waar kent u hem nog van?
Zijn huwelijk met Khloé Kardashian – een Amerikaanse versie van Tanja Dexters - verhoogde zijn celebrity-gehalte nog aanzienlijk. Toen ze voor het altaar verschenen, kenden ze mekaar amper een maand. Tussen 2009 en 2016 vormden ze een van de meest besproken koppels in de States. Door die relatie kreeg hij een prominente rol in de populaire tv-show Keeping Up with the Kardashians. Zijn schoonfamilie bracht hem in contact met hogere kringen. Odom – kind van een alleenstaande moeder, opgegroeid in de grauwste armoede van een Newyorkse bijstandswijk – wilde leven zoals de Kardashians. “Ik hoopte op een betere toekomst voor mezelf. Zij kenden veel mensen en hadden veel connecties.” Odom ging op double date met Angelina Jolie en Brad Pitt, en werd door Prince in diens villa getrakteerd op een concert. Maar de benen bleken te zwak om die weelde te dragen.

Hoe snel ontspoorde hij?
Zijn sportieve gloriejaren duurden niet lang. In 2011 werd hij door de LA Lakers verkast naar de Dallas Mavericks, een transfer die hem diep kwetste. Om de pijn te verdoven, greep Odom naar verboden middelen. “Na die trade begon Lamar monsterlijke hoeveelheden drugs te gebruiken”, vertelt Kardashian in de documentaire Untold: The Death and Life of Lamar Odom. “Op een bepaald moment sloot hij zich vier dagen lang in een hotelkamer om verboden middelen te gebruiken. Ik probeerde mijn man in steegjes en motels op te sporen. Wanneer ik hem gevonden had, kuiste ik de plek op, zodat zijn verslaving niet bekend zou geraken.” Ook zijn nocturale nevenactiviteiten wogen op zijn huwelijk. “Ik kon mijn penis niet in mijn broek houden en de cocaïne niet uit mijn neus”, verklaarde hij ooit.

Hoe reageerde zijn vrouw op die ontsporingen?
In zijn donkerste dagen doorstond de basketter enkele overdosissen, waarbij Kardashian maagspoelingen toediende om hem het leven te redden. Kardashian kende de trauma’s uit het troebele verleden van haar man – hij verloor een babyzoontje en groeide op met een drugsverslaafde vader – en wilde hem uit liefde beschermen. “Jarenlang heb ik niet geslapen. Elke dag vocht ik om hem te beschermen, maar op mijn 24ste wist ik nog niet goed hoe ik zijn verslaving moest aanpakken en ik mijn leven moest leiden.” Zij moest ook kampen met de chronische ontrouw van haar man. Ooit kreeg ze aan van zijn minnaressen aan de lijn, die in paniek vertelde hoe Odom door drugsgebruik compleet van de wereld was . Zij bracht tracers aan zijn auto aan, zodat ze hem in motels kon betrappen.

Wat was het dieptepunt?
Op 13 oktober 2015 werd de toen 34-jarige basketter bewusteloos aangetroffen op de vloer van de Love Ranch, een luxebordeel in Nevada. Zijn vierdaagse verblijf had hem zo’n 65.000 euro gekost, maar eindigde met een overdosis cocaïne, een nierfalen en een stel hartaanvallen. Comateus werd de atleet overgebracht naar een ziekenhuis, waar hij aan life support moest. Volgens Kardashian wilde Odoms vader Joe hem laten sterven door de medische ondersteuning uit te schakelen, maar kon zij dat net op tijd verhinderen. “Ik had twaalf beroertes en zes hartaanvallen, en was dood voor drie dagen. Maar ik ben er doorheen gesparteld.”

Beterde hij nadien zijn leven?
Niet echt. Zelfs vier maanden ziekenhuis – praten lukte net, douchen, eten maken en andere dagelijkse klussen niet - konden hem niet op het rechte pad houden, zo toont de documentaire. Kardashian betrapte Odom terwijl hij tijdens zijn revalidatie crack aan het roken was. Zij sloeg hem in het gezicht en zette hem het huis uit. “Ik was het beu om voor alles te betalen. Ik wilde hem nooit meer spreken.” Vorig jaar onthulde Kardashian dat ze nog steeds vreemde video’s krijgt van haar ex-man. Zo stuurde Odom haar een filmpje waarin hij een opblaaspop toonde die naar haar gelijkenis was gemaakt. Op die manier, zo meldde de man, kon hij doen met haar wat hij wilde. “Creepy”, noemde ze het. Een understatement.
pi_220583975
Lamar gaat naar de hel allen. Genant 2
pi_220584002
Je voelt direct de intensiteit, do or die, play-ins are on!
pi_220584004
Rare producer, Heat staat voor, Hornets voelt zich genoodzaakt een time out te nemen, maar we krijgen in de herhalingshighlights nog even twee mooie scores te zien van de Hornets ipv van de Heat
pi_220584014
Smerig, Ball ligt op de grond en trekt met z'n hand Adebayo z'n been bij de enkel weg zodat hij op z'n rug valt. Refs niks gezien.
pi_220584104
Dit is een grap, Ball met een travel maar mag gewoon en scoort. Op zo'n belangrijk moment. Bizar. En dan roepen ze hoe knap het was... man man man.

En die knakker heeft al bewust Adebayo uit de wedstrijd gehaald. Je hoopt dat karma z'n werk gaat doen.
pi_220584111
Zo onterecht, winnen ze ook nog door Ball
pi_220585014
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 02:16 schreef 3rr0r het volgende:
Smerig, Ball ligt op de grond en trekt met z'n hand Adebayo z'n been bij de enkel weg zodat hij op z'n rug valt. Refs niks gezien.
De beelden

twitter
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220585052
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 02:16 schreef 3rr0r het volgende:
Smerig, Ball ligt op de grond en trekt met z'n hand Adebayo z'n been bij de enkel weg zodat hij op z'n rug valt. Refs niks gezien.
Daar moet hij toch gewoon voor geschorst worden lijkt me?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  woensdag 15 april 2026 @ 13:09:05 #57
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220586243
In Adam Silvers NBA wordt je alleen geschorst als je iemands hoofd eraf zaagt
. En dan nog is de schorsing 1 potje ofzo.
RED ONS HENNIEGOD
  Moderator woensdag 15 april 2026 @ 13:55:41 #58
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_220586521
quote:
12s.gif Op woensdag 15 april 2026 09:03 schreef mitt het volgende:

[..]
De beelden

[ x ]
Niks aan de hand.
What can change the nature of a man?
  woensdag 15 april 2026 @ 15:50:28 #59
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220587026
Hier mogen ze wel een voorbeeld mee stellen ja, dat is vrij bewust een risico op blessures bij je tegenstander nemen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220587134
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2026 09:11 schreef franklop het volgende:

[..]
Daar moet hij toch gewoon voor geschorst worden lijkt me?
Ja, volgens Spoelstra ook. Ball heeft nog een slap excuus ook.

quote:
"He should have been thrown out of the game for that," Spoelstra said. "There is no place in the game for that."

Adebayo did not speak to reporters.

Ball, who scored 30 points and made the go-ahead layup with 4.7 seconds left in overtime, apologized for his role in Adebayo's injury but said he was disoriented because he had been hit in the head on the drive.

"I apologize on that one," Ball said. "I got hit in the head and didn't really know where I was. But I'm going to check on him and see if he is OK and everything."

When asked if he intentionally grabbed Adebayo's leg, Ball said he hadn't seen a replay and added, "Like I said, I got hit in the head and didn't know where I was and was just playing basketball. But like I said, sorry, and I'm going to check on him."
Gewoon even Heat z'n beste speler uit de wedstrijd halen en zelf lekker verder kunnen gaan. Echt een hekel aan dat soort types ook al heeft hij leuke acties verder.
pi_220587196
Het trieste is, het is niet de eerste keer dat hij dit flikt. Ik zocht gisteren op de beelden en toen kwam ik een ander geval tegen van hem, ook bij Adebayo. Je verzint het niet. Alleen daar lukt het niet echt om hem ten val te brengen.

https://streamable.com/ilp0y1
pi_220587215
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 13:55 schreef Coco het volgende:

[..]
Niks aan de hand.
pi_220587221
En hier is die travel waar ik het over had. Hij doet een 1,2 stap en dan moet je wel je actie verder maken, maar hij stopt gewoon ff tot de verdediger voorbij is en gaat dan z'n schot doen. Mag gewoon van de scheidsen :')

https://www.reddit.com/r/(...)nd_gets_the_shot_to/
  woensdag 15 april 2026 @ 16:33:25 #64
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220587340
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 16:15 schreef 3rr0r het volgende:
En hier is die travel waar ik het over had. Hij doet een 1,2 stap en dan moet je wel je actie verder maken, maar hij stopt gewoon ff tot de verdediger voorbij is en gaat dan z'n schot doen. Mag gewoon van de scheidsen :')

https://www.reddit.com/r/(...)nd_gets_the_shot_to/
Travels worden nooit tot amper bestraft dezer dagen . Verder is de NBA in handen van gokbedrijven
RED ONS HENNIEGOD
pi_220587500
quote:
9s.gif Op woensdag 15 april 2026 16:33 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Travels worden nooit tot amper bestraft dezer dagen . Verder is de NBA in handen van gokbedrijven
Ja dat is redelijk extreem geworden hoever die erin zitten, steeds odds hier en daar in beeld. Niet alleen bij de NBA, in de VS denken ze vooral aan het geld dat het opbrengt en al die mensen die zich in de schulden werken met een verslaving, eigen schuld.

Ik zou Adam wel eens willen vragen waarom dat Spaanstalige liedje over XTC nog steeds in menig stadion te horen is. Hilarisch, hij weet er duidelijk niet van. 'Maar heeft zo'n lekker deuntje'.
  woensdag 15 april 2026 @ 17:20:10 #66
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220587561
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 17:10 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Ja dat is redelijk extreem geworden hoever die erin zitten, steeds odds hier en daar in beeld. Niet alleen bij de NBA, in de VS denken ze vooral aan het geld dat het opbrengt en al die mensen die zich in de schulden werken met een verslaving, eigen schuld.

Ik zou Adam wel eens willen vragen waarom dat Spaanstalige liedje over XTC nog steeds in menig stadion te horen is. Hilarisch, hij weet er duidelijk niet van. 'Maar heeft zo'n lekker deuntje'.
Maar doordat die gokbedrijven de sport in handen hoef je niet te verwachten dat scheidsrechters 'objectief' fluiten . Helemaal met het verleden toen bijvoorbeeld de Kings openlijk genaaid werden terwijl de baas iemand is zonder enige ruggengraat en zijn verhaaltje dat het toch alleen maar geschikt is voor highlights op youtube.
RED ONS HENNIEGOD
pi_220589466
Post speelt inderdaad niet vannacht. Voor de rest is iedereen, buiten de langdurig geblesseerden Butler en Moody, beschikbaar bij de Warriors
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  woensdag 15 april 2026 @ 22:38:24 #68
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220589778
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2026 21:56 schreef franklop het volgende:
Post speelt inderdaad niet vannacht. Voor de rest is iedereen, buiten de langdurig geblesseerden Butler en Moody, beschikbaar bij de Warriors
De absolute ster is kreupel .

Laatste pot Steve Kerr
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 15 april 2026 @ 23:56:38 #69
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220590230
Beter speelt Curry de pot van z'n leven, wij willen graag nog een lotto pick.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220590284
Voorbeschouwen bestaat tegenwoordig uit oud spelers die mogen voorspellen hoeveel speler x gaat scoren, andere statistieken waar je geld op in kan zetten

Met dank aan Fan Duel. Yay.

Had liever Warriors Clippers als eerste partij gehad. Daar zijn ze echter nog aan het lunchen waarschijnlijk.
pi_220590359
quote:
LaMelo Ball has been fined $35,000 and assessed a Flagrant Foul 2 for "unnecessary and reckless contact" against Bam Adebayo, the league announced.

Ball was fined an additional $25,000 for using profane language during a live TV interview.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_220590362
Banchero is matig nu zeg, die was altijd een beest. Nu moet Bane de Magic dragen.
pi_220590363
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 04:03 schreef franklop het volgende:

[..]

Poe poe heftig
pi_220590367
Heeft hij fuck gezegd op tv? Ondertussen net weer in Philly 'Pepas y agua pa' la seca
Todo el mundo en pastilla en la discoteca' (pillen en water tegen de droge mond = xtc gebruik in de disco) luid door de arena. Silver ouwe sukkel.
pi_220590376
Warriors schieten niks raak, 2 puntjes in de eerste 4 minuten
pi_220590416
Ze doen om en om een 10-0 run lijkt het
pi_220590453
Horford en Pingus helpen wel wat mee
pi_220590455
AL on fire!
pi_220590462
Stephhhhh
pi_220590468
Choke bij de Clippers met die ingooi zeg
pi_220590471
Als zelfs Kawhi turnovers gaat maken is het over
pi_220590477
Curry vs Booker it is
pi_220590563
Dat was nog een aardige run in de laatste 10 minuten. Stonden iets van 10 achter toen ik keek
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 17 april 2026 @ 23:11:41 #84
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220602444
Doc Rivers stopt er helemaal mee als coach .

18 jaar te laat.
RED ONS HENNIEGOD
pi_220602463
quote:
9s.gif Op vrijdag 17 april 2026 23:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Doc Rivers stopt er helemaal mee als coach .

18 jaar te laat.
Toch nog mooi de (waarschijnlijk) laatste jaren van Giannis in Milwaukee verneukt.
Citius, Altius, Fortius.
  zaterdag 18 april 2026 @ 00:25:30 #86
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220602663
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 23:17 schreef Aguero het volgende:

[..]
Toch nog mooi de (waarschijnlijk) laatste jaren van Giannis in Milwaukee verneukt.
Die organisatie daar is sowieso naar de vaantjes. Iemand eruit gooien na 30-13 , Doc aannemen en vervolgens zijn assistent die niet verder komt dan 'salute'.
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 18 april 2026 @ 00:35:39 #87
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220602684
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 april 2026 00:25 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Die organisatie daar is sowieso naar de vaantjes. Iemand eruit gooien na 30-13 , Doc aannemen en vervolgens zijn assistent die niet verder komt dan 'salute'.
Budenholzer eruit gooien 4 dagen nadat z'n broer was omgekomen in een auto-ongeluk, en Giannis geblesseerd aan het spelen was.

Lastig om die franchise serieus te nemen, hoop dat Giannis ergens anders aan de bak komt, top speler.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220602703
Hup Magic. Hopelijk valt Ball geblesseerd uit. Karma do your job.
  zaterdag 18 april 2026 @ 01:07:31 #89
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220602731
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 00:35 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Budenholzer eruit gooien 4 dagen nadat z'n broer was omgekomen in een auto-ongeluk.

Buiten dat ook geen normale reden om die eruit te gooien , uitstekende coach.
RED ONS HENNIEGOD
pi_220602864
10-27 Magic *O*
pi_220602918
29-55 met nog 3:20 te gaan in de 1ste helft *O*
pi_220602919
Bane voelde zich even de partner van Bridges. Dirty Hornets.
pi_220602922
33-68 *O*
pi_220603045
Oei Booker al 4 fouls met nog 8:20 te gaan in 3e kwart
pi_220603099
Beetje pech dat Jalen Green helemaal los gaat
pi_220603135
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 06:19 schreef 3rr0r het volgende:
Beetje pech dat Jalen Green helemaal los gaat
De andere Green ook met 6 PF en 5 TO
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_220603157
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 april 2026 06:46 schreef franklop het volgende:

[..]
De andere Green ook met 6 PF en 5 TO
@PowerLoungen vindt dit leuk.

Een week voor het volgende seizoen: 'we gaan het doen met deze groep!'

Stukje ERVARING
Jack does it in real time...
  zaterdag 18 april 2026 @ 12:49:42 #98
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220605131
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 april 2026 07:01 schreef DeeBee het volgende:

[..]
@:PowerLoungen vindt dit leuk.

Een week voor het volgende seizoen: 'we gaan het doen met deze groep!'

Stukje ERVARING
Geen picks willen traden , Kerr weg .

Weer wat magere goedkope vlaggetjes daarheen met kreupele Butler als versterkingen

GENOT
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 18 april 2026 @ 16:18:39 #99
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220606654
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 april 2026 12:49 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Geen picks willen traden , Kerr weg .

Weer wat magere goedkope vlaggetjes daarheen met kreupele Butler als versterkingen

GENOT
Lightyears ahead!

Omdat KD wat goedkope rings wou hebben.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zaterdag 18 april 2026 @ 16:20:07 #100
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220606661
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 16:18 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Lightyears ahead!

Omdat KD wat goedkope rings wou hebben.
Omdat de eigenaar erin is gaan geloven en in zijn ogen niet genoeg krediet kreeg.

Stukje Sjerry Krause.
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 18 april 2026 @ 16:29:37 #101
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220606708
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 april 2026 16:20 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Omdat de eigenaar erin is gaan geloven en in zijn ogen niet genoeg krediet kreeg.

Stukje Sjerry Krause.
Ik weet niet of hij veel te doen had met het draften van Curry, Thompson en Green, daar zou die wel credits voor verdienen natuurlijk.

Maar dat hele gelul met lightyears ahead was vrij irritant wanneer iedereen en z'n moeder voor minimums komt spelen en KD de grootste bitch move uit de NBA historie maakt _O- Dat had weinig te doen met lightyears ahead management in ieder geval.

Wel benieuwd of Curry en Green blijven, aan de ene kant zou het mooi zijn voor hen om hun hele carriere bij GSW te spelen, maar zeker Curry kan nog prima wat toevoegen aan een team dat daadwerkelijk voor een titel kan gaan.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zaterdag 18 april 2026 @ 16:37:07 #102
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220606751
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 16:29 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Ik weet niet of hij veel te doen had met het draften van Curry, Thompson en Green, daar zou die wel credits voor verdienen natuurlijk.

Maar dat hele gelul met lightyears ahead was vrij irritant wanneer iedereen en z'n moeder voor minimums komt spelen en KD de grootste bitch move uit de NBA historie maakt _O- Dat had weinig te doen met lightyears ahead management in ieder geval.

Wel benieuwd of Curry en Green blijven, aan de ene kant zou het mooi zijn voor hen om hun hele carriere bij GSW te spelen, maar zeker Curry kan nog prima wat toevoegen aan een team dat daadwerkelijk voor een titel kan gaan.
Met Curry sowieso niet , Was wel de eigenaar met Thompson en Green maar daar bemoeide hij zich niet mee.
Wilde in 2014 Thompson traden voor Love maar dat hield Jerry West tegen die hij een paar jaar later wegjaagde omdat hijzelf er zich mee ging bemoeien samen met zijn zoontjes resulterend in Wiseman en Kuminga.

Hij riep trouwens ook dat ze geen basketbal bedrijf waren en dat die 2022 titel ook het conto van Kuminga kon worden gezet want zijn pick. Dus nu een zooitje picks over die hij gaat verneuken , opa's met zere knieën , Nederlanders die er geen reet van kunnen en een coach met 4 ringetjes die hij niet wil verlengen want Kuminga eruit gewerkt.

Lightyears met 35 euro voor een hotdog in hunnie lege stadion zo.

[ Bericht 0% gewijzigd door PowerLoungen op 18-04-2026 16:55:00 ]
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 18 april 2026 @ 17:09:44 #103
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220606902
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 april 2026 16:37 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Met Curry sowieso niet , Was wel de eigenaar met Thompson en Green maar daar bemoeide hij zich niet mee.
Wilde in 2014 Thompson traden voor Love maar dat hield Jerry West tegen die hij een paar jaar later wegjaagde omdat hijzelf er zich mee ging bemoeien samen met zijn zoontjes resulterend in Wiseman en Kuminga.

Hij riep trouwens ook dat ze geen basketbal bedrijf waren en dat die 2022 titel ook het conto van Kuminga kon worden gezet want zijn pick. Dus nu een zooitje picks over die hij gaat verneuken , opa's met zere knieën , Nederlanders die er geen reet van kunnen en een coach met 4 ringetjes die hij niet wil verlengen want Kuminga eruit gewerkt.

Lightyears met 35 euro voor een hotdog in hunnie lege stadion zo.
Altijd wel fascinered die eigenaars die zichzelf overschatten. Je kunt moeilijk zeggen dat het slecht ging voor hij zich er mee ging bemoeien, waarom zou je je daar in godsnaam ineens in gaan mengen :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zaterdag 18 april 2026 @ 17:19:17 #104
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220606943
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 17:09 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Altijd wel fascinered die eigenaars die zichzelf overschatten. Je kunt moeilijk zeggen dat het slecht ging voor hij zich er mee ging bemoeien, waarom zou je je daar in godsnaam ineens in gaan mengen :')
Die mensen zijn stinkend rijk geworden door iets anders heel goed te doen , steken dan veel geld in een team als speeltje , denken dat alles wat hunnie aanraken veranderd in goud , krijgen vervolgens geen krediet (volgens hunnie) als ze wat winnen en daar gaat het helemaal fout.

Dan gaan ze geloven dat door heel veel poen uitgeven en nepotisme , ze ook verstand krijgen van het spelletje.
RED ONS HENNIEGOD
pi_220607770
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 april 2026 07:01 schreef DeeBee het volgende:

[..]
@:PowerLoungen vindt dit leuk.

Een week voor het volgende seizoen: 'we gaan het doen met deze groep!'

Stukje ERVARING
https://youtube.com/shorts/7mr6gkXtxd8?is=kwJzFbLdVSQ9LpMS

Vermoed dat in ieder geval 1 van de 3 er volgend seizoen niet meer zit :+
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_220607788
Hopelijk wordt Wolves Nuggets leuk straks

Benieuwd of de Lakers vanavond hun geheime wapen Bronny van stal halen
pi_220607795
Hup Rockets.
pi_220608864
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 19:43 schreef Zipportal het volgende:
Hup Rockets.
Ga je toeteren als Sengun wint?
pi_220608887
Max Strus met een goede bijdrage voor de Cavs zie ik. Die was best een lange tijd weg meen ik.
  zaterdag 18 april 2026 @ 23:24:03 #110
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220609257
McDaniels :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220609655
Murray 7/22 FG, 0/8 3PT, 16/16 FT: 30 punten :D
  zondag 19 april 2026 @ 01:45:19 #112
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220609682
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 01:32 schreef 3rr0r het volgende:
Murray 7/22 FG, 0/8 3PT, 16/16 FT: 30 punten :D
Unethical mimimimi
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 19 april 2026 @ 01:46:01 #113
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220609684
KD mist game 1.

Lekker potje, geen KD, Luka of Reaves.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220609710
Fat Joe trad op tijdens de Knicks Hawks halftime show. Liedje speelt op de achtergrond met de zang erin en hij doet zelf lichtjes mee :')
pi_220609711
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 01:46 schreef GotenSSJ het volgende:
KD mist game 1.

Lekker potje, geen KD, Luka of Reaves.
Beetje eerlijker maken, wel zo leuk voor de neutrale kijker. Misschien ook Sengun met 1 arm op de rug gebonden?
pi_220609742
Bronny met een pass naar papa, ingooi.
pi_220609765
Who needs Luka when you have Luke?!
pi_220609768
Het zit Bronny ook niet mee, nemen ze hem in beeld op de bank (vanwege praten over wat pa heeft bereikt) zit hij net wat luizen uit z'n baardje te pulken
pi_220611713
twitter


Grandpa was verhinderd. CRAZIEST thing.
pi_220615322
Dit is gespeeld. @3rr0r
pi_220615359
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 20:05 schreef Zipportal het volgende:
Dit is gespeeld. @:3rr0r
Ik ga straks Thunder kijken
  zondag 19 april 2026 @ 21:46:34 #122
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220616005
Nou, even snel de toon zetten _O_
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 19 april 2026 @ 21:58:08 #123
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220616052
Brooks die Chet een uppercut verkoopt, kan allemaal.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220616095
Dit is gespeeld.
pi_220616099
Ja dit is even wat anders dan de Warriors
  zondag 19 april 2026 @ 22:17:32 #126
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220616124
CHEEEET _O_
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220616127
Silver's League.
pi_220616321
pi_220616732
Banchero is weer meer zichzelf
pi_220616753
Ach Detroit
  maandag 20 april 2026 @ 07:54:58 #131
194695 franklop
Fran knock
pi_220616962


Op zich de logische namen. Maar toch vind ik het voor wemby nog wat vroeg op 1 of andere manier. Maar ja, wie zet je er anders neer (buiten Luka dan bijv)

[ Bericht 15% gewijzigd door franklop op 20-04-2026 08:05:15 ]
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_220619593
Ik zou zeggen weer Shai.
  maandag 20 april 2026 @ 13:23:42 #133
194695 franklop
Fran knock
pi_220619640
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 13:14 schreef 3rr0r het volgende:
Ik zou zeggen weer Shai.


Op basis van stats zou je ook echt meerdere kanten op kunnen denken. Op basis daarvan had Luka ook echt wel erbij moeten staan.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_220619836
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 13:23 schreef franklop het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Op basis van stats zou je ook echt meerdere kanten op kunnen denken. Op basis daarvan had Luka ook echt wel erbij moeten staan.
Hoezo mocht Victor nu alsnog meedoen, ondanks de 65 game limiet. Van Luka had ik gezien dat die mee mocht doen omdat hij wedstrijden had gemist door geboorte dochtertje.

Je kan inderdaad meerdere kanten op beredeneren. Wie levert elke keer flink aantal punten (dus niet grillig met pieken en dalen), wie heeft meer assists en brengt z'n maten dus meer in stelling, wie verdedigt beter naast al het scoren, wie zorgt voor een goed team record ondanks mindere kwaliteit medespelers/veel blessuregevallen bij teammaten.
  maandag 20 april 2026 @ 13:55:34 #135
194695 franklop
Fran knock
pi_220619865
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 13:51 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Hoezo mocht Victor nu alsnog meedoen, ondanks de 65 game limiet. Van Luka had ik gezien dat die mee mocht doen omdat hij wedstrijden had gemist door geboorte dochtertje.

Je kan inderdaad meerdere kanten op beredeneren. Wie levert elke keer flink aantal punten (dus niet grillig met pieken en dalen), wie heeft meer assists en brengt z'n maten dus meer in stelling, wie verdedigt beter naast al het scoren, wie zorgt voor een goed team record ondanks mindere kwaliteit medespelers/veel blessuregevallen bij teammaten.
Luka en Victor hebben net zoveel wedstrijden gespeeld. Dus dat zou dan idd niet uit mogen maken voor die 2?

Of teveel wedstrijden niet genoeg minuten?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_220620861
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 13:55 schreef franklop het volgende:

[..]
Luka en Victor hebben net zoveel wedstrijden gespeeld. Dus dat zou dan idd niet uit mogen maken voor die 2?

Of teveel wedstrijden niet genoeg minuten?
Nee Doncic, nog iemand en Edwards hadden volgens mij 'geklaagd' dat ze volgens de regels niet mee zouden mogen doen voor de awards. Zou moeten opzoeken wie die andere was en wat zijn goedgekeurde reden was. Edwards was afgewezen, die andere twee mochten wel alsnog meedoen.
pi_220620883
Oke ja, je lijstje klopte niet, Wemby had de drempel wel gewoon gehaald net als Jokic op het laatst. Die andere speler was Cunningham die een klaplong had, die mocht ook alsnog meedoen.

quote:
Meanwhile, San Antonio Spurs center Victor Wembanyama and Denver Nuggets center Nikola Jokic both flirted with falling short of the 65-game mark for the final couple of months of the season. Wembanyama reached it in the penultimate game of the season, and Jokic reached the mark on the final day.
  maandag 20 april 2026 @ 17:07:33 #138
194695 franklop
Fran knock
pi_220620958
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 16:55 schreef 3rr0r het volgende:
Oke ja, je lijstje klopte niet, Wemby had de drempel wel gewoon gehaald net als Jokic op het laatst. Die andere speler was Cunningham die een klaplong had, die mocht ook alsnog meedoen.
[..]

O had hem van de NBA site, dan hadden die het niet bijgewerkt
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_220621139
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 17:07 schreef franklop het volgende:

[..]
O had hem van de NBA site, dan hadden die het niet bijgewerkt
De NBA Cup Final telt ook mee, waardoor hij precies op 65 eindigt (en zo te lezen is daar ook bewust naartoe gerekend met zijn schedule).
  maandag 20 april 2026 @ 18:28:18 #140
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220621533
Kerr moet ''hongerig'' zijn voor een meerjarige contractverlenging . Het gore lef van Lacob kent geen grenzen met een roster vol met G-league volk die hij moet opstellen terwijl er verwacht wordt dat die meedoet met de besten.
RED ONS HENNIEGOD
pi_220622718
quote:
9s.gif Op maandag 20 april 2026 18:28 schreef PowerLoungen het volgende:
Kerr moet ''hongerig'' zijn voor een meerjarige contractverlenging . Het gore lef van Lacob kent geen grenzen met een roster vol met G-league volk die hij moet opstellen terwijl er verwacht wordt dat die meedoet met de besten.
Wel of geen Jimmy maakt natuurlijk wel flink uit aangezien hij de tweede beste is. Maar zelfs met hem kan je ze geen echte championship contender noemen. Zeker omdat ze geheid geblesseerd raken weer.
  maandag 20 april 2026 @ 20:36:18 #142
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220622731
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 20:34 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Wel of geen Jimmy maakt natuurlijk wel flink uit aangezien hij de tweede beste is. Maar zelfs met hem kan je ze geen echte championship contender noemen. Zeker omdat ze geheid geblesseerd raken weer.
Omdat ook de rest van de roster lijkt op die van een tankend team maar dan met spelers die nog steeds teveel krijgen.
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 20 april 2026 @ 21:28:49 #143
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220623005
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 13:14 schreef 3rr0r het volgende:
Ik zou zeggen weer Shai.
Is allang bekend dat Shai het weer gaat worden volgens mij, genoeg mensen die al gezegd hebben op wie ze hebben of gaan stemmen als MVP, geloof dat iets van 70-80% Shai als MVP had.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220624025
Kumingoat AND1!
pi_220624031
Block Kumingoat!
pi_220624037
Spannend
pi_220624039
McCollum met een paar domme turnovers maar verder ook erg nette scores
pi_220624043
CJ verpest bijna de cumbek met 2 gemiste vrijeworpen lol, maar NY mist het laatste schot.

Wel leuk voor de series zo
pi_220624885
Lekkere overwinning voor Minnesota, toch een mooie rivalry met Denver de laatste jaren
Demain, on roule
pi_220625235
twitter
  dinsdag 21 april 2026 @ 19:28:37 #151
194695 franklop
Fran knock
pi_220628255
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 11:05 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Jongste ooit en eerste ooit die unaniem verkozen werd
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_220628854
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 19:43 schreef Zipportal het volgende:
Hup Rockets.
pi_220629540
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 09:52 schreef Mykonos het volgende:
Lekkere overwinning voor Minnesota, toch een mooie rivalry met Denver de laatste jaren
Ik dacht dat Edwards niet helemaal ok was met z'n knie. 40 minuten gespeeld alsnog.
pi_220629556
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 20:32 schreef Zipportal het volgende:

[..]

quote:
Rockets star Kevin Durant went through about half of Houston's practice Monday and will be a game-time decision Tuesday, according to coach Ime Udoka.

Durant missed the Rockets' loss in Game 1 of their first-round series against the Los Angeles Lakers due to a knee bruise he suffered in practice on Wednesday.
Bronny en papa gaan de Rockets weer over de knie leggen als Kevin nog teveel auw heeft
  dinsdag 21 april 2026 @ 22:41:11 #155
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220629751
quote:
[NBC Sports] Sources: Barring renewed faith, Steve Kerr not expected to return to Warriors
Ben benieuwd.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220630268
Oei, Wemby valt op z'n gezicht, face plant.
pi_220630275
Gelachen, ze hadden tijdens een time out bij Boston steeds een jongen met down in beeld die heel fanatiek allerlei 'coole' moves maakte, goede entertainment.
pi_220630279
Derrick White was echt mokerslecht
pi_220630283
Wemby is in 'concussion protocol' nu. Flinke klap was het.
pi_220630289
quote:
48 hour minimum. Here is the rest of the protocol to return.

Return-to-Participation Steps: The player must progress through steps, including stationary biking, jogging, agility drills, and non-contact team drills, without symptoms returning.

Final Clearance: The team doctor must consult with the NBA Concussion Program Director (Dr. Jeff Kutcher) before the player is cleared, removing sole authority from the team
Men zegt waarschijnlijk 7-10 dagen...
pi_220630386
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 03:43 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Men zegt waarschijnlijk 7-10 dagen...
1-1 nu ook in de serie. Hebben de Spurs een probleem?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  woensdag 22 april 2026 @ 05:59:05 #162
117098 Hathor
Effe niet
pi_220630406
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2026 05:38 schreef franklop het volgende:

[..]
1-1 nu ook in de serie. Hebben de Spurs een probleem?
Ook zonder Wemby moeten ze dit makkelijk kunnen winnen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220630474
Chapeau voor hoe Luke Kennard het wegvallen van Luka en Reaves opvangt (samen met Smart vandaag)
  woensdag 22 april 2026 @ 11:56:01 #164
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220632261
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 05:59 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ook zonder Wemby moeten ze dit makkelijk kunnen winnen.
Mwah, Wembanyama maakt wel het verschil daar. Zonder hem zie ik ze niet zomaar winnen eerlijk gezegd, zeker met Castle en Harper die weinig tot geen ervaring hebben met grote wedstrijden en de druk die daar bij komt kijken.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 22 april 2026 @ 13:18:32 #165
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220632804
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 22:41 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Ben benieuwd.
Een seksueel roofdier en stalker als opvolger .

Stukje leiderschap voor 2011.
RED ONS HENNIEGOD
pi_220636781
Magic hangen zichzelf op in het 3e kwart
pi_220636782
4-30 gescoord na 8 min in het 3e. en ze stonden gelijk bij halftime :')
pi_220636798
Shai landt op z'n linkerhand, vingers hyperextended :{
pi_220636942
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 03:53 schreef 3rr0r het volgende:
Shai landt op z'n linkerhand, vingers hyperextended :{
Wel gewoon doorgespeeld zo te zien
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  donderdag 23 april 2026 @ 15:20:19 #170
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220639712
https://streamable.com/0nl3l5

This technical has been brought to you by Draft Kings

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 23 april 2026 @ 20:41:59 #171
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220641744
Hopelijk geen serieuze blessure bij JDub.

En Dillon Brooks is een smerige speler, bah.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220642222
quote:
9s.gif Op donderdag 23 april 2026 15:20 schreef PowerLoungen het volgende:
https://streamable.com/0nl3l5

This technical has been brought to you by Draft Kings

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarvoor was het? Omdat hij de bal nog naar achteren gooit bij z'n poging tot binnenhouden ook al was er al een call?
pi_220642229
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 06:50 schreef franklop het volgende:

[..]
Wel gewoon doorgespeeld zo te zien
Hij had wel flink pijn een tijd eerst. Daarna massage van z'n hand op de bank. Scheelt dat het z'n linker was maar met dribbelen, gedeeltelijk bij schieten en layups aan de linkerkant voel je het alsnog wel natuurlijk.
  donderdag 23 april 2026 @ 22:16:53 #174
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220642368
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:51 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Waarvoor was het? Omdat hij de bal nog naar achteren gooit bij z'n poging tot binnenhouden ook al was er al een call?
Speciaal voor gokker AdwwefwefwfTriforce

En een ode aan Tim Donaghy
RED ONS HENNIEGOD
pi_220642400
Benieuwd of de Raptors het nog spannend kunnen maken nu ze thuis mogen spelen. Hoewel ik Hawks Knicks zal kijken denk ik. Geen idee wie het laat afweten bij Toronto, Ingram?
  donderdag 23 april 2026 @ 22:35:17 #176
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220642448
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:51 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Waarvoor was het? Omdat hij de bal nog naar achteren gooit bij z'n poging tot binnenhouden ook al was er al een call?
Blijkbaar ja. Sloeg echt nergens op, alsof je midden in een bal reddende actie kan stoppen :') Achterlijke refs.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220642462
quote:
9s.gif Op donderdag 23 april 2026 15:20 schreef PowerLoungen het volgende:
https://streamable.com/0nl3l5

This technical has been brought to you by Draft Kings

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
30 FT for the Lakers!
Jack does it in real time...
  donderdag 23 april 2026 @ 22:39:43 #178
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220642472
quote:
9s.gif Op donderdag 23 april 2026 22:37 schreef DeeBee het volgende:

[..]
30 FT for the Lakers!
De volgende ronde gaat ervoor zorgen dat die kale zijn biezen mag pakken.
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 23 april 2026 @ 22:44:23 #179
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220642489
quote:
9s.gif Op donderdag 23 april 2026 22:39 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
De volgende ronde gaat ervoor zorgen dat die kale zijn biezen mag pakken.
Ik mag hopen dat die hele Kawhi saga een nagel aan z'n doodskist is.

Een superster krijgt bijna een supermax onder de tafel, en we zitten inmiddels in april zonder ook maar iets van maatregelen. Lachwekkend natuurlijk.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  donderdag 23 april 2026 @ 22:52:07 #180
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220642517
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 22:44 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Ik mag hopen dat die hele Kawhi saga een nagel aan z'n doodskist is.

Een superster krijgt bijna een supermax onder de tafel, en we zitten inmiddels in april zonder ook maar iets van maatregelen. Lachwekkend natuurlijk.
Hij neemt tegen niks maatregelen en noemt het een highlight show onder het juk van gokbedrijven.
Je kan ondertussen een boek volschrijven over zijn gefaal en waardoor het product zelf gewoon onkijkbaar is geworden.

[ Bericht 7% gewijzigd door PowerLoungen op 23-04-2026 22:58:30 ]
RED ONS HENNIEGOD
pi_220642638
Dillon vindt het een pussy's game. 'A little frail' :D

quote:
"[Gilgeous-Alexander is] a little frail, and that's what the refs are going to call," said Brooks, who scored 30 points before fouling out with 25.3 seconds remaining. "I got to be smarter about it, but this is the playoffs. It's a man's game.

"Like, I used to watch this back when Michael Jordan was playing or whoever else, when LeBron was younger. This is physical basketball. I don't get why all the dropping and the falling and the flopping and the flailing and all this stuff is allowed when we get to the playoffs. Leave that for the [regular] season for the fans. This is about who's the better team, who's a more with-it team. Don't decide the games on no free throws."

Gilgeous-Alexander brushed off the critical comments from Brooks, whom he plays alongside on Team Canada during the summers.

"I can't control what Dillon or anybody else on the other side is going to complain about," said Gilgeous-Alexander, who attempted 17 free throws during the Thunder's Game 1 blowout victory, one more than the Suns shot in that Sunday afternoon contest. "All I can do is try to go out there and win basketball games for my team.
  donderdag 23 april 2026 @ 23:47:54 #182
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220642735
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 23:20 schreef 3rr0r het volgende:
Dillon vindt het een pussy's game. 'A little frail' :D
[..]

Dielon die op 2-jarige leeftijd naar MJ in de finals aan het kijken was, natuurlijk.

Dielon moet gewoon wat normaler spelen ipv mensen op hun armen te slaan.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220642874
Bij de Hawks Souljaboy tijdens halftime. Net zo kut als Fat Joe in NY. Af en toe wat woorden zeggen met het liedje (incl zang) op de achtergrond :')
pi_220642955
Hawks redden het net, bijna knullig hun voorsprong van zo'n beetje de hele wedstrijd weggegeven

Knicks choken de laatste play
pi_220642959
Kumingoat goed bijgedragen @PowerLoungen McCollum en Johnson verwacht je het van, eens zien of hij het structureel kan.
pi_220642993
Zo Raptors echt goed geschoten. Thuis spelen helpt.
pi_220642996
Gordon doet niet mee bij de Nuggets en ze staan al 22 achter
pi_220643001
Wel boete, geen partijdigheid, wel verkeerde tech

quote:
Suns guard Devin Booker was fined $35,000 by the NBA for criticizing officials after Phoenix's 120-107 loss to the Oklahoma City Thunder on Wednesday in Game 2 of their first-round playoff series.

The league announced the fine Thursday, saying that it found "no basis to any claim of bias or misconduct by game officials."
quote:
In announcing Booker's fine, the NBA also said that a technical foul that was called against him in the third quarter was "improperly assessed" and would be rescinded.
  vrijdag 24 april 2026 @ 07:27:49 #189
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220643121
Ach, de beste speler in de wereld die geen defense kan spelen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  vrijdag 24 april 2026 @ 14:31:29 #190
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220644896
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 03:50 schreef 3rr0r het volgende:
Kumingoat goed bijgedragen @:PowerLoungen McCollum en Johnson verwacht je het van, eens zien of hij het structureel kan.
Standbeeldje naast Wilkins graag voor 21 punten.
RED ONS HENNIEGOD
pi_220645317
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 april 2026 14:31 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Standbeeldje naast Wilkins graag voor 21 punten.
Goed uitgekiend want 21 was het jersey nummer van Dominique
pi_220645339
Vanavond gaan Luke Kennard Bronny en Lebron KD weer over de knie leggen @Zipportal

Als opwarmertje kan je deze mooie filmpromo kijken waar vader en zoon wat coole moves laten zien

Bekijk deze YouTube-video
pi_220645442
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 16:20 schreef 3rr0r het volgende:
Vanavond gaan Luke Kennard Bronny en Lebron KD weer over de knie leggen @:Zipportal

Als opwarmertje kan je deze mooie filmpromo kijken waar vader en zoon wat coole moves laten zien

Bekijk deze YouTube-video
Hup Rockets.
  vrijdag 24 april 2026 @ 17:32:00 #194
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_220645611
Ik ben bang dat Jokic nooit meer een ring gaat winnen.
pi_220645717
quote:
"Spelers moeten thuis douchen om water te besparen": krenterige eigenaar van NBA-team is mikpunt van spot na bezuinigingen

Nieuwe bazen, nieuwe wetten. De Portland Trail Blazers zijn sinds begin deze maand in handen van een nieuwe eigenaar, maar die heeft bij de fans nog niet al te veel punten gescoord. Zijn kostenbesparende maatregelen zorgen voor wrevel en onbegrip (en voor mopjes op sociale media).

Het is even wennen voor fans, de spelers en de staff van de Portland Trail Blazers, de club van Toumani Camara.

Jarenlang was het team in handen van Paul Allen, medeoprichter van Microsoft en een van de rijkste mensen op deze aardbol. Allen overleed in 2018, zijn erfgenamen bleven tot begin deze maand eigenaar van de Blazers.

Sindsdien zwaait zakenman Tom Dundon de plak in Portland. En hoewel Dundon, ook eigenaar van NHL Team Carolina Hurricanes, het nog maar een maand voor het zeggen heeft, staan enkele van zijn beslissingen al flink ter discussie.

Dundon is de eerste weken van zijn bestuur namelijk druk in de weer geweest om te besparen waar hij kan. Zijn beknibbelende strategie staat haaks op het Allen-tijdperk: de Microsoft-miljardair stond erom bekend om spelers en staf zo goed mogelijk in de watten te leggen.

Maar bij Dundon lijkt bezuinigen plots het codewoord. Spelers en stafleden moeten voortaan voor de middag uitchecken uit hotels om toeslagen voor late check-outs te vermijden. "Two-way players", beloftevolle spelers die ook in de G League spelen, mogen niet meer mee op verplaatsing in de play-offs, net als de teamfotograaf.

Dundon zou naar verluidt ook overwegen om een van de twee Blazers-mascottes af te danken, omdat eentje wel volstaat. En straks, bij de eerste thuismatch in de play-offs, zullen er geen T-shirts voor de fans op de zitjes liggen, nochtans een ongeschreven traditie in de NBA.

El Cheapo
De besparingsmaatregelen worden gevoeld tot in de kleedkamer. Omdat er voortaan tijdig uitgecheckt moet worden in hotels, had een van de kinesisten onlangs geen kamer meer om zijn werk te doen en moest hij een speler masseren in de lobby van het hotel.

Ook coach Tiago Splitter, die knap werk geleverd heeft door het team naar de play-offs te loodsen, zou volgens Amerikaanse media op de wip zitten. Teameigenaar Dundon denkt eraan om de Braziliaan te vervangen door een goedkopere coach, weten intimi. Onbegrijpelijk, vinden experts.

NBA-baas Adam Silver heeft al de verdediging van Dundon op zich genomen door hem een goeie teameigenaar en een "winnaar" te noemen. Maar voor de fans is de start van het nieuwe tijdperk onder een slecht gesternte begonnen. En Dundon heeft er ook al meteen een bijnaam aan overgehouden: "El Cheapo."

Het gekende satirische X-account NBA Centel stak eerder deze week ook al de draak met Dundon. "Hij heeft beslist dat spelers na de wedstrijd thuis moeten douchen om water te besparen", werd er gegrapt op sociale media, waar veel fans zich druk (of vrolijk) maken over het beleid van Dundon.

De nieuwe baas zelf laat de hetze voorlopig niet aan zijn hart komen en blijft vol achter zijn politiek staan. Hij wil bezuinigen waar nodig en alleen geld uitgeven aan de essentiële zaken. Alleen overschaduwt die werkwijze momenteel het sportieve: het feit dat Portland in de eerste ronde van de play-offs staat.

Bij de Carolina Hurricanes heeft Dundon wel al bewezen dat zijn aanpak werkt. Onder zijn bewind zijn de Hurricanes uitgegroeid tot een van de topteams in de NHL.

Diezelfde stap zal Dundon ook in Portland snel moeten zetten, als hij de bijnaam El Cheapo van zich wil afschudden. Daarvoor is maar één remedie: winnen. Als we Adam Silver mogen geloven, zou dat goed moeten komen.
  zaterdag 25 april 2026 @ 00:24:48 #196
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220648579
Jezus mina, die coach/eigenaar/spelers van de Suns zijn bij Chris Finch in de leer geweest.

2 blow-outs, maar alles ligt weer aan de scheidsrechters, zelfs 2 dagen na de game nog zeuren. Adam Silver hangt alweer aan de telefoon om te zorgen dat Oklahoma, of all places, een voordeel heeft hoor :')

17de in FTs in het seizoen, en in de playoffs ook in het midden ergens. Wat een gezeur om niks.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220648984
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 18:04 schreef wimderon het volgende:

[..]

Beetje vreemd, er staat 'heeft laten zien dat zijn aanpak werkt, NHL team is topteam geworden'. Maar alsof kostenbezuiniging waar het hele artikel over gaat de (betere) prestaties van het team verklaren.
pi_220648985
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2026 00:24 schreef GotenSSJ het volgende:
Jezus mina, die coach/eigenaar/spelers van de Suns zijn bij Chris Finch in de leer geweest.

2 blow-outs, maar alles ligt weer aan de scheidsrechters, zelfs 2 dagen na de game nog zeuren. Adam Silver hangt alweer aan de telefoon om te zorgen dat Oklahoma, of all places, een voordeel heeft hoor :')

17de in FTs in het seizoen, en in de playoffs ook in het midden ergens. Wat een gezeur om niks.
Frustratie he. Het is me verder niet zo opgevallen anders dan die ene tech die onterecht was.
pi_220648986
KD heeft wel een slecht moment 'gekozen' om te kwakkelen met z'n knie en enkel (doet weer niet mee vandaag). Nu is Hachimura goed aan het spelen en zijn de Rockets zo op de rand van de afgrond. Terwijl men zo vreesde voor de prestatie van de Lakers zonder Doncic en Reaves.
pi_220649027
Lebronnn met drietje. Rockets lijken hun voorsprong weg te gooien
pi_220649030
Oeh bijna ook de game winner van Lebron, turnaround was iets te lastig. OT.
pi_220649065
Bij de Rockets zijn ze best wel dom. Bij sommigen zie je het ook gewoon aan hun hoofd.
pi_220649175
Portland op weg naar?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zaterdag 25 april 2026 @ 07:36:44 #204
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220649290
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 03:17 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Frustratie he. Het is me verder niet zo opgevallen anders dan die ene tech die onterecht was.
Die tech sloeg nergens op, en SGA krijgt regelmatig een superster call. Maar die krijgt Booker ook gewoon.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zaterdag 25 april 2026 @ 07:38:15 #205
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220649295
Rockets zijn wel echt matig he.. 3-0 achter tegen een 41-jarige LeBron zonder Luka en Reaves. :N
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220650408
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 07:38 schreef GotenSSJ het volgende:
Rockets zijn wel echt matig he.. 3-0 achter tegen een 41-jarige LeBron zonder Luka en Reaves. :N
Echt ongelooflijk ja, die moeten zich kapot schamen
Demain, on roule
  zaterdag 25 april 2026 @ 12:37:56 #207
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220650813
Geen pointguard en getofmydickerson in je team _O_
RED ONS HENNIEGOD
pi_220654041
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 07:38 schreef GotenSSJ het volgende:
Rockets zijn wel echt matig he.. 3-0 achter tegen een 41-jarige LeBron zonder Luka en Reaves. :N
Zelf zonder KD scheelt een hoop. Ook al verloren ze natuurlijk game 2 ook toen hij erbij was, maar hij was geheid niet helemaal fit. En hun drietjes vielen niet best gisteren. Sengun en Thompson leveren gewoon maar een KD prestatie vang je niet zomaar op. Dat Lakers het gemis van Luka en Reaves opvangen is eerder knap (Kennard, Smart, Hachimura) dan dat het echt aan de Rockets ligt denk ik.
pi_220654062
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 20:22 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Zelf zonder KD scheelt een hoop. Ook al verloren ze natuurlijk game 2 ook toen hij erbij was, maar hij was geheid niet helemaal fit. En hun drietjes vielen niet best gisteren. Sengun en Thompson leveren gewoon maar een KD prestatie vang je niet zomaar op. Dat Lakers het gemis van Luka en Reaves opvangen is eerder knap (Kennard, Smart, Hachimura) dan dat het echt aan de Rockets ligt denk ik.
twitter


Belgen worden ondergescheten.
pi_220654073
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 20:24 schreef Zipportal het volgende:

[..]
[ x ]

Belgen worden ondergescheten.
Kunnen ze wel springen die Belgische Kangroes?
pi_220654458
Cade is matig vandaag, Bane is on fire van 3PT
pi_220654632
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 20:27 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Kunnen ze wel springen die Belgische Kangroes?
99-63

NO
pi_220654647
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 21:34 schreef Zipportal het volgende:

[..]
99-63

NO
Zijn eigenlijk korfballers zeker
pi_220654661
104-104 spannend
pi_220654696
Wagner clutch
  zaterdag 25 april 2026 @ 21:53:08 #216
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220654776
Dat janken op de scheids werkt ook echt in 9 van de 10 keer he. Nu callen ze ineens helemaal niks meer :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220654874
Heb alleen het einde gezien van Pistons Magic maar Duren draagt nauwelijks bij, niet vreemd dat je dan verliest, die was nogal belangrijk tijdens het seizoen.
  zaterdag 25 april 2026 @ 22:48:41 #218
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220655181
SGA nu het half time is: 17 punten met 7/7 FG en 2/2 FT.

Adam hangt aan de lijn, 2 FTs is niet genoeg!
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220655288
Shai kan veel te makkelijk scoren. Ze kunnen beter zone gaan spelen.
  zaterdag 25 april 2026 @ 23:10:09 #220
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220655330
Ajay doe maar even wisselen jongen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220655497
Ze bleven net dichtbij genoeg om nog terug te komen maar nu is het wel gedaan gezien de tijd
  zaterdag 25 april 2026 @ 23:57:53 #222
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220655621
Het is echt een serieus probleem dat scheidsrechters blijkbaar zo beinvloed worden door de media en social media, dat er deze wedstrijd hele simpele foul calls niet gegeven worden omdat in game 2 een belachelijke technical is gegeven.

Wat een wanprestatie vandaag zeg.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 26 april 2026 @ 00:00:13 #223
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220655638
Nog even wat intentional fouls om SGA z'n FTs omhoog te halen. Dat gaat weer genieten worden de komende dagen :D
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220655773
Heb niet heel aandachtig gekeken maar het leek alsof ze niks bijzonders deden/probeerden om Shai af te stoppen. Het plan was blijkbaar 'zolang alleen Shai ze erin gooit en de rest niet, kunnen we misschien meer scoren dan hen'. Stukje onkunde verdedigend/coachend.
pi_220655839
Towns mag lekker travellen, 1,2 stap en dan stilstaan en wat bewegen tot je verdediger voorbijvliegt, kust vrij neem je schot. Komt bekend voor van de play-ins. NBA is echt ridicuul qua fluiten voor lopen.
pi_220655854
_O- Hilarisch, scheids fluit voor out of bounds Anunoby, echter het was zijn verdediger Johnson die ook gele sneakers aan heeft die met z'n voet buiten de lijn kwam en Anunoby totaal niet.
pi_220655908
Jammer, deze pot was al snel niks

Hup Jokic dan maar zometeen
  zondag 26 april 2026 @ 02:28:10 #228
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220655913
Kuminga weer met een klassiekertje .

Wegflikkeren dat standbeeld.
RED ONS HENNIEGOD
pi_220655926
Ach Donte, ook een achilles geval
pi_220655928
quote:
9s.gif Op zondag 26 april 2026 02:28 schreef PowerLoungen het volgende:
Kuminga weer met een klassiekertje .

Wegflikkeren dat standbeeld.
3/10 FG, 0/6 3PT. Hij is een driver, hoezo dacht hij opeens Lillard te zijn?
pi_220655932
Acute blindheid bij de scheids(en). Jokic krijgt een klap op z'n elleboog bij het schieten van Gobert, niks aan de hand. Niet echt moeilijk om te zien.
  zondag 26 april 2026 @ 03:09:24 #232
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220655940
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 02:56 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
3/10 FG, 0/6 3PT. Hij is een driver, hoezo dacht hij opeens Lillard te zijn?
Hij denkt ook dat die Kobe is . En hij heeft ook een agentje die hem gek maakt.
RED ONS HENNIEGOD
pi_220655946
quote:
9s.gif Op zondag 26 april 2026 03:09 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Hij denkt ook dat die Kobe is . En hij heeft ook een agentje die hem gek maakt.
Het is ook niet alsof de Hawks allemaal big men in de paint hebben waardoor hij enigszins naar buiten wordt geforceerd. Als hij z'n limitaties zou inzien kan hij een stuk beter renderen.
pi_220655952
Jokic duwt Reid met z'n onderarm weg en maakt zo ruimte voor z'n schot. Commentatoren doen gewoon alsof je blind bent en komen met een grote lofzang over 'look how he just toys Naz Reid around' :N
pi_220655998
Vallen Ant en Donte weg, lukt het ze nog niet de series gelijk te trekken. Dosunmu is opeens een superster.
pi_220656001
Lol, nog even een vechtpartijtje op het eind want McDaniels denkt leuk nog even te scoren terwijl men 'al gestopt was met spelen de laatste seconden' en Jokic zo woest maakt
  zondag 26 april 2026 @ 07:30:29 #237
194695 franklop
Fran knock
pi_220656084
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 05:22 schreef 3rr0r het volgende:
Lol, nog even een vechtpartijtje op het eind want McDaniels denkt leuk nog even te scoren terwijl men 'al gestopt was met spelen de laatste seconden' en Jokic zo woest maakt
Vind dat sowieso complete onzin, dat niet doorspelen als ongeschreven regel.

Er zit weet ik het hoeveel publiek dat je gewoon de volle 48 minuten moet proberen te vermaken
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_220656102
Nuggets pijnlijk slecht
Jack does it in real time...
  zondag 26 april 2026 @ 09:54:54 #239
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220656749
Ach ach, de beste speler in de wereld die weer eens een lantaarnpaal imiteert in de defense. Wel lekker ethisch om nog even te gaan matten op het einde, haha die maffe Jokic toch!

Echt, de PR machine van die gozer is geweldig.

Erg benieuwd of de NBA ballen heeft en hem gewoon een verdiende schorsing geeft. Drie keer raden met die kale aan het roer.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220659799
Present.
  zondag 26 april 2026 @ 21:35:00 #241
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220660801
Alweer geen KD , medespelers die hij heeft uitgekotst op X hebben geen idee wat die heeft of waar die is.
En in de zomer zal die wel weer weg willen.

Hoerenjong.
RED ONS HENNIEGOD
pi_220660821
twitter


VictorGod
pi_220660843
Spannend bij Ebolaliers.
pi_220660922
Done deal. 2-2
pi_220661019
Had het gezien het reguliere seizoen eigenlijk ook wel verwacht dat de Raptors goed partij zouden bieden
  zondag 26 april 2026 @ 22:14:40 #246
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220661020
quote:
9s.gif Op zondag 26 april 2026 21:35 schreef PowerLoungen het volgende:
Alweer geen KD , medespelers die hij heeft uitgekotst op X hebben geen idee wat die heeft of waar die is.
En in de zomer zal die wel weer weg willen.

Hoerenjong.
Ik vraag me echt wel eens af of die geen spijt heeft van z'n move weg uit OKC. Eigenlijk lijkt die het nooit ergens anders lang naar z'n zin gehad te hebben.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220661024
quote:
9s.gif Op zondag 26 april 2026 21:35 schreef PowerLoungen het volgende:
Alweer geen KD , medespelers die hij heeft uitgekotst op X hebben geen idee wat die heeft of waar die is.
En in de zomer zal die wel weer weg willen.

Hoerenjong.
Z'n enkel toch. Game 1 was z'n knie. opametstok.gif @Zipportal
pi_220661026
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2026 09:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Ach ach, de beste speler in de wereld die weer eens een lantaarnpaal imiteert in de defense. Wel lekker ethisch om nog even te gaan matten op het einde, haha die maffe Jokic toch!

Echt, de PR machine van die gozer is geweldig.

Erg benieuwd of de NBA ballen heeft en hem gewoon een verdiende schorsing geeft. Drie keer raden met die kale aan het roer.
Z'n broers gaan die McDaniels wel even aanpakken in Denver ~O>
  zondag 26 april 2026 @ 22:19:29 #249
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220661037
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 22:15 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Z'n broers gaan die McDaniels wel even aanpakken in Denver ~O>
McDaniels praat veel, maar 1 ding moet je hem nageven hij maakt het wel waar _O-

Maar zonder Edwards en Divincenzo gaat het lastig worden voor Minnesota. Deze ronde winnen ze misschien nog wel 1 van de komende 3, maar volgende ronde tegen de Spurs gaat een kansloze onderneming worden vrees ik zonder die 2.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220661040
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2026 07:30 schreef franklop het volgende:

[..]
Vind dat sowieso complete onzin, dat niet doorspelen als ongeschreven regel.

Er zit weet ik het hoeveel publiek dat je gewoon de volle 48 minuten moet proberen te vermaken
Is inderdaad een beetje apart iets wat erin is geslopen. Zo van dont kick someone who's down, gentlemen's way of closing the game. Als het in de hele league zo wordt gedaan altijd, tsja, dan ben je wel een klootzak als je het doet. Maar dat was stiekem de bedoeling. Eens kijken of ze de beer in Jokic zo hebben wakker gemaakt. Dan heeft McD straks spijt.

Zelf vind ik het prima als er toch nog maar minder dan een shotclocktijd over is, maar echt een hele shot clock laten verlopen, turnover, ander team verder de boel uitdribbelen is wat overdreven.
  zondag 26 april 2026 @ 22:22:36 #251
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220661057
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 22:20 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Is inderdaad een beetje apart iets wat erin is geslopen. Zo van dont kick someone who's down, gentlemen's way of closing the game. Als het in de hele league zo wordt gedaan altijd, tsja, dan ben je wel een klootzak als je het doet. Maar dat was stiekem de bedoeling. Eens kijken of ze de beer in Jokic zo hebben wakker gemaakt. Dan heeft McD straks spijt.

Zelf vind ik het prima als er toch nog maar minder dan een shotclocktijd over is, maar echt een hele shot clock laten verlopen, turnover, ander team verder de boel uitdribbelen is wat overdreven.
Denver was aan het foulen en wat niet om er nog een pot van te maken met 10 down en 30 sec te spelen oid. Dan kan je niet gaan janken als je dan zelf in de laatste 6 seconden opgeeft dat iemand er nog 1tje ingooit.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220661066
Een vriend stuurde me trouwens een video waarin je ziet dat al die spelers met achilles naar de klote hetzelfde deden, zo'n step back naar achteren. Kan je maar beter uit je gewoonte halen, lijkt ook niet veel nut te hebben.
  zondag 26 april 2026 @ 22:24:39 #253
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220661071
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 22:23 schreef 3rr0r het volgende:
Een vriend stuurde me trouwens een video waarin je ziet dat al die spelers met achilles naar de klote hetzelfde deden, zo'n step back naar achteren. Kan je maar beter uit je gewoonte halen, lijkt ook niet veel nut te hebben.
Haliburton begon aan z'n drive dacht ik? Lijkt me dat de stepback niet het probleem is, meer de stepback en dan toch de drive in zetten. Behoorlijk wat krachten op je voet dan.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220661076
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 22:24 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Haliburton begon aan z'n drive dacht ik?
Ja maar ze doen allemaal eerst een stap naar achteren. Ik zal kijken of ik het vind.
pi_220661096
twitter


@GotenSSJ
  zondag 26 april 2026 @ 22:30:27 #256
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220661102
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 22:28 schreef 3rr0r het volgende:
[ x ]

@:GotenSSJ
Zie het ja, geen idee waar dat nuttig voor zou zijn inderdaad. Lijkt me een beetje overbodig qua afzet, maar als zoveel spelers het doen zal het vast een reden hebben.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 26 april 2026 @ 22:33:18 #257
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220661120
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 22:15 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Z'n enkel toch. Game 1 was z'n knie. opametstok.gif @:Zipportal
Ze kunnen ook gewoon zeggen dat die er geen zin meer in heeft omdat die zijn teamgenoten achterlijk vindt.
RED ONS HENNIEGOD
pi_220661121
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 22:30 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Zie het ja, geen idee waar dat nuttig voor zou zijn inderdaad. Lijkt me een beetje overbodig qua afzet, maar als zoveel spelers het doen zal het vast een reden hebben.
Dynamische afzet, denken met meer kracht de beweging in te kunnen zetten denk ik of dat het de verdediger enigszins op het verkeerde been zet qua beweging die hij waarneemt.
  zondag 26 april 2026 @ 22:34:53 #259
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220661133
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 22:14 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Ik vraag me echt wel eens af of die geen spijt heeft van z'n move weg uit OKC. Eigenlijk lijkt die het nooit ergens anders lang naar z'n zin gehad te hebben.
Eerste seizoen bij GSW deed die letterlijk alles en kon die nog lachen . Totdat die zag dat iedereen hem uitmaakte voor een bagagedrager basketballer

En natuurlijk deed de eigenaar wat achterlijke uitspraken over hem tijdens de parade.
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 26 april 2026 @ 22:38:17 #260
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220661150
quote:
9s.gif Op zondag 26 april 2026 22:34 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Eerste seizoen bij GSW deed die letterlijk alles en kon die nog lachen . Totdat die zag dat iedereen hem uitmaakte voor een bagagedrager basketballer

En natuurlijk deed de eigenaar wat achterlijke uitspraken over hem tijdens de parade.
Inclusief z'n eigen GSW teamgenoten _O- GSW had Durant niet nodig, GSW had enkel nodig dat Durant niet langer in OKC speelde.

Blijft een fenomenale speler natuurlijk, maar zal nooit volledige erkenning krijgen voor z'n accolades na 2015 imo. Plus dat die ook nog behoorlijk wat afbreuk aan z'n kunnen heeft gedaan met z'n stints in Brooklyn, Phoenix en nu weer Houston.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220661152
quote:
9s.gif Op zondag 26 april 2026 22:33 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Ze kunnen ook gewoon zeggen dat die er geen zin meer in heeft omdat die zijn teamgenoten achterlijk vindt.
Er zitten ook echt wel een paar domme bij de Rockets. Die Tate die een hele stomme foul maakte toen de Rockets 6 voorstonden, 3 vrije worpen. Coach werd gek. En toen zoomde men nog even op z'n gezicht, een en al domheid straalde er vanaf (kan het niet anders zeggen, je wil dat liever niet zeggen over iemand)
  zondag 26 april 2026 @ 22:42:58 #262
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220661176
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 22:38 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Inclusief z'n eigen GSW teamgenoten _O- GSW had Durant niet nodig, GSW had enkel nodig dat Durant niet langer in OKC speelde.

Blijft een fenomenale speler natuurlijk, maar zal nooit volledige erkenning krijgen voor z'n accolades na 2015 imo. Plus dat die ook nog behoorlijk wat afbreuk aan z'n kunnen heeft gedaan met z'n stints in Brooklyn, Phoenix en nu weer Houston.
Zijn idee over wat basketbal is zit hem mokertje hard in de weg . Namelijk dat alles om hem draait en dat het hetzelfde gaat als op straat. Zag je helemaal bij de Suns . Alleen maar iso , geen beweging en hij moest altijd de bal hebben waar dan ook .
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 26 april 2026 @ 22:46:21 #263
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220661190
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 22:38 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Er zitten ook echt wel een paar domme bij de Rockets. Die Tate die een hele stomme foul maakte toen de Rockets 6 voorstonden, 3 vrije worpen. Coach werd gek. En toen zoomde men nog even op z'n gezicht, een en al domheid straalde er vanaf (kan het niet anders zeggen, je wil dat liever niet zeggen over iemand)
KD heeft het wel gezegd openlijk op twitter onder een beruchte alias . Ontkende het trouwens ook niet verder .
Kan je wel vinden maar hou het voor je , helemaal gezien je verleden dat je elke zomer van team moet wisselen.

Had trouwens wel gelijk over GSW toen die vorig jaar daar bijna terug was. Giftige teringzooi.
RED ONS HENNIEGOD
pi_220661683
Embiid speelt :o
pi_220661731
Doet de Sixers meer kwaad dan goed zo te zien, ondanks zelfs dat Tatum slecht schiet en Brown ook.
pi_220661767
Zanger van het volkslied in Houston lijkt precies op Lebron lol
pi_220661781
David Michael Wyatt was het

  maandag 27 april 2026 @ 06:15:38 #268
194695 franklop
Fran knock
pi_220661890
LeBron met maar 10 punten. Houston doet iets teug in de reeks: 3-1
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_220661893
Lakers schoten slecht van 3PT
pi_220661896
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 06:15 schreef franklop het volgende:
LeBron met maar 10 punten. Houston doet iets teug in de reeks: 3-1
Wel 9 AST, maar Kennard en Smart lieten niet hetzelfde zien als eerst. Wel leuker voor de serie en hopelijk komen Kevin en Reaves terug. Luka zal nog wel voorzichtig moeten zijn.
pi_220663081
Het begon er goed uit te zijn bij de Wolves, maar nu ligt Ant er waarschijnlijk voorlopig uit, en DiVincenzo ook.

Hopelijk kunnen de Spurs OKC nog wat tegenstand bieden, want van dit zeer tegenvallende Denver of geblesseerde Minnesota zal het niet komen.
Demain, on roule
pi_220666361
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 10:26 schreef Mykonos het volgende:
Het begon er goed uit te zijn bij de Wolves, maar nu ligt Ant er waarschijnlijk voorlopig uit, en DiVincenzo ook.

Hopelijk kunnen de Spurs OKC nog wat tegenstand bieden, want van dit zeer tegenvallende Denver of geblesseerde Minnesota zal het niet komen.
Denver kan zomaar goed gaan spelen denk ik, echter deze serie winnen door 3 op een rij te winnen lijkt me iets teveel gevraagd. Dat een Dosunmu het wegvallen van Ant en Donte nogmaals opvangt is ook maar de vraag dus wie weet.
pi_220668986
quote:
Teenage sensation Cooper Flagg won NBA Rookie of the Year on Monday, narrowly defeating his former Duke roommate Kon Knueppel for the honor.
pi_220669084
Banchero z'n sneaker schiet uit terwijl hij verdedigend een stap naar achteren doet lol. Soms lijkt het wel alsof ze sneakers dragen als ware het sloffen.
pi_220669086
Cain met een mega dunk op Duren _O_
pi_220669109
Is dit nou de nummer 1 in de East, man man man
  dinsdag 28 april 2026 @ 05:29:16 #277
117098 Hathor
Effe niet
pi_220669113
Detroit is wel gigantisch aan het choken zeg.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 28 april 2026 @ 10:03:03 #278
117098 Hathor
Effe niet
pi_220669844
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 02:08 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Die moest het gewoon worden, imo heeft Knueppel een veel grotere impact gehad op zijn team dan Flagg heeft gehad op de Mavs.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 28 april 2026 @ 10:26:00 #279
194695 franklop
Fran knock
pi_220670046
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 10:03 schreef Hathor het volgende:

[..]
Die moest het gewoon worden, imo heeft Knueppel een veel grotere impact gehad op zijn team dan Flagg heeft gehad op de Mavs.
Had het Kon ook wel gegund ja
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_220670379
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 10:03 schreef Hathor het volgende:

[..]
Die moest het gewoon worden, imo heeft Knueppel een veel grotere impact gehad op zijn team dan Flagg heeft gehad op de Mavs.
Dit was een geval van hoe definieer je deze award.
Ik denk dat iedereen kan zien dat Flagg de betere speler is, maar speelt bij een enorm slecht team wat lekker aan het tanken is.
Knueppel heeft idd een veel grotere impact gehad op de prestaties van zijn team. Zonder hem waren ze naar mijn idee nooit zo hoog geëindigd.
Dus als je puur naar de definitie van mvp kijkt zou Knueppel hem moeten krijgen.
Die is waardevoller voor zijn team geweest dan Flagg.
A mind with a heart of it's own
  dinsdag 28 april 2026 @ 12:13:43 #281
194695 franklop
Fran knock
pi_220670823


De uiteindelijke stemuitslag.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_220671116
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 10:26 schreef franklop het volgende:

[..]
Had het Kon ook wel gegund ja
Kon alle kanten op.
  dinsdag 28 april 2026 @ 20:35:42 #283
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220673816
Bezems uit de kast, mooi geen energie verspillen. Hierna de Lakers zonder gekkigheid, kijken wanneer Luka terug is.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  dinsdag 28 april 2026 @ 20:46:47 #284
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220673905
Reid ook geblesseerd bij Minnesota zie ik? Wat een pech hebben die zeg.

Die hadden de Nuggets waarschijnlijk in 5 of 6 naar huis gespeeld, dat gaat nu erg lastig worden.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220674418
twitter


Betrapt op cannabisgebruik aldus bronnen. Wat een mongooltje. @3rr0r
pi_220674451
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 21:35 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]

Betrapt op cannabisgebruik aldus bronnen. Wat een mongooltje. @:3rr0r
Dan ben je wel een kneus zeg
pi_220675615
Knicks maken geen grappen vandaag. Grote voorsprong al 1ste helft. Kan rustig Sixers Celtics afkijken.
pi_220675686
Vanavond helaas blowout night, nergens spannend
pi_220676169
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 21:35 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]

Betrapt op cannabisgebruik aldus bronnen. Wat een mongooltje. @:3rr0r
Niets mis met af en toe kankerstoned worden.
U MAD?
pi_220678977
Hup Rockets.
pi_220680820
  woensdag 29 april 2026 @ 22:48:16 #292
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220681252
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 21:36 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220681853
Reaves terug bij Lakers, die gelijk verliezen van een KD-loos Rockets
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_220682849
Lakers schoten niet zo heel veel drietjes en wat ze schoten was matig qua %. Maakt veel verschil bij een partij die redelijk dicht bij elkaar ligt.
pi_220687192
40-15 voor de Knicks na 1 kwart :')
pi_220687210
72-22 en nu gaan ze vechten
pi_220687211
Scheids op de grond, security op de grond, coach op de grond lol
  vrijdag 1 mei 2026 @ 02:16:13 #298
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220687215
2 points !!
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_220687326
Pritchard was mokerslecht van 3PT
pi_220687363
Murray laat het wat afweten. Randle ook bij de Wolves overigens.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 06:55:27 #301
194695 franklop
Fran knock
pi_220687425
Dicht
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')