abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 april 2026 @ 22:22:36 #251
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220661057
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 22:20 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Is inderdaad een beetje apart iets wat erin is geslopen. Zo van dont kick someone who's down, gentlemen's way of closing the game. Als het in de hele league zo wordt gedaan altijd, tsja, dan ben je wel een klootzak als je het doet. Maar dat was stiekem de bedoeling. Eens kijken of ze de beer in Jokic zo hebben wakker gemaakt. Dan heeft McD straks spijt.

Zelf vind ik het prima als er toch nog maar minder dan een shotclocktijd over is, maar echt een hele shot clock laten verlopen, turnover, ander team verder de boel uitdribbelen is wat overdreven.
Denver was aan het foulen en wat niet om er nog een pot van te maken met 10 down en 30 sec te spelen oid. Dan kan je niet gaan janken als je dan zelf in de laatste 6 seconden opgeeft dat iemand er nog 1tje ingooit.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220661066
Een vriend stuurde me trouwens een video waarin je ziet dat al die spelers met achilles naar de klote hetzelfde deden, zo'n step back naar achteren. Kan je maar beter uit je gewoonte halen, lijkt ook niet veel nut te hebben.
  zondag 26 april 2026 @ 22:24:39 #253
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220661071
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 22:23 schreef 3rr0r het volgende:
Een vriend stuurde me trouwens een video waarin je ziet dat al die spelers met achilles naar de klote hetzelfde deden, zo'n step back naar achteren. Kan je maar beter uit je gewoonte halen, lijkt ook niet veel nut te hebben.
Haliburton begon aan z'n drive dacht ik? Lijkt me dat de stepback niet het probleem is, meer de stepback en dan toch de drive in zetten. Behoorlijk wat krachten op je voet dan.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220661076
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 22:24 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Haliburton begon aan z'n drive dacht ik?
Ja maar ze doen allemaal eerst een stap naar achteren. Ik zal kijken of ik het vind.
pi_220661096
twitter


@GotenSSJ
  zondag 26 april 2026 @ 22:30:27 #256
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220661102
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 22:28 schreef 3rr0r het volgende:
[ x ]

@:GotenSSJ
Zie het ja, geen idee waar dat nuttig voor zou zijn inderdaad. Lijkt me een beetje overbodig qua afzet, maar als zoveel spelers het doen zal het vast een reden hebben.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 26 april 2026 @ 22:33:18 #257
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220661120
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 22:15 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Z'n enkel toch. Game 1 was z'n knie. opametstok.gif @:Zipportal
Ze kunnen ook gewoon zeggen dat die er geen zin meer in heeft omdat die zijn teamgenoten achterlijk vindt.
RED ONS HENNIEGOD
pi_220661121
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 22:30 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Zie het ja, geen idee waar dat nuttig voor zou zijn inderdaad. Lijkt me een beetje overbodig qua afzet, maar als zoveel spelers het doen zal het vast een reden hebben.
Dynamische afzet, denken met meer kracht de beweging in te kunnen zetten denk ik of dat het de verdediger enigszins op het verkeerde been zet qua beweging die hij waarneemt.
  zondag 26 april 2026 @ 22:34:53 #259
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220661133
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 22:14 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Ik vraag me echt wel eens af of die geen spijt heeft van z'n move weg uit OKC. Eigenlijk lijkt die het nooit ergens anders lang naar z'n zin gehad te hebben.
Eerste seizoen bij GSW deed die letterlijk alles en kon die nog lachen . Totdat die zag dat iedereen hem uitmaakte voor een bagagedrager basketballer

En natuurlijk deed de eigenaar wat achterlijke uitspraken over hem tijdens de parade.
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 26 april 2026 @ 22:38:17 #260
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220661150
quote:
9s.gif Op zondag 26 april 2026 22:34 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Eerste seizoen bij GSW deed die letterlijk alles en kon die nog lachen . Totdat die zag dat iedereen hem uitmaakte voor een bagagedrager basketballer

En natuurlijk deed de eigenaar wat achterlijke uitspraken over hem tijdens de parade.
Inclusief z'n eigen GSW teamgenoten _O- GSW had Durant niet nodig, GSW had enkel nodig dat Durant niet langer in OKC speelde.

Blijft een fenomenale speler natuurlijk, maar zal nooit volledige erkenning krijgen voor z'n accolades na 2015 imo. Plus dat die ook nog behoorlijk wat afbreuk aan z'n kunnen heeft gedaan met z'n stints in Brooklyn, Phoenix en nu weer Houston.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220661152
quote:
9s.gif Op zondag 26 april 2026 22:33 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Ze kunnen ook gewoon zeggen dat die er geen zin meer in heeft omdat die zijn teamgenoten achterlijk vindt.
Er zitten ook echt wel een paar domme bij de Rockets. Die Tate die een hele stomme foul maakte toen de Rockets 6 voorstonden, 3 vrije worpen. Coach werd gek. En toen zoomde men nog even op z'n gezicht, een en al domheid straalde er vanaf (kan het niet anders zeggen, je wil dat liever niet zeggen over iemand)
  zondag 26 april 2026 @ 22:42:58 #262
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220661176
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 22:38 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Inclusief z'n eigen GSW teamgenoten _O- GSW had Durant niet nodig, GSW had enkel nodig dat Durant niet langer in OKC speelde.

Blijft een fenomenale speler natuurlijk, maar zal nooit volledige erkenning krijgen voor z'n accolades na 2015 imo. Plus dat die ook nog behoorlijk wat afbreuk aan z'n kunnen heeft gedaan met z'n stints in Brooklyn, Phoenix en nu weer Houston.
Zijn idee over wat basketbal is zit hem mokertje hard in de weg . Namelijk dat alles om hem draait en dat het hetzelfde gaat als op straat. Zag je helemaal bij de Suns . Alleen maar iso , geen beweging en hij moest altijd de bal hebben waar dan ook .
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 26 april 2026 @ 22:46:21 #263
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220661190
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 22:38 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Er zitten ook echt wel een paar domme bij de Rockets. Die Tate die een hele stomme foul maakte toen de Rockets 6 voorstonden, 3 vrije worpen. Coach werd gek. En toen zoomde men nog even op z'n gezicht, een en al domheid straalde er vanaf (kan het niet anders zeggen, je wil dat liever niet zeggen over iemand)
KD heeft het wel gezegd openlijk op twitter onder een beruchte alias . Ontkende het trouwens ook niet verder .
Kan je wel vinden maar hou het voor je , helemaal gezien je verleden dat je elke zomer van team moet wisselen.

Had trouwens wel gelijk over GSW toen die vorig jaar daar bijna terug was. Giftige teringzooi.
RED ONS HENNIEGOD
pi_220661683
Embiid speelt :o
pi_220661731
Doet de Sixers meer kwaad dan goed zo te zien, ondanks zelfs dat Tatum slecht schiet en Brown ook.
pi_220661767
Zanger van het volkslied in Houston lijkt precies op Lebron lol
pi_220661781
David Michael Wyatt was het

  maandag 27 april 2026 @ 06:15:38 #268
194695 franklop
Fran knock
pi_220661890
LeBron met maar 10 punten. Houston doet iets teug in de reeks: 3-1
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_220661893
Lakers schoten slecht van 3PT
pi_220661896
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 06:15 schreef franklop het volgende:
LeBron met maar 10 punten. Houston doet iets teug in de reeks: 3-1
Wel 9 AST, maar Kennard en Smart lieten niet hetzelfde zien als eerst. Wel leuker voor de serie en hopelijk komen Kevin en Reaves terug. Luka zal nog wel voorzichtig moeten zijn.
pi_220663081
Het begon er goed uit te zijn bij de Wolves, maar nu ligt Ant er waarschijnlijk voorlopig uit, en DiVincenzo ook.

Hopelijk kunnen de Spurs OKC nog wat tegenstand bieden, want van dit zeer tegenvallende Denver of geblesseerde Minnesota zal het niet komen.
Demain, on roule
pi_220666361
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 10:26 schreef Mykonos het volgende:
Het begon er goed uit te zijn bij de Wolves, maar nu ligt Ant er waarschijnlijk voorlopig uit, en DiVincenzo ook.

Hopelijk kunnen de Spurs OKC nog wat tegenstand bieden, want van dit zeer tegenvallende Denver of geblesseerde Minnesota zal het niet komen.
Denver kan zomaar goed gaan spelen denk ik, echter deze serie winnen door 3 op een rij te winnen lijkt me iets teveel gevraagd. Dat een Dosunmu het wegvallen van Ant en Donte nogmaals opvangt is ook maar de vraag dus wie weet.
pi_220668986
quote:
Teenage sensation Cooper Flagg won NBA Rookie of the Year on Monday, narrowly defeating his former Duke roommate Kon Knueppel for the honor.
pi_220669084
Banchero z'n sneaker schiet uit terwijl hij verdedigend een stap naar achteren doet lol. Soms lijkt het wel alsof ze sneakers dragen als ware het sloffen.
pi_220669086
Cain met een mega dunk op Duren _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')