abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220649030
Oeh bijna ook de game winner van Lebron, turnaround was iets te lastig. OT.
pi_220649065
Bij de Rockets zijn ze best wel dom. Bij sommigen zie je het ook gewoon aan hun hoofd.
pi_220649175
Portland op weg naar?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zaterdag 25 april 2026 @ 07:36:44 #204
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220649290
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 03:17 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Frustratie he. Het is me verder niet zo opgevallen anders dan die ene tech die onterecht was.
Die tech sloeg nergens op, en SGA krijgt regelmatig een superster call. Maar die krijgt Booker ook gewoon.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zaterdag 25 april 2026 @ 07:38:15 #205
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220649295
Rockets zijn wel echt matig he.. 3-0 achter tegen een 41-jarige LeBron zonder Luka en Reaves. :N
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220650408
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 07:38 schreef GotenSSJ het volgende:
Rockets zijn wel echt matig he.. 3-0 achter tegen een 41-jarige LeBron zonder Luka en Reaves. :N
Echt ongelooflijk ja, die moeten zich kapot schamen
Demain, on roule
  zaterdag 25 april 2026 @ 12:37:56 #207
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220650813
Geen pointguard en getofmydickerson in je team _O_
RED ONS HENNIEGOD
pi_220654041
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 07:38 schreef GotenSSJ het volgende:
Rockets zijn wel echt matig he.. 3-0 achter tegen een 41-jarige LeBron zonder Luka en Reaves. :N
Zelf zonder KD scheelt een hoop. Ook al verloren ze natuurlijk game 2 ook toen hij erbij was, maar hij was geheid niet helemaal fit. En hun drietjes vielen niet best gisteren. Sengun en Thompson leveren gewoon maar een KD prestatie vang je niet zomaar op. Dat Lakers het gemis van Luka en Reaves opvangen is eerder knap (Kennard, Smart, Hachimura) dan dat het echt aan de Rockets ligt denk ik.
pi_220654062
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 20:22 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Zelf zonder KD scheelt een hoop. Ook al verloren ze natuurlijk game 2 ook toen hij erbij was, maar hij was geheid niet helemaal fit. En hun drietjes vielen niet best gisteren. Sengun en Thompson leveren gewoon maar een KD prestatie vang je niet zomaar op. Dat Lakers het gemis van Luka en Reaves opvangen is eerder knap (Kennard, Smart, Hachimura) dan dat het echt aan de Rockets ligt denk ik.
twitter


Belgen worden ondergescheten.
pi_220654073
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 20:24 schreef Zipportal het volgende:

[..]
[ x ]

Belgen worden ondergescheten.
Kunnen ze wel springen die Belgische Kangroes?
pi_220654458
Cade is matig vandaag, Bane is on fire van 3PT
pi_220654632
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 20:27 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Kunnen ze wel springen die Belgische Kangroes?
99-63

NO
pi_220654647
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 21:34 schreef Zipportal het volgende:

[..]
99-63

NO
Zijn eigenlijk korfballers zeker
pi_220654661
104-104 spannend
pi_220654696
Wagner clutch
  zaterdag 25 april 2026 @ 21:53:08 #216
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220654776
Dat janken op de scheids werkt ook echt in 9 van de 10 keer he. Nu callen ze ineens helemaal niks meer :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220654874
Heb alleen het einde gezien van Pistons Magic maar Duren draagt nauwelijks bij, niet vreemd dat je dan verliest, die was nogal belangrijk tijdens het seizoen.
  zaterdag 25 april 2026 @ 22:48:41 #218
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220655181
SGA nu het half time is: 17 punten met 7/7 FG en 2/2 FT.

Adam hangt aan de lijn, 2 FTs is niet genoeg!
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220655288
Shai kan veel te makkelijk scoren. Ze kunnen beter zone gaan spelen.
  zaterdag 25 april 2026 @ 23:10:09 #220
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220655330
Ajay doe maar even wisselen jongen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220655497
Ze bleven net dichtbij genoeg om nog terug te komen maar nu is het wel gedaan gezien de tijd
  zaterdag 25 april 2026 @ 23:57:53 #222
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220655621
Het is echt een serieus probleem dat scheidsrechters blijkbaar zo beinvloed worden door de media en social media, dat er deze wedstrijd hele simpele foul calls niet gegeven worden omdat in game 2 een belachelijke technical is gegeven.

Wat een wanprestatie vandaag zeg.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 26 april 2026 @ 00:00:13 #223
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220655638
Nog even wat intentional fouls om SGA z'n FTs omhoog te halen. Dat gaat weer genieten worden de komende dagen :D
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220655773
Heb niet heel aandachtig gekeken maar het leek alsof ze niks bijzonders deden/probeerden om Shai af te stoppen. Het plan was blijkbaar 'zolang alleen Shai ze erin gooit en de rest niet, kunnen we misschien meer scoren dan hen'. Stukje onkunde verdedigend/coachend.
pi_220655839
Towns mag lekker travellen, 1,2 stap en dan stilstaan en wat bewegen tot je verdediger voorbijvliegt, kust vrij neem je schot. Komt bekend voor van de play-ins. NBA is echt ridicuul qua fluiten voor lopen.
pi_220655854
_O- Hilarisch, scheids fluit voor out of bounds Anunoby, echter het was zijn verdediger Johnson die ook gele sneakers aan heeft die met z'n voet buiten de lijn kwam en Anunoby totaal niet.
pi_220655908
Jammer, deze pot was al snel niks

Hup Jokic dan maar zometeen
  zondag 26 april 2026 @ 02:28:10 #228
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220655913
Kuminga weer met een klassiekertje .

Wegflikkeren dat standbeeld.
RED ONS HENNIEGOD
pi_220655926
Ach Donte, ook een achilles geval
pi_220655928
quote:
9s.gif Op zondag 26 april 2026 02:28 schreef PowerLoungen het volgende:
Kuminga weer met een klassiekertje .

Wegflikkeren dat standbeeld.
3/10 FG, 0/6 3PT. Hij is een driver, hoezo dacht hij opeens Lillard te zijn?
pi_220655932
Acute blindheid bij de scheids(en). Jokic krijgt een klap op z'n elleboog bij het schieten van Gobert, niks aan de hand. Niet echt moeilijk om te zien.
  zondag 26 april 2026 @ 03:09:24 #232
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220655940
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 02:56 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
3/10 FG, 0/6 3PT. Hij is een driver, hoezo dacht hij opeens Lillard te zijn?
Hij denkt ook dat die Kobe is . En hij heeft ook een agentje die hem gek maakt.
RED ONS HENNIEGOD
pi_220655946
quote:
9s.gif Op zondag 26 april 2026 03:09 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Hij denkt ook dat die Kobe is . En hij heeft ook een agentje die hem gek maakt.
Het is ook niet alsof de Hawks allemaal big men in de paint hebben waardoor hij enigszins naar buiten wordt geforceerd. Als hij z'n limitaties zou inzien kan hij een stuk beter renderen.
pi_220655952
Jokic duwt Reid met z'n onderarm weg en maakt zo ruimte voor z'n schot. Commentatoren doen gewoon alsof je blind bent en komen met een grote lofzang over 'look how he just toys Naz Reid around' :N
pi_220655998
Vallen Ant en Donte weg, lukt het ze nog niet de series gelijk te trekken. Dosunmu is opeens een superster.
pi_220656001
Lol, nog even een vechtpartijtje op het eind want McDaniels denkt leuk nog even te scoren terwijl men 'al gestopt was met spelen de laatste seconden' en Jokic zo woest maakt
  zondag 26 april 2026 @ 07:30:29 #237
194695 franklop
Fran knock
pi_220656084
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 05:22 schreef 3rr0r het volgende:
Lol, nog even een vechtpartijtje op het eind want McDaniels denkt leuk nog even te scoren terwijl men 'al gestopt was met spelen de laatste seconden' en Jokic zo woest maakt
Vind dat sowieso complete onzin, dat niet doorspelen als ongeschreven regel.

Er zit weet ik het hoeveel publiek dat je gewoon de volle 48 minuten moet proberen te vermaken
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_220656102
Nuggets pijnlijk slecht
Jack does it in real time...
  zondag 26 april 2026 @ 09:54:54 #239
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220656749
Ach ach, de beste speler in de wereld die weer eens een lantaarnpaal imiteert in de defense. Wel lekker ethisch om nog even te gaan matten op het einde, haha die maffe Jokic toch!

Echt, de PR machine van die gozer is geweldig.

Erg benieuwd of de NBA ballen heeft en hem gewoon een verdiende schorsing geeft. Drie keer raden met die kale aan het roer.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220659799
Present.
  zondag 26 april 2026 @ 21:35:00 #241
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220660801
Alweer geen KD , medespelers die hij heeft uitgekotst op X hebben geen idee wat die heeft of waar die is.
En in de zomer zal die wel weer weg willen.

Hoerenjong.
RED ONS HENNIEGOD
pi_220660821
twitter


VictorGod
pi_220660843
Spannend bij Ebolaliers.
pi_220660922
Done deal. 2-2
pi_220661019
Had het gezien het reguliere seizoen eigenlijk ook wel verwacht dat de Raptors goed partij zouden bieden
  zondag 26 april 2026 @ 22:14:40 #246
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220661020
quote:
9s.gif Op zondag 26 april 2026 21:35 schreef PowerLoungen het volgende:
Alweer geen KD , medespelers die hij heeft uitgekotst op X hebben geen idee wat die heeft of waar die is.
En in de zomer zal die wel weer weg willen.

Hoerenjong.
Ik vraag me echt wel eens af of die geen spijt heeft van z'n move weg uit OKC. Eigenlijk lijkt die het nooit ergens anders lang naar z'n zin gehad te hebben.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220661024
quote:
9s.gif Op zondag 26 april 2026 21:35 schreef PowerLoungen het volgende:
Alweer geen KD , medespelers die hij heeft uitgekotst op X hebben geen idee wat die heeft of waar die is.
En in de zomer zal die wel weer weg willen.

Hoerenjong.
Z'n enkel toch. Game 1 was z'n knie. opametstok.gif @Zipportal
pi_220661026
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2026 09:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Ach ach, de beste speler in de wereld die weer eens een lantaarnpaal imiteert in de defense. Wel lekker ethisch om nog even te gaan matten op het einde, haha die maffe Jokic toch!

Echt, de PR machine van die gozer is geweldig.

Erg benieuwd of de NBA ballen heeft en hem gewoon een verdiende schorsing geeft. Drie keer raden met die kale aan het roer.
Z'n broers gaan die McDaniels wel even aanpakken in Denver ~O>
  zondag 26 april 2026 @ 22:19:29 #249
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220661037
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 22:15 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Z'n broers gaan die McDaniels wel even aanpakken in Denver ~O>
McDaniels praat veel, maar 1 ding moet je hem nageven hij maakt het wel waar _O-

Maar zonder Edwards en Divincenzo gaat het lastig worden voor Minnesota. Deze ronde winnen ze misschien nog wel 1 van de komende 3, maar volgende ronde tegen de Spurs gaat een kansloze onderneming worden vrees ik zonder die 2.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220661040
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2026 07:30 schreef franklop het volgende:

[..]
Vind dat sowieso complete onzin, dat niet doorspelen als ongeschreven regel.

Er zit weet ik het hoeveel publiek dat je gewoon de volle 48 minuten moet proberen te vermaken
Is inderdaad een beetje apart iets wat erin is geslopen. Zo van dont kick someone who's down, gentlemen's way of closing the game. Als het in de hele league zo wordt gedaan altijd, tsja, dan ben je wel een klootzak als je het doet. Maar dat was stiekem de bedoeling. Eens kijken of ze de beer in Jokic zo hebben wakker gemaakt. Dan heeft McD straks spijt.

Zelf vind ik het prima als er toch nog maar minder dan een shotclocktijd over is, maar echt een hele shot clock laten verlopen, turnover, ander team verder de boel uitdribbelen is wat overdreven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')