Die tech sloeg nergens op, en SGA krijgt regelmatig een superster call. Maar die krijgt Booker ook gewoon.quote:Op zaterdag 25 april 2026 03:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Frustratie he. Het is me verder niet zo opgevallen anders dan die ene tech die onterecht was.
Echt ongelooflijk ja, die moeten zich kapot schamenquote:Op zaterdag 25 april 2026 07:38 schreef GotenSSJ het volgende:
Rockets zijn wel echt matig he.. 3-0 achter tegen een 41-jarige LeBron zonder Luka en Reaves.
Zelf zonder KD scheelt een hoop. Ook al verloren ze natuurlijk game 2 ook toen hij erbij was, maar hij was geheid niet helemaal fit. En hun drietjes vielen niet best gisteren. Sengun en Thompson leveren gewoon maar een KD prestatie vang je niet zomaar op. Dat Lakers het gemis van Luka en Reaves opvangen is eerder knap (Kennard, Smart, Hachimura) dan dat het echt aan de Rockets ligt denk ik.quote:Op zaterdag 25 april 2026 07:38 schreef GotenSSJ het volgende:
Rockets zijn wel echt matig he.. 3-0 achter tegen een 41-jarige LeBron zonder Luka en Reaves.
quote:Op zaterdag 25 april 2026 20:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zelf zonder KD scheelt een hoop. Ook al verloren ze natuurlijk game 2 ook toen hij erbij was, maar hij was geheid niet helemaal fit. En hun drietjes vielen niet best gisteren. Sengun en Thompson leveren gewoon maar een KD prestatie vang je niet zomaar op. Dat Lakers het gemis van Luka en Reaves opvangen is eerder knap (Kennard, Smart, Hachimura) dan dat het echt aan de Rockets ligt denk ik.
Kunnen ze wel springen die Belgische Kangroes?quote:Op zaterdag 25 april 2026 20:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ x ]
Belgen worden ondergescheten.
99-63quote:Op zaterdag 25 april 2026 20:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kunnen ze wel springen die Belgische Kangroes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |