abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 april 2026 @ 16:29:37 #101
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220606708
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 april 2026 16:20 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Omdat de eigenaar erin is gaan geloven en in zijn ogen niet genoeg krediet kreeg.

Stukje Sjerry Krause.
Ik weet niet of hij veel te doen had met het draften van Curry, Thompson en Green, daar zou die wel credits voor verdienen natuurlijk.

Maar dat hele gelul met lightyears ahead was vrij irritant wanneer iedereen en z'n moeder voor minimums komt spelen en KD de grootste bitch move uit de NBA historie maakt _O- Dat had weinig te doen met lightyears ahead management in ieder geval.

Wel benieuwd of Curry en Green blijven, aan de ene kant zou het mooi zijn voor hen om hun hele carriere bij GSW te spelen, maar zeker Curry kan nog prima wat toevoegen aan een team dat daadwerkelijk voor een titel kan gaan.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zaterdag 18 april 2026 @ 16:37:07 #102
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220606751
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 16:29 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Ik weet niet of hij veel te doen had met het draften van Curry, Thompson en Green, daar zou die wel credits voor verdienen natuurlijk.

Maar dat hele gelul met lightyears ahead was vrij irritant wanneer iedereen en z'n moeder voor minimums komt spelen en KD de grootste bitch move uit de NBA historie maakt _O- Dat had weinig te doen met lightyears ahead management in ieder geval.

Wel benieuwd of Curry en Green blijven, aan de ene kant zou het mooi zijn voor hen om hun hele carriere bij GSW te spelen, maar zeker Curry kan nog prima wat toevoegen aan een team dat daadwerkelijk voor een titel kan gaan.
Met Curry sowieso niet , Was wel de eigenaar met Thompson en Green maar daar bemoeide hij zich niet mee.
Wilde in 2014 Thompson traden voor Love maar dat hield Jerry West tegen die hij een paar jaar later wegjaagde omdat hijzelf er zich mee ging bemoeien samen met zijn zoontjes resulterend in Wiseman en Kuminga.

Hij riep trouwens ook dat ze geen basketbal bedrijf waren en dat die 2022 titel ook het conto van Kuminga kon worden gezet want zijn pick. Dus nu een zooitje picks over die hij gaat verneuken , opa's met zere knieën , Nederlanders die er geen reet van kunnen en een coach met 4 ringetjes die hij niet wil verlengen want Kuminga eruit gewerkt.

Lightyears met 35 euro voor een hotdog in hunnie lege stadion zo.

[ Bericht 0% gewijzigd door PowerLoungen op 18-04-2026 16:55:00 ]
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 18 april 2026 @ 17:09:44 #103
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220606902
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 april 2026 16:37 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Met Curry sowieso niet , Was wel de eigenaar met Thompson en Green maar daar bemoeide hij zich niet mee.
Wilde in 2014 Thompson traden voor Love maar dat hield Jerry West tegen die hij een paar jaar later wegjaagde omdat hijzelf er zich mee ging bemoeien samen met zijn zoontjes resulterend in Wiseman en Kuminga.

Hij riep trouwens ook dat ze geen basketbal bedrijf waren en dat die 2022 titel ook het conto van Kuminga kon worden gezet want zijn pick. Dus nu een zooitje picks over die hij gaat verneuken , opa's met zere knieën , Nederlanders die er geen reet van kunnen en een coach met 4 ringetjes die hij niet wil verlengen want Kuminga eruit gewerkt.

Lightyears met 35 euro voor een hotdog in hunnie lege stadion zo.
Altijd wel fascinered die eigenaars die zichzelf overschatten. Je kunt moeilijk zeggen dat het slecht ging voor hij zich er mee ging bemoeien, waarom zou je je daar in godsnaam ineens in gaan mengen :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zaterdag 18 april 2026 @ 17:19:17 #104
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220606943
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 17:09 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Altijd wel fascinered die eigenaars die zichzelf overschatten. Je kunt moeilijk zeggen dat het slecht ging voor hij zich er mee ging bemoeien, waarom zou je je daar in godsnaam ineens in gaan mengen :')
Die mensen zijn stinkend rijk geworden door iets anders heel goed te doen , steken dan veel geld in een team als speeltje , denken dat alles wat hunnie aanraken veranderd in goud , krijgen vervolgens geen krediet (volgens hunnie) als ze wat winnen en daar gaat het helemaal fout.

Dan gaan ze geloven dat door heel veel poen uitgeven en nepotisme , ze ook verstand krijgen van het spelletje.
RED ONS HENNIEGOD
pi_220607770
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 april 2026 07:01 schreef DeeBee het volgende:

[..]
@:PowerLoungen vindt dit leuk.

Een week voor het volgende seizoen: 'we gaan het doen met deze groep!'

Stukje ERVARING
https://youtube.com/shorts/7mr6gkXtxd8?is=kwJzFbLdVSQ9LpMS

Vermoed dat in ieder geval 1 van de 3 er volgend seizoen niet meer zit :+
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_220607788
Hopelijk wordt Wolves Nuggets leuk straks

Benieuwd of de Lakers vanavond hun geheime wapen Bronny van stal halen
pi_220607795
Hup Rockets.
pi_220608864
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 19:43 schreef Zipportal het volgende:
Hup Rockets.
Ga je toeteren als Sengun wint?
pi_220608887
Max Strus met een goede bijdrage voor de Cavs zie ik. Die was best een lange tijd weg meen ik.
  zaterdag 18 april 2026 @ 23:24:03 #110
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220609257
McDaniels :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220609655
Murray 7/22 FG, 0/8 3PT, 16/16 FT: 30 punten :D
  zondag 19 april 2026 @ 01:45:19 #112
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220609682
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 01:32 schreef 3rr0r het volgende:
Murray 7/22 FG, 0/8 3PT, 16/16 FT: 30 punten :D
Unethical mimimimi
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 19 april 2026 @ 01:46:01 #113
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220609684
KD mist game 1.

Lekker potje, geen KD, Luka of Reaves.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220609710
Fat Joe trad op tijdens de Knicks Hawks halftime show. Liedje speelt op de achtergrond met de zang erin en hij doet zelf lichtjes mee :')
pi_220609711
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 01:46 schreef GotenSSJ het volgende:
KD mist game 1.

Lekker potje, geen KD, Luka of Reaves.
Beetje eerlijker maken, wel zo leuk voor de neutrale kijker. Misschien ook Sengun met 1 arm op de rug gebonden?
pi_220609742
Bronny met een pass naar papa, ingooi.
pi_220609765
Who needs Luka when you have Luke?!
pi_220609768
Het zit Bronny ook niet mee, nemen ze hem in beeld op de bank (vanwege praten over wat pa heeft bereikt) zit hij net wat luizen uit z'n baardje te pulken
pi_220611713
twitter


Grandpa was verhinderd. CRAZIEST thing.
pi_220615322
Dit is gespeeld. @3rr0r
pi_220615359
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 20:05 schreef Zipportal het volgende:
Dit is gespeeld. @:3rr0r
Ik ga straks Thunder kijken
  zondag 19 april 2026 @ 21:46:34 #122
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220616005
Nou, even snel de toon zetten _O_
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 19 april 2026 @ 21:58:08 #123
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220616052
Brooks die Chet een uppercut verkoopt, kan allemaal.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220616095
Dit is gespeeld.
pi_220616099
Ja dit is even wat anders dan de Warriors
  zondag 19 april 2026 @ 22:17:32 #126
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220616124
CHEEEET _O_
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220616127
Silver's League.
pi_220616321
pi_220616732
Banchero is weer meer zichzelf
pi_220616753
Ach Detroit
  maandag 20 april 2026 @ 07:54:58 #131
194695 franklop
Fran knock
pi_220616962


Op zich de logische namen. Maar toch vind ik het voor wemby nog wat vroeg op 1 of andere manier. Maar ja, wie zet je er anders neer (buiten Luka dan bijv)

[ Bericht 15% gewijzigd door franklop op 20-04-2026 08:05:15 ]
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_220619593
Ik zou zeggen weer Shai.
  maandag 20 april 2026 @ 13:23:42 #133
194695 franklop
Fran knock
pi_220619640
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 13:14 schreef 3rr0r het volgende:
Ik zou zeggen weer Shai.


Op basis van stats zou je ook echt meerdere kanten op kunnen denken. Op basis daarvan had Luka ook echt wel erbij moeten staan.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_220619836
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 13:23 schreef franklop het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Op basis van stats zou je ook echt meerdere kanten op kunnen denken. Op basis daarvan had Luka ook echt wel erbij moeten staan.
Hoezo mocht Victor nu alsnog meedoen, ondanks de 65 game limiet. Van Luka had ik gezien dat die mee mocht doen omdat hij wedstrijden had gemist door geboorte dochtertje.

Je kan inderdaad meerdere kanten op beredeneren. Wie levert elke keer flink aantal punten (dus niet grillig met pieken en dalen), wie heeft meer assists en brengt z'n maten dus meer in stelling, wie verdedigt beter naast al het scoren, wie zorgt voor een goed team record ondanks mindere kwaliteit medespelers/veel blessuregevallen bij teammaten.
  maandag 20 april 2026 @ 13:55:34 #135
194695 franklop
Fran knock
pi_220619865
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 13:51 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Hoezo mocht Victor nu alsnog meedoen, ondanks de 65 game limiet. Van Luka had ik gezien dat die mee mocht doen omdat hij wedstrijden had gemist door geboorte dochtertje.

Je kan inderdaad meerdere kanten op beredeneren. Wie levert elke keer flink aantal punten (dus niet grillig met pieken en dalen), wie heeft meer assists en brengt z'n maten dus meer in stelling, wie verdedigt beter naast al het scoren, wie zorgt voor een goed team record ondanks mindere kwaliteit medespelers/veel blessuregevallen bij teammaten.
Luka en Victor hebben net zoveel wedstrijden gespeeld. Dus dat zou dan idd niet uit mogen maken voor die 2?

Of teveel wedstrijden niet genoeg minuten?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_220620861
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 13:55 schreef franklop het volgende:

[..]
Luka en Victor hebben net zoveel wedstrijden gespeeld. Dus dat zou dan idd niet uit mogen maken voor die 2?

Of teveel wedstrijden niet genoeg minuten?
Nee Doncic, nog iemand en Edwards hadden volgens mij 'geklaagd' dat ze volgens de regels niet mee zouden mogen doen voor de awards. Zou moeten opzoeken wie die andere was en wat zijn goedgekeurde reden was. Edwards was afgewezen, die andere twee mochten wel alsnog meedoen.
pi_220620883
Oke ja, je lijstje klopte niet, Wemby had de drempel wel gewoon gehaald net als Jokic op het laatst. Die andere speler was Cunningham die een klaplong had, die mocht ook alsnog meedoen.

quote:
Meanwhile, San Antonio Spurs center Victor Wembanyama and Denver Nuggets center Nikola Jokic both flirted with falling short of the 65-game mark for the final couple of months of the season. Wembanyama reached it in the penultimate game of the season, and Jokic reached the mark on the final day.
  maandag 20 april 2026 @ 17:07:33 #138
194695 franklop
Fran knock
pi_220620958
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 16:55 schreef 3rr0r het volgende:
Oke ja, je lijstje klopte niet, Wemby had de drempel wel gewoon gehaald net als Jokic op het laatst. Die andere speler was Cunningham die een klaplong had, die mocht ook alsnog meedoen.
[..]

O had hem van de NBA site, dan hadden die het niet bijgewerkt
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_220621139
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 17:07 schreef franklop het volgende:

[..]
O had hem van de NBA site, dan hadden die het niet bijgewerkt
De NBA Cup Final telt ook mee, waardoor hij precies op 65 eindigt (en zo te lezen is daar ook bewust naartoe gerekend met zijn schedule).
  maandag 20 april 2026 @ 18:28:18 #140
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220621533
Kerr moet ''hongerig'' zijn voor een meerjarige contractverlenging . Het gore lef van Lacob kent geen grenzen met een roster vol met G-league volk die hij moet opstellen terwijl er verwacht wordt dat die meedoet met de besten.
RED ONS HENNIEGOD
pi_220622718
quote:
9s.gif Op maandag 20 april 2026 18:28 schreef PowerLoungen het volgende:
Kerr moet ''hongerig'' zijn voor een meerjarige contractverlenging . Het gore lef van Lacob kent geen grenzen met een roster vol met G-league volk die hij moet opstellen terwijl er verwacht wordt dat die meedoet met de besten.
Wel of geen Jimmy maakt natuurlijk wel flink uit aangezien hij de tweede beste is. Maar zelfs met hem kan je ze geen echte championship contender noemen. Zeker omdat ze geheid geblesseerd raken weer.
  maandag 20 april 2026 @ 20:36:18 #142
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220622731
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 20:34 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Wel of geen Jimmy maakt natuurlijk wel flink uit aangezien hij de tweede beste is. Maar zelfs met hem kan je ze geen echte championship contender noemen. Zeker omdat ze geheid geblesseerd raken weer.
Omdat ook de rest van de roster lijkt op die van een tankend team maar dan met spelers die nog steeds teveel krijgen.
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 20 april 2026 @ 21:28:49 #143
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220623005
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 13:14 schreef 3rr0r het volgende:
Ik zou zeggen weer Shai.
Is allang bekend dat Shai het weer gaat worden volgens mij, genoeg mensen die al gezegd hebben op wie ze hebben of gaan stemmen als MVP, geloof dat iets van 70-80% Shai als MVP had.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220624025
Kumingoat AND1!
pi_220624031
Block Kumingoat!
pi_220624037
Spannend
pi_220624039
McCollum met een paar domme turnovers maar verder ook erg nette scores
pi_220624043
CJ verpest bijna de cumbek met 2 gemiste vrijeworpen lol, maar NY mist het laatste schot.

Wel leuk voor de series zo
pi_220624885
Lekkere overwinning voor Minnesota, toch een mooie rivalry met Denver de laatste jaren
Demain, on roule
pi_220625235
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')