abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 april 2026 @ 22:17:32 #126
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220616124
CHEEEET _O_
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220616127
Silver's League.
pi_220616321
pi_220616732
Banchero is weer meer zichzelf
pi_220616753
Ach Detroit
  maandag 20 april 2026 @ 07:54:58 #131
194695 franklop
Fran knock
pi_220616962


Op zich de logische namen. Maar toch vind ik het voor wemby nog wat vroeg op 1 of andere manier. Maar ja, wie zet je er anders neer (buiten Luka dan bijv)

[ Bericht 15% gewijzigd door franklop op 20-04-2026 08:05:15 ]
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_220619593
Ik zou zeggen weer Shai.
  maandag 20 april 2026 @ 13:23:42 #133
194695 franklop
Fran knock
pi_220619640
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 13:14 schreef 3rr0r het volgende:
Ik zou zeggen weer Shai.


Op basis van stats zou je ook echt meerdere kanten op kunnen denken. Op basis daarvan had Luka ook echt wel erbij moeten staan.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_220619836
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 13:23 schreef franklop het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Op basis van stats zou je ook echt meerdere kanten op kunnen denken. Op basis daarvan had Luka ook echt wel erbij moeten staan.
Hoezo mocht Victor nu alsnog meedoen, ondanks de 65 game limiet. Van Luka had ik gezien dat die mee mocht doen omdat hij wedstrijden had gemist door geboorte dochtertje.

Je kan inderdaad meerdere kanten op beredeneren. Wie levert elke keer flink aantal punten (dus niet grillig met pieken en dalen), wie heeft meer assists en brengt z'n maten dus meer in stelling, wie verdedigt beter naast al het scoren, wie zorgt voor een goed team record ondanks mindere kwaliteit medespelers/veel blessuregevallen bij teammaten.
  maandag 20 april 2026 @ 13:55:34 #135
194695 franklop
Fran knock
pi_220619865
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 13:51 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Hoezo mocht Victor nu alsnog meedoen, ondanks de 65 game limiet. Van Luka had ik gezien dat die mee mocht doen omdat hij wedstrijden had gemist door geboorte dochtertje.

Je kan inderdaad meerdere kanten op beredeneren. Wie levert elke keer flink aantal punten (dus niet grillig met pieken en dalen), wie heeft meer assists en brengt z'n maten dus meer in stelling, wie verdedigt beter naast al het scoren, wie zorgt voor een goed team record ondanks mindere kwaliteit medespelers/veel blessuregevallen bij teammaten.
Luka en Victor hebben net zoveel wedstrijden gespeeld. Dus dat zou dan idd niet uit mogen maken voor die 2?

Of teveel wedstrijden niet genoeg minuten?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_220620861
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 13:55 schreef franklop het volgende:

[..]
Luka en Victor hebben net zoveel wedstrijden gespeeld. Dus dat zou dan idd niet uit mogen maken voor die 2?

Of teveel wedstrijden niet genoeg minuten?
Nee Doncic, nog iemand en Edwards hadden volgens mij 'geklaagd' dat ze volgens de regels niet mee zouden mogen doen voor de awards. Zou moeten opzoeken wie die andere was en wat zijn goedgekeurde reden was. Edwards was afgewezen, die andere twee mochten wel alsnog meedoen.
pi_220620883
Oke ja, je lijstje klopte niet, Wemby had de drempel wel gewoon gehaald net als Jokic op het laatst. Die andere speler was Cunningham die een klaplong had, die mocht ook alsnog meedoen.

quote:
Meanwhile, San Antonio Spurs center Victor Wembanyama and Denver Nuggets center Nikola Jokic both flirted with falling short of the 65-game mark for the final couple of months of the season. Wembanyama reached it in the penultimate game of the season, and Jokic reached the mark on the final day.
  maandag 20 april 2026 @ 17:07:33 #138
194695 franklop
Fran knock
pi_220620958
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 16:55 schreef 3rr0r het volgende:
Oke ja, je lijstje klopte niet, Wemby had de drempel wel gewoon gehaald net als Jokic op het laatst. Die andere speler was Cunningham die een klaplong had, die mocht ook alsnog meedoen.
[..]

O had hem van de NBA site, dan hadden die het niet bijgewerkt
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_220621139
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 17:07 schreef franklop het volgende:

[..]
O had hem van de NBA site, dan hadden die het niet bijgewerkt
De NBA Cup Final telt ook mee, waardoor hij precies op 65 eindigt (en zo te lezen is daar ook bewust naartoe gerekend met zijn schedule).
  maandag 20 april 2026 @ 18:28:18 #140
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220621533
Kerr moet ''hongerig'' zijn voor een meerjarige contractverlenging . Het gore lef van Lacob kent geen grenzen met een roster vol met G-league volk die hij moet opstellen terwijl er verwacht wordt dat die meedoet met de besten.
RED ONS HENNIEGOD
pi_220622718
quote:
9s.gif Op maandag 20 april 2026 18:28 schreef PowerLoungen het volgende:
Kerr moet ''hongerig'' zijn voor een meerjarige contractverlenging . Het gore lef van Lacob kent geen grenzen met een roster vol met G-league volk die hij moet opstellen terwijl er verwacht wordt dat die meedoet met de besten.
Wel of geen Jimmy maakt natuurlijk wel flink uit aangezien hij de tweede beste is. Maar zelfs met hem kan je ze geen echte championship contender noemen. Zeker omdat ze geheid geblesseerd raken weer.
  maandag 20 april 2026 @ 20:36:18 #142
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220622731
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 20:34 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Wel of geen Jimmy maakt natuurlijk wel flink uit aangezien hij de tweede beste is. Maar zelfs met hem kan je ze geen echte championship contender noemen. Zeker omdat ze geheid geblesseerd raken weer.
Omdat ook de rest van de roster lijkt op die van een tankend team maar dan met spelers die nog steeds teveel krijgen.
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 20 april 2026 @ 21:28:49 #143
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220623005
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 13:14 schreef 3rr0r het volgende:
Ik zou zeggen weer Shai.
Is allang bekend dat Shai het weer gaat worden volgens mij, genoeg mensen die al gezegd hebben op wie ze hebben of gaan stemmen als MVP, geloof dat iets van 70-80% Shai als MVP had.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220624025
Kumingoat AND1!
pi_220624031
Block Kumingoat!
pi_220624037
Spannend
pi_220624039
McCollum met een paar domme turnovers maar verder ook erg nette scores
pi_220624043
CJ verpest bijna de cumbek met 2 gemiste vrijeworpen lol, maar NY mist het laatste schot.

Wel leuk voor de series zo
pi_220624885
Lekkere overwinning voor Minnesota, toch een mooie rivalry met Denver de laatste jaren
Demain, on roule
pi_220625235
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')