abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 2 april 2026 @ 11:02:25 #51
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220490623
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 10:57 schreef Elan het volgende:

[..]
Japan gaf ook geen reet om zijn burgers maar gaven zich wel in 3 dagen over.
Maak daar maar bijna 4 jaar van. 3 jaar als je rekent vanaf de invasie van Guadalcanal, wat de eerste keer was dat de VS in het offensief ging tegen Japan.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_220490627
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 11:01 schreef recidivist het volgende:

[..]
We gaan ze bevrijden, door er eerst veel te doden. Dat kan je dan uitsmeren over 2 jaar en langzaam a-la Gaza of gewoon 1 grote klap, heel veel doden (nuke). Maar daarna kan je dan wel verder. En de Iraniers die het overleven zijn dan wel van het regime af en kunnen eindelijk in vrijheid leven. En je redt er veel levens mee in de overige delen van de wereld en tevens regio. Vanuit dat opzicht gezien heeft Elan best een punt dat het overwegen waard is.
De Verenigde Staten heeft het recht om iedereen aan te vallen.

Tot Netanyahu en Putin eens gaan lobbyen bij de Donald om Nederland aan te vallen vanwege de ICC. Zouden ze hun "vaderland" willen verdedigen?
  donderdag 2 april 2026 @ 11:02:53 #53
508729 recidivist
zedendelinquent
pi_220490635
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 11:00 schreef Elan het volgende:
Een kernbom op Teheran is wel het meest extreme scenario. Je zou kunnen beginnen met wat kleinere steden en dan opschalen. En mochten ze niet zwichten uiteindelijk resulteert totale vernietiging ook tot het gewenste resultaat en de overwinning. Zie de Gazastrook.
Ik denk dat met dit soort godsdienstgekkies je niet moet schromen om het gelijk goed aan te pakken. Je hebt er niets aan als je eerst "zachtjes" begint en dan uiteindelijk toch moet komen om een nuke op Teheran te gooien. Dus ik zou zeggen: zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Een nuke op Teheran zal het gelijk eindigen. Over en uit. Daarmee redt je indirect ook enorm veel andere levens overigens, zowel in Iran als erbuiten.
enkelband
  Moderator donderdag 2 april 2026 @ 11:03:07 #54
8781 crew  Frutsel
pi_220490637
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 10:57 schreef Elan het volgende:

[..]
Japan gaf ook geen reet om zijn burgers maar gaven zich wel in 3 dagen over.
Andere tijd, andere politiek,

Inzet en verdere verspreiding van kernwapens moet ten koste van alles voorkomen worden
pi_220490646
quote:
10s.gif Op donderdag 2 april 2026 11:02 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Maak daar maar bijna 4 jaar van. 3 jaar als je rekent vanaf de invasie van Guadalcanal, wat de eerste keer was dat de VS in het offensief ging tegen Japan.
Ik reken vanaf de kernbommen op Hiroshima en Nagasaki.
blablablabla
  Moderator donderdag 2 april 2026 @ 11:05:32 #56
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220490692
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 11:03 schreef Elan het volgende:

[..]
No shit. Het is dan ook een enorme en niet al te snuggere over simplificatie.
pi_220490742
twitter
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_220490762
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 11:02 schreef recidivist het volgende:

[..]
Ik denk dat met dit soort godsdienstgekkies je niet moet schromen om het gelijk goed aan te pakken. Je hebt er niets aan als je eerst "zachtjes" begint en dan uiteindelijk toch moet komen om een nuke op Teheran te gooien. Dus ik zou zeggen: zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Een nuke op Teheran zal het gelijk eindigen. Over en uit. Daarmee redt je indirect ook enorm veel andere levens overigens, zowel in Iran als erbuiten.
Je weet dat er zo'n 9 miljoen mensen in Teheran wonen?

Hoe zijn we van "30.000 doden bij protesten door het regime, het is goed dat we ingrijpen!" naar "maak er nog maar 9 miljoen dood" gegaan?
pi_220490773
twitter
pi_220490791
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 11:09 schreef tesssssssss het volgende:
[ x ]
Ja.

Al zou de straat van Hormuz gisteren open zijn gegaan, dit is inmiddels onvermijdelijk.
De prijzen die we nu aan de pomp, op de gasrekening en andere producten zien zijn pas een begin.
  Moderator donderdag 2 april 2026 @ 11:10:52 #61
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220490794
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 11:08 schreef tesssssssss het volgende:
[ x ]
Als Trump het niet meer wil doen moet Oekraïne het maar doen. ^O^
pi_220490809
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 11:10 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ja.

Al zou de stroom van Hormuz gisteren open zijn gegaan, dit is inmiddels onvermijdelijk.
De prijzen die we nu aan de pomp en op de gasrekening zien zijn pas een begin.
Ja, hij zegt ook dit: The IEA chief says this could be worse than the 1970s oil crises and the 2022 energy shock combined.
pi_220490847
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 11:11 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Ja, hij zegt ook dit: The IEA chief says this could be worse than the 1970s oil crises and the 2022 energy shock combined.
En de regering kijkt toe. "Regeren is vooruitzien" geldt hier niet.

Ik zou zeggen: begin direct met het sparen van energie en brandstof zodat we er langer mee vooruit kunnen.
Voorlopig verbranden we het in een onverminderd tempo.

Zoveel mogelijk thuiswerken, boodschappen op de fiets, brandstof op de bon.
  donderdag 2 april 2026 @ 11:13:16 #64
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220490850
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 11:09 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Je weet dat er zo'n 9 miljoen mensen in Teheran wonen?

Hoe zijn we van "30.000 doden bij protesten door het regime we moeten ingrijpen" naar "maak er nog maar 9 miljoen dood" gegaan?
En daarnaast, wat weerhoudt Rusland er dan nog van om Kiev te nuken?

En China heeft ook meteen een manier om die vervelende Taiwanezen op de knieën te dwingen.

En India en Pakistan hebben ook al jaren onenigheid over Kashmir.
Kan Pakistan ook meteen Kabul platgooien, want die vinden de Taliban niet lief.

En Kimmie nog, die wil ook spelen met Seoul *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220490856
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 11:11 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Ik heb het even opgezocht omdat ik nieuwsgierig was. Er waren in 1970 maar 3,7 miljard mensen die energie nodig hadden. Dat zal ook best schelen.
  Moderator donderdag 2 april 2026 @ 11:15:01 #66
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220490862
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 11:12 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ik zou zeggen: begin direct met het sparen van energie en brandstof zodat we er langer mee vooruit kunnen.

Nee joh, de pratij van vroem vroem doet liever of er niks aan de hand is en gaat pas wat doen als het echt te laat is.
pi_220490876
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 11:03 schreef Elan het volgende:

[..]
Tu n'as rien vu à Hiroshima.

Bekijk deze YouTube-video
Ik doe het ff rustig aan.
  Moderator donderdag 2 april 2026 @ 11:19:57 #68
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220490898
quote:
11s.gif Op donderdag 2 april 2026 11:13 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
En daarnaast, wat weerhoudt Rusland er dan nog van om Kiev te nuken?

En China heeft ook meteen een manier om die vervelende Taiwanezen op de knieën te dwingen.

En India en Pakistan hebben ook al jaren onenigheid over Kashmir.
Kan Pakistan ook meteen Kabul platgooien, want die vinden de Taliban niet lief.

En Kimmie nog, die wil ook spelen met Seoul *O*
Dat ligt net wat anders, maar goed ;) Want de Taliban is een product van Saudisch geld en de Pakistaanse geheime diensten. Waar het daar om draait is de grens tussen Afghanistan en Pakistan. Die is eind 19e eeuw door de Britten ingetekend op een manier die voor het Britten het meest gunstig was. En daarbij werd natuurlijk op geen enkele manier gekeken naar lokale gevoeligheden. Kortom, dezelfde soort ellende die je ook rondom de grenzen in het M.O. en Afrika ziet.
pi_220490902
quote:
3s.gif Op donderdag 2 april 2026 10:30 schreef vosss het volgende:

[..]
Natuurlijk komt er vanuit Iran geen oplossing.

Zij worden tegen elk internationaal recht in helemaal de moeder gebombardeerd. Ze hebben alle rechten om zich met hand en tand te verdedigen. Me dunkt.

Verder mogen die haatbaarden de tyfus krijgen en heb ik te doen met de normale burgers daar.
Trump eiste gisteravond dat de Straat van Hormoez weer open zou gaan. :s) Nou was deze straat altijd al open, voordat de VS en Israël Iran gingen bombarderen. Maar dat was een maand geleden, en dat is langer dan de geheugenspanwijdte van Trump.
pi_220490903
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 11:10 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ja.

Al zou de straat van Hormuz gisteren open zijn gegaan, dit is inmiddels onvermijdelijk.
De prijzen die we nu aan de pomp, op de gasrekening en andere producten zien zijn pas een begin.
Ik had wel verwacht dat Trump een ontzettende puinhoop van de USA zou maken wat gevolgen zou hebben voor de wereld, maar zo snel de hele wereldeconomie in puin veranderen in zo'n korte tijd door door breinrot ingegeven domme beslissing op domme beslissing had zelfs ik niet verwacht. Met een lachend Israel als derde dat stilletjes doorwerkt aan hun groot-Israel ideaal.

En de MAGA fanaten hier maar juichen :{
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_220490904
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 11:02 schreef recidivist het volgende:

[..]
Dat je het uit je toetsenbord krijgt. Wat een beschamende schertsvertoning.
pi_220490914
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 11:14 schreef Toefjes het volgende:

[..]
Ik heb het even opgezocht omdat ik nieuwsgierig was. Er waren in 1970 maar 3,7 miljard mensen die energie nodig hadden. Dat zal ook best schelen.
Plus dat we in 1970 veel meer mensen lieten verhongeren in Azië en in Afrika. Dat was toentertijd wel bijna tien keer zoveel mensen als nu.
pi_220490921
Dat hier überhaupt nucleaire wapens als reele optie wordt besproken is echt walgelijk. Omdat daar nou eenmaal een kut regime zit? Laten we dan ook meteen een nuke gooien op Minsk, Moskou, Pyongyang en misschien binnenkort wel Budapest.
pi_220490922
quote:
Een kernbom op Teheran is wel het meest extreme scenario. Je zou kunnen beginnen met wat kleinere steden en dan opschalen. En mochten ze niet zwichten uiteindelijk resulteert totale vernietiging ook tot het gewenste resultaat en de overwinning. Zie de Gazastrook.
Is Hamas dan nu overwonnen, want dat nieuw heb ik nog niet meegekregen.
pi_220490932
quote:

[..]
Is dit een grap?
pi_220490938
quote:
14s.gif Op donderdag 2 april 2026 11:15 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Nee joh, de pratij van vroem vroem doet liever of er niks aan de hand is en gaat pas wat doen als het echt te laat is.
Hoho, D66 is aan de macht nu he.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 april 2026 @ 11:30:06 #77
284411 crew  heywoodu
pi_220490943
quote:

[..]
Met totale vernietiging bereik je in principe ook het 'we gaan de Iraniërs bevrijden'. Ze zijn dan toch dood, dus worden ze ook niet meer onderdrukt.
pi_220490951
En wat zal Rusland dan tegenhouden om een nuke te gooien op Kyiv? "Als Amerika het mag, dan mogen wij het ook".
  Moderator donderdag 2 april 2026 @ 11:34:02 #79
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220490959
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 11:32 schreef Simmertje het volgende:
En wat zal Rusland dan tegenhouden om een nuke te gooien op Kyiv? "Als Amerika het mag, dan mogen wij het ook".
Je gaat van mensen die kwijlen bij de gedachte van kernwapens op Iran toch niet verwachten dat ze ook nog een paar stappen vooruit kunnen denken toch?
  donderdag 2 april 2026 @ 11:34:08 #80
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220490962
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 11:27 schreef Doler12 het volgende:

[..]
Is dit een grap?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 2 april 2026 @ 11:36:59 #81
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220490979
quote:

[..]

Ja, ik mis wel een stukje voorlichting en dit soort adviezen vanuit de overheid.
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 2 april 2026 @ 11:37:00 #82
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220490980
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 10:39 schreef Elan het volgende:

[..]
Kernwapens geven heel veel troep maar je zou wel kleine steden kunnen dreigen van de aarde te vegen en dan langzaam opschalen. Het is allemaal niet heel ethisch maar
Maar ben jij wel helemaal lekker bij je paasei?

:')

quote:
dat soort bombardementen zorgen vaak wel voor een omslag qua denken met name bij de bevolking. Want die blijven toch dat regime maar steunen.
De Iraanse bevolking steunt het regime? Ze zijn doodsbang voor het regime, en met goede reden. Ondertussen @Elan op de foks: kernbommen erop, dat zal ze leren!
Huilen dan.
pi_220490986
We krijgen in ieder geval de ware aard van mensen te zien hier.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_220490988
quote:

[..]

Visieloosheid en Ad Hoc 'regeren'/reageren, zie je al sinds de 90er jaren. Het doet imo al behoorlijk lang weinig opgeld meer. De wereld veranderd ook snel, dus het is wel enigsinds begrijpelijk. Maar zaken als pensioen/AOW problematiek waren toen al te voorzien bijv.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_220490991
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 11:34 schreef Perrin het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Heb vaak aan Doktor Merkwürdigliebe gedacht de laatste tijd.
Maar het is wel de beste oplossing voor de VS, vermoed ik: de hele planeet nuken en de top laten onderduiken in veilige schuilkelders, met een zeer ruim overtal aan woest aantrekkelijke vruchtbare jonge vrouwen om z.s.m. het superieure Amerikaanse volk in het onderaardse te kunnen uitbreiden, without wasting any precious bodily fluids. En dan na zo'n 100 tot 150 jaar één van de 3.286 achterkleinkinderen van Hegseth eens boven laten kijken hoe de boel eruitziet.
Geen Rus, geen Arabier, geen Moslim, geen Macron meer te bekennen.

(Diepe opgeluchte ademhaling.)
pi_220490994
quote:
7s.gif Op donderdag 2 april 2026 11:37 schreef Isdatzo het volgende:
De Iraanse bevolking steunt het regime? Ze zijn doodsbang voor het regime, en met goede reden. Ondertussen @:Elan op de foks: kernbommen erop, dat zal ze leren!
Weer eens wat anders dan owning the libs, owning the persians _O-
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  donderdag 2 april 2026 @ 11:39:40 #87
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220490995
In de loop der jaren heb ik toch enorm idiote dingen voorbij zien komen hier.

Maar dit slaat toch werkelijk alles 8)7
A murky, forgotten land.
pi_220491010
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 11:30 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Met totale vernietiging bereik je in principe ook het 'we gaan de Iraniërs bevrijden'. Ze zijn dan toch dood, dus worden ze ook niet meer onderdrukt.
Maar goed met dit bizarre narratief gepusht door wat rechts conservatieve mensen kun je dan zelfs stellen dat het brute optreden van Iran tegen demonstranten de gedode demonstranten bevrijd heeft van hun onvrede van het onderdrukkend regime. :')
  donderdag 2 april 2026 @ 11:44:46 #89
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220491022
quote:
10s.gif Op donderdag 2 april 2026 11:39 schreef ExTec het volgende:

[..]
Weer eens wat anders dan owning the libs, owning the persians _O-
Is ook niet zo moeilijk om een bevolking te 'ownen' die al decennia gebukt gaat onder het terreurbewind van een misdadig regime.

En ik maar denken dat het doel van het SMO'tje was om die arme stakkers te bevrijden van de ayatollahs??? Blijkt het lot van de bevolking slechts een even goedkoop als inwisselbaar gelegenheidsargumentje te zijn???

#COMPLEETVERBIJSTERD :o
Huilen dan.
pi_220491039
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2026 11:39 schreef StateOfMind het volgende:
In de loop der jaren heb ik toch enorm idiote dingen voorbij zien komen hier.

Maar dit slaat toch werkelijk alles 8)7
Ach, je moet maar zo denken:

The message was approved by libtard Harry S. Truman.

WHO? :{

pi_220491044
quote:
7s.gif Op donderdag 2 april 2026 11:44 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Is ook niet zo moeilijk om een bevolking te 'ownen' die al decennia gebukt gaat onder het terreurbewind van een misdadig regime.

En ik maar denken dat het doel van het SMO'tje was om die arme stakkers te bevrijden van de ayatollahs??? Blijkt het lot van de bevolking slechts een even goedkoop als inwisselbaar gelegenheidsargumentje te zijn???

#COMPLEETVERBIJSTERD :o
Nou ja, zeg nou zelf:

Als er geen iraniers meer zijn, is regime change natuurlijk gelukt O-)
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  donderdag 2 april 2026 @ 11:52:51 #92
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220491065
quote:
7s.gif Op donderdag 2 april 2026 11:49 schreef ExTec het volgende:

[..]
Nou ja, zeg nou zelf:

Als er geen iraniers meer zijn, is regime change natuurlijk gelukt O-)
En bovendien: dan zijn ze de komende generaties ook niet boos op je omdat je hun familie hebt uitgemoord!
Huilen dan.
pi_220491074
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 11:30 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Exact.
En als ze als martelaren willen sterven omdat er 40 maagden op ze wachten in de hemel is dat ze natuurlijk goed recht.
blablablabla
pi_220491083
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 10:39 schreef Elan het volgende:

[..]
Kernwapens geven heel veel troep maar je zou wel kleine steden kunnen dreigen van de aarde te vegen en dan langzaam opschalen. Het is allemaal niet heel ethisch maar dat soort bombardementen zorgen vaak wel voor een omslag qua denken met name bij de bevolking. Want die blijven toch dat regime maar steunen.
Ben jij het Pete?

donderdag 2 april 2026 @ 11:55:40 #95
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220491088
quote:
10s.gif Op donderdag 2 april 2026 11:54 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Ben jij het Pete?

[ afbeelding ]
No regerts :') _O-
A murky, forgotten land.
pi_220491095
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 11:54 schreef Elan het volgende:

[..]
Exact.
En als ze als martelaren willen sterven omdat er 40 maagden op ze wachten in de hemel is dat ze natuurlijk goed recht.
En die 30% die een nucleaire holocaust overleefd, weetje wat, laten we daar kampen voor gaan bouwen, waar ze moeten "douchen" voor ze verder mogen.

:{ :|W
pi_220491097
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 11:25 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Is Hamas dan nu overwonnen, want dat nieuw heb ik nog niet meegekregen.
Verslagen is nogal een gevoelig thema hier. Zolang je een stem hebt en dingen kunt roepen desnoods op internet ben je blijkbaar relevant en niet verslagen.

Ze zorgen in elk geval niet meer voor problemen in de vorm van agressie tegen Israël. Dus dat is pure winst.
blablablabla
  donderdag 2 april 2026 @ 11:56:36 #98
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220491098
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2026 11:55 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
No regerts :') _O-
Fake.
Huilen dan.
pi_220491103
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 11:56 schreef Elan het volgende:
Ze zorgen in elk geval niet meer voor problemen in de vorm van agressie tegen Israël. Dus dat is pure winst.
Geef het een paar maanden.
  donderdag 2 april 2026 @ 11:58:16 #100
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220491107
quote:
9s.gif Op donderdag 2 april 2026 11:56 schreef ExTec het volgende:

[..]
En die 30% die een nucleaire holocaust overleefd, weetje wat, laten we daar kampen voor gaan bouwen, waar ze moeten "douchen" voor ze verder mogen.

:{ :|W
Heel slim van je, om wat verder dan de dag van morgen te kijken en alvast over een eindoplossing na te denken ;) .
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')