Lees deze post nou eens even terug.quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:42 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ga helemaal niet te keer? Ik ben ook niet direct boos ofzo, irriteer me alleen aan je kortzichtige mening en idee.
"iedere dag weer klagen". waar haal je dat nu weer vandaan (=overdrijven van)
"Uiteindelijk ben je de hele dag bezig met mensen tegenspreken" >. owhja. dat zuig je ook uit je duim? want is niet zo. (je overdrijft dus)
Dit topic is hier gekomen uiteindelijk er is nooit een doel voor gesteld (ook hier weer aanname van je)
om maar even een paar dingen te noemen waar je nu dus niet aan denkt en wel heel makkelijk zegt?
afgezien van dat de helft niet klopt?
Hou je bij feiten en regels als MOD, dat wil ik aan jou meegeven als MOD.
Oke. wat wilde je nog meer weten? zeg het maar want hebben we het er gewoon even over.
ja tuurlijk spreek ik je tegen????quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
Lees deze post nou eens even terug.
Je zegt dat je me niet tegen spreekt, maar in iedere zin spreek je me tegen.
Zijn daar wel goede redenen voor?quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:44 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je praat het voor jezelf nu goed terwijl juist jouw laatste posts niks bijdroegen. Ook deze niet. Je zit hem ervan te beschuldigen dat hij dronken is zonder goede reden o.a.
Ja als hij dronken zou zijn dan zou het een goede reden zijn om hem te beschuldigen van dronkenschap.quote:
Ik ben er even klaar mee, er valt vanavond weer geen zinnig gesprek met jou te voeren.quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:46 schreef kree het volgende:
[..]
ja tuurlijk spreek ik je tegen????
Dat was het hele doel van die post. omdat je dingen zegt die niet waar zijn, daarom spreek ik je tegen.
Niet omdat ik je haat ofzo, wel omdat je dingen zegt die niet waar zijn.
Dat was het punt.
lees jij nu ook eens terug wat je zegt en onderbouw maar eens al die dingen die je zegt?
Maat, laten we wel voorop stellen dat je een hele periode, tot afgelopen donderdag, niet de waarheid heb gesproken.quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:32 schreef kree het volgende:
[..]
ik gedraag me zo, omdat ik elke keer gezeik krijg als ik iets serieus wil bespreken....
En getroll en uitlokking, of bv aannames die op een (wat is het, gevoel van jou ofzo) krijg.
Denk je dat ik zin heb om nu details te bespreken dan, als het zo gaat?
Dat is juist waarom ik het vroeg.
Jij maakt nu al gelijk stemming nl met je reactie.
Hoop dat je dat snapt?
Mooi verwoordquote:Op dinsdag 7 april 2026 21:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Maat, laten we wel voorop stellen dat je een hele periode, tot afgelopen donderdag, niet de waarheid heb gesproken.
Ik ga niet zeggen dat dit betekent dat je niet in R&P mag posten.
Maar je bent verre van in de positie om jezelf als deskundige te presenteren of met je ervaring advies te geven (zeker niet in DM!).
Ik waardeer dat je nu eindelijk eerlijk lijkt ze zijn, maar vertrouwen komt te voet en gaat te paard.
En dat je iedere keer, als cliffhanger, redenen en voorwaarden stelt om je verhaal en details te vertellen, is nogal apart en bijzonder.
Jouw verhaal is een 13 in een dozijn alcoholisten verhaal, en daar is niets mee.
En in ONZ en R&P zal je dezelfde users en dezelfde meningen krijgen hoor, en dan denk ik dat je in ONZ nog wat echte oprechte vrienden heb die je oprecht steunen.
Maar ipv het "gevecht" aan te gaan om je topic in R&P op te eisen, misschien een beter idee om je energie te besteden aan het bezoeken van een verslavingsarts of iets als de AA.
Ik treed tegen jou helemaal niet op als mod, ik ben gewoon een mede-userquote:Op dinsdag 7 april 2026 21:51 schreef kree het volgende:
echt sorry dat ik het moet zeggen en echt ook @:D. wil ik wat van zeggen.
maar zo optreden als mod enzo met al die aannames. en "je spreekt me tegen". dat ook nog eens erachteraan. Daar gaan mijn haren recht van overeind staan.
Want het is alleen gebaseerd op gedachten van? en verder staat er gelijk hoop al onwaarheid in (en naar mijn mening dus stemmingmakerij) met elke dat zeur je etc etc.
Dat is helemaal niet zo.
Dus tja? naja laten we het eerlijk en open houden. Ik wacht ff reactie af.
uiteraard de dooddoener die je dan altijd krijgt?quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben er even klaar mee, er valt vanavond weer geen zinnig gesprek met jou te voeren.
Hopelijk lees je het morgenvroeg als je nog nuchter bent het eens terug.
Je mag ook best PM'en
Dit is nogal tegenstrijdig hé. Iemand adviseren om wel serieus hulp in te laten schakelen maar tegelijkertijd te zeggen dat het alsnog niet in R&P pastquote:Op dinsdag 7 april 2026 21:52 schreef Droopie het volgende:.
Maar ipv het "gevecht" aan te gaan om je topic in R&P op te eisen, misschien een beter idee om je energie te besteden aan het bezoeken van een verslavingsarts of iets als de AA.
nouja dan zie je het alsnog verkeerd. maakt verder ook niet uit voor het verhaal?quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik treed tegen jou helemaal niet op als mod, ik ben gewoon een mede-user
Bijna iedereen die hier post en ook in de R&P topics kennen jou verhaal. Ga er maar vanuit dat D. het ook kent. En die post hier uit zijn persoon en heeft niets te maken met mod zijn laat staan met macht hebben.quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:54 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dan zie je het alsnog verkeerd. maakt verder ook niet uit voor het verhaal?
In principe niet, maar jij hebt het steeds over dat ik mod ben, terwijl ik gewoon met jou in gesprek ben over jouw probleem, en de problemen die je tegenkomt waardoor het niet over jouw probleem kan gaan volgens jouquote:Op dinsdag 7 april 2026 21:54 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dan zie je het alsnog verkeerd. maakt verder ook niet uit voor het verhaal?
Ja dat was de kern van kree zijn post waarop je reageerde. Hij geeft gewoon aan dat die moderator het verkeerd ziet. En gezien van wat ik hier zie kan ik hem geen ongelijk geven.quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Bijna iedereen die hier post en ook in de R&P topics kennen jou verhaal. Ga er maar vanuit dat D. het ook kent. En die post hier uit zijn persoon en heeft niets te maken met mod zijn laat staan met macht hebben.
prima dat snap ik, ik herken de meeste ook wel uit eerdere topics alleen D. niet?quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Bijna iedereen die hier post en ook in de R&P topics kennen jou verhaal. Ga er maar vanuit dat D. het ook kent. En die post hier uit zijn persoon en heeft niets te maken met mod zijn laat staan met macht hebben.
oke begrepen dan zie ik je niet als MOD in dit verhaal.quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:57 schreef D. het volgende:
[..]
In principe niet, maar jij hebt het steeds over dat ik mod ben, terwijl ik gewoon met jou in gesprek ben over jouw probleem, en de problemen die je tegenkomt waardoor het niet over jouw probleem kan gaan volgens jou
Ik zie het, toch ga ik even op het aanbod van ArmaniXL in en overleg wel even met hem wat nu verder met dit topic.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:38 schreef Masberum het volgende:
@:kree maat we zijn weer open voor business
Als de T in je naam een V was geweest, was ook hilarisch geweestquote:Op donderdag 9 april 2026 19:41 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Je username is wel grappig in deze context als er een C in je naam had gezeten
Ja ik weet het, die user ken ik helemaal niet (op fok) maar dat er iets op mijn lip zou zitten al 1000 keer gehoord.quote:Op donderdag 9 april 2026 19:41 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Je username is wel grappig in deze context als er een C in je naam had gezeten
Ja top, wederom een reactie geplaatst waarin je aangeeft dat je geen reactie wilt geven. Wat je ook al deed op de vorige pagina. En de pagina daarvoor.quote:Op donderdag 9 april 2026 22:10 schreef kree het volgende:
kan wel zeggen ik ben wel weer over mijn terugval heen ofzo.
het is allemaal niet zo erg als wat het eerder was, naja paar misstappen.
Maar toch wil ik het er even over hebben met de FA voor verder hier te gaan.
dus hou een beetje mijn mond hoewel ik op alles graag wil reageren natuurlijk. Maar heb gewoon geen zin in drama, niet voor mij maar ook niet voor de mods.
yup dat zou ik kunnen doen idd. maar dank dat je het me nog even duidelijk wilde maken extra.quote:Op donderdag 9 april 2026 23:04 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja top, wederom een reactie geplaatst waarin je aangeeft dat je geen reactie wilt geven. Wat je ook al deed op de vorige pagina. En de pagina daarvoor.
Die moeite kun je ook gewoon steken in inhoudelijke posts.
ik doe ze nog steeds verbeteren hoor als ik ze al post. Ik moet het gewoon ff keer nalezen nog en dan haal ik meestal de onlogica er wel uit.quote:Op donderdag 9 april 2026 23:10 schreef r_one het volgende:
@:kree je posts zijn tenminste wel leesbaar / begrijpbaar nu
Wat zijn je plannen nu om aan je verslaving problematiek te gaan werken?quote:Op donderdag 9 april 2026 23:05 schreef kree het volgende:
[..]
yup dat zou ik kunnen doen idd. maar dank dat je het me nog even duidelijk wilde maken extra.
verschil erbij dat ik er nu bij zeg het even te willen overleggen enzo. Met de FA.
maar dank voor je nuttige reactie verder.
dat alles leg ik wel uit als er een serieus topic is.quote:Op donderdag 9 april 2026 23:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wat zijn je plannen nu om aan je verslaving problematiek te gaan werken?
Ipv met FA's te overleggen, zou ik ook even een keer overleggen met je naasten en hulpverleners.
omdat ik er moeite in steek en geen zin meer heb in zinloos geouwehoer hier.quote:Op donderdag 9 april 2026 23:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wat zijn je plannen nu om aan je verslaving problematiek te gaan werken?
Ipv met FA's te overleggen, zou ik ook even een keer overleggen met je naasten en hulpverleners.
En ja Kree, dit is goed leesbaar.
Waar komt dat verschil vandaan?
Er is inderdaad wel een groot verschil zichtbaar hoor, je reacties zijn nu prima begrijpelijk.quote:Op donderdag 9 april 2026 23:12 schreef kree het volgende:
[..]
ik doe ze nog steeds verbeteren hoor als ik ze al post. Ik moet het gewoon ff keer nalezen nog en dan haal ik meestal de onlogica er wel uit.
ik snap dat jullie dat altijd zien als van dan heeft kree weer gedronken, maar dat is gewoon echt niet zo.
LOL ook in het echte leven heb ik hier last van.
Denk sneller nl als hoe ik logisch het kan posten.
maar ga er maar vanuit dat ik er allemaal het beste mee voor heb. Maar over dit topic wil ik ff kletsen nog met FA want ben dat gezeik en gedoe zo zat als ik een keer wel wat serieus wil vertellen.
Oke, ik denk daar dus anders over.quote:Op donderdag 9 april 2026 23:16 schreef kree het volgende:
[..]
dat alles leg ik wel uit als er een serieus topic is.
voor nu is er geen relevant probleem trouwens. heb alleen soms beetje moeite, voor de rest loopt alles wel oke.
ik begrijp je, maar dat komt meestal niet door wat ik zeg natuurlijk, want ik lok niks uit?quote:Op donderdag 9 april 2026 23:18 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Er is inderdaad wel een groot verschil zichtbaar hoor, je reacties zijn nu prima begrijpelijk.
Maarre, je begrijp toch ook wat ik bedoel? De vorige pagina's bijvoorbeeld heb je grotendeels besteed aan discussiepunten anders dan je traject van herstel, dan heb ik zoiets van, als kree zo graag verder wil komen kan hij die tijd/energie beter stoppen in antwoorden (en reacties van anderen daar weer op) waar hij iets aan heeft.
LOL ff btw van dat liedje, tis musical stijl he, iets wat ik onwijs leuk vond/vind trouwens als aan muzikant te spelen. Ik hou van die vertellende liedjes.quote:Op donderdag 9 april 2026 23:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
Oke, ik denk daar dus anders over.
Maar daar is Fok voor, een hele internet fora met meningen
Maar als er geen relevant probleem is? Waarom dan een topic.
Maar doe dat maar met een FA bespreken, en misschien is een dagboektopic in R&P wel iets voor jou (niet dat ik voorstander ben), maar zal je zeggen, je "fans" uit ONZ zullen gewoon met je meegaan.
Misschien is dit liedje wel toepasselijk
R&P is geen safespace wat de moderators voor jou moeten gaan handhaven
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op donderdag 9 april 2026 18:31 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zie het, toch ga ik even op het aanbod van ArmaniXL in en overleg wel even met hem wat nu verder met dit topic.
quote:Op donderdag 9 april 2026 22:10 schreef kree het volgende:
Maar toch wil ik het er even over hebben met de FA voor verder hier te gaan.
quote:Op donderdag 9 april 2026 23:05 schreef kree het volgende:
verschil erbij dat ik er nu bij zeg het even te willen overleggen enzo. Met de FA.
quote:Op donderdag 9 april 2026 23:12 schreef kree het volgende:
dat is beetje mijn punt ook naar FA.
Maar ga dat met hun bespreken, geen zorgen, haat jullie niet, maar het is beetje voor topic technisch meer wat we ermee moeten.
quote:Op donderdag 9 april 2026 23:18 schreef kree het volgende:
nouja ik wacht ff reactie af van Armani en vandaar kijken we wel verder.
quote:
quote:Op donderdag 9 april 2026 23:23 schreef kree het volgende:
hier hou ik het even bij, kom wel weer terug als ik met Armani contact heb gehad.
Juist.quote:
is goed ik wacht het wel even afquote:Op donderdag 9 april 2026 23:40 schreef Armani XL het volgende:
Ik heb morgen wat meer tijd en dan ga ik je antwoorden @:kree . Bedankt voor je bericht in ieder geval. Nu ga ik lekker mijn bed in.
juist zou je denken dan heeft het even geen nut om te reageren, toch weer zuigen om reacties.quote:
Kun je je voorstellen dat juist jouw continue herhalen van hetzelfde ook kan worden gezien als zuigen om reacties? Ook al bedoel je dat wellicht niet zo?quote:Op donderdag 9 april 2026 23:53 schreef kree het volgende:
[..]
juist zou je denken dan heeft het even geen nut om te reageren, toch weer zuigen om reacties.
iig dat liedje kan ik me nog wat bij voorstellen ofzo en nuttig, wat jij herhaalt heeft geen nut behalve je eigen ego strijken en te zeggen zie je wel, die kree weer
maakt niet uit doe het graag, dus oke je wilde hier drama van maken ook dan? Of waarom herhaal je het eigenlijk?
zeker, maar ik probeer ook gewoon eerlijk te zijn?quote:Op vrijdag 10 april 2026 06:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen dat juist jouw continue herhalen van hetzelfde ook kan worden gezien als zuigen om reacties? Ook al bedoel je dat wellicht niet zo?
Tis niet zo dat je nog 100x je excuses hoeft aan te bieden of dat ik nog een paar weken blijft wijzen "ja maar jij"quote:Op vrijdag 10 april 2026 21:45 schreef kree het volgende:
[..]
zeker, maar ik probeer ook gewoon eerlijk te zijn?
en verder lok ik niks uit, of althans is mijn doel niet ervan.
weet ik. ook niet zo eens met je mening wat je nu zegt.quote:Op vrijdag 10 april 2026 21:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Tis niet zo dat je nog 100x je excuses hoeft aan te bieden of dat ik nog een paar weken blijft wijzen "ja maar jij"
Maar je hebt zo vaak het woordje eerlijk gebruikt, terwijl je loog
Dat mensen op Fok! dat doen en in de wereld is 1.
Maar in een alcoholtopic wordt het nog minder gewaardeerd.
Zwijg dan over je tekortkoming ofzo...
Zeker bij (ex)-verslaafden is eerlijk zijn iets wat er vanaf dag 1 in hun herstel ingestampt wordt, daarom triggeren sommigen er ook extra op. It takes one to know one.
Maar laten we er geen drama van maken de komende dagen, maar wel een beetje voorzichtig zijn met het woordje eerlijk.
Dit topic staat in ONZ, maar ik beschouw dit topic niet als Onzin.quote:Op vrijdag 10 april 2026 22:00 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik. ook niet zo eens met je mening wat je nu zegt.
maar oke snap dat ik beter kan praten in een ander topic als dat wat er was van stoppen met alcohol. Want idd dat heb ik niet gedaan?
Maar dat heb ik ook wel eerlijk gezegd.
maar eigenlijk wat je nu zegt ging het niet zo om met waar ik het over had met dit topic of die andere toch?
nog niet, ik had PM gestuurd, maar hij was ziek dus zei al kan even duren, heb er dus nog niks over gehoord en begrijpelijk.quote:Op vrijdag 10 april 2026 22:17 schreef Masberum het volgende:
@:kree heeft armani gereageerd? Positief nieuws? En eerlijkheid is erg belangrijk vind ik ook
nee kijk ik ken jou ook langer en snap je standpunt echt wel he?quote:Op vrijdag 10 april 2026 22:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dit topic staat in ONZ, maar ik beschouw dit topic niet als Onzin.
Hoewel ik niet blind ben voor de omgeving.
Als JIJ praat over alcohol of andere problematiek in dit topic, neem ik aan dat JIJ daar eerlijk over ben.
Dat heeft niets met Fok! of ONZ te maken, maar met de persoon zelf.
Als UserX in ONZ zegt dat ie de griep heeft en niet kan werken, dan nemen we het risico dat het een grap is.
Als UserX in R&P zegt dat ie de griep heeft, dan vind ik dat we ervanuit mogen gaan dat ie echt ziek is.
Daarom vind ik dat een moderator ook strenger moet optreden op bepaalde plekken op FOK!, maar dat is wederkerig.. Ik vind daarom ook dat users zelf zich meer bewust moeten zijn van wat ze typen en uiten in bepaalde plekjes op FOK!.
Snap alleen niet waar je het met mijn mening niet mee eens bent
Nee kijk masberum het gaat er niet om dat ik wil dat mijn topic populair is ofzo?quote:Op vrijdag 10 april 2026 22:22 schreef Masberum het volgende:
In R&P hebben ze trouwens onderaan ook "Centrale topics". Misschien dat het iets is als het daar geplaatst wordt. De meeste users kijken bovenaan tenzij een Centraal topic echt hun aandacht heeft. Dan word jouw topic ook niet steeds omhoog gebumped maar krijgt het wel de aandacht die het verdient
ik negeer ze niet, want weet ik. er zijn er wss net zoveel goedbedoeld als niet.quote:Op vrijdag 10 april 2026 23:07 schreef Shii het volgende:
@:kree je hebt het steeds over zuigende reacties maar de goedbedoelde reacties negeer je gewoon of zie je totaal over het hoofd. Vorige week vrijdag nog een een paar mooie oprechte reacties van Username en je reageert er totaal niet op.
soms lees ik het niet altijd? ik kom hier nu ook niet elke dag, dus wss gemist en dan is het topic verder en staan er zoveel mentions dat ik ze over het hoofd zie of mss niet eens gelezen?quote:Op vrijdag 10 april 2026 23:07 schreef Shii het volgende:
@:kree je hebt het steeds over zuigende reacties maar de goedbedoelde reacties negeer je gewoon of zie je totaal over het hoofd. Vorige week vrijdag nog een een paar mooie oprechte reacties van Username en je reageert er totaal niet op.
Misschien moet je dan even moeite doen om terug te lezen, vrijdag 3 april.quote:Op vrijdag 10 april 2026 23:10 schreef kree het volgende:
[..]
soms lees ik het niet altijd? ik kom hier nu ook niet elke dag, dus wss gemist en dan is het topic verder en staan er zoveel mentions dat ik ze over het hoofd zie of mss niet eens gelezen?
oke daar kunnen jullie niks aan doen.
ik weet over het algemeen genomen dat jullie het niet slecht met mij voor hebben, laat dat duidelijk zijn
ja was toen weekend weg, dus heb dat niet gelezen.quote:Op vrijdag 10 april 2026 23:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Misschien moet je dan even moeite doen om terug te lezen, vrijdag 3 april.
Maar de 'zuigende' lees je wel, mis je niet en reageer je wel op. Dus die vlieger gaat niet op.quote:Op vrijdag 10 april 2026 23:10 schreef kree het volgende:
soms lees ik het niet altijd? ik kom hier nu ook niet elke dag, dus wss gemist en dan is het topic verder en staan er zoveel mentions dat ik ze over het hoofd zie of mss niet eens gelezen?
dat zuigende gaat niet over dit weekend alleen he? dat speelt al jaren.quote:Op vrijdag 10 april 2026 23:26 schreef r_one het volgende:
[..]
Maar de 'zuigende' lees je wel, mis je niet en reageer je wel op. Dus die vlieger gaat niet op.
Dat is dan toch echt selectief reageren.
(nog los van het feit dat jij in een bepaalde toestand sommige posts te snel als 'zuigend' kwalificeert)
Maar in welk schuitje zit je dan nu? Wat is er voor jou belangrijk dat er een (dit) topic in R&P komt te staan.quote:Op vrijdag 10 april 2026 22:25 schreef kree het volgende:
[..]
Nee kijk masberum het gaat er niet om dat ik wil dat mijn topic populair is ofzo?
Totaal niet, ik wil gewoon mijn ervaring kunnen uitleggen zonder dat er steeds commentaar is of zuigende reacties.
En dus ook wel eens dingen bespreken die hier mss in ONZ heel snel worden gezien als grap
Ik heb er geen problemen mee natuurlijk. Maarja soms doet dat mijn verhaal wat ik eigelijk wil vertellen of waar ik tegen aan loop niet ten goede.
En natuurlijk wil ik er ook wel grappig over zijn, maar soms ook gewoon niet. En denk kan niet altijd hier dan.
Ik weet zeker he? want deed hetzelfde en ging wel eens googlen of ik dan de enige was die met struggles zat erover en dan kom je op topics als dit terecht.
nouja zie het aan de views dat mensen hier toch wel even mee willen lezen? En denk komt mss omdat het een soort soap is wel soms?
En denk deel komt omdat ze gewoon weer willen zien hoe kree weer een heel topic vol lult en alle reacties erop. Maar denk ook genoeg die wel oprecht benieuwd zijn. (of zelf mss in het zelfde schuitje zitten of twijfel wat te doen en hoe doen andere het? dat is beetje waarom ik het vertel eigenlijk)
En laat staan mensen die het goeie met mij voor hebben en tips geven, waarvoor dank he! want onder andere door de reacties hier eerder met dat begeleid wonen enzo en stappen maken kwam ik er wel door heen.
wat ik al zei ik wil ook dingen serieus kunnen bespreken zonder dat het gelijk als grap gezien wordt. (als in ONZ en dat het oke is ook)quote:Op vrijdag 10 april 2026 23:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar in welk schuitje zit je dan nu? Wat is er voor jou belangrijk dat er een (dit) topic in R&P komt te staan.
Je geeft zelf aan dat je alles onder controle hebt dat het goed gaat met je wat kleine missers zo nu en dan.
Waar wil JIJ dan mee geholpen worden, wat is je doelgroep qua R&P waar je graag mee wil discuseren?
Ik begrijp er nl. niks meer van.
Dat was mijn vraag niet. Wat is de insteek van een R&P topic.quote:Op vrijdag 10 april 2026 23:32 schreef kree het volgende:
[..]
wat ik al zei ik wil ook dingen serieus kunnen bespreken zonder dat het gelijk als grap gezien wordt. (als in ONZ en dat het oke is ook)
Verder dit is wat ik dus ff met de FA en Armani dus wil bespreken eigenlijk.
zie editquote:Op vrijdag 10 april 2026 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was mijn vraag niet. Wat is de insteek van een R&P topic.
Jij wil dingen serieus kunnen bespreken, maar de serieuze reacties gaan volledig aan je voorbij en je bent alleen maar aan het blaten over zuigende reacties. Misschien moet je in het vervolg de volgens jou zuigende reacties eens negeren en reageer dan alleen op de goedbedoelde reacties. Als je een topic wil in R&P dan moet je ook de moeite doen het te onderhouden en niet alleen om je eigen verhaal te vertellen, maar ook moeite doen om te reageren.quote:Op vrijdag 10 april 2026 23:32 schreef kree het volgende:
[..]
wat ik al zei ik wil ook dingen serieus kunnen bespreken zonder dat het gelijk als grap gezien wordt. (als in ONZ en dat het oke is ook)
Verder dit is wat ik dus ff met de FA en Armani dus wil bespreken eigenlijk.
Ik heb geen enkele grap hier gezien. Maar okquote:Op vrijdag 10 april 2026 23:36 schreef kree het volgende:
[..]
zie edit
en anders vraag verder want wil best uitleggen waarom ik dit denk?
precies die zuigende reacties zouden er niet moeten zijn? zo was het ook niet eerder of althans aan dit hele begin al toen ik dit topic maakte?quote:Op vrijdag 10 april 2026 23:36 schreef Shii het volgende:
[..]
Jij wil dingen serieus kunnen bespreken, maar de serieuze reacties gaan volledig aan je voorbij en je bent alleen maar aan het blaten over zuigende reacties. Misschien moet je in het vervolg de volgens jou zuigende reacties eens negeren en reageer dan alleen op de goedbedoelde reacties. Als je een topic wil in R&P dan moet je ook de moeite doen het te onderhouden en niet alleen om je eigen verhaal te vertellen, maar ook moeite doen om te reageren.
Ik snap dat jij je verhaal wil vertellen, maar snap jij wel dat je soms ook moet reageren op users die hier de moeite doen om te reageren. Het draait niet alleen om jou, users stellen zich kwetsbaar op om iets met jou te delen, een hart onder de riem te steken.quote:Op vrijdag 10 april 2026 23:40 schreef kree het volgende:
[..]
precies die zuigende reacties zouden er niet moeten zijn? zo was het ook niet eerder of althans aan dit hele begin al toen ik dit topic maakte?
Ik hoef die er niet eens uit te hoeven filteren denk omdat we in een forum dan zijn die wel serieus is naar elkaar. En dat kan echt wel?
Hier werkt het gewoon totaal niet? En dat is niet erg?
Maar het streeft zijn doel voorbij om dit hier te hebben....... En weet dit is ook uit goeie bedoelingen aangemaakt? niet door mij maar door iemand anders. En dat is oke.
Maar het is natuurlijk totaal niet meer dan het eerlijke en oprechte verhaal wat ik ooit bedoelde met gewoon mijn hele verhaal vertellen eerlijk en met hulp en problemen.
Dat is het hele punt? en dat wil ik dus ff overleggen?
Snap je?
Protip: klik op een van de titelbalkjes en het lijstje hopt naar linksquote:Op vrijdag 10 april 2026 23:29 schreef kree het volgende:
maar soms gewoon klik ik ze ff weg omdat anders kan ik niet op het nummertje van volgend topic klikken enzo. want staat lijst mentions in de weg
ja dan kom ik op alleen dit deel, je vergeet zeg maar de zeg maar heel aantal die er daarvoor waren dan?quote:Op vrijdag 10 april 2026 23:49 schreef r_one het volgende:
[..]
Protip: klik op een van de titelbalkjes en het lijstje hopt naar links
Nou nee, ik begrijp je volkomen hoor. ONZ is niet echt een plek om je levensverhaal te delen, jij wil graag serieus genomen worden en moderators het ook niet extra moeilijk maken (als het in ONZ staat dan komen er toch meer grappen etc. tussendoor). Ik zou me daar ook helemaal niet blij mee voelen (is mij ook weleens overkomen jammer genoeg).quote:Op vrijdag 10 april 2026 23:58 schreef kree het volgende:
zal het wel weer helemaal onhandig uitgelegd hebben denk ik?
maargoed anders vragen jullie maar hoor? dat is wat ik denk.
Als ik tegen jou zeg, waarom vraag je zoveel zaken als je toch zelf de antwoorden al weet.quote:Op vrijdag 10 april 2026 23:58 schreef kree het volgende:
zal het wel weer helemaal onhandig uitgelegd hebben denk ik?
maargoed anders vragen jullie maar hoor? dat is wat ik denk.
Je wou toch een nieuwe start maken?quote:Op vrijdag 10 april 2026 23:52 schreef kree het volgende:
ja dan kom ik op alleen dit deel, je vergeet zeg maar de zeg maar heel aantal die er daarvoor waren dan?
Want dit is niet het begin van mijn verhaal, dat is zeg maar 10 jaar eerder dus in R&P als het al niet langer is.
jawel en in de zin persoonlijk heb ik die wel gedaan. Hier op het forum is even de vraag wat handig is. dat vooral.quote:Op zaterdag 11 april 2026 00:09 schreef r_one het volgende:
[..]
Je wou toch een nieuwe start maken?
Nieuwe ronde, nieuwe kansen?
Dan moet je zelf ook geen ouwe koeien meer uit de sloot trekken.
Reeksen met topics van jou hierover?quote:Op zaterdag 11 april 2026 04:06 schreef kree het volgende:
[..]
jawel en in de zin persoonlijk heb ik die wel gedaan. Hier op het forum is even de vraag wat handig is. dat vooral.
kan me voorstellen nl, dat mensen alleen deze reeks lezen? hier en zoals ie is. Maar dat is natuurlijk niet het hele verhaal waar ik mee begon. het is een gevolg van een gevolg op gevolg
weet hiervoor nog reeksen van 20+ of meer topics over nl.
denk die zijn wellicht meer interessanter ook voor iedereen die dit gaat vinden via google.
zeker dit stukje in ONZ is alleen het laatste, het is al veel eerder begonnen nl hiervoor?quote:
Reeksen van meer dan 20 topics ja?quote:Op zaterdag 11 april 2026 10:12 schreef kree het volgende:
[..]
zeker dit stukje in ONZ is alleen het laatste, het is al veel eerder begonnen nl hiervoor?
maar oke laten we ff geen drama maken, moet dit nog ff bespreken nog met FA.
jawel er is een heel stuk in R&P geweest sowieso. maar poste toen meer in "AVNZMG". wat ook gesloten is toen. Ik weet niet meer Mail, geen idee er zijn toen hoop open dicht gegaan ook over rijbewijs etc.quote:
Que?quote:Op zaterdag 11 april 2026 05:26 schreef kree het volgende:
mis wel he en was mss de enige vrouw waar ik dan nog beetje mee kon praten..... maarja die is niet meer. Mis haar nog best wel eigenlijk. Want was beetje maatje waar ik mee kon praten.
Maarja tis wat tis.
ja wss heb je dat verhaal gemist. En het is tragisch er was iemand dus die ik al van jongs af aan kon zeg maar als kennis/ vriendin. wel eens uit geweest ofzo etc.quote:
weet ik en vind het echt niet onwijs erg dat er geintjes zijn maar net als bovenstaande is wel iets bv waar ik het dan moeilijk mee heb ofzo en wel serieus over wil praten.quote:Op zaterdag 11 april 2026 10:45 schreef Cupfighter het volgende:
Zuigende reacties kun je ook in R&P krijgen maar ik ben het wel met TS eens dat dit topic daar meer op zijn plek is
weet ik. omdat ga ook mee met dit topic dan, maar er is natuurlijk een verschil tussen ONZ en R&P. bedoel hier kunnen we het er ook over hebben, maar soms ben ik het hier gewoon zat en wil ik ff eerlijk en dingen zeggen zonder gezeik gelijk.quote:Op zaterdag 11 april 2026 10:49 schreef Masberum het volgende:
Maar maat je gaat met vrijwel alle reacties hier nu wel ook soort van offtopic.. dat gaat niet helpen om ze te motiveren om het naar R&P te laten gaan..
Het scheelt dan als je een coherent verhaal plaatst, in plaats van een random alinea om 5 uur 's ochtends. Of dat in GC, ONZ of R&P gebeurt maakt daar niets voor uit. Je kan bovendien niet van users verwachten dat ze jaren aan posthistory van jou uit hun hoofd kennen en alles precies kunnen plaatsen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 10:47 schreef kree het volgende:
net als bovenstaande is wel iets bv waar ik het dan moeilijk mee heb ofzo en wel serieus over wil praten.
weet ik, en verwacht ik niet. Maar kijk het is een jaar over verhalen, ik zelf kan het niet eens ff in 1 post zo samenvatten.ben beetje fan van vraag en antwoord enzo.quote:Op zaterdag 11 april 2026 10:58 schreef nostra het volgende:
[..]
Het scheelt dan als je een coherent verhaal plaatst, in plaats van een random alinea om 5 uur 's ochtends. Of dat in GC, ONZ of R&P gebeurt maakt daar niets voor uit. Je kan bovendien niet van users verwachten dat ze jaren aan posthistory van jou uit hun hoofd kennen en alles precies kunnen plaatsen.
Ik denk dat weinig zitten te wachten op het 20-delige oeuvre van Kree in R&P. Want dat is wat-ie eigenlijk wil: de hele geschiedenis die-ie hier daar al eens gepost heeft nog eens herhalen in een 'sort of' [DAGBOEK] topic.quote:Op zaterdag 11 april 2026 10:45 schreef Cupfighter het volgende:
Zuigende reacties kun je ook in R&P krijgen maar ik ben het wel met TS eens dat dit topic daar meer op zijn plek is
Wat jij wil in R&P in elk geval niet. Zie mijn post hierboven. Schop 'm dan naar VER ofzo. Of open een echt {DAGBOEK] topic maar geen [GESCHIEDENISBOEK] topic.quote:Op zaterdag 11 april 2026 04:06 schreef kree het volgende:
[..]
jawel en in de zin persoonlijk heb ik die wel gedaan. Hier op het forum is even de vraag wat handig is. dat vooral.
kan me voorstellen nl, dat mensen alleen deze reeks lezen? hier en zoals ie is. Maar dat is natuurlijk niet het hele verhaal waar ik mee begon. het is een gevolg van een gevolg op gevolg
denk die zijn wellicht meer interessanter ook voor iedereen die dit gaat vinden via google.
Dit topic is in nov 2020 aangemaakt door Dot om jou beterschap te wensen, n.a.v een post van jou in DTS waarin je vertelde dat je in het ziekenhuis lag.quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:02 schreef kree het volgende:
[..]
nou niks ten nadele van jou Dot, maar ik ben het daar dus niet mee eens?
Deze hele reeks begon in R&P en waar die ook terecht stond.
Uiteindelijk en vraag me niet meer waarom, is dat naar ONZ gegaan.
En dat was prima, want zolang alles goed gaat enzo kunnen we er allemaal over lachen.
Maar dan denk ik toch dat als er wel iets serieus is dat het hier dan weer niet past.
Dat is het meer.
Nu gaat het onderhand trouwens wel weer oke met mij. Maar struggle met wat dingetjes soms en die vind ik hier gewoon niet passen.
Dat is waarom ik denk dat het ergens anders past.
Andere optie is nieuw topic aanmaken in R&P, maar zal ik wel doen als ik er de behoefte aan heb.
Snap ook wel om dit zo ff van forum te veranderen ook weer niet handig is.![]()
Dat ene topic van 6 jaar geleden was niet dicht gegooid, hij was gewoon helemaal vol gepost en je hebt toen zelf geen nieuw deel geopend. Een verhaal delen houdt in dat er reacties op kunnen komen, ook reacties die je liever niet wil horen.quote:Op vrijdag 10 april 2026 23:40 schreef kree het volgende:
[..]
precies die zuigende reacties zouden er niet moeten zijn? zo was het ook niet eerder of althans aan dit hele begin al toen ik dit topic maakte?
Ik hoef die er niet eens uit te hoeven filteren denk omdat we in een forum dan zijn die wel serieus is naar elkaar. En dat kan echt wel?
Hier werkt het gewoon totaal niet? En dat is niet erg?
Maar het streeft zijn doel voorbij om dit hier te hebben....... En weet dit is ook uit goeie bedoelingen aangemaakt? niet door mij maar door iemand anders. En dat is oke.
Maar het is natuurlijk totaal niet meer dan het eerlijke en oprechte verhaal wat ik ooit bedoelde met gewoon mijn hele verhaal vertellen eerlijk en met hulp en problemen. dat stond nl wel in R&P
en die is dicht gegaan of weet ik veel wat er allemaal weer was (succes die goed zijn met zoeken). Maar dat heb ik ook gezegd en mijn voorstel, we pakken vanaf dat laatste deel weer op in R&P ook over dit.
En tja wat met dit topic zien we dan wel?
Dat is het hele punt? en dat wil ik dus ff overleggen? Snap je?
Dit topic was in eerste instantie gewoon een beterschapstopic , het staat in ONZ omdat jij zelf in DTS vertelde dat je in het ziekenhuis lag.quote:Op vrijdag 10 april 2026 23:52 schreef kree het volgende:
[..]
ja dan kom ik op alleen dit deel, je vergeet zeg maar de zeg maar heel aantal die er daarvoor waren dan?
Want dit is niet het begin van mijn verhaal, dat is zeg maar 10 jaar eerder dus in R&P als het al niet langer is.
En zeker heb respect voor ieder zijn mening erover hier. twijfel daar maar niet over.
maar weet dit topic heeft zijn oorspriong niet in ONZ, denk zelfs mss wel users die nog niet eens op fok waren toen ik dit verhaal begon? dit speelt 20 jaar he en al eerder als je nog even terug moet gaan naar topic "als versieren niet zo makkelijk gaat"
Een SC is een slowchat waar mensen dagelijks topics volkletsen met ruimte voor serieuze gesprekkenquote:Op zaterdag 11 april 2026 04:06 schreef kree het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:10 schreef Dotteke het volgende:
Kree is gevallen thuis en heeft zijn schouder gebroken. Vanmiddag is hij er aan geopereerd.
Van harte beterschap Kree, en niet te veel spielen met die morfine pomp he
[..]
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |