Hoeveel mensen zouden zich geregistreerd hebben om jouw verhaal te volgen? Om jouw tips op te volgen?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:45 schreef kree het volgende:
[..]
zeker...... maar denk ook best hoop die er komen op google search en zich dan aanmelden.
Zo kwam ik op fok lig. dus schat niet iedereen hetzelfde in.
ONZ / Beterschap voor Kree #5 Ai is de ondergangquote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:41 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik dot, maar het ging in ONZ niet door mij trouwens want zo was ie niet bedoelt door mij, vanaf begin af aan niet.
En nu blijkt dat, dat ik denk dat het helemaal geen ONZ is wat ik post. Meer geleerd vanuit ervaring en wat ik meemaakte en dat past veel meer in R&P. niks ten nadele van jou want weet je wilde helpen. maar denk werkt hier niet uit in ONZ nu want teveel grappig is dat terwijl het voor mij soms best serieus is. en ook meer niet van grappig. (hoewel kan ze erover maken hoor, dus geen onwijs probleem, maar wil dat serieuze deel wat ik erover heb wel elders)
en dat baseer je op wat?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:47 schreef maily het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zouden zich geregistreerd hebben om jouw verhaal te volgen? Om jouw tips op te volgen?
0
Lees dit topic eens door voor inspiratie.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:44 schreef kree het volgende:
[..]
ik lees jah, oke wat denk je dat ik moet doen?
neequote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:45 schreef kree het volgende:
[..]
zeker...... maar denk ook best hoop die er komen op google search en zich dan aanmelden.
Zo kwam ik op fok lig. dus schat niet iedereen hetzelfde in.
Ik ga iemand die in een actieve verslaving zit geen podium geven in R&P om anderen hulp aan te bieden. Help jezelf maar als je echt wilt. Als je je verhaal kwijt wilt kan dat prima in dit topic. Als je écht wilt stoppen met de alcohol is er het ‘stoppen met alcohol’ topic in R&P waar je welkom bent. Maar niet zolang je gewoon lekker blijft drinken en jezelf en je omgeving in de maling neemt.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:01 schreef kree het volgende:
kan alleen niet helemaal eens zijn met "stoppen totaal" want heb er een andere mening over en wil meer uitleggen van hoe en wat en hulp om je probleem op te lossen. En dat is fundamenteel anders als wat de TT is van die andere.
Daarom wil meer topic van wat ik meemaakte en mijn ervaringen ermee en wat ik deed. Denk dat dat veel meer helpt.
Uiteraard iedereen die wil of niet eens of wel mogen naar andere. Maar wil beetje centraal houden hoe ik het voor mij wel oploste en toch door heb kunnen gaan en met werk en alle ellende met UWV/bijsgand en etc erin en begeleid wonen. en daarna toch weer oke baan hebben?
En tja vind dat niet in ONZ passen, daarom.
aan jullie mods/fa
quote:Op dinsdag 17 februari 2026 22:00 schreef ToT het volgende:
Kan AI ff een nieuwe versie van Michael Jackson met popcorn en 3D-bril maken voor dit topic?
🙈 guilty as chargedquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |