abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Spellchecker dinsdag 17 februari 2026 @ 21:47:01 #201
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220129606
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 21:45 schreef kree het volgende:

[..]
zeker...... maar denk ook best hoop die er komen op google search en zich dan aanmelden.
Zo kwam ik op fok lig. dus schat niet iedereen hetzelfde in.
Hoeveel mensen zouden zich geregistreerd hebben om jouw verhaal te volgen? Om jouw tips op te volgen?

0
pi_220129608
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 21:41 schreef kree het volgende:

[..]
weet ik dot, maar het ging in ONZ niet door mij trouwens want zo was ie niet bedoelt door mij, vanaf begin af aan niet.

En nu blijkt dat, dat ik denk dat het helemaal geen ONZ is wat ik post. Meer geleerd vanuit ervaring en wat ik meemaakte en dat past veel meer in R&P. niks ten nadele van jou want weet je wilde helpen. maar denk werkt hier niet uit in ONZ nu want teveel grappig is dat terwijl het voor mij soms best serieus is. en ook meer niet van grappig. (hoewel kan ze erover maken hoor, dus geen onwijs probleem, maar wil dat serieuze deel wat ik erover heb wel elders)
ONZ / Beterschap voor Kree #5 Ai is de ondergang

Jouw reeks.
Jij bent TS.
Jouw TT.

Ja, echt suuuuuperserieuze toon zette je hier.

PS ik link nu dus naar dit topic. Waarin we nu beiden posten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220129614
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 21:47 schreef maily het volgende:

[..]
Hoeveel mensen zouden zich geregistreerd hebben om jouw verhaal te volgen? Om jouw tips op te volgen?

0
en dat baseer je op wat?
Do what you love, love what you do!
  Spellchecker dinsdag 17 februari 2026 @ 21:48:28 #204
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220129625
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 21:47 schreef kree het volgende:

[..]
en dat baseer je op wat?
waar baseer jij JOUW inschatting op?
pi_220129630
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 21:44 schreef kree het volgende:

[..]
ik lees jah, oke wat denk je dat ik moet doen?
Lees dit topic eens door voor inspiratie.
Ik ga je niks voorkauwen of je iets opleggen.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220129658
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 21:45 schreef kree het volgende:

[..]
zeker...... maar denk ook best hoop die er komen op google search en zich dan aanmelden.
Zo kwam ik op fok lig. dus schat niet iedereen hetzelfde in.
nee
als je eerlijkheid zo waardeert
mensen lezen hier om te zien hoe lang het duurt voor het weer een ontspoort topic is
hoe jij over hele goede tips heen leest
hoe je dingen verdraait
niet omdat je zo behulpzaam bent
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220129686
Het is trouwens best bijzonder te noemen dat je op 15 februari deel 4 van deze reeks volpost. En meteen deel 5 zelf opent. Zonder dat er op dat moment een persoonlijke ontwikkeling was die je wilde delen.

En dan toch zo hard haten op ONZ. Hoe dan?

Je had toen ook kunnen aangeven dat je hier (in ONZ) geen nieuw deel wilde. Of dat een vervolg in R&P had opgeleverd is natuurlijk zeer de vraag.
pi_220129695
Voorlopig is het al een paar pagina’s gedram van een klein kind wat zijn zin niet krijgt en nergens antwoord op geeft
pi_220129713
Kan AI ff een nieuwe versie van Michael Jackson met popcorn en 3D-bril maken voor dit topic?
  Forum Admin dinsdag 17 februari 2026 @ 22:05:40 #210
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_220129736
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 21:01 schreef kree het volgende:
kan alleen niet helemaal eens zijn met "stoppen totaal" want heb er een andere mening over en wil meer uitleggen van hoe en wat en hulp om je probleem op te lossen. En dat is fundamenteel anders als wat de TT is van die andere.

Daarom wil meer topic van wat ik meemaakte en mijn ervaringen ermee en wat ik deed. Denk dat dat veel meer helpt.

Uiteraard iedereen die wil of niet eens of wel mogen naar andere. Maar wil beetje centraal houden hoe ik het voor mij wel oploste en toch door heb kunnen gaan en met werk en alle ellende met UWV/bijsgand en etc erin en begeleid wonen. en daarna toch weer oke baan hebben?

En tja vind dat niet in ONZ passen, daarom.

aan jullie mods/fa
Ik ga iemand die in een actieve verslaving zit geen podium geven in R&P om anderen hulp aan te bieden. Help jezelf maar als je echt wilt. Als je je verhaal kwijt wilt kan dat prima in dit topic. Als je écht wilt stoppen met de alcohol is er het ‘stoppen met alcohol’ topic in R&P waar je welkom bent. Maar niet zolang je gewoon lekker blijft drinken en jezelf en je omgeving in de maling neemt.
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_220129917
Hier in ONZ kennen de meeste je wel onderhand en weten hoe je bent. Het gaat je niet lukken om elders op dit forum sympathie te krijgen voor het feit dat jij denkt dat het CBR je onheus behandeld omdat je met (veel) drank een auto hebt bestuurd. Ook is er nergens een andere mening dat je als alcohollist je gewoon af en toe je kan bezatten.

Doe gewoon je eigen ding wat dat betreft, en zorg dat je je leven op de rit houdt. Je bent geen deskundige, dat het jou prima lukt zoals het gaat hulde. Laat het gewoon achter je en neem de consequenties die je zelf hebt veroorzaakt. Wat gebeurt is gedaan en achteraf kijk je een koe in z'n kont. ^O^
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220129957
quote:
12s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 22:07 schreef nostra het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
:D ! ^O^

Ik hoopte op een gifje, maar dit is ook top! :Y
pi_220130083
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 21:43 schreef greysbones het volgende:

[..]
mensen lezen voor de popcorn
🙈 guilty as charged

Bij de AA zeiden ze in het begin tegen mij "waarom ben je hier eigenlijk, als je alle antwoorden toch al denkt te weten"
Hell To The Liars
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')