abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 7 april 2026 @ 21:42:35 #201
18653 crew  D.
pi_220529603
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:34 schreef kree het volgende:
ik vind dit btw niet erg he? om even over te hebben zo openbaar.

Maar ik wil wel serieus genomen worden, zeker als het hierom gaat. En dat lukt me hier dus voor geen meter.
Dat zul je toch met me eens zijn.

Oke wat stel jij voor?
Bijna iedereen neemt jou serieus

Ik hoop oprecht dat het ooit goed met jou komt :Y
Ik houd jou alleen nu even een spiegel voor, tevergeefs waarschijnlijk, in de hoop dat er iets doordringt :Y
pi_220529606
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:38 schreef D. het volgende:

[..]
Ipv zo te keer te gaan kun je ook gewoon bespreken wat je wilt bespreken, maar dat doe je nooit.

Het iedere dag weer klagen dat dit topic niet in R&P staat en dat je daarom je verhaal niet kunt doen.
Iedereen zegt dat dat prima kan, jij spreekt dat tegen. Iedereen zegt dat jij dat nu alweer tegen spreekt, en dat spreek je ook weer tegen.

Uiteindelijk ben je de hele dag bezig met mensen tegenspreken en heb je nog niet besproken waar je dit topic voor wilde gebruiken. En zo ben je alweer weken zoet.
Ik ga helemaal niet te keer? Ik ben ook niet direct boos ofzo, irriteer me alleen aan je kortzichtige mening en idee.

"iedere dag weer klagen". waar haal je dat nu weer vandaan (=overdrijven van)

"Uiteindelijk ben je de hele dag bezig met mensen tegenspreken" >. owhja. dat zuig je ook uit je duim? want is niet zo. (je overdrijft dus)

Dit topic is hier gekomen uiteindelijk er is nooit een doel voor gesteld (ook hier weer aanname van je)

om maar even een paar dingen te noemen waar je nu dus niet aan denkt en wel heel makkelijk zegt?
afgezien van dat de helft niet klopt?

Hou je bij feiten en regels als MOD, dat wil ik aan jou meegeven als MOD.

Oke. wat wilde je nog meer weten? zeg het maar want hebben we het er gewoon even over.
Do what you love, love what you do!
pi_220529622
en waag het niet en vraag ik ook aan andere MODS om dit weg te halen, want zal de eerste keer niet zijn.

Als het dan zo moet dan gaan we het er gewoon even over hebben hier openbaar ook.

(niet mijn keuze geweest, maar zie geen andere optie)
  Moderator dinsdag 7 april 2026 @ 21:44:41 #204
18653 crew  D.
pi_220529627
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:42 schreef kree het volgende:

[..]
Ik ga helemaal niet te keer? Ik ben ook niet direct boos ofzo, irriteer me alleen aan je kortzichtige mening en idee.

"iedere dag weer klagen". waar haal je dat nu weer vandaan (=overdrijven van)

"Uiteindelijk ben je de hele dag bezig met mensen tegenspreken" >. owhja. dat zuig je ook uit je duim? want is niet zo. (je overdrijft dus)

Dit topic is hier gekomen uiteindelijk er is nooit een doel voor gesteld (ook hier weer aanname van je)

om maar even een paar dingen te noemen waar je nu dus niet aan denkt en wel heel makkelijk zegt?
afgezien van dat de helft niet klopt?

Hou je bij feiten en regels als MOD, dat wil ik aan jou meegeven als MOD.

Oke. wat wilde je nog meer weten? zeg het maar want hebben we het er gewoon even over.
Lees deze post nou eens even terug.

Je zegt dat je me niet tegen spreekt, maar in iedere zin spreek je me tegen.
pi_220529637
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:44 schreef D. het volgende:

[..]
Lees deze post nou eens even terug.

Je zegt dat je me niet tegen spreekt, maar in iedere zin spreek je me tegen.
ja tuurlijk spreek ik je tegen????

Dat was het hele doel van die post. omdat je dingen zegt die niet waar zijn, daarom spreek ik je tegen.

Niet omdat ik je haat ofzo, wel omdat je dingen zegt die niet waar zijn.

Dat was het punt.

lees jij nu ook eens terug wat je zegt en onderbouw maar eens al die dingen die je zegt?
  Spellchecker dinsdag 7 april 2026 @ 21:46:14 #206
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220529639
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:44 schreef Masberum het volgende:

[..]
Je praat het voor jezelf nu goed terwijl juist jouw laatste posts niks bijdroegen. Ook deze niet. Je zit hem ervan te beschuldigen dat hij dronken is zonder goede reden o.a.
Zijn daar wel goede redenen voor?
pi_220529647
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:46 schreef maily het volgende:

[..]
hier komen we later op terug, eerst even dit :)
pi_220529659
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:46 schreef maily het volgende:

[..]
Ja als hij dronken zou zijn dan zou het een goede reden zijn om hem te beschuldigen van dronkenschap.

Maily, het is een serieus gesprek

Edit: ik begrijp hoe het op 2 manieren opgevat kan worden.
  Moderator dinsdag 7 april 2026 @ 21:50:28 #209
18653 crew  D.
pi_220529669
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:46 schreef kree het volgende:

[..]
ja tuurlijk spreek ik je tegen????

Dat was het hele doel van die post. omdat je dingen zegt die niet waar zijn, daarom spreek ik je tegen.

Niet omdat ik je haat ofzo, wel omdat je dingen zegt die niet waar zijn.

Dat was het punt.

lees jij nu ook eens terug wat je zegt en onderbouw maar eens al die dingen die je zegt?
Ik ben er even klaar mee, er valt vanavond weer geen zinnig gesprek met jou te voeren.

Hopelijk lees je het morgenvroeg als je nog nuchter bent het eens terug.
Je mag ook best PM'en :Y
pi_220529673
echt sorry dat ik het moet zeggen en echt ook @D. wil ik wat van zeggen.

maar zo optreden als mod enzo met al die aannames. en "je spreekt me tegen". dat ook nog eens erachteraan. Daar gaan mijn haren recht van overeind staan.

Want het is alleen gebaseerd op gedachten van? en verder staat er gelijk hoop al onwaarheid in (en naar mijn mening dus stemmingmakerij) met elke dag zeur je etc etc.
Dat is helemaal niet zo.

Dus tja? naja laten we het eerlijk en open houden. Ik wacht ff reactie af.
pi_220529683
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:32 schreef kree het volgende:

[..]
ik gedraag me zo, omdat ik elke keer gezeik krijg als ik iets serieus wil bespreken....
En getroll en uitlokking, of bv aannames die op een (wat is het, gevoel van jou ofzo) krijg.

Denk je dat ik zin heb om nu details te bespreken dan, als het zo gaat?
Dat is juist waarom ik het vroeg.

Jij maakt nu al gelijk stemming nl met je reactie.
Hoop dat je dat snapt?
Maat, laten we wel voorop stellen dat je een hele periode, tot afgelopen donderdag, niet de waarheid heb gesproken.

Ik ga niet zeggen dat dit betekent dat je niet in R&P mag posten.
Maar je bent verre van in de positie om jezelf als deskundige te presenteren of met je ervaring advies te geven (zeker niet in DM!).

Ik waardeer dat je nu eindelijk eerlijk lijkt ze zijn, maar vertrouwen komt te voet en gaat te paard.

En dat je iedere keer, als cliffhanger, redenen en voorwaarden stelt om je verhaal en details te vertellen, is nogal apart en bijzonder.
Jouw verhaal is een 13 in een dozijn alcoholisten verhaal, en daar is niets mee.

En in ONZ en R&P zal je dezelfde users en dezelfde meningen krijgen hoor, en dan denk ik dat je in ONZ nog wat echte oprechte vrienden heb die je oprecht steunen.

Maar ipv het "gevecht" aan te gaan om je topic in R&P op te eisen, misschien een beter idee om je energie te besteden aan het bezoeken van een verslavingsarts of iets als de AA.

Btw: eerst een paar weken of maanden eerlijk zijn, voor je het stopwoordje eerlijk en eerlijke verhaal te pas en te onpas gebruikt.
Hell To The Liars
pi_220529693
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:52 schreef Droopie het volgende:

[..]
Maat, laten we wel voorop stellen dat je een hele periode, tot afgelopen donderdag, niet de waarheid heb gesproken.

Ik ga niet zeggen dat dit betekent dat je niet in R&P mag posten.
Maar je bent verre van in de positie om jezelf als deskundige te presenteren of met je ervaring advies te geven (zeker niet in DM!).

Ik waardeer dat je nu eindelijk eerlijk lijkt ze zijn, maar vertrouwen komt te voet en gaat te paard.

En dat je iedere keer, als cliffhanger, redenen en voorwaarden stelt om je verhaal en details te vertellen, is nogal apart en bijzonder.
Jouw verhaal is een 13 in een dozijn alcoholisten verhaal, en daar is niets mee.

En in ONZ en R&P zal je dezelfde users en dezelfde meningen krijgen hoor, en dan denk ik dat je in ONZ nog wat echte oprechte vrienden heb die je oprecht steunen.

Maar ipv het "gevecht" aan te gaan om je topic in R&P op te eisen, misschien een beter idee om je energie te besteden aan het bezoeken van een verslavingsarts of iets als de AA.
Mooi verwoord _O_
Smile, it's free therapy.
  Moderator dinsdag 7 april 2026 @ 21:53:57 #213
18653 crew  D.
pi_220529698
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:51 schreef kree het volgende:
echt sorry dat ik het moet zeggen en echt ook @:D. wil ik wat van zeggen.

maar zo optreden als mod enzo met al die aannames. en "je spreekt me tegen". dat ook nog eens erachteraan. Daar gaan mijn haren recht van overeind staan.

Want het is alleen gebaseerd op gedachten van? en verder staat er gelijk hoop al onwaarheid in (en naar mijn mening dus stemmingmakerij) met elke dat zeur je etc etc.
Dat is helemaal niet zo.

Dus tja? naja laten we het eerlijk en open houden. Ik wacht ff reactie af.
Ik treed tegen jou helemaal niet op als mod, ik ben gewoon een mede-user :Y
pi_220529699
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:50 schreef D. het volgende:

[..]
Ik ben er even klaar mee, er valt vanavond weer geen zinnig gesprek met jou te voeren.

Hopelijk lees je het morgenvroeg als je nog nuchter bent het eens terug.
Je mag ook best PM'en :Y
uiteraard de dooddoener die je dan altijd krijgt?

Geef nou eens gewoon antwoord op wat ik aan je vraag dan?
IPV zo te doen. en vergeet je MOD powers eens even?

of moet ik nog even samenvatten waar ik graag antwoord van je op zou zien?

Ik ben hier niet degene die lelijk doet he? Jij maakt hier de aannames die niet kloppen?
Of leest niet?

En dan kun je het niet zo makkelijk nu afdoen met dat er geen zinnig gesprek met mij te voeren is?

Dat is er namelijk wel? sta er helemaal voor open ook.
Alleen weet al je beseft je nu pas (doordat je zelf allerlei dingen riep) dat je er niet meer uitkomt en gooi je het er maar op dat het mijn schuld is.

No way he?
pi_220529700
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:52 schreef Droopie het volgende:.

Dit is nogal tegenstrijdig hé. Iemand adviseren om wel serieus hulp in te laten schakelen maar tegelijkertijd te zeggen dat het alsnog niet in R&P past
pi_220529704
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:53 schreef D. het volgende:

[..]
Ik treed tegen jou helemaal niet op als mod, ik ben gewoon een mede-user :Y
nouja dan zie je het alsnog verkeerd. maakt verder ook niet uit voor het verhaal?
pi_220529732
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:54 schreef kree het volgende:

[..]
nouja dan zie je het alsnog verkeerd. maakt verder ook niet uit voor het verhaal?
Bijna iedereen die hier post en ook in de R&P topics kennen jou verhaal. Ga er maar vanuit dat D. het ook kent. En die post hier uit zijn persoon en heeft niets te maken met mod zijn laat staan met macht hebben.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator dinsdag 7 april 2026 @ 21:57:57 #218
18653 crew  D.
pi_220529739
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:54 schreef kree het volgende:

[..]
In principe niet, maar jij hebt het steeds over dat ik mod ben, terwijl ik gewoon met jou in gesprek ben over jouw probleem, en de problemen die je tegenkomt waardoor het niet over jouw probleem kan gaan volgens jou :Y
pi_220529768
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:57 schreef Soury het volgende:

[..]
Bijna iedereen die hier post en ook in de R&P topics kennen jou verhaal. Ga er maar vanuit dat D. het ook kent. En die post hier uit zijn persoon en heeft niets te maken met mod zijn laat staan met macht hebben.
Ja dat was de kern van kree zijn post waarop je reageerde. Hij geeft gewoon aan dat die moderator het verkeerd ziet. En gezien van wat ik hier zie kan ik hem geen ongelijk geven.

De kern is "Kree is niet ontopic" en ieder ander gaat juist alleen maar offtopic. Reageert beledigend en onnodig fel. Wtf is er mis met jullie mensen?
pi_220529844
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:57 schreef Soury het volgende:

[..]
prima dat snap ik, ik herken de meeste ook wel uit eerdere topics alleen D. niet?

niet dat dat wat uitmaakt, maar ik vind hem nog wel aardig wat aannames en conclusies trekken uit eigen idee.

En wat ie nu zegt is dus niet waar (zie vorige posts)
pi_220529879
Kree is nu nuchter. Dat kan iedereen ook wel zien als je weet hoe hij post als hij niet nuchter is. Maar dan zijn er mensen die zeggen dat hij dronken is terwijl hij gewoon normaal reageert. Dat is ontzettend slecht gedrag en ook de users die daarna nog reageren mogen zich wel flink achter de oren krabben over hoe vriendelijk ze wel niet zijn.

Kinderlijk hinderlijk gedrag
pi_220529882
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:57 schreef D. het volgende:

[..]
In principe niet, maar jij hebt het steeds over dat ik mod ben, terwijl ik gewoon met jou in gesprek ben over jouw probleem, en de problemen die je tegenkomt waardoor het niet over jouw probleem kan gaan volgens jou :Y
oke begrepen dan zie ik je niet als MOD in dit verhaal.
het viel me beetje op dat hoop likes waren van mede (ex) MODS, maar laten we dat maar ff buiten beschouwing.

Denk je dan nu dat je zelf dan een eerlijk verhaal neerzet? je doet wel veel aannames op gevoel dan.

eigenlijk totaal zinloos voor het topic denk dan, maar oke ik ben voor open communiceren wel. Dus heb er niet zo heel veel moeite mee.

Maar het zou wellicht wat meer op probleem en aanpakken gericht moeten zijn ipv zeggen ooooowhg je zal wel weer teveel gezopen hebben.

Dat dus waarom ik dit verhaal in serieuzer topic wilde, je onderstreept mijn punt eigenlijk alleen maar.
Ik wil het hebben erover met mensen die zelfde ervaring hebben of ervaring mee.

niet iemand die alleen zegt oeh hij is dronken, want daar heb ik dus niks aan.
Daarom wil ik niet verder vertellen hier.

en ja ik herhaal dat dus nog maar eens, want het was zo te zien niet duidelijk.
pi_220529892
we hebben het eigenlijk al een uur over totaal niks wat te maken heeft met waar het eigenlijk over ging nl?
  Moderator dinsdag 7 april 2026 @ 22:19:39 #224
388664 crew  Dotteke
pi_220529920
En daar gaan we weer gooi hem even op slot tot een FA tijd heeft het na te kijken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')