Bijna iedereen neemt jou serieusquote:Op dinsdag 7 april 2026 21:34 schreef kree het volgende:
ik vind dit btw niet erg he? om even over te hebben zo openbaar.
Maar ik wil wel serieus genomen worden, zeker als het hierom gaat. En dat lukt me hier dus voor geen meter.
Dat zul je toch met me eens zijn.
Oke wat stel jij voor?
Ik ga helemaal niet te keer? Ik ben ook niet direct boos ofzo, irriteer me alleen aan je kortzichtige mening en idee.quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ipv zo te keer te gaan kun je ook gewoon bespreken wat je wilt bespreken, maar dat doe je nooit.
Het iedere dag weer klagen dat dit topic niet in R&P staat en dat je daarom je verhaal niet kunt doen.
Iedereen zegt dat dat prima kan, jij spreekt dat tegen. Iedereen zegt dat jij dat nu alweer tegen spreekt, en dat spreek je ook weer tegen.
Uiteindelijk ben je de hele dag bezig met mensen tegenspreken en heb je nog niet besproken waar je dit topic voor wilde gebruiken. En zo ben je alweer weken zoet.
Lees deze post nou eens even terug.quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:42 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ga helemaal niet te keer? Ik ben ook niet direct boos ofzo, irriteer me alleen aan je kortzichtige mening en idee.
"iedere dag weer klagen". waar haal je dat nu weer vandaan (=overdrijven van)
"Uiteindelijk ben je de hele dag bezig met mensen tegenspreken" >. owhja. dat zuig je ook uit je duim? want is niet zo. (je overdrijft dus)
Dit topic is hier gekomen uiteindelijk er is nooit een doel voor gesteld (ook hier weer aanname van je)
om maar even een paar dingen te noemen waar je nu dus niet aan denkt en wel heel makkelijk zegt?
afgezien van dat de helft niet klopt?
Hou je bij feiten en regels als MOD, dat wil ik aan jou meegeven als MOD.
Oke. wat wilde je nog meer weten? zeg het maar want hebben we het er gewoon even over.
ja tuurlijk spreek ik je tegen????quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
Lees deze post nou eens even terug.
Je zegt dat je me niet tegen spreekt, maar in iedere zin spreek je me tegen.
Zijn daar wel goede redenen voor?quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:44 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je praat het voor jezelf nu goed terwijl juist jouw laatste posts niks bijdroegen. Ook deze niet. Je zit hem ervan te beschuldigen dat hij dronken is zonder goede reden o.a.
Ja als hij dronken zou zijn dan zou het een goede reden zijn om hem te beschuldigen van dronkenschap.quote:
Ik ben er even klaar mee, er valt vanavond weer geen zinnig gesprek met jou te voeren.quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:46 schreef kree het volgende:
[..]
ja tuurlijk spreek ik je tegen????
Dat was het hele doel van die post. omdat je dingen zegt die niet waar zijn, daarom spreek ik je tegen.
Niet omdat ik je haat ofzo, wel omdat je dingen zegt die niet waar zijn.
Dat was het punt.
lees jij nu ook eens terug wat je zegt en onderbouw maar eens al die dingen die je zegt?
Maat, laten we wel voorop stellen dat je een hele periode, tot afgelopen donderdag, niet de waarheid heb gesproken.quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:32 schreef kree het volgende:
[..]
ik gedraag me zo, omdat ik elke keer gezeik krijg als ik iets serieus wil bespreken....
En getroll en uitlokking, of bv aannames die op een (wat is het, gevoel van jou ofzo) krijg.
Denk je dat ik zin heb om nu details te bespreken dan, als het zo gaat?
Dat is juist waarom ik het vroeg.
Jij maakt nu al gelijk stemming nl met je reactie.
Hoop dat je dat snapt?
Mooi verwoordquote:Op dinsdag 7 april 2026 21:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Maat, laten we wel voorop stellen dat je een hele periode, tot afgelopen donderdag, niet de waarheid heb gesproken.
Ik ga niet zeggen dat dit betekent dat je niet in R&P mag posten.
Maar je bent verre van in de positie om jezelf als deskundige te presenteren of met je ervaring advies te geven (zeker niet in DM!).
Ik waardeer dat je nu eindelijk eerlijk lijkt ze zijn, maar vertrouwen komt te voet en gaat te paard.
En dat je iedere keer, als cliffhanger, redenen en voorwaarden stelt om je verhaal en details te vertellen, is nogal apart en bijzonder.
Jouw verhaal is een 13 in een dozijn alcoholisten verhaal, en daar is niets mee.
En in ONZ en R&P zal je dezelfde users en dezelfde meningen krijgen hoor, en dan denk ik dat je in ONZ nog wat echte oprechte vrienden heb die je oprecht steunen.
Maar ipv het "gevecht" aan te gaan om je topic in R&P op te eisen, misschien een beter idee om je energie te besteden aan het bezoeken van een verslavingsarts of iets als de AA.
Ik treed tegen jou helemaal niet op als mod, ik ben gewoon een mede-userquote:Op dinsdag 7 april 2026 21:51 schreef kree het volgende:
echt sorry dat ik het moet zeggen en echt ook @:D. wil ik wat van zeggen.
maar zo optreden als mod enzo met al die aannames. en "je spreekt me tegen". dat ook nog eens erachteraan. Daar gaan mijn haren recht van overeind staan.
Want het is alleen gebaseerd op gedachten van? en verder staat er gelijk hoop al onwaarheid in (en naar mijn mening dus stemmingmakerij) met elke dat zeur je etc etc.
Dat is helemaal niet zo.
Dus tja? naja laten we het eerlijk en open houden. Ik wacht ff reactie af.
uiteraard de dooddoener die je dan altijd krijgt?quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben er even klaar mee, er valt vanavond weer geen zinnig gesprek met jou te voeren.
Hopelijk lees je het morgenvroeg als je nog nuchter bent het eens terug.
Je mag ook best PM'en
Dit is nogal tegenstrijdig hé. Iemand adviseren om wel serieus hulp in te laten schakelen maar tegelijkertijd te zeggen dat het alsnog niet in R&P pastquote:Op dinsdag 7 april 2026 21:52 schreef Droopie het volgende:.
Maar ipv het "gevecht" aan te gaan om je topic in R&P op te eisen, misschien een beter idee om je energie te besteden aan het bezoeken van een verslavingsarts of iets als de AA.
nouja dan zie je het alsnog verkeerd. maakt verder ook niet uit voor het verhaal?quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik treed tegen jou helemaal niet op als mod, ik ben gewoon een mede-user
Bijna iedereen die hier post en ook in de R&P topics kennen jou verhaal. Ga er maar vanuit dat D. het ook kent. En die post hier uit zijn persoon en heeft niets te maken met mod zijn laat staan met macht hebben.quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:54 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dan zie je het alsnog verkeerd. maakt verder ook niet uit voor het verhaal?
In principe niet, maar jij hebt het steeds over dat ik mod ben, terwijl ik gewoon met jou in gesprek ben over jouw probleem, en de problemen die je tegenkomt waardoor het niet over jouw probleem kan gaan volgens jouquote:Op dinsdag 7 april 2026 21:54 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dan zie je het alsnog verkeerd. maakt verder ook niet uit voor het verhaal?
Ja dat was de kern van kree zijn post waarop je reageerde. Hij geeft gewoon aan dat die moderator het verkeerd ziet. En gezien van wat ik hier zie kan ik hem geen ongelijk geven.quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Bijna iedereen die hier post en ook in de R&P topics kennen jou verhaal. Ga er maar vanuit dat D. het ook kent. En die post hier uit zijn persoon en heeft niets te maken met mod zijn laat staan met macht hebben.
prima dat snap ik, ik herken de meeste ook wel uit eerdere topics alleen D. niet?quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Bijna iedereen die hier post en ook in de R&P topics kennen jou verhaal. Ga er maar vanuit dat D. het ook kent. En die post hier uit zijn persoon en heeft niets te maken met mod zijn laat staan met macht hebben.
oke begrepen dan zie ik je niet als MOD in dit verhaal.quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:57 schreef D. het volgende:
[..]
In principe niet, maar jij hebt het steeds over dat ik mod ben, terwijl ik gewoon met jou in gesprek ben over jouw probleem, en de problemen die je tegenkomt waardoor het niet over jouw probleem kan gaan volgens jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |