abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220552066
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 23:36 schreef kree het volgende:

[..]
zie edit :)

en anders vraag verder want wil best uitleggen waarom ik dit denk?
Ik heb geen enkele grap hier gezien. Maar ok
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220552080
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 23:36 schreef Shii het volgende:

[..]
Jij wil dingen serieus kunnen bespreken, maar de serieuze reacties gaan volledig aan je voorbij en je bent alleen maar aan het blaten over zuigende reacties. Misschien moet je in het vervolg de volgens jou zuigende reacties eens negeren en reageer dan alleen op de goedbedoelde reacties. Als je een topic wil in R&P dan moet je ook de moeite doen het te onderhouden en niet alleen om je eigen verhaal te vertellen, maar ook moeite doen om te reageren.
precies die zuigende reacties zouden er niet moeten zijn? zo was het ook niet eerder of althans aan dit hele begin al toen ik dit topic maakte?

Ik hoef die er niet eens uit te hoeven filteren denk omdat we in een forum dan zijn die wel serieus is naar elkaar. En dat kan echt wel?

Hier werkt het gewoon totaal niet? En dat is niet erg?
Maar het streeft zijn doel voorbij om dit hier te hebben....... En weet dit is ook uit goeie bedoelingen aangemaakt? niet door mij maar door iemand anders. En dat is oke.

Maar het is natuurlijk totaal niet meer dan het eerlijke en oprechte verhaal wat ik ooit bedoelde met gewoon mijn hele verhaal vertellen eerlijk en met hulp en problemen. dat stond nl wel in R&P

en die is dicht gegaan of weet ik veel wat er allemaal weer was (succes die goed zijn met zoeken). Maar dat heb ik ook gezegd en mijn voorstel, we pakken vanaf dat laatste deel weer op in R&P ook over dit.

En tja wat met dit topic zien we dan wel?

Dat is het hele punt? en dat wil ik dus ff overleggen?

Snap je?
Do what you love, love what you do!
pi_220552089
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 23:40 schreef kree het volgende:

[..]
precies die zuigende reacties zouden er niet moeten zijn? zo was het ook niet eerder of althans aan dit hele begin al toen ik dit topic maakte?

Ik hoef die er niet eens uit te hoeven filteren denk omdat we in een forum dan zijn die wel serieus is naar elkaar. En dat kan echt wel?

Maar het streeft zijn doel voorbij om dit hier te hebben....... En weet dit is ook uit goeie bedoelingen aangemaakt? niet door mij maar door iemand anders. En dat is oke.

Maar het is natuurlijk totaal niet meer dan het eerlijke en oprechte verhaal wat ik ooit bedoelde met gewoon mijn hele verhaal vertellen eerlijk en met hulp en problemen.

Dat is het hele punt? en dat wil ik dus ff overleggen?

Snap je?
Ik snap dat jij je verhaal wil vertellen, maar snap jij wel dat je soms ook moet reageren op users die hier de moeite doen om te reageren. Het draait niet alleen om jou, users stellen zich kwetsbaar op om iets met jou te delen, een hart onder de riem te steken.
pi_220552100
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 23:29 schreef kree het volgende:
maar soms gewoon klik ik ze ff weg omdat anders kan ik niet op het nummertje van volgend topic klikken enzo. want staat lijst mentions in de weg
Protip: klik op een van de titelbalkjes en het lijstje hopt naar links ;)
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_220552104
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 23:49 schreef r_one het volgende:

[..]
Protip: klik op een van de titelbalkjes en het lijstje hopt naar links ;)
ja dan kom ik op alleen dit deel, je vergeet zeg maar de zeg maar heel aantal die er daarvoor waren dan?

Want dit is niet het begin van mijn verhaal, dat is zeg maar 10 jaar eerder dus in R&P als het al niet langer is.

En zeker heb respect voor ieder zijn mening erover hier. twijfel daar maar niet over.

maar weet dit topic heeft zijn oorspriong niet in ONZ, denk zelfs mss wel users die nog niet eens op fok waren toen ik dit verhaal begon? dit speelt 20 jaar he en al eerder als je nog even terug moet gaan naar topic "als versieren niet zo makkelijk gaat"
pi_220552113
ach weet ook ff niet wat ik er mee aan moet. Maar uiteindelijk vind ik het serieus verhaal van mezelf niet passen in ONZ.
pi_220552120
beetje grappen over en over het leven. en hoe we allemaal denken enzo, en harde meningen en dingen enzo mogen van mij wel hier?

Totaal geen moeite mee. Maar dat is het hele punt, ik ben niet altijd zo grappig over mezelf of denk wel eens doe dingen verkeerd en dan denk ik, kan dat niet serieus hier bespreken?
En heb de mods dan niet mee want is ONZ en oke kan allemaal, dat is oke voor dit topic.

Maar denk waarom zou ik hier dan wel persoonlijke dingen delen waar ik echt mee zit?
Ik wil dat gewoon niet meer. want is onduidelijk en geeft drama voor mods en mij ook.
pi_220552127
zal het wel weer helemaal onhandig uitgelegd hebben denk ik?

maargoed anders vragen jullie maar hoor? dat is wat ik denk.
pi_220552160
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 23:58 schreef kree het volgende:

Nou nee, ik begrijp je volkomen hoor. ONZ is niet echt een plek om je levensverhaal te delen, jij wil graag serieus genomen worden en moderators het ook niet extra moeilijk maken (als het in ONZ staat dan komen er toch meer grappen etc. tussendoor). Ik zou me daar ook helemaal niet blij mee voelen (is mij ook weleens overkomen jammer genoeg).
pi_220552164
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 23:58 schreef kree het volgende:

Als ik tegen jou zeg, waarom vraag je zoveel zaken als je toch zelf de antwoorden al weet.
Er zit ook weinig beweging in je houding mbt je problematiek.

Hoe lang speelt dit allemaal al niet. Even in mijn whatsapp gekeken, al best lang.

En aan je reacties in R&P te lezen (en ook in ONZ), je bent er zelf nog niet klaar mee om te stoppen.

Ipv een afspraak te maken met een admin, zou ik gewoon eens bellen met een professionele hulpverlener mbt je alcoholproblematiek.

En geloof me, 80% van de views en users zouden gewoon mee verhuizen naar R&P.

Daar ga je ook vol de drama en klote opmerkingen krijgen als je op deze manier doorgaat.

My 2 cents
Hell To The Liars
pi_220552171
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 23:52 schreef kree het volgende:
ja dan kom ik op alleen dit deel, je vergeet zeg maar de zeg maar heel aantal die er daarvoor waren dan?

Want dit is niet het begin van mijn verhaal, dat is zeg maar 10 jaar eerder dus in R&P als het al niet langer is.
Je wou toch een nieuwe start maken?
Nieuwe ronde, nieuwe kansen?

Dan moet je zelf ook geen ouwe koeien meer uit de sloot trekken.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_220552737
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 00:09 schreef r_one het volgende:

[..]
Je wou toch een nieuwe start maken?
Nieuwe ronde, nieuwe kansen?

Dan moet je zelf ook geen ouwe koeien meer uit de sloot trekken.
jawel en in de zin persoonlijk heb ik die wel gedaan. Hier op het forum is even de vraag wat handig is. dat vooral.

kan me voorstellen nl, dat mensen alleen deze reeks lezen? hier en zoals ie is. Maar dat is natuurlijk niet het hele verhaal waar ik mee begon. het is een gevolg van een gevolg op gevolg

weet hiervoor nog reeksen van 20+ of meer topics over nl.
denk die zijn wellicht meer interessanter ook voor iedereen die dit gaat vinden via google.
pi_220552848
mis wel he en was mss de enige vrouw waar ik dan nog beetje mee kon praten..... maarja die is niet meer. Mis haar nog best wel eigenlijk. Want was beetje maatje waar ik mee kon praten.

Maarja tis wat tis.
  Spellchecker zaterdag 11 april 2026 @ 10:12:02 #284
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220553715
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 04:06 schreef kree het volgende:

[..]
jawel en in de zin persoonlijk heb ik die wel gedaan. Hier op het forum is even de vraag wat handig is. dat vooral.

kan me voorstellen nl, dat mensen alleen deze reeks lezen? hier en zoals ie is. Maar dat is natuurlijk niet het hele verhaal waar ik mee begon. het is een gevolg van een gevolg op gevolg

denk die zijn wellicht meer interessanter ook voor iedereen die dit gaat vinden via google.
Reeksen met topics van jou hierover?
pi_220553722
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 10:12 schreef maily het volgende:

[..]
Reeksen met topics van jou hierover?
zeker dit stukje in ONZ is alleen het laatste, het is al veel eerder begonnen nl hiervoor?

maar oke laten we ff geen drama maken, moet dit nog ff bespreken nog met FA.
  Spellchecker zaterdag 11 april 2026 @ 10:13:26 #286
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220553726
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 10:12 schreef kree het volgende:

[..]
zeker dit stukje in ONZ is alleen het laatste, het is al veel eerder begonnen nl hiervoor?

maar oke laten we ff geen drama maken, moet dit nog ff bespreken nog met FA.
Reeksen van meer dan 20 topics ja?
pi_220553738
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 10:13 schreef maily het volgende:

[..]
Reeksen van meer dan 20 topics ja?
jawel er is een heel stuk in R&P geweest sowieso. maar poste toen meer in "AVNZMG". wat ook gesloten is toen. Ik weet niet meer Mail, geen idee er zijn toen hoop open dicht gegaan ook over rijbewijs etc.

maar boeit niet, ik ga wel ff kijken met FA. voor de rest is het prima als dit ff open blijft zo.
pi_220553814
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 05:26 schreef kree het volgende:
mis wel he en was mss de enige vrouw waar ik dan nog beetje mee kon praten..... maarja die is niet meer. Mis haar nog best wel eigenlijk. Want was beetje maatje waar ik mee kon praten.

Maarja tis wat tis.
Que?
Do I wanna know?
L’État, c’est la grande fiction à travers laquelle tout le monde s’efforce de vivre aux dépens de tout le monde.
pi_220553890
quote:
5s.gif Op zaterdag 11 april 2026 10:29 schreef nostra het volgende:

[..]
Que?
ja wss heb je dat verhaal gemist. En het is tragisch er was iemand dus die ik al van jongs af aan kon zeg maar als kennis/ vriendin. wel eens uit geweest ofzo etc.

maar ging al langer niet echt goed met GGZ etc en dingen en belden we wel eens om eens te kletsen.

Maar begin dit jaar is ze omgekomen door brand in haar appartement.
Naja de hele oorzaak is niet duidelijk, maarja kortsluiting in een airfryer

Dat is dan de conclusie want er was geen opzet. OK ik weet wel want ze had best wat medicatie. gewoon gezopen en daarna ding aangezet en vergeten.
Maarja gereanimeerd eruit gehaald nog door brandweer. Maar helaas overleden, ze is jaartje ouder als ik he? 43

Enne oke met haar kon ik wel praten, maarja denk je achteraf want zag het aankomen he? gewaarschuwd kijk uit met medicijnen en drinken. achteraf denk ik, mss had ik langs moeten gaan ofzo wel.

Maarja wist ik veel, t leek aardig goed te gaan en het was ook niet dagelijks praten. meer eens in paar weken ff. Maar nog voel ik me soort van schuldig over ofzo, van had wat kunnen doen, maarja dacht ook alleen maar aan mezelf meer enzo en kletste af en toe.

doet me beetje pijn want mocht haar onwijs graag.
pi_220553926
Zuigende reacties kun je ook in R&P krijgen maar ik ben het wel met TS eens dat dit topic daar meer op zijn plek is
pi_220553936
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 10:45 schreef Cupfighter het volgende:
Zuigende reacties kun je ook in R&P krijgen maar ik ben het wel met TS eens dat dit topic daar meer op zijn plek is
weet ik en vind het echt niet onwijs erg dat er geintjes zijn maar net als bovenstaande is wel iets bv waar ik het dan moeilijk mee heb ofzo en wel serieus over wil praten.

enne dat lukt niet altijd hier. En ligt niet aan jullie als users. maar mss meer de plek waar het staat.
pi_220553945
Maar maat je gaat met vrijwel alle reacties hier nu wel ook soort van offtopic.. dat gaat niet helpen om ze te motiveren om het naar R&P te laten gaan..
pi_220553975
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 10:49 schreef Masberum het volgende:
Maar maat je gaat met vrijwel alle reacties hier nu wel ook soort van offtopic.. dat gaat niet helpen om ze te motiveren om het naar R&P te laten gaan..
weet ik. omdat ga ook mee met dit topic dan, maar er is natuurlijk een verschil tussen ONZ en R&P. bedoel hier kunnen we het er ook over hebben, maar soms ben ik het hier gewoon zat en wil ik ff eerlijk en dingen zeggen zonder gezeik gelijk.

en dat met die meid zit me best wel dwars he? goed ik weet kon er wss niet zoveel aan doen. Althans niet om te voorkomen wat er gebeurde.........

maar had mss wel wat meer kunnen doen? maar wist het niet echt ofzo dat het zo slecht ging.

ik sprak haar 2 weken ervoor nog en was ze heel positief. Maarja natuurlijk doet me dat pijn als je dan gebeld wordt van hee xxxxxx is omgekomen door brand in haar appartement. En tja pas daarna ga je denken he ? had er mniet iets kunnen zijn om te helpen?

Maarja vind dat dus niet passen in ONZ waar iedereen alles maar weer grappig vind.
pi_220553981
weet je het doet me gewoon nog pijn wel als ik erover denk. en denk dat is helemaal geen ONZ waardig verhaal.

maar oke ga ik er toch weer op in, maar is omdat jullie wss niet de reden snappen dat ik het anders wil?
maar dat wil ik dus ff bespreken met FA enzo.

voor de rest prima als dit open blijft. alleen vraag of en hoe dan wel het verhaal in een serieus forum kan komen.
want kan er meer over vertellen hoe dit ging, heb alleen geen zin om het in ONZ te zetten.
pi_220553996
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 10:47 schreef kree het volgende:
net als bovenstaande is wel iets bv waar ik het dan moeilijk mee heb ofzo en wel serieus over wil praten.
Het scheelt dan als je een coherent verhaal plaatst, in plaats van een random alinea om 5 uur 's ochtends. Of dat in GC, ONZ of R&P gebeurt maakt daar niets voor uit. Je kan bovendien niet van users verwachten dat ze jaren aan posthistory van jou uit hun hoofd kennen en alles precies kunnen plaatsen.
Do I wanna know?
L’État, c’est la grande fiction à travers laquelle tout le monde s’efforce de vivre aux dépens de tout le monde.
pi_220554006
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 april 2026 10:58 schreef nostra het volgende:

[..]
Het scheelt dan als je een coherent verhaal plaatst, in plaats van een random alinea om 5 uur 's ochtends. Of dat in GC, ONZ of R&P gebeurt maakt daar niets voor uit. Je kan bovendien niet van users verwachten dat ze jaren aan posthistory van jou uit hun hoofd kennen en alles precies kunnen plaatsen.
weet ik, en verwacht ik niet. Maar kijk het is een jaar over verhalen, ik zelf kan het niet eens ff in 1 post zo samenvatten.ben beetje fan van vraag en antwoord enzo.

En oke ik vind niet dat dat in ONZ moet. maargoed hier even nog overleg over.
Kweet niet mss moet ander topic of nieuw ofzo hierover. maar het is wel zo dat ik soms ff de behoefte heb om erover te praten.
pi_220554317
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 10:45 schreef Cupfighter het volgende:
Ik denk dat weinig zitten te wachten op het 20-delige oeuvre van Kree in R&P. Want dat is wat-ie eigenlijk wil: de hele geschiedenis die-ie hier daar al eens gepost heeft nog eens herhalen in een 'sort of' [DAGBOEK] topic.

Daar heeft (behalve Kree en misschien Masberum) niemand behoefte aan. Sterker, die herhaling van'm is nou juist de trigger dat users gaan zeiken en zuigen.

Wat willen we wel?

en een echt DAGBOEK past daar prima in. Een GESCHIEDENISBOEK niet.

Just my 2 cents.

[ Bericht 1% gewijzigd door r_one op 11-04-2026 11:51:51 ]
.
pi_220554353
quote:

[..]

Wat jij wil in R&P in elk geval niet. Zie mijn post hierboven. Schop 'm dan naar VER ofzo. Of open een echt {DAGBOEK] topic maar geen [GESCHIEDENISBOEK] topic.

Hoop dat AXL / een FA er net zo over denkt en je dat aan het verstand kan peuteren.
.
  zaterdag 11 april 2026 @ 12:17:03 #299
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220554543
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:02 schreef kree het volgende:
[..]
nou niks ten nadele van jou Dot, maar ik ben het daar dus niet mee eens?
Deze hele reeks begon in R&P en waar die ook terecht stond.
Uiteindelijk en vraag me niet meer waarom, is dat naar ONZ gegaan.
En dat was prima, want zolang alles goed gaat enzo kunnen we er allemaal over lachen.

Maar dan denk ik toch dat als er wel iets serieus is dat het hier dan weer niet past.
Dat is het meer.
Nu gaat het onderhand trouwens wel weer oke met mij. Maar struggle met wat dingetjes soms en die vind ik hier gewoon niet passen.
Dat is waarom ik denk dat het ergens anders past.
Andere optie is nieuw topic aanmaken in R&P, maar zal ik wel doen als ik er de behoefte aan heb.
Snap ook wel om dit zo ff van forum te veranderen ook weer niet handig is. :*
Dit topic is in nov 2020 aangemaakt door Dot om jou beterschap te wensen, n.a.v een post van jou in DTS waarin je vertelde dat je in het ziekenhuis lag.
Dus ze heeft het speciaal voor jou aangemaakt met een positieve boodschap en een stukje persoonlijke aandacht waarin andere users jou ook beterschap en sterkte konden wensen. Dat vond ik best wel lief van haar.

De 'eigenaar' van een topic is de persoon die het topic start.
maar ik kreeg zelf op een gegeven moment wel de indruk dat de 'eigenaar' van dit topic wordt bepaald door de user die het onderwerp actief houdt, en/of vooral het onderwerp van gesprek is.
Er is vaak tegen je gezegd dat dit jouw topic is maar jij hebt het idd niet zelf aangemaakt.
Ik zie het maar als een misverstandje in de sociale dynamiek waarin de perceptie van 'de groep' belangrijker is geworden dan de feitelijke start en geschiedenis van dit topic.
Dus ik ben het op dat punt met je eens dat dit topic niet echt 'jouw' topic is.
Is het ook nooit geweest, je hebt op dat punt gewoon gelijk.
Maar het staat hier al 6 jaar , en nu ineens is het voor jou een ding. Dat snap ik dan weer niet.
Dit topic had wmb bij de beterschapswensen moeten blijven ipv een 6-delige discussie reeks over jouw problemen met alcohol en andere dingen waar je tegenaan loopt, maar waar je zelf ook een actieve rol in hebt gehad.
Ik vind dat het uiteindelijk wel een prima topic is geworden waar mensen serieus ingaan op wat jij en/of anderen zeggen/denken/voelen/vinden en hoe zij het zien.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 23:40 schreef kree het volgende:
[..]
Maar het is natuurlijk totaal niet meer dan het eerlijke en oprechte verhaal wat ik ooit bedoelde met gewoon mijn hele verhaal vertellen eerlijk en met hulp en problemen. dat stond nl wel in R&P
en die is dicht gegaan of weet ik veel wat er allemaal weer was (succes die goed zijn met zoeken). Maar dat heb ik ook gezegd en mijn voorstel, we pakken vanaf dat laatste deel weer op in R&P ook over dit.
En tja wat met dit topic zien we dan wel?
Dat is het hele punt? en dat wil ik dus ff overleggen? Snap je?
Dat ene topic van 6 jaar geleden was niet dicht gegooid, hij was gewoon helemaal vol gepost en je hebt toen zelf geen nieuw deel geopend. Een verhaal delen houdt in dat er reacties op kunnen komen, ook reacties die je liever niet wil horen.

Deze hele reeks begon overigens niet in R&P, maar in de KLB met een topic van jou uit 2020 'Gvd op het politie bureau zitten' (deel/1/6)
KLB / Gvd op het politie bureau zitten
En daarna opende je een topic in R&P 'Aangehouden onder invloed door politie met veels te veel, dagboek #1'
R&P / Aangehouden onder invloed door politie met veels te veel, dagboek #1
Je vertelde daar idd jouw verhaal en mensen reageerden daar op. Dat is hoe een discussieforum werkt.
Jij vindt dat het een eerlijk en oprecht verhaal was met ruimte voor hulp en problemen. Ik zie het anders.
Mij deed het denken aan iemand die een radiozender runt maar alleen zijn eigen frequentie kan ontvangen.
Zodra er ruis of een andere zender tussendoor komt, raakt hij boos en gefrustreerd.
Precies dat gebeurde er ook. je vertelde je verhaal kreeg (terecht) kritiek, werd boos, voelde je aangevallen.
En toen was R&P kut
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 23:52 schreef kree het volgende:
[..]
En zeker heb respect voor ieder zijn mening erover hier. twijfel daar maar niet over.
maar weet dit topic heeft zijn oorspriong niet in ONZ, denk zelfs mss wel users die nog niet eens op fok waren toen ik dit verhaal begon? dit speelt 20 jaar he en al eerder als je nog even terug moet gaan naar topic "als versieren niet zo makkelijk gaat"
Dit topic was in eerste instantie gewoon een beterschapstopic , het staat in ONZ omdat jij zelf in DTS vertelde dat je in het ziekenhuis lag.
En DTS zit in ONZ.
je maakt er (om in jouw eigen woorden te blijven) een drama van en blijft hangen
quote:
[..]
Een SC is een slowchat waar mensen dagelijks topics volkletsen met ruimte voor serieuze gesprekken
maar ook met geouwehoer en offtopic ditjesdatjes. Leuk op zijn tijd maar wmb niet boeiend of interessant genoeg om te lezen als je daar zelf niet post.
Je verwacht dat mensen in dit topic een SC reeks (meerdere SC's reeksen waarin jij hebt gepost) van ruim 12 jaar geleden en met meer dan 500 delen terug gaan lezen om te begrijpen hoe jouw verhaal begon en waar het misging?
Het geeft mij een beeld van iemand die zijn eigen ervaringen ziet als een soort mini-documentaire waar anderen automatisch geboeid naar zouden moeten willen kijken terwijl het publiek daar helemaal niet op zit te wachten.
Dat verschil in beleving is precies waar het om draait.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator zaterdag 11 april 2026 @ 12:17:37 #300
388664 crew  Dotteke
pi_220554548
Deze reeks was ook geopend voor een beterschaps wens. Zelf heb je het omgedoopt tot een jouw probleem topic

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 17:10 schreef Dotteke het volgende:
Kree is gevallen thuis en heeft zijn schouder gebroken. Vanmiddag is hij er aan geopereerd.

Van harte beterschap Kree, en niet te veel spielen met die morfine pomp he
[..]
[..]
[..]

Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')