Als de T in je naam een V was geweest, was ook hilarisch geweestquote:Op donderdag 9 april 2026 19:41 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Je username is wel grappig in deze context als er een C in je naam had gezeten
Ja ik weet het, die user ken ik helemaal niet (op fok) maar dat er iets op mijn lip zou zitten al 1000 keer gehoord.quote:Op donderdag 9 april 2026 19:41 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Je username is wel grappig in deze context als er een C in je naam had gezeten
Ja top, wederom een reactie geplaatst waarin je aangeeft dat je geen reactie wilt geven. Wat je ook al deed op de vorige pagina. En de pagina daarvoor.quote:Op donderdag 9 april 2026 22:10 schreef kree het volgende:
kan wel zeggen ik ben wel weer over mijn terugval heen ofzo.
het is allemaal niet zo erg als wat het eerder was, naja paar misstappen.
Maar toch wil ik het er even over hebben met de FA voor verder hier te gaan.
dus hou een beetje mijn mond hoewel ik op alles graag wil reageren natuurlijk. Maar heb gewoon geen zin in drama, niet voor mij maar ook niet voor de mods.
yup dat zou ik kunnen doen idd. maar dank dat je het me nog even duidelijk wilde maken extra.quote:Op donderdag 9 april 2026 23:04 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja top, wederom een reactie geplaatst waarin je aangeeft dat je geen reactie wilt geven. Wat je ook al deed op de vorige pagina. En de pagina daarvoor.
Die moeite kun je ook gewoon steken in inhoudelijke posts.
ik doe ze nog steeds verbeteren hoor als ik ze al post. Ik moet het gewoon ff keer nalezen nog en dan haal ik meestal de onlogica er wel uit.quote:Op donderdag 9 april 2026 23:10 schreef r_one het volgende:
@:kree je posts zijn tenminste wel leesbaar / begrijpbaar nu
Wat zijn je plannen nu om aan je verslaving problematiek te gaan werken?quote:Op donderdag 9 april 2026 23:05 schreef kree het volgende:
[..]
yup dat zou ik kunnen doen idd. maar dank dat je het me nog even duidelijk wilde maken extra.
verschil erbij dat ik er nu bij zeg het even te willen overleggen enzo. Met de FA.
maar dank voor je nuttige reactie verder.
dat alles leg ik wel uit als er een serieus topic is.quote:Op donderdag 9 april 2026 23:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wat zijn je plannen nu om aan je verslaving problematiek te gaan werken?
Ipv met FA's te overleggen, zou ik ook even een keer overleggen met je naasten en hulpverleners.
omdat ik er moeite in steek en geen zin meer heb in zinloos geouwehoer hier.quote:Op donderdag 9 april 2026 23:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wat zijn je plannen nu om aan je verslaving problematiek te gaan werken?
Ipv met FA's te overleggen, zou ik ook even een keer overleggen met je naasten en hulpverleners.
En ja Kree, dit is goed leesbaar.
Waar komt dat verschil vandaan?
Er is inderdaad wel een groot verschil zichtbaar hoor, je reacties zijn nu prima begrijpelijk.quote:Op donderdag 9 april 2026 23:12 schreef kree het volgende:
[..]
ik doe ze nog steeds verbeteren hoor als ik ze al post. Ik moet het gewoon ff keer nalezen nog en dan haal ik meestal de onlogica er wel uit.
ik snap dat jullie dat altijd zien als van dan heeft kree weer gedronken, maar dat is gewoon echt niet zo.
LOL ook in het echte leven heb ik hier last van.
Denk sneller nl als hoe ik logisch het kan posten.
maar ga er maar vanuit dat ik er allemaal het beste mee voor heb. Maar over dit topic wil ik ff kletsen nog met FA want ben dat gezeik en gedoe zo zat als ik een keer wel wat serieus wil vertellen.
Oke, ik denk daar dus anders over.quote:Op donderdag 9 april 2026 23:16 schreef kree het volgende:
[..]
dat alles leg ik wel uit als er een serieus topic is.
voor nu is er geen relevant probleem trouwens. heb alleen soms beetje moeite, voor de rest loopt alles wel oke.
ik begrijp je, maar dat komt meestal niet door wat ik zeg natuurlijk, want ik lok niks uit?quote:Op donderdag 9 april 2026 23:18 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Er is inderdaad wel een groot verschil zichtbaar hoor, je reacties zijn nu prima begrijpelijk.
Maarre, je begrijp toch ook wat ik bedoel? De vorige pagina's bijvoorbeeld heb je grotendeels besteed aan discussiepunten anders dan je traject van herstel, dan heb ik zoiets van, als kree zo graag verder wil komen kan hij die tijd/energie beter stoppen in antwoorden (en reacties van anderen daar weer op) waar hij iets aan heeft.
LOL ff btw van dat liedje, tis musical stijl he, iets wat ik onwijs leuk vond/vind trouwens als aan muzikant te spelen. Ik hou van die vertellende liedjes.quote:Op donderdag 9 april 2026 23:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
Oke, ik denk daar dus anders over.
Maar daar is Fok voor, een hele internet fora met meningen
Maar als er geen relevant probleem is? Waarom dan een topic.
Maar doe dat maar met een FA bespreken, en misschien is een dagboektopic in R&P wel iets voor jou (niet dat ik voorstander ben), maar zal je zeggen, je "fans" uit ONZ zullen gewoon met je meegaan.
Misschien is dit liedje wel toepasselijk
R&P is geen safespace wat de moderators voor jou moeten gaan handhaven
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op donderdag 9 april 2026 18:31 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zie het, toch ga ik even op het aanbod van ArmaniXL in en overleg wel even met hem wat nu verder met dit topic.
quote:Op donderdag 9 april 2026 22:10 schreef kree het volgende:
Maar toch wil ik het er even over hebben met de FA voor verder hier te gaan.
quote:Op donderdag 9 april 2026 23:05 schreef kree het volgende:
verschil erbij dat ik er nu bij zeg het even te willen overleggen enzo. Met de FA.
quote:Op donderdag 9 april 2026 23:12 schreef kree het volgende:
dat is beetje mijn punt ook naar FA.
Maar ga dat met hun bespreken, geen zorgen, haat jullie niet, maar het is beetje voor topic technisch meer wat we ermee moeten.
quote:Op donderdag 9 april 2026 23:18 schreef kree het volgende:
nouja ik wacht ff reactie af van Armani en vandaar kijken we wel verder.
quote:
quote:Op donderdag 9 april 2026 23:23 schreef kree het volgende:
hier hou ik het even bij, kom wel weer terug als ik met Armani contact heb gehad.
Juist.quote:
is goed ik wacht het wel even afquote:Op donderdag 9 april 2026 23:40 schreef Armani XL het volgende:
Ik heb morgen wat meer tijd en dan ga ik je antwoorden @:kree . Bedankt voor je bericht in ieder geval. Nu ga ik lekker mijn bed in.
juist zou je denken dan heeft het even geen nut om te reageren, toch weer zuigen om reacties.quote:
Kun je je voorstellen dat juist jouw continue herhalen van hetzelfde ook kan worden gezien als zuigen om reacties? Ook al bedoel je dat wellicht niet zo?quote:Op donderdag 9 april 2026 23:53 schreef kree het volgende:
[..]
juist zou je denken dan heeft het even geen nut om te reageren, toch weer zuigen om reacties.
iig dat liedje kan ik me nog wat bij voorstellen ofzo en nuttig, wat jij herhaalt heeft geen nut behalve je eigen ego strijken en te zeggen zie je wel, die kree weer
maakt niet uit doe het graag, dus oke je wilde hier drama van maken ook dan? Of waarom herhaal je het eigenlijk?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |