abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 maart 2026 @ 11:24:16 #101
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220473081
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 11:19 schreef xpompompomx het volgende:
Ook mooi, nadat Trump heeft verkondfigd dat ze in S.A. zijn ass kunnen kussen is S.A. zelf maar zaken gaan doen met Oekraļne zonder de VS hierin te consulteren en de VS is er niet blij mee. _O-

[ x ]
Blijkbaar snapt Trump nog steeds niet dat het beledigen van je vrienden gevolgen heeft voor de onderlinge verhoudingen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator dinsdag 31 maart 2026 @ 11:24:17 #102
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220473082
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 11:15 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Mwahhh tegen Iran wilt het niet echt lukken.

Tegen baby's en vrouwen lijken ze wel oppermachtig te zijn
geen idee wat het doel is dus of het niet echt wil lukken kan ik niet zeggen maar ze bombarderen wat ze willen en nagenoeg alles wat Iran afschiet wordt onderschept

dus mwah ... prima spulletjes
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 31 maart 2026 @ 11:25:00 #103
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220473087
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 11:15 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Mwahhh tegen Iran wilt het niet echt lukken.

Tegen baby's en vrouwen lijken ze wel oppermachtig te zijn
Die theedoeklegers hebben buiten hun terroristische guerillatactieken zoals gewoonlijk weer eens weinig in te brengen tegen de IDF/VS.

Wel zuur dat vrouwen en kinderen meer tegenstand bieden.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_220473102
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 11:25 schreef inslagenreuring het volgende:
Ach vergeleken met de Israėliėrs lijkt Putin de paus.
pi_220473116
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 11:10 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Hoeveel miljarden euro's zal Israel krijgen van de Nederlandse staat in ruil voor wapens nadat de VVD, D66 en CDA klaar zijn met bezuinigingen op de sociale zekerheid, zorg en onderwijs? Geheel volgens libertarische filosofie natuurlijk.
Vergeet de nullijn niet
pi_220473141
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 11:25 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Die theedoeklegers hebben buiten hun terroristische guerillatactieken zoals gewoonlijk weer eens weinig in te brengen tegen de IDF/VS.

Toch wil Trump misschien een einde aan de Oorlog zonder de Straat van Hormuz weer open te krijgen. Dit lijkt mij echt een enorme overwinning van IDF/VS.
pi_220473142
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 11:19 schreef xpompompomx het volgende:
Ook mooi, nadat Trump heeft verkondfigd dat ze in S.A. zijn ass kunnen kussen is S.A. zelf maar zaken gaan doen met Oekraļne zonder de VS hierin te consulteren en de VS is er niet blij mee. _O-

[ x ]
De Saoediėrs, bondgenoten van de VS, lijken het beter te begrijpen dan figuren als Mark Rutte en vele politieke leiders uit Europa. (Op Spanje na.)
Als u denkt dat dankzij uw hersenloos schofferen wij ons graag en slaafs bij u blijven aansluiten, dan maakt u een serieuze denkfout.
Ik doe het ff rustig aan.
  dinsdag 31 maart 2026 @ 11:37:02 #108
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220473148
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 11:28 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Ach vergeleken met de Israėliėrs lijkt Putin de paus.
Scheelt ook wel als je vijand niet als ratten onder civiele bebouwing wegkruipen.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 31 maart 2026 @ 11:37:28 #109
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220473150
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 11:19 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Dat je niet ingaat op het Verdrag van Genčve uit 1949 met de uitbereiding van oorlogsmisdaden om toch burgerdoden na deze verschrikkingen zoveel mogelijk te voorkomen is nogal hoe zullen we het zeggen bijzonder. ..
Ja en wie probeert zich er aan te houden en wie boeit het geen fuck?
Daar gaat het mij om, de westerse wereld word er altijd op aan gekeken!
Ze stopten de eerste Golf oorlog omdat ze terug trekkende Iraakse troepen Volledig van de aardbodem weg vaagden!
Daarna Moorde datzelfde iraakse leger weer vrolijk duizenden en duizenden burgers uit!
De issue is dat het westen er op aan gekeken word terwijl dat wanneer een ander het doet het soms nog niet eens de laatste pagina van de krant haalt.

Ik heb een mooie voor je van een Zuid afrikaanse Politieke partij die momenteel de 4 na grootste partij is daar!
Bekijk deze YouTube-video
Je zou denken deze man moet toch gewoon terecht staan en dat klopt, momenteel staat hij ook terecht .. voor wapen bezit niet voor het aansporen van het doden van blanke boeren!
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220473151
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 11:36 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Toch wil Trump misschien een einde aan de Oorlog zonder de Straat van Hormuz weer open te krijgen. Dit lijkt mij echt een enorme overwinning van IDF/VS.
"Wij hebben de hele boel de vernieling in gebombardeerd, nu mogen jullie de restjes bij elkaar rapen en puinruimen. We hebben zo hard gewonnen hier!"

Lekker al je bondgenoten lekker met de shit laten zitten.
pi_220473156
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 11:37 schreef beefkeek het volgende:

Lekker al je bondgenoten lekker met de shit laten zitten.
Zitten ze zelf net zo goed he.

Ook aan de VS pomp is de prijs door het dak.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_220473160
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 11:37 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Scheelt ook wel als je vijand niet als ratten onder civiele bebouwing wegkruipen.
Putin kan wel wat leren als het gaat om Westerse propaganda
  dinsdag 31 maart 2026 @ 11:40:12 #113
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220473162
quote:
88s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 11:24 schreef sp3c het volgende:

[..]
geen idee wat het doel is dus of het niet echt wil lukken kan ik niet zeggen maar ze bombarderen wat ze willen en nagenoeg alles wat Iran afschiet wordt onderschept

dus mwah ... prima spulletjes
momenteel gerbuiken ze A10 BRRRRRRRRRRTTTTTTT plane en Apache's dit houd in dat het luchtruim volledig in handen is van de VS en Israel.
De A10 is geen jet dus niet bepaald snel of super wendbaar als de F15 of F35 en de apche vliegt niet zo hoog en gaat max 110km/h dus dat houd in dat het luchtruim compleet in handen is van de VS en Israel anders hadden we allang gehoord dat iets uit de lucht was geknalt.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220473163
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 11:38 schreef ExTec het volgende:

[..]

Het aandeel ExxonMobile is de afgelopen tijd met 15% gestegen.

Daar worden een paar net wat rijker
pi_220473165
Ik vrees soms dat de ondergang van Amerika wordt bezegeld middels het laatste frustratiemiddel in de vorm van atoomwapens.
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  dinsdag 31 maart 2026 @ 11:41:23 #116
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220473167
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 11:36 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Het is een flop. De doelen zijn niet behaald.

Maar als je de militaire propagandafilmpjes van Iran de afgelopen 30 jaar hebt gezien is dat een net zo grote flop. Die hebben als zelfverklaarde supermacht werkelijk niets aan de dag gelegd.
pi_220473168
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 11:40 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Het aandeel ExxonMobile is de afgelopen tijd met 15% gestegen.

Daar worden een paar net wat rijker
Alle olie-majors lopen binnen.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_220473172
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 11:37 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ze stopten de eerste Golf oorlog omdat ze terug trekkende Iraakse troepen Volledig van de aardbodem weg vaagden!
Daarna Moorde datzelfde iraakse leger weer vrolijk duizenden en duizenden burgers uit!
De issue is dat het westen er op aan gekeken word terwijl dat wanneer een ander het doet het soms nog niet eens de laatste pagina van de krant haalt.
Ja, wij hebben afspraken gemaakt met andere landen om ons aan bepaalde regels te houden. Landen die zich niet aan die regels houden krijgen over 't algemeen sancties, embargo's of worden op een andere manier aangepakt. Jezelf verlagen naar datzelfde niveau zorgt ervoor dat je de mogelijkheid een ander land verantwoordelijk te houden verliest.

quote:
Ik heb een mooie voor je van een Zuid afrikaanse Politieke partij die momenteel de 4 na grootste partij is daar!
Bekijk deze YouTube-video
Je zou denken deze man moet toch gewoon terecht staan en dat klopt, momenteel staat hij ook terecht .. voor wapen bezit niet voor het aansporen van het doden van blanke boeren!
Ja, weet je waarom dat is? Omdat het makkelijker is om iemand op te pakken en terecht te stellen voor iets wat bewezen is. Net als dat Andrew in het VK opgepakt is en alleen terecht staat voor het lekken van geheime informatie. Dat is wat makkelijk te bewijzen is en om 'm op te veroordelen.
  dinsdag 31 maart 2026 @ 11:42:16 #119
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220473174
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 11:38 schreef ExTec het volgende:

[..]

Die prijzen zijn daar goedkoop zeg (normaal bedoel ik dus). Maar zelfs nu met die verhoging betalen ze nog geen eens de helft van wat wij betalen in veel staten.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_220473177
Amerikaanse minister wilde investeren in defensiebedrijven voor aanval op Iran - NRC https://share.google/x0NbhwlY4nAZPDWrk

Wat een sympathieke man ook die Hegseth, minister van oorlog, alcohol en drugs.
  dinsdag 31 maart 2026 @ 11:43:19 #121
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220473179
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 11:39 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Putin kan wel wat leren als het gaat om Westerse propaganda
Hoeft niet Rusland heeft gewoon deze lui!
https://www.youtube.com/@russianmediamonitor
Beetje standaard TV uit Rusland!
Oh en Internet werkt ook niet meer zo best in Rusland momenteel!
pi_220473189
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 11:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Die prijzen zijn daar goedkoop zeg (normaal bedoel ik dus). Maar zelfs nu met die verhoging betalen ze nog geen eens de helft van wat wij betalen in veel staten.
Zo kijken wij er vaak tegenaan, ja. Maar ondertussen leggen yanks vaak voor woon werk veel meer afstand af dan wij doen.
  dinsdag 31 maart 2026 @ 11:48:20 #123
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220473206
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 11:44 schreef ExTec het volgende:

[..]
Zo kijken wij er vaak tegenaan, ja. Maar ondertussen leggen yanks vaak voor woon werk veel meer afstand af dan wij doen.
Das waar. Autoverkeer is daar de levensader van de economie in feite. Vandaar dat de olieprijs daar ook zo'n discussiepunt is.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_220473208
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 11:37 schreef theguyver het volgende:

[..]
Het is hooguit een zoveelste bewijs dat al die Westerse ingrepen geen ene zak uithalen.
Dat hele Midden-Oosten zouden we in hun eigen sop olie gaar moeten laten koken.

Maar dat doen we niet.
We blijven ons afhankelijk van die stinkende rotzooi opstellen.
Terwijl er al decennia en decennia lang aan alternatieven wordt gewerkt.
Dat schijnt echter te veel centjes te kosten. Beweert de eeuwige lobby.
Dus gooien we om de zoveel tijd weer zinloos bommen in die olieregio om die stinkzooi veilig te stellen, onder het mom van regime change, veiligheid van bondgenoten en terugkeer van zogenaamd fatsoenlijk bestuur. Ten koste van duizenden mensenlevens en miljoenen & miljoenen aan dollars en euro's.
En sluiten we onze ogen als vrinden van ons complete gebieden + de inwoners van de kaart vegen.
Waarna na een jaar of vijf blijkt dat er geen zak is veranderd.

Nogmaals: die hele regio zou door het Westen genegeerd moeten worden. Laten ze hun eigen eeuwig terugkerende haatoorlogen maar voeren. Van hun eigen geheiligde stinkende centen.
Ik doe het ff rustig aan.
  Redactie Sport dinsdag 31 maart 2026 @ 11:48:32 #125
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220473209
Als de straat niet heropend wordt is Iran de morele winnaar.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')