quote:Op zondag 29 maart 2026 10:05 schreef Zorro het volgende:
We hebben de oplossing om FOK! actiever te maken gevonden!
Elke dag verhuizenquote:Op zondag 29 maart 2026 10:05 schreef Zorro het volgende:
Het lijkt wel 30 december ja. Of 16 mei.quote:
quote:Op zondag 29 maart 2026 10:05 schreef Zorro het volgende:
Nu nog allemaal een eurootje doneren, kan iteejer lekker wat eten halen tijdens de rit.quote:Op zondag 29 maart 2026 10:05 schreef Zorro het volgende:
Het is een groot complot om Fok! weer actief te maken.quote:Op zondag 29 maart 2026 10:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel het tempo voor ESF/Top 2000 nu
Mijn verjaardag? Is dat een goede reden om extra te posten?quote:Op zondag 29 maart 2026 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het lijkt wel 30 december ja. Of 16 mei.
Bij de Macquote:Op zondag 29 maart 2026 10:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Nu nog allemaal een eurootje doneren, kan iteejer lekker wat eten halen tijdens de rit.
Kennelijkquote:Op zondag 29 maart 2026 10:06 schreef qltel het volgende:
[..]
Mijn verjaardag? Is dat een goede reden om extra te posten?
Ik ben 17 mei jarig 🥳quote:Op zondag 29 maart 2026 10:06 schreef qltel het volgende:
[..]
We zijn de tel kwijt?quote:
quote:Op zondag 29 maart 2026 10:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij de Mac![]()
Dan worden die servers gestolen bij de Mac.
Dat is alleen pas als ze naar Friesland verhuizen.quote:Op zondag 29 maart 2026 10:06 schreef Aether het volgende:
Controle van alle posts bij de grensovergang Zuid-Holland.
Krijgen ze dan iMac's terug?quote:Op zondag 29 maart 2026 10:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij de Mac![]()
Dan worden die servers gestolen bij de Mac.
Het is in elk geval een teken dat wij FOK! toch allemaal een warm hart toedragen.quote:Op zondag 29 maart 2026 10:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is een groot complot om Fok! weer actief te maken.
Ligt eraan welke van de 2, want 30 december is standaard druk, maar 16 mei niet.quote:Op zondag 29 maart 2026 10:06 schreef qltel het volgende:
[..]
Nee, man ik zou niet durven Appen nu. Lopen ze te wroeten en dan die App constant afgaan om nietsquote:
Zo is dat!quote:Op zondag 29 maart 2026 10:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Het is in elk geval een teken dat wij FOK! toch allemaal een warm hart toedragen.
En dat het tijd is om te gaan douchen.quote:Op zondag 29 maart 2026 10:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Het is in elk geval een teken dat wij FOK! toch allemaal een warm hart toedragen.
Douaniers die uren bezig zijn met de vraag wie die man links op de foto is.quote:Op zondag 29 maart 2026 10:06 schreef Aether het volgende:
Controle van alle posts bij de grensovergang Zuid-Holland.
Ja, dat blijkt.quote:Op zondag 29 maart 2026 10:07 schreef vosss het volgende:
[..]
5 mei is pas da bombquote:
Dat deden ze bij het WK handbal ook steedsquote:Op zondag 29 maart 2026 10:07 schreef Nebelwerfer het volgende:
Misschien moeten we 25 keer van 10 tot 0 tellen alla de laatste minuten van een vrouwenvoetbal interland.
Daarna wordt ie in de cel gezetquote:Op zondag 29 maart 2026 10:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Douaniers die uren bezig zijn met de vraag wie die man links op de foto is.
quote:Op zondag 29 maart 2026 10:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
Volgende keer toch maar een digitale back up maken, Fok overschrijven met pen en papier duurt toch wat lang.
Ik niet.quote:
Duur spul.quote:Op zondag 29 maart 2026 10:09 schreef Kopiko het volgende:
Nieuwe server schijnt op saffraan te draaien.
| 1 2 3 | <?php $post = preg_replace('/\bFriet\b/i', 'patat', $post); ?> |
Ik zie een bugquote:Op zondag 29 maart 2026 10:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
atlijd even wat onaangekondigde noodzakelijke changes doorvoeren
[ code verwijderd ]
Zullen ze toch éérst moeten vertrekken uit Amsterdamquote:Op zondag 29 maart 2026 10:09 schreef Aether het volgende:
Eigenlijk is het Rotterdam, New York.
https://maps.app.goo.gl/2hHwct58iz8qXpcS9
We zullen het maar beleving noemen.quote:Op zondag 29 maart 2026 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat deden ze bij het WK handbal ook steeds
Ik vond dat vrij kansloosquote:Op zondag 29 maart 2026 10:10 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
We zullen het maar beleving noemen.
Je zal maar Friet als achternaam hebben.quote:Op zondag 29 maart 2026 10:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
atlijd even wat onaangekondigde noodzakelijke changes doorvoeren
[ code verwijderd ]
Wilfriet is vanaf vandaag dan Wilpatat.quote:Op zondag 29 maart 2026 10:11 schreef Aether het volgende:
[..]
Je zal maar Friet als achternaam hebben.
Met het risico dat de server uitgaat....quote:Op zondag 29 maart 2026 10:11 schreef vosss het volgende:
Bij deze roep ik iedereen, vrijblijvend uiteraard, op om even op de link in mijn signature te klikken.
Jullie vinden FOK! allemaal leuk. Doe wat terug, laat 1 kopje koffie buiten de deur staan en doneer een paar eurootjes. Alle beetjes helpen.
Dat verandert toch niet in MijnOverheid!quote:Op zondag 29 maart 2026 10:11 schreef Aether het volgende:
[..]
Je zal maar Friet als achternaam hebben.
Welke kroeg?quote:Op zondag 29 maart 2026 10:11 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Met het risico dat de server uitgaat....
Dan doe je het als FOK! weer online is straks.quote:Op zondag 29 maart 2026 10:11 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Met het risico dat de server uitgaat....
Of een dik boek IT. Dat moet alles hebben want dik.quote:Op zondag 29 maart 2026 10:12 schreef Boca_Raton het volgende:
Hij heeft dat boek mee ‘IT for dummies’.
Linkje?quote:Op zondag 29 maart 2026 10:12 schreef Rhosyn het volgende:
Het duurt ietsjes langer maar het gaat echt gebeuren.. Bron Danny
Aan het ontbijtje.quote:Op zondag 29 maart 2026 10:10 schreef TjjWester het volgende:
Zou Danny lekker in bed liggen, lazy sunday met een koffietje?
Nancy Sinatraquote:
Saffraan is altijd heel duur geweest.quote:Op zondag 29 maart 2026 10:09 schreef Kopiko het volgende:
Nieuwe server schijnt op saffraan te draaien.
Aanmelding bij het datacenter is per ongeluk voor de verkeerde dag gemaakt en nu komt iteejer er niet in.quote:Op zondag 29 maart 2026 10:12 schreef Boca_Raton het volgende:
Hij heeft dat boek mee ‘IT for dummies’.
quote:Op zondag 29 maart 2026 10:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Of een dik boek IT. Dat moet alles hebben want dik.
Blijkt het van Stephen King te zijn.
Patat van Piet klinkt ook beter.quote:Op zondag 29 maart 2026 10:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Wilfriet is vanaf vandaag dan Wilpatat.
Ik heb Brabantse worstenbroodjes zoquote:
Ze moeten van ons af, weigeren is geen optie.quote:Op zondag 29 maart 2026 10:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Aanmelding bij het datacenter is per ongeluk voor de verkeerde dag gemaakt en nu komt iteejer er niet in.
Die infantiele voorgekauwde deuntjes bij het volleybal na een harde smash of een goede service ofzoquote:Op zondag 29 maart 2026 10:13 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Categorie eurodance bij een doelpunt of klappertjes gebruiken om harder te klappen inderdaad
Of dit zijn allemaal hersenspinsels van mij en FOK! bestaat helemaal niet?! OMG!!quote:Op zondag 29 maart 2026 10:13 schreef Watmoetjenou het volgende:
De stroom is er allang af, dit is allemaal reststroom waar we nu nog op kunnen posten.
Die vind ik mwoah, maar ik ben ook een fries.quote:Op zondag 29 maart 2026 10:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb Brabantse worstenbroodjes zo![]()
Bij Beachvolleybal vind ik dat nog ergerquote:Op zondag 29 maart 2026 10:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die infantiele voorgekauwde deuntjes bij het volleybal na een harde smash of een goede service ofzo
We leven in een simulatie maat.quote:Op zondag 29 maart 2026 10:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Of dit zijn allemaal hersenspinsels van mij en FOK! bestaat helemaal niet?! OMG!!
Dat zou me niks verbazenquote:Op zondag 29 maart 2026 10:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Of dit zijn allemaal hersenspinsels van mij en FOK! bestaat helemaal niet?! OMG!!
Beter de orgels bij het ijshockeyquote:Op zondag 29 maart 2026 10:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die infantiele voorgekauwde deuntjes bij het volleybal na een harde smash of een goede service ofzo
Jij bestaat niet!quote:Op zondag 29 maart 2026 10:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Door muizen?quote:
The matrix.quote:
ja denk hetquote:
Zit zij ook door het slotje heen te postenquote:
"Ik denk, dus ik besta."quote:Op zondag 29 maart 2026 10:14 schreef vosss het volgende:
[..]
noooquote:Op zondag 29 maart 2026 10:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zit zij ook door het slotje heen te posten
Al besproken.quote:
Ja, nog niet nodig he?quote:Op zondag 29 maart 2026 10:18 schreef Jippie het volgende:
Updates op Twitter @:YvonneH
op Facebook FOK
en Instagram fok.nl
We zijn er nog.quote:Op zondag 29 maart 2026 10:18 schreef Jippie het volgende:
op Facebook FOK
en Instagram fok.nl
Al besprokenquote:
Dat doe jij nietquote:Op zondag 29 maart 2026 10:18 schreef Starhopper het volgende:
Ik ga weer mn bedje in hoor. Doei met de verhuizing
Duur ram dat door 2-en gaat.quote:Op zondag 29 maart 2026 10:18 schreef TjjWester het volgende:
Ik heb voorspeld dat FOK! Aan het einde van de middag terug zou zijn, dat loopt nu in de soep.
Niet vanuit bed Fok!kenquote:Op zondag 29 maart 2026 10:18 schreef Starhopper het volgende:
Helloquote:
Drie dingen waar ik niet op zit.quote:Op zondag 29 maart 2026 10:18 schreef Jippie het volgende:
op Facebook FOK
en Instagram fok.nl
Joh!quote:Op zondag 29 maart 2026 10:19 schreef Jippie het volgende:
[..]
Als we down zijn, kan het niet meer gelezen worden?
Into the void.quote:Op zondag 29 maart 2026 10:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Drie dingen waar ik niet op zit.
Ik blijf wel gewoon hier.
Ik ga echt niet naar buiten en ik ga zeker mijn sokken en beddengoed niet wassen.quote:
We hebben het gemist, zo snel was het gepieptquote:
Wat wil je met die prijzen.quote:Op zondag 29 maart 2026 10:20 schreef Zorro het volgende:
Danny is nog geld aan het zoeken om dat doormidden te breken ram-reepje te betalen
Embrace the darknessquote:
Klmquote:
Beam me up Scotty vd servers?quote:Op zondag 29 maart 2026 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We hebben het gemist, zo snel was het gepiept
Kingdom Heartsquote:
Geen WiFi in bed?quote:Op zondag 29 maart 2026 10:18 schreef Starhopper het volgende:
Iteejer is niet alleenquote:Op zondag 29 maart 2026 10:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
Heb jaren datacenterwerk gedaan. Altijd wel fijn gewerkt, want je weet exact wat je moet doen. Het is pittig werk, vooral als je 2U servers moet tillen zonder hulp. arbotechnisch niet verantwoord om dat alleen in je eentje te doen.
Neequote:Op zondag 29 maart 2026 10:21 schreef Zorro het volgende:
Ken je die mop van die servers die naar Rotterdam gingen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Kom je waarschijnlijk weinig vrouwen op de groene bank tegen om een gesprekje mee aan te knopen.quote:Op zondag 29 maart 2026 10:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
Heb jaren datacenterwerk gedaan. Altijd wel fijn gewerkt, want je weet exact wat je moet doen. Het is pittig werk, vooral als je 2U servers moet tillen zonder hulp. arbotechnisch niet verantwoord om dat alleen in je eentje te doen.
quote:Op zondag 29 maart 2026 10:22 schreef Zorro het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
[..]Daar begint het op te lijken jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Ze zijn met zijn drieën (hoop ik )quote:Op zondag 29 maart 2026 10:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
twitter is een vrij leeg accountquote:Op zondag 29 maart 2026 10:18 schreef Jippie het volgende:
op Facebook FOK
en Instagram fok.nl
Het is een 1 april garpquote:
Met wie nog meer eigenlijk? Breuls en die andere zijn toch juist in Rotterdam al bezig om de boel daar voor te bereiden?quote:
[..]Ze motten, blijven is geen optie. Desnoods met de hamer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.speak only if it improves the silence.
Ik denk dat we al op de achterbank van Iteejer liggen, we draaien gewoon op een powerbank.quote:
Ja, wij zijn allemaal bots!quote:
Bedankt Tweakersquote:Op zondag 29 maart 2026 10:24 schreef Watmoetjenou het volgende:
Plottwist: Tweakers had perongeluk de servers van FOK! verhuisd. En wij zitten nu gewoon in hun datacentrum
quote:Op zondag 29 maart 2026 10:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk dat we al op de achterbank van Iteejer liggen, we draaien gewoon op een powerbank.
Geluktquote:Op zondag 29 maart 2026 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil gewoon de laatste post voor de downtime.
Inclusief DNS-dingesen en status page. Profi.quote:
Ik las dat dns heel gemakkelijk is vanwege Cloudflare.quote:Op zondag 29 maart 2026 18:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Inclusief DNS-dingesen en status page. Profi.
Definitief einde tijdperk Fok! dan? Beetje jammer na al het harde werk van vandaag.quote:Op zondag 29 maart 2026 18:17 schreef Danny het volgende:
[..]
er wordt zo een fles champagne kapotgeslagen op de servers
Ik ken wel twee gasten die champagne hebben verdiend.quote:Op zondag 29 maart 2026 18:17 schreef Danny het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Danny, fijn dat alles goed is gegaanquote:Op zondag 29 maart 2026 18:17 schreef Danny het volgende:
[..]
Goed gewerkt mensen, proost.quote:Op zondag 29 maart 2026 18:17 schreef Danny het volgende:
[..]
Doe het dan in stijl en ga op die fles stampen.quote:Op zondag 29 maart 2026 18:17 schreef Danny het volgende:
[..]
Nee, alleen aan het einde van de dag af en toe even gekeken.quote:Op zondag 29 maart 2026 18:19 schreef Danny het volgende:
wat ik me nou afvraag is of mensen daadwerkelijk de halve dag hebben zitten f5-en? want jullie waren er snel bij nadat de boel weer online ging.
Drie dingen die mij opvielen.quote:Op zondag 29 maart 2026 18:19 schreef Danny het volgende:
wat ik me nou afvraag is of mensen daadwerkelijk de halve dag hebben zitten f5-en? want jullie waren er snel bij nadat de boel weer online ging.
Ja, hier hetzelfde probleem.quote:Op zondag 29 maart 2026 18:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
We zijn er weer![]()
@:Danny -> Ik heb een persistent "like alert" die bij iedere refresh terugkomt. Nieuwe meldingen (zoals voor deze post) zie ik dan juist weer niet.
- like alerts uitschakelen helpt niet, hij blijft terugkomen
- cache al geleegd
- uitgelogd, ingelogd
- op mobiele weergave is hij er ook
Nee maar kreeg een berichtje van iemand dat het forum weer werkt.quote:Op zondag 29 maart 2026 18:19 schreef Danny het volgende:
Bijzonder, bij mij werkt het forum als vanouds.quote:
Bij mij ookquote:Op zondag 29 maart 2026 18:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
We zijn er weer![]()
@:Danny -> Ik heb een persistent "like alert" die bij iedere refresh terugkomt. Nieuwe meldingen (zoals voor deze post) zie ik dan juist weer niet.
- like alerts uitschakelen helpt niet, hij blijft terugkomen
- cache al geleegd
- uitgelogd, ingelogd
- op mobiele weergave is hij er ook
Uit gewoonte gewoon FOK! openen in mijn geval.quote:Op zondag 29 maart 2026 18:19 schreef Danny het volgende:
De Facebook pagina kon ik gelukkig wel lezen zonder een account te hebbenquote:Op zondag 29 maart 2026 18:23 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Drie dingen die mij opvielen.
1. Twitter lijkt leeg te zijn als je niet bent ingelogd, breuls moest me daar op wijzen.
2. Yvonne heeft een Insta gecommuniceerd maar deze stond niet op de onderhoudspagina.
3. De onderhoudspagina heeft constant op de stand verhuizen gestaan, geel en dikgedrukt.
Maar dat is allemaal laag hangend fruit, ik zou zeggen KUTGW
Natuurlijkquote:Op zondag 29 maart 2026 18:19 schreef Danny het volgende:
Elk kwartier wel.quote:Op zondag 29 maart 2026 18:19 schreef Danny het volgende:
Facebook paar x per dag checkenquote:Op zondag 29 maart 2026 18:19 schreef Danny het volgende:
Zullen genoeg mensen zijn geweest die elke 10min zouden hebben gechecktquote:Op zondag 29 maart 2026 18:19 schreef Danny het volgende:
Jij pist zittend in bed?😱quote:Op zondag 29 maart 2026 18:28 schreef nostra het volgende:
Nou ja, ik merkte wel hoe vaak ik ongemerkt even fok check. Metgezel ff pissen, ikzelf pissen (ja dat doe ik zittend), in bed.
Ja, wat was dit voor post?!?!quote:
Je pist in bed?quote:Op zondag 29 maart 2026 18:28 schreef nostra het volgende:
Nou ja, ik merkte wel hoe vaak ik ongemerkt even fok check. Metgezel ff pissen, ikzelf pissen (ja dat doe ik zittend), in bed.
Verslaving muchquote:Op zondag 29 maart 2026 18:19 schreef Danny het volgende:
DzzzzZZTquote:Op zondag 29 maart 2026 18:17 schreef Danny het volgende:
[..]
Naaah. Maar FOK! zit wel in mijn vaste rijtje websites. Dus een keer of acht heb ik de 'verhuispagina' wel gezien, vandaag. Minstens.quote:Op zondag 29 maart 2026 18:19 schreef Danny het volgende:
Zeker goed gedaan dikke complimentenquote:Op zondag 29 maart 2026 18:20 schreef yvonne het volgende:
Goed gedaan @:iteejer en iedereen die meehielp. Supertrots.
Kom nu maar gauw naar huis.
Ik had hem genoemd in mijn eerste topic toch. Maar keitof.quote:Op zondag 29 maart 2026 18:34 schreef TjjWester het volgende:
Mag ik trouwens een applaus voor @:49R , hij lijkt onder te sneeuwen.
Mensen kennen alleen iteejer en breuls.
Ik heb deze steeds gekekenquote:Op zondag 29 maart 2026 18:23 schreef TjjWester het volgende:
[..]
1. Twitter lijkt leeg te zijn als je niet bent ingelogd, breuls moest me daar op wijzen.
2. Yvonne heeft een Insta gecommuniceerd maar deze stond niet op de onderhoudspagina.
3. De onderhoudspagina heeft constant op de stand verhuizen gestaan, geel en dikgedrukt.
quote:Op zondag 29 maart 2026 18:23 schreef TjjWester het volgende:
[..]
En hier onder stonden de linken die je kon volgenquote:Op zondag 29 maart 2026 18:26 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een situatieschets. @:rambodirk
Is dat z'n originele username?quote:Op zondag 29 maart 2026 18:34 schreef TjjWester het volgende:
Mag ik trouwens een applaus voor @:49R , hij lijkt onder te sneeuwen.
Mensen kennen alleen iteejer en breuls.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |