Into the void.quote:Op zondag 29 maart 2026 10:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Drie dingen waar ik niet op zit.
Ik blijf wel gewoon hier.
Ik ga echt niet naar buiten en ik ga zeker mijn sokken en beddengoed niet wassen.quote:
We hebben het gemist, zo snel was het gepieptquote:
Wat wil je met die prijzen.quote:Op zondag 29 maart 2026 10:20 schreef Zorro het volgende:
Danny is nog geld aan het zoeken om dat doormidden te breken ram-reepje te betalen
Embrace the darknessquote:
Klmquote:
Beam me up Scotty vd servers?quote:Op zondag 29 maart 2026 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We hebben het gemist, zo snel was het gepiept
Kingdom Heartsquote:
Geen WiFi in bed?quote:Op zondag 29 maart 2026 10:18 schreef Starhopper het volgende:
Ik ga weer mn bedje in hoor. Doei met de verhuizing
Iteejer is niet alleenquote:Op zondag 29 maart 2026 10:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
Heb jaren datacenterwerk gedaan. Altijd wel fijn gewerkt, want je weet exact wat je moet doen. Het is pittig werk, vooral als je 2U servers moet tillen zonder hulp. arbotechnisch niet verantwoord om dat alleen in je eentje te doen.
Neequote:Op zondag 29 maart 2026 10:21 schreef Zorro het volgende:
Ken je die mop van die servers die naar Rotterdam gingen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Kom je waarschijnlijk weinig vrouwen op de groene bank tegen om een gesprekje mee aan te knopen.quote:Op zondag 29 maart 2026 10:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
Heb jaren datacenterwerk gedaan. Altijd wel fijn gewerkt, want je weet exact wat je moet doen. Het is pittig werk, vooral als je 2U servers moet tillen zonder hulp. arbotechnisch niet verantwoord om dat alleen in je eentje te doen.
quote:Op zondag 29 maart 2026 10:22 schreef Zorro het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op zondag 29 maart 2026 10:22 schreef Zorro het volgende:
[..]Daar begint het op te lijken jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |