Ze zijn met zijn drieën (hoop ik )quote:Op zondag 29 maart 2026 10:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
Heb jaren datacenterwerk gedaan. Altijd wel fijn gewerkt, want je weet exact wat je moet doen. Het is pittig werk, vooral als je 2U servers moet tillen zonder hulp. arbotechnisch niet verantwoord om dat alleen in je eentje te doen.
twitter is een vrij leeg accountquote:Op zondag 29 maart 2026 10:18 schreef Jippie het volgende:
Updates op Twitter @:YvonneH
op Facebook FOK
en Instagram fok.nl
Het is een 1 april garpquote:
Met wie nog meer eigenlijk? Breuls en die andere zijn toch juist in Rotterdam al bezig om de boel daar voor te bereiden?quote:
quote:Op zondag 29 maart 2026 10:22 schreef Zorro het volgende:
[..]Ze motten, blijven is geen optie. Desnoods met de hamer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.speak only if it improves the silence.
Ik denk dat we al op de achterbank van Iteejer liggen, we draaien gewoon op een powerbank.quote:
Ja, wij zijn allemaal bots!quote:
Bedankt Tweakersquote:Op zondag 29 maart 2026 10:24 schreef Watmoetjenou het volgende:
Plottwist: Tweakers had perongeluk de servers van FOK! verhuisd. En wij zitten nu gewoon in hun datacentrum
quote:Op zondag 29 maart 2026 10:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk dat we al op de achterbank van Iteejer liggen, we draaien gewoon op een powerbank.
Geluktquote:Op zondag 29 maart 2026 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil gewoon de laatste post voor de downtime.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |