quote:Op zondag 29 maart 2026 10:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
Volgende keer toch maar een digitale back up maken, Fok overschrijven met pen en papier duurt toch wat lang.
Ik niet.quote:
Duur spul.quote:Op zondag 29 maart 2026 10:09 schreef Kopiko het volgende:
Nieuwe server schijnt op saffraan te draaien.
| 1 2 3 | <?php $post = preg_replace('/\bFriet\b/i', 'patat', $post); ?> |
Ik zie een bugquote:Op zondag 29 maart 2026 10:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
atlijd even wat onaangekondigde noodzakelijke changes doorvoeren
[ code verwijderd ]
Zullen ze toch éérst moeten vertrekken uit Amsterdamquote:Op zondag 29 maart 2026 10:09 schreef Aether het volgende:
Eigenlijk is het Rotterdam, New York.
https://maps.app.goo.gl/2hHwct58iz8qXpcS9
We zullen het maar beleving noemen.quote:Op zondag 29 maart 2026 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat deden ze bij het WK handbal ook steeds
Ik vond dat vrij kansloosquote:Op zondag 29 maart 2026 10:10 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
We zullen het maar beleving noemen.
Je zal maar Friet als achternaam hebben.quote:Op zondag 29 maart 2026 10:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
atlijd even wat onaangekondigde noodzakelijke changes doorvoeren
[ code verwijderd ]
Wilfriet is vanaf vandaag dan Wilpatat.quote:Op zondag 29 maart 2026 10:11 schreef Aether het volgende:
[..]
Je zal maar Friet als achternaam hebben.
Met het risico dat de server uitgaat....quote:Op zondag 29 maart 2026 10:11 schreef vosss het volgende:
Bij deze roep ik iedereen, vrijblijvend uiteraard, op om even op de link in mijn signature te klikken.
Jullie vinden FOK! allemaal leuk. Doe wat terug, laat 1 kopje koffie buiten de deur staan en doneer een paar eurootjes. Alle beetjes helpen.
Dat verandert toch niet in MijnOverheid!quote:Op zondag 29 maart 2026 10:11 schreef Aether het volgende:
[..]
Je zal maar Friet als achternaam hebben.
Welke kroeg?quote:Op zondag 29 maart 2026 10:11 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Met het risico dat de server uitgaat....
Dan doe je het als FOK! weer online is straks.quote:Op zondag 29 maart 2026 10:11 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Met het risico dat de server uitgaat....
Of een dik boek IT. Dat moet alles hebben want dik.quote:Op zondag 29 maart 2026 10:12 schreef Boca_Raton het volgende:
Hij heeft dat boek mee ‘IT for dummies’.
Linkje?quote:Op zondag 29 maart 2026 10:12 schreef Rhosyn het volgende:
Het duurt ietsjes langer maar het gaat echt gebeuren.. Bron Danny
Aan het ontbijtje.quote:Op zondag 29 maart 2026 10:10 schreef TjjWester het volgende:
Zou Danny lekker in bed liggen, lazy sunday met een koffietje?
Nancy Sinatraquote:
Saffraan is altijd heel duur geweest.quote:Op zondag 29 maart 2026 10:09 schreef Kopiko het volgende:
Nieuwe server schijnt op saffraan te draaien.
Aanmelding bij het datacenter is per ongeluk voor de verkeerde dag gemaakt en nu komt iteejer er niet in.quote:Op zondag 29 maart 2026 10:12 schreef Boca_Raton het volgende:
Hij heeft dat boek mee ‘IT for dummies’.
quote:Op zondag 29 maart 2026 10:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Of een dik boek IT. Dat moet alles hebben want dik.
Blijkt het van Stephen King te zijn.
Patat van Piet klinkt ook beter.quote:Op zondag 29 maart 2026 10:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Wilfriet is vanaf vandaag dan Wilpatat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |