Gefeliciteerd Danny, fijn dat alles goed is gegaanquote:Op zondag 29 maart 2026 18:17 schreef Danny het volgende:
[..]
er wordt zo een fles champagne kapotgeslagen op de servers
Goed gewerkt mensen, proost.quote:Op zondag 29 maart 2026 18:17 schreef Danny het volgende:
[..]
Doe het dan in stijl en ga op die fles stampen.quote:Op zondag 29 maart 2026 18:17 schreef Danny het volgende:
[..]
Nee, alleen aan het einde van de dag af en toe even gekeken.quote:Op zondag 29 maart 2026 18:19 schreef Danny het volgende:
wat ik me nou afvraag is of mensen daadwerkelijk de halve dag hebben zitten f5-en? want jullie waren er snel bij nadat de boel weer online ging.
Drie dingen die mij opvielen.quote:Op zondag 29 maart 2026 18:19 schreef Danny het volgende:
wat ik me nou afvraag is of mensen daadwerkelijk de halve dag hebben zitten f5-en? want jullie waren er snel bij nadat de boel weer online ging.
Ja, hier hetzelfde probleem.quote:Op zondag 29 maart 2026 18:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
We zijn er weer![]()
@:Danny -> Ik heb een persistent "like alert" die bij iedere refresh terugkomt. Nieuwe meldingen (zoals voor deze post) zie ik dan juist weer niet.
- like alerts uitschakelen helpt niet, hij blijft terugkomen
- cache al geleegd
- uitgelogd, ingelogd
- op mobiele weergave is hij er ook
Nee maar kreeg een berichtje van iemand dat het forum weer werkt.quote:Op zondag 29 maart 2026 18:19 schreef Danny het volgende:
Bijzonder, bij mij werkt het forum als vanouds.quote:
Bij mij ookquote:Op zondag 29 maart 2026 18:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
We zijn er weer![]()
@:Danny -> Ik heb een persistent "like alert" die bij iedere refresh terugkomt. Nieuwe meldingen (zoals voor deze post) zie ik dan juist weer niet.
- like alerts uitschakelen helpt niet, hij blijft terugkomen
- cache al geleegd
- uitgelogd, ingelogd
- op mobiele weergave is hij er ook
Uit gewoonte gewoon FOK! openen in mijn geval.quote:Op zondag 29 maart 2026 18:19 schreef Danny het volgende:
De Facebook pagina kon ik gelukkig wel lezen zonder een account te hebbenquote:Op zondag 29 maart 2026 18:23 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Drie dingen die mij opvielen.
1. Twitter lijkt leeg te zijn als je niet bent ingelogd, breuls moest me daar op wijzen.
2. Yvonne heeft een Insta gecommuniceerd maar deze stond niet op de onderhoudspagina.
3. De onderhoudspagina heeft constant op de stand verhuizen gestaan, geel en dikgedrukt.
Maar dat is allemaal laag hangend fruit, ik zou zeggen KUTGW
Natuurlijkquote:Op zondag 29 maart 2026 18:19 schreef Danny het volgende:
Elk kwartier wel.quote:Op zondag 29 maart 2026 18:19 schreef Danny het volgende:
Facebook paar x per dag checkenquote:Op zondag 29 maart 2026 18:19 schreef Danny het volgende:
Zullen genoeg mensen zijn geweest die elke 10min zouden hebben gechecktquote:Op zondag 29 maart 2026 18:19 schreef Danny het volgende:
Jij pist zittend in bed?😱quote:Op zondag 29 maart 2026 18:28 schreef nostra het volgende:
Nou ja, ik merkte wel hoe vaak ik ongemerkt even fok check. Metgezel ff pissen, ikzelf pissen (ja dat doe ik zittend), in bed.
Ja, wat was dit voor post?!?!quote:
Je pist in bed?quote:Op zondag 29 maart 2026 18:28 schreef nostra het volgende:
Nou ja, ik merkte wel hoe vaak ik ongemerkt even fok check. Metgezel ff pissen, ikzelf pissen (ja dat doe ik zittend), in bed.
Verslaving muchquote:Op zondag 29 maart 2026 18:19 schreef Danny het volgende:
DzzzzZZTquote:Op zondag 29 maart 2026 18:17 schreef Danny het volgende:
[..]
Naaah. Maar FOK! zit wel in mijn vaste rijtje websites. Dus een keer of acht heb ik de 'verhuispagina' wel gezien, vandaag. Minstens.quote:Op zondag 29 maart 2026 18:19 schreef Danny het volgende:
Zeker goed gedaan dikke complimentenquote:Op zondag 29 maart 2026 18:20 schreef yvonne het volgende:
Goed gedaan @:iteejer en iedereen die meehielp. Supertrots.
Kom nu maar gauw naar huis.
Ik had hem genoemd in mijn eerste topic toch. Maar keitof.quote:Op zondag 29 maart 2026 18:34 schreef TjjWester het volgende:
Mag ik trouwens een applaus voor @:49R , hij lijkt onder te sneeuwen.
Mensen kennen alleen iteejer en breuls.
Ik heb deze steeds gekekenquote:Op zondag 29 maart 2026 18:23 schreef TjjWester het volgende:
[..]
1. Twitter lijkt leeg te zijn als je niet bent ingelogd, breuls moest me daar op wijzen.
2. Yvonne heeft een Insta gecommuniceerd maar deze stond niet op de onderhoudspagina.
3. De onderhoudspagina heeft constant op de stand verhuizen gestaan, geel en dikgedrukt.
quote:Op zondag 29 maart 2026 18:23 schreef TjjWester het volgende:
[..]
En hier onder stonden de linken die je kon volgenquote:Op zondag 29 maart 2026 18:26 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een situatieschets. @:rambodirk
Is dat z'n originele username?quote:Op zondag 29 maart 2026 18:34 schreef TjjWester het volgende:
Mag ik trouwens een applaus voor @:49R , hij lijkt onder te sneeuwen.
Mensen kennen alleen iteejer en breuls.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |