Jep. Cola zat te harvesten met overdreven lico. Bearman verwacht dat ff niet. Nog een reden dit over de schutting te flikkeren.quote:Op zondag 29 maart 2026 07:52 schreef Starflyer het volgende: Dit krijg je met dit energiemanagement
Gekneusd kan ook.quote:Op zondag 29 maart 2026 07:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
Duurde lang.
Die voet lijkt gebroken. Hij kan er niet eens op lopen.
Zeg maar dag seizoen.quote:
Ja die boardradios van hem, helemaal verongelijkt dat Ollie precies crasht als hij de pits in is geweestquote:Op zondag 29 maart 2026 07:54 schreef StephanL het volgende:
Russell moet niet zo zeuren, derde is niks mis mee.
Nee denk ik niet, maar allemaal uit eigen ervaring, bij gekneusd loop je op adrenaline wel door.quote:
Gebeurt andere ook, hoort bij de sport.quote:Op zondag 29 maart 2026 07:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die boardradios van hem, helemaal verongelijkt dat Ollie precies crasht als hij de pits in is geweest
Dat wist ik nietquote:Op zondag 29 maart 2026 07:55 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nee denk ik niet, maar allemaal uit eigen ervaring, bij gekneusd loop je op adrenaline wel door.
Bij gebroken kan dat trouwens ook prima, maar als je er als het ware doorzakt dan is er vaak wel wat kapot
Gelukkig hebben ze een voorjaarsvakantiequote:
Ik heb vaak gekneusd gehad en ik kon er nog op lopen met pijn.quote:
Vandaar die hoge hekkenquote:Op zondag 29 maart 2026 07:56 schreef -XOR- het volgende:
Was een feest geweest in Jeddah met deze snelheidsverschillen en het gebrek aan uitwijkmogelijkheden.
Of straks Lico in Monacoquote:Op zondag 29 maart 2026 07:56 schreef -XOR- het volgende:
Was een feest geweest in Jeddah met deze snelheidsverschillen en het gebrek aan uitwijkmogelijkheden.
Of in het zwembad.quote:
Doet Ollie ook. Hij stond ook gewoon op mbv die enkelquote:Op zondag 29 maart 2026 07:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb vaak gekneusd gehad en ik kon er nog op lopen met pijn.
En die hoor je dan ook over de radio klagen/iets zeggen. Maar oh nee George doet het en dan kan het natuurlijk niet.quote:Op zondag 29 maart 2026 07:55 schreef StephanL het volgende:
[..]
Gebeurt andere ook, hoort bij de sport.
Dan bezems gebruikenquote:
Ik heb eens een week gewerkt met een gebroken elleboog, en door de politie naar het ziekehuis gestuurd omdat ik niet toe wilde geven dat ik een gebroken enkel had (nee, joh gekneusd even koelen).quote:
If it works...quote:
Dan zeggen I am unluckyy. Hoort bij de sport.quote:Op zondag 29 maart 2026 07:57 schreef Questular het volgende:
[..]
En die hoor je dan ook over de radio klagen/iets zeggen. Maar oh nee George doet het en dan kan het natuurlijk niet.
Wel verstandig jaquote:Op zondag 29 maart 2026 07:58 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik heb eens een week gewerkt met een gebroken elleboog, en door de politie naar het ziekehuis gestuurd omdat ik niet toe wilde geven dat ik een gebroken enkel had (nee, joh gekneusd even koelen).
Kwam die agent na zijn dienst bij mij thuis langs om mijn vader te vertellen dat ik toch echt even foto's moest laten maken.
In Monaco juist bijna niet trouwens.quote:
Beide Mercedessen tetsen erafquote:
Lastig te zien he, die rijdersnummers op de auto'squote:Op zondag 29 maart 2026 08:02 schreef wdn het volgende:
"Leclerc voorbij aan Russell"
Laat het toch Hamilton zijn
Hopen dat er niet nog een SC of rode vlag komt danquote:
Viaplay luisterenquote:Op zondag 29 maart 2026 08:02 schreef wdn het volgende:
"Leclerc voorbij aan Russell"
Laat het toch Hamilton zijn
Half 10 is het nu.quote:
@yvonne lief aan kijkenquote:Op zondag 29 maart 2026 08:03 schreef Watmoetjenou het volgende:
Nou niet nog een SC, anders halen ze 9:00 niet
quote:
quote:
Dan is je Fok tegoed op?quote:
Als ik Olav hoor dan word ik altijd een beetje misselijk, dat heb ik bij dit duo nog niet.quote:Op zondag 29 maart 2026 08:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Viaplay luisteren![]()
Zitten nog vaker naast dan Olav Mol.
Haten ze in Engeland dan de Nederlandse pers?quote:Op zondag 29 maart 2026 08:04 schreef Questular het volgende:
Eigenlijk is de anti Russell bias hier op fok het equivalent van de anti Max bias van de Engelse pers. Beide helemaal prima maar dan is het wel ironisch hoe je hier collectief haten op de Britse pers.
Mwah, best anders.quote:Op zondag 29 maart 2026 08:04 schreef Questular het volgende:
Eigenlijk is de anti Russell bias hier op fok het equivalent van de anti Max bias van de Engelse pers. Beide helemaal prima maar dan is het wel ironisch hoe je hier collectief haten op de Britse pers.
Hoe kan je dat weten als je niet naar ze luistert?quote:Op zondag 29 maart 2026 08:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Viaplay luisteren![]()
Er is weinig Nederlandse pers meer over, het meeste is overgenomen door die DPG Belgenquote:Op zondag 29 maart 2026 08:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Haten ze in Engeland dan de Nederlandse pers?
Het antwoord is: groen 24quote:Op zondag 29 maart 2026 08:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Haten ze in Engeland dan de Nederlandse pers?
Nee het is gewoon kinderachtig, want als mensen hier zo over Max praten dan vinden we het allemaal niet kunnen.quote:Op zondag 29 maart 2026 08:06 schreef shiz het volgende:
[..]
Mwah, best anders.
Anti-Max is omdat hij de schurk was in HAM VS VER. Beiden titanen.
Anti-George is niet omdat RUS VS VER, maar omdat hij zo'n huilie is en het over zichzelf afroept.
Die gaat zuipen.quote:
Omdat Max het ook niet over zichzelf afroept?quote:Op zondag 29 maart 2026 08:07 schreef Questular het volgende:
[..]
Nee het is gewoon kinderachtig, want als mensen hier zo over Max praten dan vinden we het allemaal niet kunnen.
Volgens mij vindt Lance het al een tijdje niet meer zo leuk, maar moet van pa.quote:
Ik ookquote:
Die van Max was toch iets hoger?quote:
52 toch?quote:Op zondag 29 maart 2026 08:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die van Max was toch iets hoger?
quote:Op zondag 29 maart 2026 08:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zoiets. Flinke klapper blijft het voor Ollie.quote:
Nee ik snap het George is stom dus moet dat continu herhaalt worden bij alles wat hij zegt en doet. Ook als het situaties zijn waar elke andere coureur het zelfde zou doen. Want het is Russell.quote:Op zondag 29 maart 2026 08:09 schreef shiz het volgende:
[..]
Omdat Max het ook niet over zichzelf afroept?
Kimi gun ik alles. Dat heeft met hem te maken. Niet met het team of standings of wat dan ook.
Puur omdat George zo'n lulwammes is.
Geen “doei seizoen” dus zoals je meteen zei?quote:
Gemaakt door Brittenquote:
Nou ja. Zo doen wij dat ook bij mijn broer.quote:Op zondag 29 maart 2026 08:12 schreef Questular het volgende:
[..]
Nee ik snap het George is stom dus moet dat continu herhaalt worden bij alles wat hij zegt en doet. Ook als het situaties zijn waar elke andere coureur het zelfde zou doen. Want het is Russell.
Als George klaagt is het janken en als Max klaagt is het altijd terechtquote:Op zondag 29 maart 2026 08:12 schreef Questular het volgende:
[..]
Nee ik snap het George is stom dus moet dat continu herhaalt worden bij alles wat hij zegt en doet. Ook als het situaties zijn waar elke andere coureur het zelfde zou doen. Want het is Russell.
Volgens mij was 52G. Dus AI zit fout AIquote:
Racet die ook?quote:Op zondag 29 maart 2026 08:12 schreef shiz het volgende:
[..]
Nou ja. Zo doen wij dat ook bij mijn broer.
Hmm, heb die power-up balkjes volgens mij ook nog niet gezien neequote:Op zondag 29 maart 2026 08:11 schreef shiz het volgende:
Ik heb niet zo zitten oppassen, maar hebben ze deze race die state of charge graphics weggelaten (na al de ophef)?
51.quote:Op zondag 29 maart 2026 08:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Iedereen kan toch racen in de huidige F1 auto'squote:
Geeft teveel weg dat het nergens op slaat.quote:Op zondag 29 maart 2026 08:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, heb die power-up balkjes volgens mij ook nog niet gezien nee
Je schijnt ook te moeten kunnen koken.quote:Op zondag 29 maart 2026 08:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Iedereen kan toch racen in de huidige F1 auto's![]()
Nou ja, voor echt racen moet je nu naar andere klasses kijken.quote:Op zondag 29 maart 2026 08:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
*proberen gaat*quote:Op zondag 29 maart 2026 08:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heb het idee dat ze bij Ferrari en Mclaren iets beter doorhebben hoe ze de batterij kunnen gebruiken op strategische plekken, bij Mercedes gaan ze nog te veel van de overpower uitquote:Op zondag 29 maart 2026 08:13 schreef pmponer het volgende:
zou de Merc toch iets minder dominant zijn? Of is dit pro level zandzakken.
Gaat vandaag de porsche super cup terug kijken.quote:Op zondag 29 maart 2026 08:14 schreef shiz het volgende:
[..]
Nou ja, voor echt racen moet je nu naar andere klasses kijken.
Dat wordt op den duur hun achilleshiel, zoals in 2021 en daarna.quote:Op zondag 29 maart 2026 08:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb het idee dat ze bij Ferrari en Mclaren iets beter doorhebben hoe ze de batterij kunnen gebruiken op strategische plekken, bij Mercedes gaan ze nog te veel van de overpower uit
Moto 2 met Veijer, kijken of hij zijn eerste podium kan pakkenquote:Op zondag 29 maart 2026 08:15 schreef shiz het volgende:
Of later de MotoGP aanzetten.Man VS Machine
Talentje die knul.quote:Op zondag 29 maart 2026 08:16 schreef pmponer het volgende:
[..]
Moto 2 met Veijer, kijken of hij zijn eerste podium kan pakken
Nee, dat niet.quote:
Iets verkeerd gedaan met zijn energiemanagement volgens viaplay. Zal wel niet op het juiste knopje hebben gedrukt.quote:
Kan niet met de druk omgaan.quote:Op zondag 29 maart 2026 08:18 schreef bedachtzaam het volgende:
Is George Russel het aan het verkloten?
Dominant in schone lucht lijkt het.quote:Op zondag 29 maart 2026 08:13 schreef pmponer het volgende:
zou de Merc toch iets minder dominant zijn? Of is dit pro level zandzakken.
Verkeerde voorwerp bij zich.quote:Op zondag 29 maart 2026 08:18 schreef pmponer het volgende:
[..]
Iets verkeerd gedaan met zijn energiemanagement volgens viaplay. Zal wel niet op het juiste knopje hebben gedrukt.
2014 all over again.quote:Op zondag 29 maart 2026 08:18 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Dominant in schone lucht lijkt het.
Dat waren ze in de vorige 7 jaar ook.quote:Op zondag 29 maart 2026 08:18 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
In vrije lucht zijn ze verdwenen inderdaad. Antonelli gaat geweldig.quote:Op zondag 29 maart 2026 08:18 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Je ziet het nu al, Antonelli in vrije lucht rijdt probleemloos weg en Russell die de knopjes niet op het juiste moment indrukt die wegzaktquote:Op zondag 29 maart 2026 08:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat wordt op den duur hun achilleshiel, zoals in 2021 en daarna.
Goede commentatorenquote:Op zondag 29 maart 2026 08:20 schreef heywoodu het volgende:
Bij Viaplay zijn ze logischerwijze ook vandaag weer flink kritisch op het nieuwe systeem. Terecht, uiteraard
Die naambalkjes boven de auto's is wel erg Mario Kartquote:Op zondag 29 maart 2026 08:21 schreef Mothzor het volgende:
Wat een mooie graphics ook dit…zegt genoeg over de markt die f1 wil aanboren
Ongekend.quote:Op zondag 29 maart 2026 08:21 schreef LTVDK het volgende:
Krijgen we dan misschien een podium met 3 teams vandaag?
Zou zomaar kunnen, weer eens wat anders.quote:Op zondag 29 maart 2026 08:21 schreef LTVDK het volgende:
Krijgen we dan misschien een podium met 3 teams vandaag?
Exact, iedereen boven de 30 kan de kolere krijgen.quote:Op zondag 29 maart 2026 08:21 schreef Mothzor het volgende:
Snelheid, gears en weet ik veel wat, die is 'toevallig' stuk.quote:Op zondag 29 maart 2026 08:21 schreef Mothzor het volgende:
Gunstig voor Russell..quote:
Dat wel.quote:
Weinig gezien vandaag nog ja, in de kwalificatie wel gewoon wederom. Hoewel het daar ook wat nuttiger is.quote:Op zondag 29 maart 2026 08:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Snelheid, gears en weet ik veel wat, die is 'toevallig' stuk.
Kansloze gemaaktheid.
Van TEMU zeker.quote:
"Dangerous driving man."quote:Op zondag 29 maart 2026 08:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Benieuwd of Hamilton het nog steeds leuk vond nu.
Ergerlijk zoals die blije eikels die elke "inhaalactie" bejubelen.quote:Op zondag 29 maart 2026 08:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Viaplay luisteren![]()
Gelukkig geen letsel.quote:Op zondag 29 maart 2026 08:33 schreef Monolith het volgende:
Ollie lijkt wel weer normaal te lopen iig.
Niks gebroken nee.quote:
Het is hem gelukt, maar wel voor even!quote:Op zondag 29 maart 2026 08:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit zal Max toch wel voor elkaar moeten kunnen krijgen
Kennelijk niet. Maar ja, niets in beeld.quote:
quote:Op zondag 29 maart 2026 08:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kennelijk niet. Maar ja, niets in beeld.
quote:
Jojo'enquote:
quote:
Dan kan ik hem de hand schudden, mijn batterij is ook leeg.quote:Op zondag 29 maart 2026 08:37 schreef bedachtzaam het volgende:
Het lijkt er op dat bij Max de batterij ook gelijk leeg is.
Uiteraard.quote:Op zondag 29 maart 2026 08:38 schreef Monolith het volgende:
Straks weer lovende stukken van de FIA over deze fantastische gevechten.
Wij gaan naar buitenquote:Op zondag 29 maart 2026 08:39 schreef heywoodu het volgende:
Iedereen ondertussen klaar voor een dagje zonder FOK!?
Jaquote:Op zondag 29 maart 2026 08:39 schreef heywoodu het volgende:
Dat wordt gamen en uitrusten.quote:Op zondag 29 maart 2026 08:39 schreef heywoodu het volgende:
Hier ook nog maar 5%.quote:Op zondag 29 maart 2026 08:38 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dan kan ik hem de hand schudden, mijn batterij is ook leeg.
Engquote:
Ja terecht ook, want Antonelli was ook gewoon zoveel sneller in de Q.quote:
Hij had hem in ronde 48, maar werd weer ingehaald op start finish omdat zn bat leeg was door de inhaal 500m daarvoor en die van gasly nietquote:
Mooi ook dat we dat hebben kunnen zien.quote:Op zondag 29 maart 2026 08:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hij had hem in ronde 48, maar werd weer ingehaald op start finish omdat zn bat leeg was door de inhaal 500m daarvoor en die van gasly niet
Ja Charles toch wel DOTD, verdiend podiumquote:Op zondag 29 maart 2026 08:45 schreef Red_85 het volgende:
1 inhaal die een echte inhaal was. Leclerc.. dat was de enige topactie.
Rest was mariocart.
AlonsoGod.quote:
Rolstoel voor ALO staat al klaarquote:
Zijn kind jaquote:
MiniKimiquote:Op zondag 29 maart 2026 08:48 schreef LTVDK het volgende:
Kimi is niet groot genoeg om op dat hek te springen
Daarom: onboard op het 2de scherm.quote:Op zondag 29 maart 2026 08:45 schreef pmponer het volgende:
[..]
Mooi ook dat we dat hebben kunnen zien.
Ik heb fok op het 2e schermquote:Op zondag 29 maart 2026 08:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Daarom: onboard op het 2de scherm.
Max had op S-F ook zoiets van 'laaaaat maar ook', linker handje wuifgebaar.
Ik dus nietquote:
Gewoon niet refreshen zodat je het forum nog steeds kan zienquote:
En gefixtquote:Op zondag 29 maart 2026 08:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ze hadden de datums omgewisseld
Ging lekker met de graphs.quote:Op zondag 29 maart 2026 08:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ze hadden de datums omgewisseld
Al die stagiaires daarquote:
RAUSSS BITTE!!!!!!quote:Op zondag 29 maart 2026 08:56 schreef Hetekip het volgende:
We moeten gaan afronden het forum gaat zo sluiten.
Mazzol iedereen. Fijn jullie gekend te hebben, athans, de meeste dan.quote:Op zondag 29 maart 2026 08:56 schreef Hetekip het volgende:
"goede inhaalactie"quote:
Nou toch mooi om je een beetje positief te horen!quote:Op zondag 29 maart 2026 08:57 schreef Red_85 het volgende:
Na, op zich aardige race gezien.
Alleen die gemaakte shit inhaalacties is echt bullshit.
Nog een halfuurtje.quote:Op zondag 29 maart 2026 08:56 schreef Hetekip het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |