Jep. Cola zat te harvesten met overdreven lico. Bearman verwacht dat ff niet. Nog een reden dit over de schutting te flikkeren.quote:Op zondag 29 maart 2026 07:52 schreef Starflyer het volgende: Dit krijg je met dit energiemanagement
Gekneusd kan ook.quote:Op zondag 29 maart 2026 07:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
Duurde lang.
Die voet lijkt gebroken. Hij kan er niet eens op lopen.
Zeg maar dag seizoen.quote:
Ja die boardradios van hem, helemaal verongelijkt dat Ollie precies crasht als hij de pits in is geweestquote:Op zondag 29 maart 2026 07:54 schreef StephanL het volgende:
Russell moet niet zo zeuren, derde is niks mis mee.
Nee denk ik niet, maar allemaal uit eigen ervaring, bij gekneusd loop je op adrenaline wel door.quote:
Gebeurt andere ook, hoort bij de sport.quote:Op zondag 29 maart 2026 07:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die boardradios van hem, helemaal verongelijkt dat Ollie precies crasht als hij de pits in is geweest
Dat wist ik nietquote:Op zondag 29 maart 2026 07:55 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nee denk ik niet, maar allemaal uit eigen ervaring, bij gekneusd loop je op adrenaline wel door.
Bij gebroken kan dat trouwens ook prima, maar als je er als het ware doorzakt dan is er vaak wel wat kapot
Gelukkig hebben ze een voorjaarsvakantiequote:
Ik heb vaak gekneusd gehad en ik kon er nog op lopen met pijn.quote:
Vandaar die hoge hekkenquote:Op zondag 29 maart 2026 07:56 schreef -XOR- het volgende:
Was een feest geweest in Jeddah met deze snelheidsverschillen en het gebrek aan uitwijkmogelijkheden.
Of straks Lico in Monacoquote:Op zondag 29 maart 2026 07:56 schreef -XOR- het volgende:
Was een feest geweest in Jeddah met deze snelheidsverschillen en het gebrek aan uitwijkmogelijkheden.
Of in het zwembad.quote:
Doet Ollie ook. Hij stond ook gewoon op mbv die enkelquote:Op zondag 29 maart 2026 07:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb vaak gekneusd gehad en ik kon er nog op lopen met pijn.
En die hoor je dan ook over de radio klagen/iets zeggen. Maar oh nee George doet het en dan kan het natuurlijk niet.quote:Op zondag 29 maart 2026 07:55 schreef StephanL het volgende:
[..]
Gebeurt andere ook, hoort bij de sport.
Dan bezems gebruikenquote:
Ik heb eens een week gewerkt met een gebroken elleboog, en door de politie naar het ziekehuis gestuurd omdat ik niet toe wilde geven dat ik een gebroken enkel had (nee, joh gekneusd even koelen).quote:
If it works...quote:
Dan zeggen I am unluckyy. Hoort bij de sport.quote:Op zondag 29 maart 2026 07:57 schreef Questular het volgende:
[..]
En die hoor je dan ook over de radio klagen/iets zeggen. Maar oh nee George doet het en dan kan het natuurlijk niet.
Wel verstandig jaquote:Op zondag 29 maart 2026 07:58 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik heb eens een week gewerkt met een gebroken elleboog, en door de politie naar het ziekehuis gestuurd omdat ik niet toe wilde geven dat ik een gebroken enkel had (nee, joh gekneusd even koelen).
Kwam die agent na zijn dienst bij mij thuis langs om mijn vader te vertellen dat ik toch echt even foto's moest laten maken.
In Monaco juist bijna niet trouwens.quote:
Beide Mercedessen tetsen erafquote:
Lastig te zien he, die rijdersnummers op de auto'squote:Op zondag 29 maart 2026 08:02 schreef wdn het volgende:
"Leclerc voorbij aan Russell"
Laat het toch Hamilton zijn
Hopen dat er niet nog een SC of rode vlag komt danquote:
Viaplay luisterenquote:Op zondag 29 maart 2026 08:02 schreef wdn het volgende:
"Leclerc voorbij aan Russell"
Laat het toch Hamilton zijn
Half 10 is het nu.quote:
@yvonne lief aan kijkenquote:Op zondag 29 maart 2026 08:03 schreef Watmoetjenou het volgende:
Nou niet nog een SC, anders halen ze 9:00 niet
quote:
quote:
Dan is je Fok tegoed op?quote:
Als ik Olav hoor dan word ik altijd een beetje misselijk, dat heb ik bij dit duo nog niet.quote:Op zondag 29 maart 2026 08:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Viaplay luisteren![]()
Zitten nog vaker naast dan Olav Mol.
Haten ze in Engeland dan de Nederlandse pers?quote:Op zondag 29 maart 2026 08:04 schreef Questular het volgende:
Eigenlijk is de anti Russell bias hier op fok het equivalent van de anti Max bias van de Engelse pers. Beide helemaal prima maar dan is het wel ironisch hoe je hier collectief haten op de Britse pers.
Mwah, best anders.quote:Op zondag 29 maart 2026 08:04 schreef Questular het volgende:
Eigenlijk is de anti Russell bias hier op fok het equivalent van de anti Max bias van de Engelse pers. Beide helemaal prima maar dan is het wel ironisch hoe je hier collectief haten op de Britse pers.
Hoe kan je dat weten als je niet naar ze luistert?quote:Op zondag 29 maart 2026 08:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Viaplay luisteren![]()
Zitten nog vaker naast dan Olav Mol.
Er is weinig Nederlandse pers meer over, het meeste is overgenomen door die DPG Belgenquote:Op zondag 29 maart 2026 08:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Haten ze in Engeland dan de Nederlandse pers?
Het antwoord is: groen 24quote:Op zondag 29 maart 2026 08:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Haten ze in Engeland dan de Nederlandse pers?
Nee het is gewoon kinderachtig, want als mensen hier zo over Max praten dan vinden we het allemaal niet kunnen.quote:Op zondag 29 maart 2026 08:06 schreef shiz het volgende:
[..]
Mwah, best anders.
Anti-Max is omdat hij de schurk was in HAM VS VER. Beiden titanen.
Anti-George is niet omdat RUS VS VER, maar omdat hij zo'n huilie is en het over zichzelf afroept.
Die gaat zuipen.quote:
Omdat Max het ook niet over zichzelf afroept?quote:Op zondag 29 maart 2026 08:07 schreef Questular het volgende:
[..]
Nee het is gewoon kinderachtig, want als mensen hier zo over Max praten dan vinden we het allemaal niet kunnen.
Volgens mij vindt Lance het al een tijdje niet meer zo leuk, maar moet van pa.quote:
Ik ookquote:
Die van Max was toch iets hoger?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |