Of straks Lico in Monacoquote:Op zondag 29 maart 2026 07:56 schreef -XOR- het volgende:
Was een feest geweest in Jeddah met deze snelheidsverschillen en het gebrek aan uitwijkmogelijkheden.
Of in het zwembad.quote:
Doet Ollie ook. Hij stond ook gewoon op mbv die enkelquote:Op zondag 29 maart 2026 07:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb vaak gekneusd gehad en ik kon er nog op lopen met pijn.
En die hoor je dan ook over de radio klagen/iets zeggen. Maar oh nee George doet het en dan kan het natuurlijk niet.quote:Op zondag 29 maart 2026 07:55 schreef StephanL het volgende:
[..]
Gebeurt andere ook, hoort bij de sport.
Dan bezems gebruikenquote:
Ik heb eens een week gewerkt met een gebroken elleboog, en door de politie naar het ziekehuis gestuurd omdat ik niet toe wilde geven dat ik een gebroken enkel had (nee, joh gekneusd even koelen).quote:
If it works...quote:
Dan zeggen I am unluckyy. Hoort bij de sport.quote:Op zondag 29 maart 2026 07:57 schreef Questular het volgende:
[..]
En die hoor je dan ook over de radio klagen/iets zeggen. Maar oh nee George doet het en dan kan het natuurlijk niet.
Wel verstandig jaquote:Op zondag 29 maart 2026 07:58 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik heb eens een week gewerkt met een gebroken elleboog, en door de politie naar het ziekehuis gestuurd omdat ik niet toe wilde geven dat ik een gebroken enkel had (nee, joh gekneusd even koelen).
Kwam die agent na zijn dienst bij mij thuis langs om mijn vader te vertellen dat ik toch echt even foto's moest laten maken.
In Monaco juist bijna niet trouwens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |