Goede commentatorenquote:Op zondag 29 maart 2026 08:20 schreef heywoodu het volgende:
Bij Viaplay zijn ze logischerwijze ook vandaag weer flink kritisch op het nieuwe systeem. Terecht, uiteraard
Die naambalkjes boven de auto's is wel erg Mario Kartquote:Op zondag 29 maart 2026 08:21 schreef Mothzor het volgende:
Wat een mooie graphics ook dit…zegt genoeg over de markt die f1 wil aanboren
Ongekend.quote:Op zondag 29 maart 2026 08:21 schreef LTVDK het volgende:
Krijgen we dan misschien een podium met 3 teams vandaag?
Zou zomaar kunnen, weer eens wat anders.quote:Op zondag 29 maart 2026 08:21 schreef LTVDK het volgende:
Krijgen we dan misschien een podium met 3 teams vandaag?
Exact, iedereen boven de 30 kan de kolere krijgen.quote:Op zondag 29 maart 2026 08:21 schreef Mothzor het volgende:
Wat een mooie graphics ook dit…zegt genoeg over de markt die f1 wil aanboren
Snelheid, gears en weet ik veel wat, die is 'toevallig' stuk.quote:Op zondag 29 maart 2026 08:21 schreef Mothzor het volgende:
Wat een mooie graphics ook dit…zegt genoeg over de markt die f1 wil aanboren
Gunstig voor Russell..quote:
Dat wel.quote:
Weinig gezien vandaag nog ja, in de kwalificatie wel gewoon wederom. Hoewel het daar ook wat nuttiger is.quote:Op zondag 29 maart 2026 08:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Snelheid, gears en weet ik veel wat, die is 'toevallig' stuk.
Kansloze gemaaktheid.
Van TEMU zeker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |