MiniKimiquote:Op zondag 29 maart 2026 08:48 schreef LTVDK het volgende:
Kimi is niet groot genoeg om op dat hek te springen
Daarom: onboard op het 2de scherm.quote:Op zondag 29 maart 2026 08:45 schreef pmponer het volgende:
[..]
Mooi ook dat we dat hebben kunnen zien.
Ik heb fok op het 2e schermquote:Op zondag 29 maart 2026 08:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Daarom: onboard op het 2de scherm.
Max had op S-F ook zoiets van 'laaaaat maar ook', linker handje wuifgebaar.
Ik dus nietquote:
Gewoon niet refreshen zodat je het forum nog steeds kan zienquote:
En gefixtquote:Op zondag 29 maart 2026 08:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ze hadden de datums omgewisseld
Ging lekker met de graphs.quote:Op zondag 29 maart 2026 08:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ze hadden de datums omgewisseld
Al die stagiaires daarquote:
RAUSSS BITTE!!!!!!quote:Op zondag 29 maart 2026 08:56 schreef Hetekip het volgende:
We moeten gaan afronden het forum gaat zo sluiten.
Mazzol iedereen. Fijn jullie gekend te hebben, athans, de meeste dan.quote:Op zondag 29 maart 2026 08:56 schreef Hetekip het volgende:
We moeten gaan afronden het forum gaat zo sluiten.
"goede inhaalactie"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |