Hij had hem in ronde 48, maar werd weer ingehaald op start finish omdat zn bat leeg was door de inhaal 500m daarvoor en die van gasly nietquote:
Mooi ook dat we dat hebben kunnen zien.quote:Op zondag 29 maart 2026 08:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hij had hem in ronde 48, maar werd weer ingehaald op start finish omdat zn bat leeg was door de inhaal 500m daarvoor en die van gasly niet
Ja Charles toch wel DOTD, verdiend podiumquote:Op zondag 29 maart 2026 08:45 schreef Red_85 het volgende:
1 inhaal die een echte inhaal was. Leclerc.. dat was de enige topactie.
Rest was mariocart.
AlonsoGod.quote:
Rolstoel voor ALO staat al klaarquote:
Zijn kind jaquote:
MiniKimiquote:Op zondag 29 maart 2026 08:48 schreef LTVDK het volgende:
Kimi is niet groot genoeg om op dat hek te springen
Daarom: onboard op het 2de scherm.quote:Op zondag 29 maart 2026 08:45 schreef pmponer het volgende:
[..]
Mooi ook dat we dat hebben kunnen zien.
Ik heb fok op het 2e schermquote:Op zondag 29 maart 2026 08:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Daarom: onboard op het 2de scherm.
Max had op S-F ook zoiets van 'laaaaat maar ook', linker handje wuifgebaar.
Ik dus nietquote:
Gewoon niet refreshen zodat je het forum nog steeds kan zienquote:
En gefixtquote:Op zondag 29 maart 2026 08:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ze hadden de datums omgewisseld
Ging lekker met de graphs.quote:Op zondag 29 maart 2026 08:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ze hadden de datums omgewisseld
Al die stagiaires daarquote:
RAUSSS BITTE!!!!!!quote:Op zondag 29 maart 2026 08:56 schreef Hetekip het volgende:
We moeten gaan afronden het forum gaat zo sluiten.
Mazzol iedereen. Fijn jullie gekend te hebben, athans, de meeste dan.quote:Op zondag 29 maart 2026 08:56 schreef Hetekip het volgende:
We moeten gaan afronden het forum gaat zo sluiten.
"goede inhaalactie"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |