abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 25 maart 2026 @ 17:45:55 #51
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220429804
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 17:30 schreef UitStraling het volgende:

[..]
De discussie was of het Westen Sjiieten moet opvangen omdat ze anders massaal vermoord worden door Soennieten.

Als iemand daarop dan reageert dat het allemaal Trump zijn schuld is dan stel vervolgens dat je hem dan overal wel de schuld van kan geven, ook van de haat tussen Soennieten en Sjiieten.

Duidelijk kan ik het niet maken, en het spijt me voor je als je dit niet snapt.
Het is gewoon niet bijster ingewikkeld allemaal. Geen oorlogje spelen, wat Donnie en Benno denken te moeten doen, = geen grote vluchtelingenstromen met bijbehorende ellende.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_220429807
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 17:40 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Dat was de discussie helemaal niet, dat maakte HR ervan. Gesproken over onoprechte discussie partner, u bent er eentje van.
Dit zijn me nogal ontsierende boude uitspraken zeg, ik zal het voor je uittekenen.

HR ----> opvang zou in de regio plaats moeten vinden in plaats van in Europa.
Barb ----> nee want dan maken ze elkaar af dus ze moeten wel naar Europa.

Vervolgens maakt iemand ervan dat het Trump zijn schuld is.

Ok :)
  Forum Admin woensdag 25 maart 2026 @ 17:50:49 #53
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_220429832
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 17:46 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Dit zijn me nogal ontsierende boude uitspraken zeg, ik zal het voor je uittekenen.

HR ----> opvang zou in de regio plaats moeten vinden in plaats van in Europa.
Barb ----> nee want dan maken ze elkaar af dus ze moeten wel naar Europa.

Vervolgens maakt iemand ervan dat het Trump zijn schuld is.

Ok :)
Omdat Trump dat conflict in gang heeft gezet/het lontje heeft aangestoken
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_220429843
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2026 17:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Vreemd, dat vragen wij toch ook aan de Russen? Oprotten uit Oekraïne. En dat is volkomen begrijpelijk. Waarom zouden deze eisen richting het Iraanse regime niet serieus zijn?
Dat kun je toch niet vergelijken? Russen hebben niks te zoeken in Oekraïne. |:(
pi_220429845
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 17:40 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Dat was de discussie helemaal niet, dat maakte HR ervan. Gesproken over onoprechte discussie partner, u bent er eentje van.
Bijzondere aantijging blijft dit wel. Als er iemand op FOK! de nodige tijd in diens posts steekt, vaak met de nodige bronnen en onderbouwing, ben ik het wel. Ik ben juist erg oprecht en sta ook open voor serieuze perspectieven van anderen.

Dit soort aantijgingen komen dan ook voornamelijk voort op basis van frustratie over dat de discussie met mij op de inhoud niet lukt. Het enige wat rest zijn dit soort argumenta ad hominem.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220429861
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 17:54 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Dat kun je toch niet vergelijken? Russen hebben niks te zoeken in Oekraïne. |:(
Dat ben ik helemaal met je eens.

Iran ook niet in Libanon, Jemen, Irak, Syrië en de Westelijke Jordaanoever en de Gazastrook. Toch financiert, traint en stuurt men op die plekken proxies aan die deze landen of gebieden hebben ontwricht en worden gebruikt om Israël aan te vallen. Daarnaast sleutelt men aan langeafstandsraketten en kernwapens en gaat om de zoveel tijd even los op de eigen bevolking.

Dáárom wordt het Iraanse regime nu aangepakt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220429862
Users uit bepaalde contreien vinden dat, als je Oekraïne steunt in een defensieve oorlog, je Amerika en Israël moet steunen in een aanvalsoorlog.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_220429879
quote:
2s.gif Op woensdag 25 maart 2026 17:57 schreef OllieA het volgende:
Users uit bepaalde contreien vinden dat, als je Oekraïne steunt in een defensieve oorlog, je Amerika en Israël moet steunen in een aanvalsoorlog.
Het is geen aanvalsoorlog, tenzij je niet eerlijk wilt zijn over dit conflict. Vorig jaar waren Israël en Iran ook al in oorlog, waar de VS kortstondig militaire steun heeft verleend. Iran en Israël zijn al in conflict sinds de Iraanse revolutie.

Een van de eerste dingen die het aan de macht gekomen regime toen deed was alle banden met Israël verbreken, het land wegzetten als de 'kleine Satan' en de VS als 'de grote Satan' en men verkondigde dat Israël als land vernietigd moest worden.

Er is in de decennia nadien miljarden gestoken om dat proberen te bewerkstelligen. De huidige oorlog vloeit direct voort uit dat jarenlange conflict en proxy-oorlogen.
pi_220429888
Ik krijg de hele tijd 503’s jullie ook?
pi_220429889
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2026 17:57 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat ben ik helemaal met je eens.

Iran ook niet in Libanon, Jemen, Irak, Syrië en de Westelijke Jordaanoever en de Gazastrook. Toch financiert, traint en stuurt men op die plekken proxies aan die deze landen of gebieden hebben ontwricht en worden gebruikt om Israël aan te vallen. Daarnaast sleutelt men aan langeafstandsraketten en kernwapens en gaat om de zoveel tijd even los op de eigen bevolking.

Dáárom wordt het Iraanse regime nu aangepakt.
Trump kennende spelen er ook andere motieven mee.
pi_220429940
twitter
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_220429954
twitter
  woensdag 25 maart 2026 @ 18:26:51 #63
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220429957
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 16:58 schreef UitStraling het volgende:

[..]
U bent van het type, "Deze gehaktbal smaakt vreemd -----> Trump" en "Mijn gras groeit niet ----> Trump"
Nee, ik ben van het type dat vindt dat Trump niet het Midden-Oosten nog verder moet destabiliseren omdat 'ie met de verkeerde poot uit bed rolt op een willekeurige ochtend.

Je snapt toch zelf ook wel dat die kwaaie pannenkoek een hoofdrol speelt in deze shitshow? Ga anders je moeder in de maling nemen joh.
Huilen dan.
pi_220429958
Sorry, ik vergis me.
pi_220429962
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 18:08 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Trump kennende spelen er ook andere motieven mee.
Wie zal het zeggen, maar dat is allemaal speculeren.
pi_220430001
quote:
7s.gif Op woensdag 25 maart 2026 18:26 schreef Isdatzo het volgende:
Ga anders je moeder in de maling nemen joh.
dit is geil
  Moderator woensdag 25 maart 2026 @ 18:35:38 #67
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220430006
pics van de moeder in kwestie?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220430014
quote:

[..]
Nee, ik ben van het type dat vindt dat Trump niet het Midden-Oosten nog verder moet destabiliseren omdat 'ie met de verkeerde poot uit bed rolt op een willekeurige ochtend.

Je snapt toch zelf ook wel dat die kwaaie pannenkoek een hoofdrol speelt in deze shitshow? Ga anders je moeder in de maling nemen joh.
Iran en zijn proxyoorlogen, het is niet zo dat Amerika en Israël Argentinië, Saudi-Arabië, Mozambique of België aanvallen, dit alles heeft een zeer goede reden welke HowardRoark net perfect uiteengezet heeft.
pi_220430016
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 18:34 schreef alternatif het volgende:

[..]
dit is geil
quote:
88s.gif Op woensdag 25 maart 2026 18:35 schreef sp3c het volgende:
pics van de moeder in kwestie?
Kunnen dit soort puberale opmerkingen achterwege blijven aub?
pi_220430029
Moar pls

twitter
  Moderator woensdag 25 maart 2026 @ 18:42:15 #71
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220430046
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 18:38 schreef UitStraling het volgende:

[..]
[..]
Kunnen dit soort puberale opmerkingen achterwege blijven aub?
nee dit is fok!
  Moderator woensdag 25 maart 2026 @ 18:43:44 #72
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220430053
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 18:40 schreef Since2003 het volgende:
Moar pls

[ x ]
wanneer is de hit?
pi_220430059
quote:

[..]

Het Iraanse regime aanvallen destabiliseert niet, maar lost stabiliseert. Met een minder machtig Iraanse regime is er een perfecte kans voor meer rust en een eventuele capitulatie van het regime zou een ultieme kans voor langdurige vrede geven.

Dat zou namelijk betekenen dat:

• De Houthi's in Jemen een groot probleem hebben
• Hezbollah opgeruimd kan gaan worden in Libanon
• Hamas nagenoeg geen toekomst meer heeft
• Eind verhaal voor groepering zoals Sayyid al-Shuhada, Palestijnse Jihad en Kataib Hezbollah.

Wordt de regio hier beter van? Ja, dat mag duidelijk zijn.
  Forum Admin woensdag 25 maart 2026 @ 18:46:35 #74
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_220430071
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 18:40 schreef Since2003 het volgende:
Moar pls

[ x ]
Als je goed kijkt zie je precies niks
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_220430072
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 18:46 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Als je goed kijkt zie je precies niks
quote:
88s.gif Op woensdag 25 maart 2026 18:43 schreef sp3c het volgende:

[..]
wanneer is de hit?
Tussen secondes 9-11 zie je het
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties