Geeft niks, hoor.quote:Op woensdag 25 maart 2026 14:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
[blabla] Ik begrijp dus niet wat men dan wil.
Klopt: de MAGA-kliek is daar heel open in.quote:Op woensdag 25 maart 2026 14:37 schreef HiZ het volgende:
[..]
Die anti-westerse trend is er wel degelijk en je hoeft ook niet overdreven te zoeken.
Nee hoor, het betreft letterlijk wat het is: anti-Westerse sentimenten.quote:Op woensdag 25 maart 2026 14:44 schreef Barbusse het volgende:
Dat gebruik van de term 'anti-westerse sentimenten' slaat natuurlijk al helemaal nergens op. Dat is gewoon weer een temu argumentatie techniek om iedereen waar je het niet mee eens bent als zijnde inherent slecht. Don't blame the message, blame the messenger. Zo rolt 'men'. In 'bepaalde contreien'.
Indekken tegen de mods/policy, want het is ineens niet persoonlijke aanvallen of beledigen als je het niet confirmed op naam.quote:Op woensdag 25 maart 2026 14:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Want daar bedoel ik jou niet mee, ik zeg toch niet letterlijk dat jij tot die groep behoort?"
Echt serieusquote:Op woensdag 25 maart 2026 14:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, het betreft letterlijk wat het is: anti-Westerse sentimenten.
Een voorbeeld daarvan is het ontstaan van Islamitische terreurgroeperingen niet ophangen aan de mensen die deze beweging oprichten op basis van bepaald extremistisch gedachtegoed, maar wijzen naar het Westen en dan doodleuk verkondigen dat zij die terreurgroeperingen veroorzaken. Dit wordt gedaan met Hezbollah, Hamas en zelfs het Iraanse regime.
Een ander voorbeeld is een pathologische empathie voor niet-Westerse volkeren, dit zien we bijvoorbeeld als er slachtoffers vallen aan die kant.
Maar uiteindelijk is het voor iedereen gewoon glashelder dat hij met dit:quote:Op woensdag 25 maart 2026 14:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Indekken tegen de mods/policy, want het is ineens niet persoonlijke aanvallen of beledigen als je het niet confirmed op naam.
Iedereen bedoelt die het niet met hem eens is.quote:Op woensdag 25 maart 2026 14:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, het betreft letterlijk wat het is: anti-Westerse sentimenten.
Een voorbeeld daarvan is het ontstaan van Islamitische terreurgroeperingen niet ophangen aan de mensen die deze beweging oprichten op basis van bepaald extremistisch gedachtegoed, maar wijzen naar het Westen en dan doodleuk verkondigen dat zij die terreurgroeperingen veroorzaken. Dit wordt gedaan met Hezbollah, Hamas en zelfs het Iraanse regime.
Een ander voorbeeld is een pathologische empathie voor niet-Westerse volkeren, dit zien we bijvoorbeeld als er slachtoffers vallen aan die kant.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 25 maart 2026 14:53 schreef Vis1980 het volgende:
Om mensen geven is antiwesters, ik heb weer genoeg gezien.
Het is lege kritiek als je niet meeneemt wat de rol van Iran is geweest sinds de revolutie van 1979. Het is gratuit om alles toe te schrijven aan het fanatisme van Netanyahu of het onvoorspelbare gedrag van Trump. Iran is een schurkenstaat die de eigen regio en de wijdere wereld al bijna een halve eeuw bedreigt. Het is geen toeval dat het land onder zware sancties staat. Ook Europa is van mening dat een Iran met atoomwapens volstrekt onaanvaardbaar is.quote:Op woensdag 25 maart 2026 14:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Kritiek hebben op de huidige, enorme strategische blunder die de VS en Israël hier begaan, of de manier waarop Trump de VS denkt te kunnen besturen, lijkt me juist uitgesproken en gezond pro-westers.
Geen mens in dit topic die Iran geen schurkenstaat vindt.quote:Op woensdag 25 maart 2026 14:55 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het is lege kritiek als je niet meeneemt wat de rol van Iran is geweest sinds de revolutie van 1979. Het is gratuit om alles toe te schrijven aan het fanatisme van Netanyahu of het onvoorspelbare gedrag van Trump. Iran is een schurkenstaat die de eigen regio en de wijdere wereld al bijna een halve eeuw bedreigt. Het is geen toeval dat het land onder zware sancties staat. Ook Europa is van mening dat een Iran met atoomwapens volstrekt onaanvaardbaar is.
Empathie is woke, jeweets.quote:Op woensdag 25 maart 2026 14:53 schreef Vis1980 het volgende:
Zou je wel denken inderdaad.quote:Op woensdag 25 maart 2026 14:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk is het voor iedereen gewoon glashelder dat hij met dit:
[..]
Iedereen bedoelt die het niet met hem eens is.
Omdat het - zoals in elke post van je - een totaal zinloze toevoeging is, puur en alleen maar bedoeld om de "tegenpartij" in de discussiëren te diskwalificeren. Als je de intenties van de ander in de discussie kunt betwisten hoef je tenslotte niet op de inhoud in te gaan, zoals we hier ook weer zien.quote:Op woensdag 25 maart 2026 14:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, het gaat simpelweg over bredere sentimenten, niet over individuen.
Als het over anti-Westerse sentimenten gaat leeft dit zowel bij links, rechts als bij moslims. Je kunt hier dus niet individuen aanwijzen. Ik begrijp ook niet zo goed waarom je dat zo graag lijkt te willen.
Alleen een aantal linkse users stoort zich enorm aan die verwoording omdat men zich persoonlijk aangesproken voelt. Maar daar kan ik verder niets aan doen. Trouwens, als ik 'links' zou noemen, wat ik voorheen nog wel eens deed, dan werd men ook kwaad want dat werd opgevat als een ad hominem. Ik begrijp dus niet wat men dan wil.
Dat doe ik alles behalve, ik vertel het zoals het is. En de reden dat sommige users de discussie mijden is dat omdat men inhoudelijk niets in de in de melk te brokkelen heeft en op basis van de inhoud aan het kortste eind trekt.quote:Op woensdag 25 maart 2026 14:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt zo wild om je heen slaan als je wilt, maar je rethorische truukjes zijn klaarduidelijk. Je discussie-wijze is niet oprecht. Daarom gaan ook vele users niet meer met je in gesprek.
Fijne dag
Zelfs als je dat wilt stellen; het bestaan van vijanden aan de ene kant betekent niet dat je niet ook vijanden aan de andere kant kunt hebben.quote:Op woensdag 25 maart 2026 14:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Klopt: de MAGA-kliek is daar heel open in.
Klopt helemaal. En dan is de huidige oorlogexcursie nog steeds een FAFO van epische klasse voor vooral de VS.quote:Op woensdag 25 maart 2026 14:55 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het is lege kritiek als je niet meeneemt wat de rol van Iran is geweest sinds de revolutie van 1979. Het is gratuit om alles toe te schrijven aan het fanatisme van Netanyahu of het onvoorspelbare gedrag van Trump. Iran is een schurkenstaat die de eigen regio en de wijdere wereld al bijna een halve eeuw bedreigt. Het is geen toeval dat het land onder zware sancties staat. Ook Europa is van mening dat een Iran met atoomwapens volstrekt onaanvaardbaar is.
Tja, vijanden. Ik kan een regime inderdaad zien als een vijand, maar miljarden onschuldige burgers niet zo. Onschuldig tot het tegendeel bewezen is, ook al zo'n mooi fenomeen in het Westen.quote:Op woensdag 25 maart 2026 14:57 schreef HiZ het volgende:
[..]
Zelfs als je dat wilt stellen; het bestaan van vijanden aan de ene kant betekent niet dat je niet ook vijanden aan de andere kant kunt hebben.
Je geeft helemaal niet om mensen. Je wil gewoon je gelijk halen in een ambigue situatie. En je begeeft je daarbij op een hellend vlak richting sympathie voor een moorddadig regime.quote:Op woensdag 25 maart 2026 14:53 schreef Vis1980 het volgende:
quote:Op woensdag 25 maart 2026 14:59 schreef HiZ het volgende:
[..]
Je geeft helemaal niet om mensen. Je wil gewoon je gelijk halen in een ambigue situatie. En je begeeft je daarbij op een hellend vlak richting sympathie voor een moorddadig regime.
In bepaalde contreien is het blijkbaar 'Westers' om de boel bij elkaar te liegen en bedriegen, staatshoofden te ontvoeren, landen te bedreigen wanneer ze niet precies doen wat je wil, op eigen houtje oorlogen te beginnen, de stoelpoten onder de democratische rechtsstaat weg te zagen, paramilitaire eskaders in te zetten om verdeeldheid te zaaien, bevolkingsgroepen tegen elkaar op te zetten, ... .quote:Op woensdag 25 maart 2026 14:53 schreef Vis1980 het volgende:
Nee, dat is niet hetzelfde. Allerleerst had ik het over dat het die militaire basissen in deze Europese landen een legitiem doelwit maakt en niet die landen als geheel. Wat jij wel doet mbt Iran vanwege het leveren van drones. Daarnaast is wat ik zei gewoon oorlogsrecht. Wapenleveringen aan een land dat oorlog voert tegen een ander land maakt het land dat wapens levert niet tot legitiem doelwit. Zoek het maar op. Dit is de reden waarom EU-landen nooit zo ver zullen gaan als toestaan dat bijv. Oekrainse luchtmacht direct opstijgt vanaf hun basissen (lets say Polen) om Rusland te bombarderen en dan weer ernaar terug te vliegen...om zich dan weer vanaf die basis gereedsklaar te maken voor de volgende vlucht om te bombarderen etc...met een beetje hersencel snap je dat daarmee die militaire basis in bijv Polen dan gewoon actief in de strijd zich mengt en een legitiem doelwit wordt. Zo ver zal de EU nooit gaan. Wapenleveringen echter is wat anders, dan maakt ook dat je niet neutraal bent maar geen legitiem doelwit. Rusland heeft zijn bondgenoten die wapens leveren en Oekraine ook. Niemand van hen zal overgaan tot het bombarderen van die landen met het argument "dat het een legitiem doelwit is". Zal wel gebeuren mbt basissen als die beschikbaar worden gesteld in eerder geschetste scenario.quote:Op woensdag 25 maart 2026 09:57 schreef Wantie het volgende:
Dat maakt Iran tot een legitiem doelwit vanwege het faciliteren van de drone aanvallen op Oekraïne.
Goh, ja, om mensen geven. Wel toevallig dat dit dan altijd de niet-Westerse mensen zijn en niet de Westerse mensen of die van bondgenoten. Als de raketten op Israël afvliegen hoor is die vermeende zorg om mensen ver te zoeken, reageert Israël dan is die zorg ineens weer springlevend. Bijzonder hoe dat werkt. Het komt op zijn minst nogal hypocriet en selectief over.quote:Op woensdag 25 maart 2026 14:53 schreef Vis1980 het volgende:
Het valt me op dat veel mensen hier moeite hebben met onderscheid maken, dus laat ik 't eens proberen.quote:Op woensdag 25 maart 2026 14:59 schreef HiZ het volgende:
[..]
Je geeft helemaal niet om mensen. Je wil gewoon je gelijk halen in een ambigue situatie. En je begeeft je daarbij op een hellend vlak richting sympathie voor een moorddadig regime.
Kijk eens dom...ja ho maar.quote:Op woensdag 25 maart 2026 15:02 schreef HowardRoark het volgende:
Goh, ja, om mensen geven. Wel toevallig dat dit dan altijd de niet-Westerse mensen zijn
O ja, dat was Lindsey Graham.quote:Op woensdag 25 maart 2026 15:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
We hebben hier deze oorlog al iemand gehad die het een win-win vond als er zowel Amerikanen als IRGC soldaten om het leven kwamen.
En dan moet iedereen op de wereld wachten tot die staat onaantastbaar is geworden? Iran is deze oorlog ingegaan met een strategie die oorlog misdaad op oorlog misdaad stapelt. Ik realiseer me dat dit achteraf is, maar het is voor iedereen zichtbaar nu met wat voor regime we te maken hebben. En jij verdedigt hier dat we beter het risico kunnen lopen dat ze straks nucleaire wapens hebben waarmee ze de hele wereld kunnen bereiken? Er is veel kritiek mogelijk op de VS en Israël, maar af en toe kritisch kijken naar je eigen morele braakland kan geen kwaad.quote:Op woensdag 25 maart 2026 14:55 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Geen mens in dit topic die Iran geen schurkenstaat vindt.
Nog maar een keer: Je ergens niet actief tegen uitspreken betekent niet dat je er voorstander van bent.quote:Op woensdag 25 maart 2026 15:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Goh, ja, om mensen geven. Wel toevallig dat dit dan altijd de niet-Westerse mensen zijn en niet de Westerse mensen of die van bondgenoten. Als de raketten op Israël afvliegen hoor is die vermeende zorg om mensen ver te zoeken, reageert Israël dan is die zorg ineens weer springlevend. Bijzonder hoe dat werkt. Het komt op zijn minst nogal hypocriet en selectief over.
We hebben hier deze oorlog al iemand gehad die het een win-win vond als er zowel Amerikanen als IRGC soldaten om het leven kwamen.
Hey gast, je hebt nu al van alles beweert en je bent niet mans genoeg om je excuses aan te bieden of inhoudelijk in te gaan op de eerder comments?quote:Op woensdag 25 maart 2026 15:06 schreef HiZ het volgende:
[..]
En dan moet iedereen op de wereld wachten tot die staat onaantastbaar is geworden? Iran is deze oorlog ingegaan met een strategie die oorlog misdaad op oorlog misdaad stapelt. Ik realiseer me dat dit achteraf is, maar het is voor iedereen zichtbaar nu met wat voor regime we te maken hebben. En jij verdedigt hier dat we beter het risico kunnen lopen dat ze straks nucleaire wapens hebben waarmee ze de hele wereld kunnen bereiken? Er is veel kritiek mogelijk op de VS en Israël, maar af en toe kritisch kijken naar je eigen morele braakland kan geen kwaad.
Alle mogelijkheden voor Iran om kernwapens te ontwikkelen waren vorig jaar toch vernietigd door de VS? "Completely obliterated" was wat er gezegd werd. En dat het jaren en jaren ging duren voor ze die weer konden ontwikkelen.quote:Op woensdag 25 maart 2026 15:06 schreef HiZ het volgende:
[..]
En dan moet iedereen op de wereld wachten tot die staat onaantastbaar is geworden? Iran is deze oorlog ingegaan met een strategie die oorlog misdaad op oorlog misdaad stapelt. Ik realiseer me dat dit achteraf is, maar het is voor iedereen zichtbaar nu met wat voor regime we te maken hebben. En jij verdedigt hier dat we beter het risico kunnen lopen dat ze straks nucleaire wapens hebben waarmee ze de hele wereld kunnen bereiken? Er is veel kritiek mogelijk op de VS en Israël, maar af en toe kritisch kijken naar je eigen morele braakland kan geen kwaad.
Ok, je geeft dat toe en weigert te accepteren dat er een punt is dat het principe te benoemen geen oplossing meer is. Je 'acceptatie' heeft geen betekenis in de realiteit.quote:Op woensdag 25 maart 2026 15:01 schreef Vis1980 het volgende:
[..]![]()
Dit speelt echt alleen maar in jouw hoofd. Jij kan niet lezen, al meerdere malen aangegeven dat Iran een schurkenstaat is, maar jij blijft ervoor kiezen om het te negeren. Dat zegt echt heel veel over jou.
Waar heb je het allemaal over, wat gaat er allemaal in dat koppie van jou rond?quote:Op woensdag 25 maart 2026 15:08 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ok, je geeft dat toe en weigert te accepteren dat er een punt is dat het principe te benoemen geen oplossing meer is. Je 'acceptatie' heeft geen betekenis in de realiteit.
In bepaalde contreien, namelijk die van weldenkende mensen, is het er besef dat er soms militair optreden noodzakelijk is om kwaadaardige regimes af te stoppen. Als je dit niet doet dan krijg je een wereld waarin de Poetin's, Xi's en ayatollahs van deze wereld winnen omdat zij per definitie alle regels aan hun laars lappen.quote:Op woensdag 25 maart 2026 15:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In bepaalde contreien is het blijkbaar 'Westers' om de boel bij elkaar te liegen en bedriegen, staatshoofden te ontvoeren, landen te bedreigen wanneer ze niet precies doen wat je wil, op eigen houtje oorlogen te beginnen, de stoelpoten onder de democratische rechtsstaat weg te zagen, paramilitaire eskaders in te zetten om verdeeldheid te zaaien, bevolkingsgroepen tegen elkaar op te zetten, ... .
En als je daar kritiek op hebt dan ben je anti-Westers. Clown world ten top.
Begrijp je deze misschien wel; 'praatjes vullen geen gaatjes'. Ongeacht hoezeer je gelooft in het tegendeel.quote:Op woensdag 25 maart 2026 15:09 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Waar heb je het allemaal over, wat gaat er allemaal in dat koppie van jou rond?
![]()
Het is echt niet zo moeilijk hoor.
En beweren en beargumenteren dat Trump er over gelogen heeft is anti-westers natuurlijk.quote:Op woensdag 25 maart 2026 15:08 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Alle mogelijkheden voor Iran om kernwapens te ontwikkelen waren vorig jaar toch vernietigd door de VS? "Completely obliterated" was wat er gezegd werd. En dat het jaren en jaren ging duren voor ze die weer konden ontwikkelen.
Was dat dan onjuiste informatie, onwaar, of was er geen daadwerkelijke "imminent threat"?
Sorry hoor, maar wat zit je echt ongelooflijk dom te lullen. Je kent mij verder niet, maar op de een of andere manier doe je net alsof er regels zijn wanneer je wel of geen mening mag geven. Stop gewoon met deze absurde en schadelijke manier van beredeneren.quote:Op woensdag 25 maart 2026 15:15 schreef HiZ het volgende:
[..]
Begrijp je deze misschien wel; 'praatjes vullen geen gaatjes'. Ongeacht hoezeer je gelooft in het tegendeel.
Ook zo druk bezig met de moordpartij die plaatsvindt in Soedan? Of is dat te lastig met al die moslims die zich zonder 'westerse' inmenging afslachten?
Het is zo over-fucking-duidelijk. En toch zal hij ontkennen. Want dan blijft hij binnen de policy.quote:Op woensdag 25 maart 2026 15:04 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Kijk eens dom...ja ho maar.
Nogmaals dit maak jij ervan, en zie je wel dat je zogenaamd een groep bedoelt maar intussen wel degelijk de users van hier als onderwerp gebruikt? Gast ik geef zelfs om jou, jij mag van mij ook leven en rechten hebben e.d.
Het is alleen in jouw hoofd zo dat ik niets om het Westen zou geven. Dit is zelfs strafbaar wat je doet.
Samenvatting: Iedereen die het niet met me eens is is geen weldenkend mens en is anti-westers.quote:Op woensdag 25 maart 2026 15:13 schreef HowardRoark het volgende:
In bepaalde contreien, namelijk die van weldenkende mensen, is het er besef dat er soms militair optreden noodzakelijk is om kwaadaardige regimes af te stoppen.
En waarom is dat nodig? Wat voor belang hebben wij daar bij? Waarom is het aan ons om hun te redden? Sterker nog: iedere keer wanneer wij een interventie in het Midden-Oosten hebben uitgevoerd heeft het de regio nog verder gedestabiliseerd.quote:Op woensdag 25 maart 2026 15:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
In bepaalde contreien, namelijk die van weldenkende mensen, is het er besef dat er soms militair optreden noodzakelijk is om kwaadaardige regimes af te stoppen. Als je dit niet doet dan krijg je een wereld waarin de Poetin's, Xi's en ayatollahs van deze wereld winnen omdat zij per definitie alle regels aan hun laars lappen.
Als je dit ingrijpen dan vervolgens aangrijpt om te stellen dat het Westen niet veel beter is dan zulke partijen, dan ben je of wel ontzettend naïef ofwel doelbewust een valse morele equivalent aan het creëren. En ja, dat is anti-Westers.
We gaan ook niet de geallieerden 'even slecht' als de Duitsers noemen omdat ook de geallieerden voor miljoenen slachtoffers, waaronder heel veel burgers, hebben gezorgd. Immers, elk weldenkend mens kan zich beseffen dat ondanks dat oorlog hard en gruwelijk is, dit de achterliggende motieven niet gelijkwaardig maakt.
Helaas is dit voor sommigen te moeilijk om te beseffen en dat uit zich dan in het verklaren van niet-Westerse extremisme of kwaadaardigheid aan de hand van externe factoren die dan vooral het Westen de boeman toe te spelen. Dit soort retoriek is inherent anti-Westers:
'Hezbollah komt door Israël'
'Het Westen creëert terroristen'
Hamas komt door Israël'
'Het Iraanse regime is het resultaat van het ingrijpen door het Westen'.
'Door deze oorlog komen er alleen maar meer terroristen'
Niets is minder waar, het Westen bevecht zulke verachtelijke en barbaarse groeperingen omdat het noodzakelijk is om de destabiliserende werking en pure terreurzucht van zulke kwaadwillende partijen af te stoppen.
En als je dat niet begrijpt ben jij hier zelf het probleem. En als je het Westen zo kut vindt of net zo kut als Iran, oké, maar dan vertrek je toch gewoon en vestigt je ergens buiten het Westen?
Gaat ie lekker? J.D. Vance much?quote:Op woensdag 25 maart 2026 15:07 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Hey gast, je hebt nu al van alles beweert en je bent niet mans genoeg om je excuses aan te bieden of inhoudelijk in te gaan op de eerder comments?
Vooral niets toegeven, siert de mens.
Volgens mij zijn het toch echt de VS en Israel die begonnen zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2026 15:06 schreef HiZ het volgende:
Iran is deze oorlog ingegaan met een strategie die oorlog misdaad op oorlog misdaad stapelt.
Dat laatste lukt dan alleen nog niet goed zo blijkt.quote:Op woensdag 25 maart 2026 15:17 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Samenvatting: Iedereen die het niet met me eens is is geen weldenkend mens en is anti-westers.
Wat moet het toch heerlijk zijn om zo simpel te denken. Bedankt voor het zijn van het lichtende voorbeeld waarom MAGA-adepten (met woorden) bestreden moeten worden.
Praktisch niemand is het hier mee oneens.quote:Op woensdag 25 maart 2026 15:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
In bepaalde contreien, namelijk die van weldenkende mensen, is het er besef dat er soms militair optreden noodzakelijk is om kwaadaardige regimes af te stoppen.
[Blablabla]
Een bandje tegen homohaat is 'dat belerende vingertje' en een land bombarderen is 'het Westen bevecht zulke dingen'.quote:Op woensdag 25 maart 2026 15:17 schreef Nexum het volgende:
[..]
En waarom is dat nodig? Wat voor belang hebben wij daar bij? Waarom is het aan ons om hun te redden? Sterker nog: iedere keer wanneer wij een interventie in het Midden-Oosten hebben uitgevoerd heeft het de regio nog verder gedestabiliseerd.
Waarom moet Israël door ons beschermd worden? Waarom kunnen zij zichzelf niet redden? Geef eens 1 goed argument, wat NIET betrekking heeft tot ‘omdat het Joden zijn en wij hebben een joods-christelijke cultuur’ waarom wij hierin betrokken moeten worden. Ik wacht.
Ah, je verzint weer eens wat.quote:Op woensdag 25 maart 2026 15:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Goh, ja, om mensen geven. Wel toevallig dat dit dan altijd de niet-Westerse mensen zijn en niet de Westerse mensen of die van bondgenoten. Als de raketten op Israël afvliegen hoor is die vermeende zorg om mensen ver te zoeken, reageert Israël dan is die zorg ineens weer springlevend. Bijzonder hoe dat werkt. Het komt op zijn minst nogal hypocriet en selectief over.
Nee dat klopt, dat merk ik ook. Zo'n plaat voor je kop duurt even om weg te krijgen.quote:Op woensdag 25 maart 2026 15:19 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat laatste lukt dan alleen nog niet goed zo blijkt.
Ja hoor, jij bent de enige die geeft om mensen met je pleidooi dat vooral niemand iets moet doen.quote:Op woensdag 25 maart 2026 15:17 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat zit je echt ongelooflijk dom te lullen. Je kent mij verder niet, maar op de een of andere manier doe je net alsof er regels zijn wanneer je wel of geen mening mag geven. Stop gewoon met deze absurde en schadelijke manier van beredeneren.
Het is echt niet moeilijk, geven om mensen.
Ik wacht nog steeds op je excuses.quote:
Daar hoeven we ons van onze verdediger van Westersche Waarden, de heer Trump, dan ook helemaal niet druk over te maken. Afrikaanse landen zijn 'shithole countries', als ik het me goed herinner (het is alweer zo'n 7 of 8 jaar geleden), samen met El Salvador en Haïti.quote:Op woensdag 25 maart 2026 15:15 schreef HiZ het volgende:
[..]
Begrijp je deze misschien wel; 'praatjes vullen geen gaatjes'. Ongeacht hoezeer je gelooft in het tegendeel.
Ook zo druk bezig met de moordpartij die plaatsvindt in Soedan? Of is dat te lastig met al die moslims die elkaar zonder 'westerse' inmenging afslachten?
Lol, je verzint er van alles bij. Maar het is mooi geweest, je hebt je inmiddels in zoveel bochten gewrongen en van alles beweert wat niet waar is. Maar toegeven, nee, dat nooit, toch?quote:Op woensdag 25 maart 2026 15:20 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja hoor, jij bent de enige die geeft om mensen met je pleidooi dat vooral niemand iets moet doen.
Het Westen destabiliseert die regio niet. Dat doen de mensen daar zelf aan de hand van totaal onderontwikkelde en barbaarse culturen die voor een totale chaos zorgen, met name door de invloeden van de radicale Islam.quote:Op woensdag 25 maart 2026 15:17 schreef Nexum het volgende:
[..]
En waarom is dat nodig? Wat voor belang hebben wij daar bij? Waarom is het aan ons om hun te redden? Sterker nog: iedere keer wanneer wij een interventie in het Midden-Oosten hebben uitgevoerd heeft het de regio nog verder gedestabiliseerd.
Waarom moet Israël door ons beschermd worden? Waarom kunnen zij zichzelf niet redden? Geef eens 1 goed argument, wat NIET betrekking heeft tot ‘omdat het Joden zijn en wij hebben een joods-christelijke cultuur’ waarom wij hierin betrokken moeten worden. Ik wacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |