abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220485862
quote:
2s.gif Op woensdag 1 april 2026 15:38 schreef Postbus100 het volgende:

[..]
Ik had ook de indruk dat als je vroeger wilde huren, dat je dan gewoon een makelaar belde, en dat je een paar huizen kon bezichtigen, en dat je er één kon huren.

Nu bel je de makelaar, en dan mag je smeken dat je één van de tien mensen bent die mag bezichtigen, en dan moet je maar hopen dat je uitverkoren bent om die studio van 1600 euro te mogen bewonen. Of het huis van 2300 euro.

Er is gewoon een enorme schaarste in de huurdersmarkt ;(

Geen idee hoe dat vroeger was, maar mijn ouders konden gewoon een huis huren toen ze dat wilden. Volgens mij was dat best wel eenvoudig (begin jaren '90 praat ik dan over).
Mijn ouders vielen ook in de arbeidersklasse. Via de Woningstichting kon mijn vader voordat ze in 1981 gingen trouwen al een flatje huren. Tegen de tijd dat mn vader 33 was en al 15 jaar ingeschreven stond bij de woningcorporatie kwamen mn ouders eindelijk in aanmerking voor een gezinswoning. Je moest ook wel minstens twee kinderen hebben voordat je überhaupt in aanmerking kon komen voor zo'n doorsnee gezinswoning met 3 slaapkamers + zolder.

Kopen was écht geen optie voor een gezin met één arbeidersinkomen. In de wijk waar die gezinswoning staat en waar ik ben opgegroeid woonden destijds (jaren 80-90) alleen de klasgenootjes waar beide ouders werkten of waar de ouders ondernemer waren in een koopwoning.
Maar in de regio waar mijn partner vandaan komt, ver buiten de Randstad, is dat anders. Een sociale huurwoning is daar iets voor de echte 'armen'. Gewone arbeiders konden er altijd prima een eenvoudige gezinswoning kopen, zelfs op één inkomen. Nu zijn die woningen ook nog duidelijk goedkoper dan het landelijk gemiddelde en daarmee voor starters best betaalbaar.
  woensdag 1 april 2026 @ 20:23:39 #103
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220486008
In de gemeente Bloemendaal waar ik woon is de gemiddelde vraagprijs van woningen momenteel ¤ 1.738.652 .
Niet te doen dus voor normale mensen met een normaal inkomen.

Het aardige is wel dat de huurwoningen wel nog enigszins betaalbaar zijn.
Wij huren een drive-in woning met 6 kamers, een garage en een voor- en achtertuin en betalen 1113 euro per maand.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 1 april 2026 @ 21:40:41 #104
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_220486739
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 15:38 schreef Postbus100 het volgende:

[..]
Ik had ook de indruk dat als je vroeger wilde huren, dat je dan gewoon een makelaar belde, en dat je een paar huizen kon bezichtigen, en dat je er één kon huren.

Nu bel je de makelaar, en dan mag je smeken dat je één van de tien mensen bent die mag bezichtigen, en dan moet je maar hopen dat je uitverkoren bent om die studio van 1600 euro te mogen bewonen. Of het huis van 2300 euro.

Er is gewoon een enorme schaarste in de huurdersmarkt ;(

Geen idee hoe dat vroeger was, maar mijn ouders konden gewoon een huis huren toen ze dat wilden. Volgens mij was dat best wel eenvoudig (begin jaren '90 praat ik dan over).
Mijn ouders ‘kregen’ hun huurhuis via de werkgever van mijn vader. Een mooie doorzonrijtjeswoning, speciaal gebouwd voor arbeiders en ambtenaren. Billijke huur en daar bleef je gewoon je hele leven wonen. De hele straat huurde en woonde daar van jong gezin tot bejaard. 😀

Pas mijn generatie uit die klasse begon met kopen. Ik kocht mijn eerste huis op mijn 26/27ste met mijn toenmalige vriendje. Mijn ouders vonden dat ongelooflijk fantastisch! En ook mijn oudste zus wist een huisje te kopen, later mijn andere zus ook. Mijn broer is altijd blijven huren, voor hem voelde kopen altijd als een ver-van-zijn-bed-show.

Inmiddels woon ik poepchic, ver boven mijn stand, en kan ik huren niet eens betalen, al zou ik willen.

Totale ommekeer in perceptie binnen een mensenleven.

[ Bericht 6% gewijzigd door Duderinnetje op 01-04-2026 21:46:00 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_220493797
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 17:24 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Hypotheek goedkoper met de huidige rentes? Dat denk ik niet.

Maandlasten huis 300k ¤1700 p maand. Netto ¤1450 ongeveer. Annuïteitenhypotheek
Had idd geen rekening gehouden met huidige rentes. En ook gerekend met een deel aflossingsvrij.
pi_220493803
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 18:19 schreef NedKelly het volgende:

[..]
Had idd geen rekening gehouden met huidige rentes. En ook gerekend met een deel aflossingsvrij.
Aflossingsvrij zijn veel banken die dat helemaal niet meer doen helaas
pi_220521369
Straks weer.
  maandag 6 april 2026 @ 20:24:21 #108
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220521419
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 20:20 schreef potjecreme het volgende:
Straks weer.
Met Daphne Bunskoek als gastpresentator.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220521465
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 20:24 schreef golfer het volgende:

[..]
Met Daphne Bunskoek als gastpresentator.
Hmm
pi_220521773
Huis waar niets aan hoeft te gebeuren, dus Bob zal wel weer voor een ton gaan verbouwen ^O^
A mind with a heart of it's own
  maandag 6 april 2026 @ 21:10:20 #111
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220521802
Heb niet gekeken maar kwam woonkamer binnenlopen.
Wat is dit voor een stel? Drents stel omgevormd naar moslims ofzo :?
Same shit, different day
SC hopper present
  maandag 6 april 2026 @ 21:12:26 #112
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220521816
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 21:10 schreef Koen66 het volgende:
Heb niet gekeken maar kwam woonkamer binnenlopen.
Wat is dit voor een stel? Drents stel omgevormd naar moslims ofzo :?
Wat is dat nou weer voor rare vraag? :?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 6 april 2026 @ 21:13:52 #113
194695 franklop
Fran knock
pi_220521827
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 21:10 schreef Koen66 het volgende:
Heb niet gekeken maar kwam woonkamer binnenlopen.
Wat is dit voor een stel? Drents stel omgevormd naar moslims ofzo :?
Zij komt uit Irak, 20(?) Jaar geleden naar Nederland gekomen.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 6 april 2026 @ 21:14:21 #114
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220521828
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 21:13 schreef franklop het volgende:

[..]
Zij komt uit Irak, 20(?) Jaar geleden naar Nederland gekomen.
30 jaar geleden gevlucht uit Irak (Bagdad).
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 6 april 2026 @ 21:15:00 #115
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220521830
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 21:13 schreef franklop het volgende:

[..]
Zij komt uit Irak, 20(?) Jaar geleden naar Nederland gekomen.
Thanks ^O^
Same shit, different day
SC hopper present
  maandag 6 april 2026 @ 21:16:04 #116
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220521838
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 21:12 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Wat is dat nou weer voor rare vraag? :?
Hoezo raar :?
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220521872
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 21:16 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Hoezo raar :?
Een stel omgevormd? Het staat er lomp en raar.
“Ofzo”.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220521891
Ik heb het begin gemist. Werkt hij wel ergens in het noorden van het land? Assen-Enschede is namelijk niet de meest ideale route om dagelijks te reizen naar werk :X
A mind with a heart of it's own
  maandag 6 april 2026 @ 21:26:33 #119
194695 franklop
Fran knock
pi_220521910
Daphne doet het goed
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_220521912
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 21:26 schreef franklop het volgende:
Daphne doet het goed
Eens :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 6 april 2026 @ 21:27:50 #121
194695 franklop
Fran knock
pi_220521914
Dit huis is gewoon perfect voor ze
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_220521930
Een huis als dit in dit programma laten renoveren. Het voelt een beetje apart. :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220521953
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
Een huis als dit in dit programma laten renoveren. Het voelt een beetje apart. :D
En een hele fijne bijkeuken slopen :?

Waarom deden ze eigenlijk mee, want dit hadden ze natuurlijk prima zelf kunnen vinden als ze iets minder kritisch waren op de locatie.
A mind with a heart of it's own
pi_220521957
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 21:26 schreef franklop het volgende:
Daphne doet het goed
De meesten dit seizoen wel. Gewoon jezelf op de achtergrond zetten en dan is het prima :)
A mind with a heart of it's own
  maandag 6 april 2026 @ 21:46:52 #125
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220522004
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 21:21 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Een stel omgevormd? Het staat er lomp en raar.
“Ofzo”.
omgevormd was inderdaad een raar woord :Y
Same shit, different day
SC hopper present
  maandag 6 april 2026 @ 21:51:05 #126
194695 franklop
Fran knock
pi_220522030
Vrij overdreven grote vriezer. Had dan toch nog een combi gedaan met 3 lades vriezer ofzo
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_220522049
Iedereen een schone naad :D
  Moderator / Miss SHO maandag 6 april 2026 @ 21:55:06 #128
22592 crew  Ole
pi_220522051
Geen visgraat *O*
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220522053
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 21:51 schreef franklop het volgende:
Vrij overdreven grote vriezer. Had dan toch nog een combi gedaan met 3 lades vriezer ofzo
Volgende huis wil ik ook zo'n grote vriezer :@
  maandag 6 april 2026 @ 21:56:17 #130
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220522059
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 21:51 schreef franklop het volgende:
Vrij overdreven grote vriezer. Had dan toch nog een combi gedaan met 3 lades vriezer ofzo
Hier ook een aparte vriezer naast de koelkast met 8 lades, maar wel 4 volwassenen :)
Same shit, different day
SC hopper present
  maandag 6 april 2026 @ 21:56:18 #131
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220522060
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 21:51 schreef franklop het volgende:
Vrij overdreven grote vriezer. Had dan toch nog een combi gedaan met 3 lades vriezer ofzo
Ik wil ook wel zo'n grote vriezer :Y
Heb nu 3 laden, maar dat is véél te weinig..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 6 april 2026 @ 21:57:17 #132
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_220522068
Goed huis hoor.
Tics van je petten.
pi_220522091
Leuke aflevering :)
  maandag 6 april 2026 @ 22:01:51 #134
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_220522104
Mooi huis inderdaad. Behang in de woonkamer vond ik wel vrij storend/lelijk. Voor de rest ook prima ingericht :)
  maandag 6 april 2026 @ 22:09:35 #135
194695 franklop
Fran knock
pi_220522146
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 21:55 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Volgende huis wil ik ook zo'n grote vriezer :@
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 21:56 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ik wil ook wel zo'n grote vriezer :Y
Heb nu 3 laden, maar dat is véél te weinig..
Grappig, wij zijn dan met zijn 3en en gebruiken hem amper :D
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 6 april 2026 @ 22:11:49 #136
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
  maandag 6 april 2026 @ 23:14:48 #137
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220522510
Intussen dus gezinsuitbreiding.
Malik is er bij gekomen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220523198
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 22:11 schreef RedFever007 het volgende:
Iemand de link naar Funda?
https://www.funda.nl/deta(...)degroen-23/43967539/
  dinsdag 7 april 2026 @ 07:47:06 #139
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_220523201
Leukste aflevering van het seizoen tot nu toe !
Stel gun je een mooi huis.

En wat een huis was het, echt een buitenkansje, hier in de randstad is dit huis al snel 650.000

Alles was wel mooi geworden
  dinsdag 7 april 2026 @ 08:17:55 #140
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_220523327
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 07:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Leukste aflevering van het seizoen tot nu toe !
Stel gun je een mooi huis.

En wat een huis was het, echt een buitenkansje, hier in de randstad is dit huis al snel 650.000

Alles was wel mooi geworden
Zover zaten zij er toch ook niet vandaan, dacht ik? Inclusief styling dan wel, natuurlijk.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 7 april 2026 @ 10:04:22 #141
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220523735
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 07:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Leukste aflevering van het seizoen tot nu toe !
Stel gun je een mooi huis.

En wat een huis was het, echt een buitenkansje, hier in de randstad is dit huis al snel 650.000

Alles was wel mooi geworden
Buiten de randstad al, op een beduidend kleinere (390m² vs 265m²) kavel:

https://www.funda.nl/detail/43393152?

En dan mag er ook nog een flink bedrag bovenop voor de make-over die het huis gehad heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_220523782
Veel vrienden/familie kunnen ontvangen kan ook wel op de bingokaart. Vind ik altijd zo'n dooddoener letterlijk elk koppel zegt dat in de hoop een grote leefkeuken te krijgen.

Nu waren deze inderdaad wel sympatiek. Moest erg lachen om de uitspraak 'iedereen en zijn moeder heeft een visgraat vloer, wij gelukkig niet'

Zat wel een gigantische tijd tussen volgensmij vanaf deelname tot oplevering meer dan anderhalf jaar, vroeg me af waar dat voor nodig was.
  dinsdag 7 april 2026 @ 10:18:31 #143
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220523803
Datum op Funda, datum verkocht op Funda en datum daadwerkelijke overdracht kunnen een behoorlijke tijd uit elkaar liggen.

De overdracht dan zomaar een half jaar later zijn dan het tekenen van het voorlopig koopcontract.

Dus als je dan met een deelname van 4 maanden pas ergens in de laatste maand een huis vindt (want de eerste 2 maanden alleen Haren), en vervolgens duurt het 2 weken voor de handtekeningen staan en daarna duurt het nog een half jaar voor de overdracht is, dan is het al bijna een jaar na het begin van de deelname voor de verbouwing begint.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 7 april 2026 @ 10:29:48 #144
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220523855
Verbouwing duurde ook meer dan 9 maanden, want ze hadden al getekend voor het huis toen de zwanger aankondiging kwam. En kindje was al geboren bij de oplevering.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  dinsdag 7 april 2026 @ 10:34:16 #145
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220523879
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 10:29 schreef TaMieke het volgende:
Verbouwing duurde ook meer dan 9 maanden, want ze hadden al getekend voor het huis toen de zwanger aankondiging kwam. En kindje was al geboren bij de oplevering.
Je tekent zodra je het koopt (verkoopdatum op Funda), dat is dus het "voorlopige" koopcontract, dat betekent niet dat de overdracht dan ook is.

Dat ze niet zwanger was, of dat niet gemeld had tijdens het tekenen, en de baby al geboren was toen ze in het huis trokken betekent niet dat de verbouwing 9 maanden duurde.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_220523958
Ik vraag me wel af, was hier nu echt een aflevering voor nodig?
Het was alleen maar dat ze zelf niet onderling het eens konden worden over de locatie.
Alex heeft ze dus gedwongen hun zoekgebied te vergroten.

Maar dat kun je als twee volwassenen toch zelf ook wel bedenken? Anders blijf je lekker zitten waar je zit.
Met dit budget hadden ze zelf prima een fijne woning in Assen kunnen kopen.
  dinsdag 7 april 2026 @ 11:25:58 #147
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220524175
Het huis was goed onderhouden en instapklaar. Waarom dan het verbouwingsbudget verhogen met 70k. en totaal dus 95.000 aan Bob z'n plannetjes besteden?
Totaal dus 620.000 voor het huis met verbouwing gebruikt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220524432
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 21:34 schreef DrMarten het volgende:

[..]
En een hele fijne bijkeuken slopen :?

Waarom deden ze eigenlijk mee, want dit hadden ze natuurlijk prima zelf kunnen vinden als ze iets minder kritisch waren op de locatie.
Had te maken met het feit dat zij niet naar Assen wilde verhuizen. Doordat er helemaal niets in Haren e.o. voor die prijs gevonden werd, werd het uiteindelijk tóch Assen.
Opmerking over wat is dat nou voor een stel, omgevormd tot Moslims, zeer ongepast. Even nadenken voor je dit soort opmerkingen hier plaatst. :(
Jammer genoeg heb ik het eindresultaat niet kunnen zien en bij het terugkijken is er geen mogelijkheid tot verder spoelen dus moet ik de hele uitzending weer gaan bekijken, balen! 8)7
pi_220524447
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 21:56 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ik wil ook wel zo'n grote vriezer :Y
Heb nu 3 laden, maar dat is véél te weinig..
Ik vind die lades sowieso erg onhandig en zijn zó vol. Heb er daarom een klein vriezertje (tafelmodel) bovenop gezet met in het midden een rek, kan veel in! ^O^
  dinsdag 7 april 2026 @ 12:13:19 #150
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220524467
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 12:06 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Ik vind die lades sowieso erg onhandig en zijn zó vol. Heb er daarom een klein vriezertje (tafelmodel) bovenop gezet met in het midden een rek, kan veel in! ^O^
Dat kan hier niet, maar slim gedaan!
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220524469
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 10:47 schreef Dutch_view het volgende:
Ik vraag me wel af, was hier nu echt een aflevering voor nodig?
Het was alleen maar dat ze zelf niet onderling het eens konden worden over de locatie.
Alex heeft ze dus gedwongen hun zoekgebied te vergroten.

Maar dat kun je als twee volwassenen toch zelf ook wel bedenken? Anders blijf je lekker zitten waar je zit.
Met dit budget hadden ze zelf prima een fijne woning in Assen kunnen kopen.
Volgens mij hadden ze ook een goede woning laten schieten doordat zij absoluut niet voor Assen wilde gaan. Door dit programma toch overstag gegaan. En het is ook fijn dat het dan helemaal instap klaar gemaakt wordt en van alle hedendaagse gemakken voorzien. ^O^
pi_220524518
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 12:03 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Had te maken met het feit dat zij niet naar Assen wilde verhuizen. Doordat er helemaal niets in Haren e.o. voor die prijs gevonden werd, werd het uiteindelijk tóch Assen.
Opmerking over wat is dat nou voor een stel, omgevormd tot Moslims, zeer ongepast. Even nadenken voor je dit soort opmerkingen hier plaatst. :(
Jammer genoeg heb ik het eindresultaat niet kunnen zien en bij het terugkijken is er geen mogelijkheid tot verder spoelen dus moet ik de hele uitzending weer gaan bekijken, balen! 8)7
wil je even de juiste persoon quote graag?
A mind with a heart of it's own
pi_220524560
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 21:10 schreef Koen66 het volgende:
Heb niet gekeken maar kwam woonkamer binnenlopen.
Wat is dit voor een stel? Drents stel omgevormd naar moslims ofzo :?
Ik had het hier over, niet erg aardig om het zo te omschrijven. :N
pi_220524776
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 12:26 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Ik had het hier over, niet erg aardig om het zo te omschrijven. :N
Maar zet je commentaar dan niet onder mijn quote aub. Nu doe je het voorkomen alsof ik die uitspraak heb gedaan.
A mind with a heart of it's own
pi_220525543
quote:
4s.gif Op dinsdag 7 april 2026 12:46 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Maar zet je commentaar dan niet onder mijn quote aub. Nu doe je het voorkomen alsof ik die uitspraak heb gedaan.
Ik combineer mijn reacties meestal anders moet ik keer op keer reageren op een ander. Volgens mij doen meerderen hier dat. Maar mijn welgemeende excuses dat jij je aangesproken voelde. :{
  dinsdag 7 april 2026 @ 14:27:28 #156
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220525689
Ik vond het een saaie aflevering. Dat kwam niet door de deelnemers, maar door het huis dat al zo goed als af was. Wat een geweldige aankoop.
  dinsdag 7 april 2026 @ 14:29:04 #157
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_220525703
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 12:06 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Ik vind die lades sowieso erg onhandig en zijn zó vol. Heb er daarom een klein vriezertje (tafelmodel) bovenop gezet met in het midden een rek, kan veel in! ^O^
Dat is het eerst dat ik hoor.
Juist in lades kun je veel meer eficient en bereikbaar kwijt.
Overigens deel ik wel de frustratie over kleine combikoelkasten. Bij alle inbouwvarianten is het vriesgedeelte net te klein.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 7 april 2026 @ 15:54:13 #158
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220526567
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 14:29 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Dat is het eerst dat ik hoor.
Juist in lades kun je veel meer eficient en bereikbaar kwijt.
Overigens deel ik wel de frustratie over kleine combikoelkasten. Bij alle inbouwvarianten is het vriesgedeelte net te klein.
Ik hou ook van lades, maar een hoge vriezer met allemaal lades, zoals in de Assen uitzending, vind ik dan weer niet zo'n geweldig idee.
En dan ben ik 1.75, dus ik til niet snel boven m'n macht.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 7 april 2026 @ 16:10:01 #159
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_220526725
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 15:54 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik hou ook van lades, maar een hoge vriezer met allemaal lades, zoals in de Assen uitzending, vind ik dan weer niet zo'n geweldig idee.
En dan ben ik 1.75, dus ik til niet snel boven m'n macht.
Je hebt die ook in kleinere varianten.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 7 april 2026 @ 16:16:49 #160
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220526758
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 16:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Je hebt die ook in kleinere varianten.
Ja, dat weet ik, maar het ging me in deze vooral om die hoge vriezer (top, geen probleem), met allemaal lades, dat laatste vind ik wel een dingetje, dan had ik vanaf laten we zeggen 1.20 hoog liever geen lades meer gehad.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_220526775
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 11:25 schreef golfer het volgende:
Het huis was goed onderhouden en instapklaar. Waarom dan het verbouwingsbudget verhogen met 70k. en totaal dus 95.000 aan Bob z'n plannetjes besteden?
Totaal dus 620.000 voor het huis met verbouwing gebruikt.
Verbouwing gaat min of meer in overleg met de kopers.
  dinsdag 7 april 2026 @ 16:24:36 #162
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220526804
Ja erg bijzondere aflevering weer, zit je in Kloosterveen (wat dan zogenaamd Assen is) voor dik 6 ton
In een huis zonder garage of oprit.

Ja het is een groot huis net modern huis, maar er zijn in de regio Haren - Assen betere opties te vinden (naar mijn mening). Ook wel een beetje gek dat je 3 dorpen noemt waar je wel naartoe zou willen (Haren/Onnen/Glimmen (geloof ik)) en dat de next best thing dan inees Assen is.

Ik hoop maar dat ze er blij van worden

-edit-
Aan het begin van de verbouwing werd er gesproken over een keuken met veel lades, ik heb die eigenlijk niet kunnen ontdekken.
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 7 april 2026 @ 16:30:13 #163
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220526860
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 16:24 schreef pmponer het volgende:
Ja erg bijzondere aflevering weer, zit je in Kloosterveen (wat dan zogenaamd Assen is) voor dik 6 ton
In een huis zonder garage of oprit.

Ja het is een groot huis net modern huis, maar er zijn in de regio Haren - Assen betere opties te vinden (naar mijn mening). Ook wel een beetje gek dat je 3 dorpen noemt waar je wel naartoe zou willen (Haren/Onnen/Glimmen (geloof ik)) en dat de next best thing dan inees Assen is.

Ik hoop maar dat ze er blij van worden

-edit-
Aan het begin van de verbouwing werd er gesproken over een keuken met veel lades, ik heb die eigenlijk niet kunnen ontdekken.
Je kunt van Kloosterveen vinden wat je vindt (dat snap ik, ik zou er ook niet willen wonen), maar dat stond zo ongeveer als enige wijk op hun lijstje voor Assen.

Als ik dan toch in de regio Haren-Assen zou moeten wonen dan zou ik ook wel betere plekken weten, maar wat voor jou of mij een aantrekkelijke plek is om te wonen hoeft dat niet voor een ander te zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 7 april 2026 @ 16:32:29 #164
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220526900
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 16:30 schreef Leandra het volgende:

[..]
Je kunt van Kloosterveen vinden wat je vindt (dat snap ik, ik zou er ook niet willen wonen), maar dat stond zo ongeveer als enige wijk op hun lijstje voor Assen.

Als ik dan toch in de regio Haren-Assen zou moeten wonen dan zou ik ook wel betere plekken weten, maar wat voor jou of mij een aantrekkelijke plek is om te wonen hoeft dat niet voor een ander te zijn.
Helemaal eens hoor, maar ik vind het zo'n vreemde stap, van die dorpen ineens naar Kloosterveen. Dus ik hoop echt dat ze er blij van worden. Het is wel een mooi ruim huis iig, en lijkt kindvriendelijk qua buurt dus dat is mooi.
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 7 april 2026 @ 16:38:55 #165
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220526959
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 16:32 schreef pmponer het volgende:

[..]
Helemaal eens hoor, maar ik vind het zo'n vreemde stap, van die dorpen ineens naar Kloosterveen. Dus ik hoop echt dat ze er blij van worden. Het is wel een mooi ruim huis iig, en lijkt kindvriendelijk qua buurt dus dat is mooi.
Volgens mij waren Onnen en Glimmen de "buitengebied Haren" opties, voor als Haren zelf niet kon, ik had niet het idee dat ze echt graag in die dorpen wilden wonen.

Maar goed, ik snap het ook niet, met de trein van Assen naar Haren is 12 minuten, en dan wil je in Kloosterveen wonen.... als ik dan toch in Assen moest zitten was ik wat dichterbij het station gaan zitten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 7 april 2026 @ 16:39:32 #166
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220526966
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 16:24 schreef pmponer het volgende:

In een huis zonder garage of oprit.

Met garage en oprit volgens Funda en ook te zien op de originele plattegrond:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 7 april 2026 @ 16:42:07 #167
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220526991
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 april 2026 16:39 schreef golfer het volgende:

[..]
Met garage en oprit volgens Funda en ook te zien op de originele plattegrond:
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat de plattegrond van het vergelijkbare huis dat ik postte, op de Veluwe.
Het huis in Assen had geen plattgrond op Funda, daarbij zat de "garage" rechts van het huis en niet links.
Punt is wel dat er wel een "garage" was, maar dat je er niet leek te kunnen komen met een auto.

https://www.funda.nl/deta(...)degroen-23/43967539/
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 7 april 2026 @ 16:45:03 #168
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220527009
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 april 2026 16:39 schreef golfer het volgende:

[..]
Met garage en oprit volgens Funda en ook te zien op de originele plattegrond:
[ afbeelding ]
Ook in Assen mag je niet over het trotoir naar je huis rijden, dus dan kun je het op een plattegrond wel garage noeman maar je kan de inrit niet eens in.

En deze plattegrond klopt niet


Ik had beter moeten kijken.

[ Bericht 3% gewijzigd door pmponer op 07-04-2026 16:51:42 ]
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 7 april 2026 @ 16:46:39 #169
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220527025
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 16:42 schreef Leandra het volgende:

Volgens mij is dat de plattegrond van het vergelijkbare huis dat ik postte, op de Veluwe.
Het huis in Assen had geen plattgrond op Funda, daarbij zat de "garage" rechts van het huis en niet links.
Punt is wel dat er wel een "garage" was, maar dat je er niet leek te kunnen komen met een auto.

https://www.funda.nl/deta(...)degroen-23/43967539/
Aha, ik dacht dat je de Funda van Assen had geplaatst.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220527037
Wel apart dat ze de werksituaties niet hebben benoemd. Beide werkten in Enschede, dat is niet te doen dagelijks vanuit Assen.
  dinsdag 7 april 2026 @ 16:48:43 #171
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220527047
Ah.... opgelost, de garage ligt aan de zijkant, als je de luchtfoto's bekijkt dan zie je dat de buren waarmee ze onder één kap zitten een "dubbele" garage lijken te hebben, dat is niet zo, de ene helft is van de buren, de andere helft is van het KZK stel, op de kadastrale kaart wordt dat nog duidelijker.

In de overkapping (met een kachel en een rek vol ballen) is ook een deur naar die garage.
Dus je kunt wel vanuit de tuin de garage in, en ik vermoed dat er voor de garage ook voldoende ruimte is om een tweede auto te parkeren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 7 april 2026 @ 16:49:54 #172
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220527057
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 16:46 schreef golfer het volgende:

[..]
Aha, ik dacht dat je de Funda van Assen had geplaatst.
Nee, die was daarboven al geplaatst, inmiddels ging het over "dit kost in de randstad 650K" dus toen liet ik zien dat het buiten de randstad, met minder grond, al 650K moet kosten, en dan heb je nog een flinke make-over nodig.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 7 april 2026 @ 16:50:55 #173
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220527066
Ah ja goeie @Leandra die kadestrale kaart had ik evengemist. Ik was te gefocust op waar de garage "normaal:" zou zitten.

Dan moet ik zeggen dat ik de prijs inclusief vrijstaande garage een aardige deal vindt.
Drop you like an ill, bad habit
  woensdag 8 april 2026 @ 11:41:02 #174
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_220532777
@Leandra goed gezien!
https://kadastralekaart.n(...)000/0106010000023208

Ik was nogal kritisch op Bob en z'n slopen van die bijkeuken ten faveure van de keuken maar gelukkig lijken ze nog een garage te hebben dus voor fietsen e.d.:)

Leuk huis hoor! O+ Prachtige tuin ook _O_
pi_220532841
Ik mis een kast in de keuken voor de jassen
pi_220533192
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 16:47 schreef Remco het volgende:
Wel apart dat ze de werksituaties niet hebben benoemd. Beide werkten in Enschede, dat is niet te doen dagelijks vanuit Assen.
Dit vraag ik me ook echt af, hoe gaan ze dit doen met hun werk?
  woensdag 8 april 2026 @ 14:47:33 #177
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_220534266
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 11:49 schreef Blues het volgende:
Ik mis een kast in de keuken voor de jassen [ link | afbeelding ]
_O-
  woensdag 8 april 2026 @ 14:49:01 #178
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_220534290
Misschien een niet populaire mening maar ik mis Martijn Krabbé als presentator eigenlijk helemaal niet :@
Sterker nog; als voice over vind ik hem soms vrij irritant overdreven :@

Dit programma kan prima zonder Martijn blijkt. Hoe verschrikkelijk zijn situatie ook is :'(
  maandag 13 april 2026 @ 14:44:18 #179
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220573288
Leonie ter Braak staat deze week als gastpresentatrice een koppel bij in hun zoektocht naar een nieuwe woning.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220576231
Leuk om eens een aflevering in deze regionen te hebben :)
A mind with a heart of it's own
pi_220576246
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 14:49 schreef RedFever007 het volgende:
Misschien een niet populaire mening maar ik mis Martijn Krabbé als presentator eigenlijk helemaal niet :@
Sterker nog; als voice over vind ik hem soms vrij irritant overdreven :@

Dit programma kan prima zonder Martijn blijkt. Hoe verschrikkelijk zijn situatie ook is :'(
Ik vond hem als presentator altijd prima, maar als voice over vind ik hem eigenlijk gewoon irritant :X
A mind with a heart of it's own
  Moderator / Miss SHO maandag 13 april 2026 @ 21:05:42 #182
22592 crew  Ole
pi_220576324
Hier komt ongetwijfeld extra budget bij
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 13 april 2026 @ 21:06:53 #183
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220576333
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 21:05 schreef Ole het volgende:
Hier komt ongetwijfeld extra budget bij
Altijd, en er moet een eettafel met 12 stoelen komen ofzo.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220576336
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 21:05 schreef Ole het volgende:
Hier komt ongetwijfeld extra budget bij
Ben benieuwd. Het oude huis was al verkocht, dus extra budget komt niet uit de overwaarde.
Maar zo'n 2 onder 1 kap krijg je hier in de buurt ook niet zomaar voor 350K, dus er is geen 150K voor een enorme verbouwing.
A mind with a heart of it's own
pi_220576338
Waren er in de begin jaren niet meer bezichtigen in het programma?
  maandag 13 april 2026 @ 21:10:00 #186
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220576345
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 21:08 schreef potjecreme het volgende:
Waren er in de begin jaren niet meer bezichtigen in het programma?
Ja meestal wel een stuk of 3 volgens mij, maar het moet allemaal snel en tijd is geld.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220576409
Hemelsbreed een kilometer van haar oude huis vandaan :D
A mind with a heart of it's own
  maandag 13 april 2026 @ 21:36:17 #188
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220576492
Jezus, een paar kabels trekken en een groepenkastje opnieuw inschroeven, wat mag dat nu kosten op het totale budget.

ah een huis gekocht van een handige klusser, dat is wel herkenbaar :+
Drop you like an ill, bad habit
pi_220576543
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 21:36 schreef pmponer het volgende:
Jezus, een paar kabels trekken en een groepenkastje opnieuw inschroeven, wat mag dat nu kosten op het totale budget.

ah een huis gekocht van een handige klusser, dat is wel herkenbaar :+
Paar duizend euro op een toch al krap verbouwingsbudget.
  maandag 13 april 2026 @ 21:48:25 #190
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220576572
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 21:44 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]
Paar duizend euro op een toch al krap verbouwingsbudget.
Je hebt toch op je verbouwingsbudget wel een postje van 10 procent onvoorzien, denk ik dan.
Maar nee, Bob hangt meteen aan de telefoon
Drop you like an ill, bad habit
  maandag 13 april 2026 @ 21:53:00 #191
194695 franklop
Fran knock
pi_220576590
Daar kan je geen 10 man aan kwijt
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_220576601
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 21:53 schreef franklop het volgende:
Daar kan je geen 10 man aan kwijt
Niet met die stoelen iig. Wellicht is het een uitschuiver, maar ik betwijfel het.
A mind with a heart of it's own
  maandag 13 april 2026 @ 21:55:31 #193
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220576603
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 21:53 schreef franklop het volgende:
Daar kan je geen 10 man aan kwijt
En je auto ook niet meer binnen zetten ;)

Ik vind het barretje een beetje raar. Maar sowieso lastig in te delen met dat stuk muur wat daar staat.
De voorkant van de kamer is wel erg smal en wat verloren ruitme, maar daar kan de box wel staan en een speelhuisje voor de kleinkinderen.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220576633
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 21:48 schreef pmponer het volgende:

[..]
Je hebt toch op je verbouwingsbudget wel een postje van 10 procent onvoorzien, denk ik dan.
Maar nee, Bob hangt meteen aan de telefoon
Ja vond het ook wat bijzonder. Net als die kamer voor die zoon, voor 1000 euro had je daar heel wat van kunnen maken maar nu een of ander vreemd verhaal met een vriend die dat ging aftimmeren.

Nu vind ik het wel vaker zonde van het slopen van een keuken. Maar dit was echt meer dan een prima keuken die er denk ik niet langer dan 5 jaar geleden voor minimaal 20.000 euro is ingezet. Nu zullen dat allemaal sponsorbelangen zijn maar toch, ik hoop dat iemand anders er blij mee is gemaakt.
  maandag 13 april 2026 @ 23:21:19 #195
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220576915
Het is haar van harte gegund en hopelijk kan ze het rouwproces een beetje afronden, maar het zal nog wel een tijd confronterend blijvdn met al die foto's en de urn van haar man in de woonkamer.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 13 april 2026 @ 23:24:06 #196
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220576921
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 14 april 2026 @ 08:05:33 #197
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_220577411
Veel vragen bij deze aflevering.

- Waarom maar 500.000 budget, het oude huis was luxe, al was het wat oud, zal toch wel flink verkocht zijn? En is het niet zo dat als je partner overlijd het huis dan vrij is?

- Op zich wel een prima huis terug gekocht, maar waarom 70.000 euro? aan de woonkamer/keuken verbouwd?
En oke, een nieuwe slaapkamer voor mevrouw.

Mevrouw was niet van de luxe, maar een tussenwoning was geen optie.
  dinsdag 14 april 2026 @ 08:07:38 #198
194695 franklop
Fran knock
pi_220577418
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 08:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Veel vragen bij deze aflevering.

- Waarom maar 500.000 budget, het oude huis was luxe, al was het wat oud, zal toch wel flink verkocht zijn? En is het niet zo dat als je partner overlijd het huis dan vrij is?

- Op zich wel een prima huis terug gekocht, maar waarom 70.000 euro? aan de woonkamer/keuken verbouwd?
En oke, een nieuwe slaapkamer voor mevrouw.

Mevrouw was niet van de luxe, maar een tussenwoning was geen optie.
Kan ook zijn dat er al geld naar de kinderen gesluist is qua erfenis? Is natuurlijk een samengesteld gezin, dus wellicht hebben ze daar afspraken over gemaakt
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  dinsdag 14 april 2026 @ 08:09:40 #199
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_220577427
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2026 08:07 schreef franklop het volgende:

[..]
Kan ook zijn dat er al geld naar de kinderen gesluist is qua erfenis? Is natuurlijk een samengesteld gezin, dus wellicht hebben ze daar afspraken over gemaakt
Klopt ja,

Zag de funda linkjes
toch pijnlijk

Van
https://www.funda.nl/deta(...)fstraat-19/43820791/

Naar
https://www.funda.nl/deta(...)ustraat-22/43049614/
  dinsdag 14 april 2026 @ 08:41:38 #200
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220577572
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 08:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Veel vragen bij deze aflevering.

- Waarom maar 500.000 budget, het oude huis was luxe, al was het wat oud, zal toch wel flink verkocht zijn? En is het niet zo dat als je partner overlijd het huis dan vrij is?

- Op zich wel een prima huis terug gekocht, maar waarom 70.000 euro? aan de woonkamer/keuken verbouwd?
En oke, een nieuwe slaapkamer voor mevrouw.

Mevrouw was niet van de luxe, maar een tussenwoning was geen optie.
Je kent de afspraken binnen het (samengestelde) gezin niet. en maar 500.000 budget vind ik veel voor een alleenstaande. Het kan prima zijn dat de biologische kinderen van de man al wat te erven hadden.

Die 70 K alleen daarvoor gebruiken, ik vind het ook veel geld.

Een tussenwoning geen optie vinden hoeft niet met luxe te maken te hebben, ze was vooral bang voor geluidsoverlast. En daar kan ik me wel in vinden als je kijkt naar tussenwoningen uit bijvoorbeeld 1970 - 1980
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 14 april 2026 @ 12:17:51 #201
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220579390
De zoekopdracht voor Alex was blijkbaar zo makkelijk dat ze niet eens in het begin 15 minuten met een zandloper kregen om concessies te doen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 14 april 2026 @ 13:58:54 #202
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220579895
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 april 2026 12:17 schreef golfer het volgende:
De zoekopdracht voor Alex was blijkbaar zo makkelijk dat ze niet eens in het begin 15 minuten met een zandloper kregen om concessies te doen.
Ik heb de aflevering nog niet helemaal gezien, maar alleen het begin, maar ik kan me zo voorstellen dat het relatief makkelijk is als iemand alleen maar weerhouden wordt doordat ze het niet echt weten en aandurven, ze had zo te zien de mogelijkheden, ze kon vooral geen keuze maken.

Maar goed, ik zal de aflevering nog even helemaal kijken ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')