Ik denk dat dat wel meevalt, ik denk dat je als potentiële verkering eerder een issue hebt...quote:Op dinsdag 24 maart 2026 12:16 schreef golfer het volgende:
Ik ben benieuwd hoelang de twee prinsesjes het met elkaar in 1 huis gaan uithouden als er relaties in hun leven verschijnen.
Ik ken zo'n situatie, al ging dat om huur. Na minder dan 1 jaar kwam er een vriendje met een eigen plek, na 1,5 jaar wilde de utiwonende zus niet meer meebetalen aan de huur want dat deed ze bij vriendje. En na ca 2 jaar zat zus 1 weer thuis bij papa en mama.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 12:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt, ik denk dat je als potentiële verkering eerder een issue hebt...
Maar op zich, als de potentiële verkering ook gewoon woonruimte heeft dan hoeft de hut niet gelijk verkocht te worden natuurlijk, de een kan intrekken bij de verkering en wel haar deel van de hypotheek blijven betalen en daarmee ook haar aandeel in het huis houden.
En als ze maar aflossen, dan maakt het allemaal niet zoveel uit, ook niet als de woningprijzen stagneren of dalen.
Ik snapte dat kwartier fietsen naar het station niet echt(zeker met het vaak herhalen dat ze veel thuiswerken). Utrecht heeft 6 treinstations. Zeg dan gewoon dat je koste wat het kost dicht bij de binnenstad wil wonen.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 12:21 schreef Drass het volgende:
Los dat ze irritant waren, vooral in het begin.. ze hadden geen extreme verwachtingen en erg dankbaar bij het eindresultaat.
Rivierenwijk is een prima wijk om te wonen.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 13:20 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik snapte dat kwartier fietsen naar het station niet echt(zeker met het vaak herhalen dat ze veel thuiswerken). Utrecht heeft 6 treinstations. Zeg dan gewoon dat je koste wat het kost dicht bij de binnenstad wil wonen.
Zo bijzonder dat er dan eerst 20.000 en daarna nog een keer 25.000 euro bij kan. Dat is een hypotheek van 6 ton. Dan moeten ze beide meer dan 5000 in de maand verdienen.
Wel mooi huis geworden. Knap hoe ze met de ruimtes zijn omgesprongen.
4 maart 2025 dus al aangekocht.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 14:25 schreef Blues het volgende:
Dit is het huis, was toch ff benieuwd.
https://www.funda.nl/deta(...)raat-14-bs/43888171/
Paps en mams...quote:Op dinsdag 24 maart 2026 13:20 schreef Remco het volgende:
[..]
Zo bijzonder dat er dan eerst 20.000 en daarna nog een keer 25.000 euro bij kan. Dat is een hypotheek van 6 ton. Dan moeten ze beide meer dan 5000 in de maand verdienen.
Als ik de kaart zag fietsten ze ook wel heel erg langzaam. Zo'n beetje heel Utrecht ligt een kwartier vanaf Utrecht CS. Zelfs wijken als Zuilen en Rivierenbuurt die op 10 minuten liggen zaten niet in hun oorspronkelijke kaartje.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 13:20 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik snapte dat kwartier fietsen naar het station niet echt(zeker met het vaak herhalen dat ze veel thuiswerken). Utrecht heeft 6 treinstations. Zeg dan gewoon dat je koste wat het kost dicht bij de binnenstad wil wonen.
Wel mooi huis geworden. Knap hoe ze met de ruimtes zijn omgesprongen.
Hangt er ook vanaf hoe je 15 minuten fietsen definieertquote:Op dinsdag 24 maart 2026 16:34 schreef Coppi het volgende:
[..]
Als ik de kaart zag fietsten ze ook wel heel erg langzaam. Zo'n beetje heel Utrecht ligt een kwartier vanaf Utrecht CS. Zelfs wijken als Zuilen en Rivierenbuurt die op 10 minuten liggen zaten niet in hun oorspronkelijke kaartje.
Zal wel deels bijgelapt zijn door familie. Met een beetje creativiteit kun je daarmee flink op je maandlasten besparen.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 13:20 schreef Remco het volgende:
Er was laatst een artikeltje hierover: https://www.gelderlander.(...)ch-vandaan~ac3304ba/quote:Op zaterdag 28 maart 2026 21:21 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Zal wel deels bijgelapt zijn door familie. Met een beetje creativiteit kun je daarmee flink op je maandlasten besparen.
Als een voetballer die geïnterviewd wordt na een 8-1 verlies.quote:Op maandag 30 maart 2026 20:46 schreef prievieleezjuh het volgende:
Jazz heeft wat mij betreft de uitstraling van een Temptation Island-deelnemer.
Jamai, top.
En je daar dan ook nog tot over je oren in de schulden steken.quote:Op maandag 30 maart 2026 21:12 schreef JohnBercow het volgende:
Vrijwillig in Almere of Purmerend willen wonen
Tsja, als je in de buurt van je ouders en je werk wil blijven wonen in een enigszins betaalbaar huis, blijft er in die regio natuurlijk weinig over.quote:Op maandag 30 maart 2026 21:12 schreef JohnBercow het volgende:
Vrijwillig in Almere of Purmerend willen wonen
We hadden het er hier net over, niet dat die anderen het heel fout deden.quote:Op maandag 30 maart 2026 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Jamai. Zoveel leuker dan bv Miljuschka.
Bij Jamai zit er ook wat gevoel in.quote:Op maandag 30 maart 2026 21:32 schreef pmponer het volgende:
[..]
We hadden het er hier net over, niet dat die anderen het heel fout deden.
Maar Jamai straalt wat rust uit en is niet heel aanwezig. Ik denk dat dit programma dat ook nodig heeft.
Met die vijver erachterquote:Op maandag 30 maart 2026 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Is dit dat huis met dat vrije uitzicht?Heb het net even gemist.
Lieve jongen. Uitstekende opvolger van Martijnquote:Op maandag 30 maart 2026 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij Jamai zit er ook wat gevoel in.
Godver, nu ga ik luisterenquote:Op maandag 30 maart 2026 21:53 schreef Fretwork het volgende:
Jazz is echt net Erik ten Hag, zonder de chronische keeltyfus
Dat is op zich wel lekker, maar je gaat mij gewoon niet wijsmaken dat er niet ergens een paar tientjes bespaard kon worden voor een fucking kapstokquote:Op maandag 30 maart 2026 22:00 schreef pmponer het volgende:
geen kapstok maar gelukkig wel een radiator op wifi
Het ene fix je zelf in tien min. Het andere niet.quote:Op maandag 30 maart 2026 22:00 schreef pmponer het volgende:
Wat is het leven toch mooi in beige.
En een salontafel van ¤800. Zal vast wel goedkoper zijn aangekocht maar bij bij IKEA of kwantum koop je iets vergelijkbaars voor ¤150. Snap die dure meubels nooit zo als er dan zo weinig budget is.quote:Op maandag 30 maart 2026 22:00 schreef pmponer het volgende:
Wat is het leven toch mooi in beige.
Moet iets met sponsor contracten zijn.quote:Op maandag 30 maart 2026 22:06 schreef Mariposas het volgende:
[..]
En een salontafel van ¤800. Zal vast wel goedkoper zijn aangekocht maar bij bij IKEA of kwantum koop je iets vergelijkbaars voor ¤150. Snap die dure meubels nooit zo als er dan zo weinig budget is.
Voor nu ja. De beige generatie is ook dol op “Ibiza-tuinen”. Dus wat er staat zal er wel snel worden uitgetrokken.quote:Op maandag 30 maart 2026 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Groene voor- en achtertuin. Geslaagd.
Hopelijk zijn ze te lui om iets met die planten te doen.quote:Op maandag 30 maart 2026 22:08 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Voor nu ja. De beige generatie is ook dol op “Ibiza-tuinen”. Dus wat er staat zal er wel snel worden uitgetrokken.
Dit soort dingen doen ze expres zodat mensen zoals jij een forum of X vol kan gaan kalken en het lekker trending wordt.quote:Op maandag 30 maart 2026 22:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat is op zich wel lekker, maar je gaat mij gewoon niet wijsmaken dat er niet ergens een paar tientjes bespaard kon worden voor een fucking kapstok
Flikker de jassen maar op de grond want er moest een joekel van een plant in de woonkamer.
Klopt, volgens mij zijn ze er ook erg blij mee, en later wordt het meer "eigen"quote:Op maandag 30 maart 2026 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het hele huis wordt klaar in je schoot geworpen.
Sowieso een hoop keuzes die gewoon veel goedkoper kunnen, zeker bij beperkt budgetquote:Op maandag 30 maart 2026 22:06 schreef Mariposas het volgende:
[..]
En een salontafel van ¤800. Zal vast wel goedkoper zijn aangekocht maar bij bij IKEA of kwantum koop je iets vergelijkbaars voor ¤150. Snap die dure meubels nooit zo als er dan zo weinig budget is.
Mieter gewoon je jas in die loze hoek in de keukenquote:Op maandag 30 maart 2026 21:56 schreef DrMarten het volgende:
Zat er ff op te wachten dat ze een kapstok in een van de keukenkastjes hadden gemaakt, maar helaas.
Je dacht aan een nat en een droog stapeltje?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 00:30 schreef Blues het volgende:
[..]
Mieter gewoon je jas in die loze hoek in de keuken
Ik denk dat letterlijk iedereen hier over nadenkt, maar uiteindelijk wil je ook wel een fijn huis en in deze woningmarkt is het zo ongeveer onmogelijk om op één inkomen een eengezinswoning te kopenquote:Op dinsdag 31 maart 2026 11:45 schreef Chea49 het volgende:
Denken mensen nooit over na, koop een huis op 1 inkomen en niet op 2.
Kun jij een mooi overzichtje maken van de gezinswoningen op max 1 uur rijden van Amsterdam die door deze mensen op één inkomen gekocht kan worden?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 11:45 schreef Chea49 het volgende:
Zucht... Daar gaan we weer met de wekelijkse herhaling. Hun budget komt overeen met een inkomen van nét twee keer modaal. En dat is als ze er geen eigen geld in hebben gestoken.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 12:54 schreef viseenoptie het volgende:
Magazijn picker, en geen idee wat die vrouw (veel niet doet als ze thuis "werkt") toch een aardig budget
7 hoog Alkmaar, 2 kamer flat.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:42 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Kun jij een mooi overzichtje maken van de gezinswoningen op max 1 uur rijden van Amsterdam die door deze mensen op één inkomen gekocht kan worden?
Volgens mij was het de bedoeling dat er een grote kast zou komen (vermoedelijk op maat/inbouw) voor de jassen, en daar was het budget voor op.quote:Op maandag 30 maart 2026 21:55 schreef DrMarten het volgende:
Het budget voor een fucking kapstok was op? Serieus? Waar moeten ze die laten dan? Op de grond?
Grote 4 kamer flat in de Venserpolder. In haar geliefde Amsterdam. In 1 minuut op de ring. Alleen geen tuin.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:42 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Kun jij een mooi overzichtje maken van de gezinswoningen op max 1 uur rijden van Amsterdam die door deze mensen op één inkomen gekocht kan worden?
Ja, dit zijn wel de mensen die er het meeste voor gelaten hebben.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:02 schreef Postbus100 het volgende:
Op zich een leuk stel. Ook fijne presentator. (Jomai gaat Chantal momenteel voorbij in mijn voorkeuren voor presentatoren).
Het is me alleen wel duidelijk geworden dat meedoen aan dit programma steeds meer een enorm voorrecht is. En dat het je anders amper meer lukt.
Overigens ook wel pure armoe (en het failliet van de samenleving) dat je je huurhuis opzegt en bij je ouders op zolder gaat wonen om geld uit te sparen
Das dus geen gezinswoning.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Grote 4 kamer flat in de Venserpolder. In haar geliefde Amsterdam. In 1 minuut op de ring. Alleen geen tuin.
Maar alle starters willen meteen een huis voor het hele leven.
Dan een utopie in die regio.quote:
Ja, de jaren '90 belde. Mijn vrouw en ik verdienen beiden bovenmodaal, ons huishoudeninkomen is een stuk boven de ton per jaar. Daarmee zou ons budget inclusief eigen geld rond de 550k zijn. Dat heb je eigenlijk ook wel volledig nodig tegenwoordig, maar ik ken maar heel weinig mensen die ruim meer dan een ton in hun eentje verdienen.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 11:45 schreef Chea49 het volgende:
Dat begrijp ik heel goed maar het blijft een enorm risico.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk dat letterlijk iedereen hier over nadenkt, maar uiteindelijk wil je ook wel een fijn huis en in deze woningmarkt is het zo ongeveer onmogelijk om op één inkomen een eengezinswoning te kopen
Misschien even wachten met kopen en geen 3de kind krijgen? Jonge mensen komen in de problemen met die hoge prijzen tegenwoordig. Is ook een klote tijd om nu een eigen huis te willen?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:42 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Staande kapstok neemt denk ik te veel ruimte in beslag. Heb zelf ook zo´n ding gehad maar snel overgestapt op een kapstok aan de muur, scheelt erg veel ruimte.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:58 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Volgens mij was het de bedoeling dat er een grote kast zou komen (vermoedelijk op maat/inbouw) voor de jassen, en daar was het budget voor op.
Een staande kapstok had natuurlijk prima gekund. Snap niet waarom ze dat niet hebben gedaan
Ik ben inderdaad een oude dame en niet zo gewend aan die enorme bedragen tegenwoordig voor een eigen huis. Heel verstandig om te huren maar kennelijk was dat voor dit stel geen optie? Weet niet waarom. Ik ging van huren naar de koop van een boerderijtje midden in het groen. Dat kon toen nog op 1 inkomen. De jongeren hebben het wat dat betreft best wel moeilijk met het vinden van een eigen plekje.quote:Op woensdag 1 april 2026 09:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, de jaren '90 belde. Mijn vrouw en ik verdienen beiden bovenmodaal, ons huishoudeninkomen is een stuk boven de ton per jaar. Daarmee zou ons budget inclusief eigen geld rond de 550k zijn. Dat heb je eigenlijk ook wel volledig nodig tegenwoordig, maar ik ken maar heel weinig mensen die ruim meer dan een ton in hun eentje verdienen.
Daarbij snap ik ook wel dat mensen bepaalde eisen hebben, ook starters. Wij wonen nu in ons tweede huurhuis. Eerst een klein appartementje en nu een hoekhuis met drie slaapkamers, goede tuin en een oprit voor meerdere auto's. Een huis kopen zou leuk zijn, maar dan ga ik niet weer terug naar een appartementje omdat dat dan maar van onszelf zou zijn. In het dagelijkse leven merk je er niks van of je huis nou gehuurd of gekocht is, dus je wil er qua wooncomfort ook wel een beetje op vooruit gaan.
Want als je even wacht komen er spontaan fatsoenlijke gezinswoningen van 2,5 ton beschikbaar?quote:Op woensdag 1 april 2026 11:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Misschien even wachten met kopen en geen 3de kind krijgen? Jonge mensen komen in de problemen met die hoge prijzen tegenwoordig. Is ook een klote tijd om nu een eigen huis te willen?
Ja leuk, maar het is in de meeste gevallen geen keuzemenu meer.quote:Op woensdag 1 april 2026 11:57 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik heel goed maar het blijft een enorm risico.
Deze boomer heeft een huurhuis en niet voldoende geld om een koopwoning te verkrijgen.quote:Op woensdag 1 april 2026 13:52 schreef Leandra het volgende:
Dat, en het jarenlange graaien van de boomergeneratie met hun aflossingsvrije hypotheken is de oorzaak van de huidige huizenprijzen.
Gewoon de helft bieden en je poot stijfhouden, dan belt de verkoper je na een half jaar wel op om te vragen of je het alsjeblieft nog wilt kopenquote:Op woensdag 1 april 2026 12:59 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Want als je even wacht komen er spontaan fatsoenlijke gezinswoningen van 2,5 ton beschikbaar?
Het was dan ook geen reactie op jou maar op iemand die denkt dat ze nog met de voorwaarden van 1984 kunnen kopen.quote:Op woensdag 1 april 2026 14:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Deze boomer heeft een huurhuis en niet voldoende geld om een koopwoning te verkrijgen.
Denk dat geloof wel eens een rol kan spelen in hun voornemen nog verder te vermenigvuldigen.quote:Op woensdag 1 april 2026 11:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Misschien even wachten met kopen en geen 3de kind krijgen? Jonge mensen komen in de problemen met die hoge prijzen tegenwoordig. Is ook een klote tijd om nu een eigen huis te willen?
Nou, ik wil wel graag even wat nuanceren. Ook vroeger kon lang niet iedereen een huis kopen. Toen ik jong was (ik ben nu 54) was kopen ook al iets voor de (hogere) middenklasse en verder. In mijn milieu (arbeidersklasse, een aanzienlijk grote groep binnen de samenleving destijds), was het een uitzondering en was huren waartoe je veelal je leven lang was veroordeeld.quote:Op woensdag 1 april 2026 13:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja leuk, maar het is in de meeste gevallen geen keuzemenu meer.
Als de gewone Nederlander op 1 inkomen een huis moet kopen dan kunnen ze geen huis kopen.
Dat "vroeger was alles beter" sentiment is leuk, maar je hebt er niets aan.
Vroeger kocht men op het gezinsinkomen een huis, tegenwoordig koopt men op het gezinsinkomen een huis, het verschil is dat er vroeger 1 inkomen was en nu 2 inkomens.
Dat, en het jarenlange graaien van de boomergeneratie met hun aflossingsvrije hypotheken is de oorzaak van de huidige huizenprijzen.
En dit idd, de verhouding huurwoning vs koopwoning is zo ongeveer omgedraaid sinds de jaren 70.quote:Op woensdag 1 april 2026 14:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, ik wil wel graag even wat nuanceren. Ook vroeger kon lang niet iedereen een huis kopen. Toen ik jong was (ik ben nu 54) was kopen ook al iets voor de (hogere) middenklasse en verder. In mijn milieu (arbeidersklasse, een aanzienlijk grote groep binnen de samenleving destijds), was het een uitzondering en was huren waartoe je veelal je leven lang was veroordeeld.
Ik geloof trouwens niet dat dat destijds als probleem werd ervaren. Het was zoals het was. Maar het is dus zeker niet zo dat kopen vroeger bereikbaar was voor het merendeel van de Nederlanders.
Doe eens rustig, dat zie je mij niet schrijven. Natuurlijk is alles veel duurder geworden en de huizenmarkt onbereikbaar voor de jongeren van nu. Je denkt erg kortzichtig en dat wij, de oudere generatie, het zo gemakkelijk hadden. Laat ik dan bij deze maar beweren dat de jongeren nogal verwend zijn en klagen dat ze niets meer kunnen kopen. Jij je zin.quote:Op woensdag 1 april 2026 14:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was dan ook geen reactie op jou maar op iemand die denkt dat ze nog met de voorwaarden van 1984 kunnen kopen.
quote:Op woensdag 1 april 2026 14:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, ik wil wel graag even wat nuanceren. Ook vroeger kon lang niet iedereen een huis kopen. Toen ik jong was (ik ben nu 54) was kopen ook al iets voor de (hogere) middenklasse en verder. In mijn milieu (arbeidersklasse, een aanzienlijk grote groep binnen de samenleving destijds), was het een uitzondering en was huren waartoe je veelal je leven lang was veroordeeld.
Ik geloof trouwens niet dat dat destijds als probleem werd ervaren. Het was zoals het was. Maar het is dus zeker niet zo dat kopen vroeger bereikbaar was voor het merendeel van de Nederlanders.
Ik had ook de indruk dat als je vroeger wilde huren, dat je dan gewoon een makelaar belde, en dat je een paar huizen kon bezichtigen, en dat je er één kon huren.quote:Op woensdag 1 april 2026 14:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niet dat "jullie" de "oudere generatie" het zo makkelijk hadden, ik denk wel dat ze de huizenmarkt verpest hebben met hun aflossingsvrije hypotheken, daar hebben ze iig de HRA kapot mee gemaakt.quote:Op woensdag 1 april 2026 15:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Doe eens rustig, dat zie je mij niet schrijven. Natuurlijk is alles veel duurder geworden en de huizenmarkt onbereikbaar voor de jongeren van nu. Je denkt erg kortzichtig en dat wij, de oudere generatie, het zo gemakkelijk hadden. Laat ik dan bij deze maar beweren dat de jongeren nogal verwend zijn en klagen dat ze niets meer kunnen kopen. Jij je zin.
Welk "vroeger" bedoel je dan? Tijdens de jaren 80 "geen woning, geen kroning" vroeger?quote:Op woensdag 1 april 2026 15:38 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik had ook de indruk dat als je vroeger wilde huren, dat je dan gewoon een makelaar belde, en dat je een paar huizen kon bezichtigen, en dat je er één kon huren.
Nu bel je de makelaar, en dan mag je smeken dat je één van de tien mensen bent die mag bezichtigen, en dan moet je maar hopen dat je uitverkoren bent om die studio van 1600 euro te mogen bewonen. Of het huis van 2300 euro.
Er is gewoon een enorme schaarste in de huurdersmarkt![]()
Geen idee hoe dat vroeger was, maar mijn ouders konden gewoon een huis huren toen ze dat wilden. Volgens mij was dat best wel eenvoudig (begin jaren '90 praat ik dan over).
Ik hoorde laatst zelfs dat er wordt overboden op de huurdersmarktquote:Op woensdag 1 april 2026 15:38 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik had ook de indruk dat als je vroeger wilde huren, dat je dan gewoon een makelaar belde, en dat je een paar huizen kon bezichtigen, en dat je er één kon huren.
Nu bel je de makelaar, en dan mag je smeken dat je één van de tien mensen bent die mag bezichtigen, en dan moet je maar hopen dat je uitverkoren bent om die studio van 1600 euro te mogen bewonen. Of het huis van 2300 euro.
Er is gewoon een enorme schaarste in de huurdersmarkt![]()
Geen idee hoe dat vroeger was, maar mijn ouders konden gewoon een huis huren toen ze dat wilden. Volgens mij was dat best wel eenvoudig (begin jaren '90 praat ik dan over).
Omdat een sociale huurwoning niet te krijgen is, een huurwoning in de randstad al snel 1200-1800 euro kost.quote:Op woensdag 1 april 2026 12:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad een oude dame en niet zo gewend aan die enorme bedragen tegenwoordig voor een eigen huis. Heel verstandig om te huren maar kennelijk was dat voor dit stel geen optie? Weet niet waarom. Ik ging van huren naar de koop van een boerderijtje midden in het groen. Dat kon toen nog op 1 inkomen. De jongeren hebben het wat dat betreft best wel moeilijk met het vinden van een eigen plekje.
Hypotheek goedkoper met de huidige rentes? Dat denk ik niet.quote:Op woensdag 1 april 2026 17:21 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Omdat een sociale huurwoning niet te krijgen is, een huurwoning in de randstad al snel 1200-1800 euro kost.
Een hypotheek is een stuk goedkoper.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |