Ik denk dat dat wel meevalt, ik denk dat je als potentiële verkering eerder een issue hebt...quote:Op dinsdag 24 maart 2026 12:16 schreef golfer het volgende:
Ik ben benieuwd hoelang de twee prinsesjes het met elkaar in 1 huis gaan uithouden als er relaties in hun leven verschijnen.
Ik ken zo'n situatie, al ging dat om huur. Na minder dan 1 jaar kwam er een vriendje met een eigen plek, na 1,5 jaar wilde de utiwonende zus niet meer meebetalen aan de huur want dat deed ze bij vriendje. En na ca 2 jaar zat zus 1 weer thuis bij papa en mama.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 12:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt, ik denk dat je als potentiële verkering eerder een issue hebt...
Maar op zich, als de potentiële verkering ook gewoon woonruimte heeft dan hoeft de hut niet gelijk verkocht te worden natuurlijk, de een kan intrekken bij de verkering en wel haar deel van de hypotheek blijven betalen en daarmee ook haar aandeel in het huis houden.
En als ze maar aflossen, dan maakt het allemaal niet zoveel uit, ook niet als de woningprijzen stagneren of dalen.
Ik snapte dat kwartier fietsen naar het station niet echt(zeker met het vaak herhalen dat ze veel thuiswerken). Utrecht heeft 6 treinstations. Zeg dan gewoon dat je koste wat het kost dicht bij de binnenstad wil wonen.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 12:21 schreef Drass het volgende:
Los dat ze irritant waren, vooral in het begin.. ze hadden geen extreme verwachtingen en erg dankbaar bij het eindresultaat.
Rivierenwijk is een prima wijk om te wonen.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 13:20 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik snapte dat kwartier fietsen naar het station niet echt(zeker met het vaak herhalen dat ze veel thuiswerken). Utrecht heeft 6 treinstations. Zeg dan gewoon dat je koste wat het kost dicht bij de binnenstad wil wonen.
Zo bijzonder dat er dan eerst 20.000 en daarna nog een keer 25.000 euro bij kan. Dat is een hypotheek van 6 ton. Dan moeten ze beide meer dan 5000 in de maand verdienen.
Wel mooi huis geworden. Knap hoe ze met de ruimtes zijn omgesprongen.
4 maart 2025 dus al aangekocht.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 14:25 schreef Blues het volgende:
Dit is het huis, was toch ff benieuwd.
https://www.funda.nl/deta(...)raat-14-bs/43888171/
Paps en mams...quote:Op dinsdag 24 maart 2026 13:20 schreef Remco het volgende:
[..]
Zo bijzonder dat er dan eerst 20.000 en daarna nog een keer 25.000 euro bij kan. Dat is een hypotheek van 6 ton. Dan moeten ze beide meer dan 5000 in de maand verdienen.
Als ik de kaart zag fietsten ze ook wel heel erg langzaam. Zo'n beetje heel Utrecht ligt een kwartier vanaf Utrecht CS. Zelfs wijken als Zuilen en Rivierenbuurt die op 10 minuten liggen zaten niet in hun oorspronkelijke kaartje.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 13:20 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik snapte dat kwartier fietsen naar het station niet echt(zeker met het vaak herhalen dat ze veel thuiswerken). Utrecht heeft 6 treinstations. Zeg dan gewoon dat je koste wat het kost dicht bij de binnenstad wil wonen.
Wel mooi huis geworden. Knap hoe ze met de ruimtes zijn omgesprongen.
Hangt er ook vanaf hoe je 15 minuten fietsen definieertquote:Op dinsdag 24 maart 2026 16:34 schreef Coppi het volgende:
[..]
Als ik de kaart zag fietsten ze ook wel heel erg langzaam. Zo'n beetje heel Utrecht ligt een kwartier vanaf Utrecht CS. Zelfs wijken als Zuilen en Rivierenbuurt die op 10 minuten liggen zaten niet in hun oorspronkelijke kaartje.
Zal wel deels bijgelapt zijn door familie. Met een beetje creativiteit kun je daarmee flink op je maandlasten besparen.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 13:20 schreef Remco het volgende:
Er was laatst een artikeltje hierover: https://www.gelderlander.(...)ch-vandaan~ac3304ba/quote:Op zaterdag 28 maart 2026 21:21 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Zal wel deels bijgelapt zijn door familie. Met een beetje creativiteit kun je daarmee flink op je maandlasten besparen.
Als een voetballer die geïnterviewd wordt na een 8-1 verlies.quote:Op maandag 30 maart 2026 20:46 schreef prievieleezjuh het volgende:
Jazz heeft wat mij betreft de uitstraling van een Temptation Island-deelnemer.
Jamai, top.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |