Volgende huis wil ik ook zo'n grote vriezerquote:Op maandag 6 april 2026 21:51 schreef franklop het volgende:
Vrij overdreven grote vriezer. Had dan toch nog een combi gedaan met 3 lades vriezer ofzo
Hier ook een aparte vriezer naast de koelkast met 8 lades, maar wel 4 volwassenenquote:Op maandag 6 april 2026 21:51 schreef franklop het volgende:
Vrij overdreven grote vriezer. Had dan toch nog een combi gedaan met 3 lades vriezer ofzo
Ik wil ook wel zo'n grote vriezerquote:Op maandag 6 april 2026 21:51 schreef franklop het volgende:
quote:Op maandag 6 april 2026 21:55 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Volgende huis wil ik ook zo'n grote vriezer
Grappig, wij zijn dan met zijn 3en en gebruiken hem amperquote:Op maandag 6 april 2026 21:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel zo'n grote vriezer
Heb nu 3 laden, maar dat is véél te weinig..
Zover zaten zij er toch ook niet vandaan, dacht ik? Inclusief styling dan wel, natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 april 2026 07:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Leukste aflevering van het seizoen tot nu toe !
Stel gun je een mooi huis.
En wat een huis was het, echt een buitenkansje, hier in de randstad is dit huis al snel 650.000
Alles was wel mooi geworden
Buiten de randstad al, op een beduidend kleinere (390m² vs 265m²) kavel:quote:Op dinsdag 7 april 2026 07:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Leukste aflevering van het seizoen tot nu toe !
Stel gun je een mooi huis.
En wat een huis was het, echt een buitenkansje, hier in de randstad is dit huis al snel 650.000
Alles was wel mooi geworden
Je tekent zodra je het koopt (verkoopdatum op Funda), dat is dus het "voorlopige" koopcontract, dat betekent niet dat de overdracht dan ook is.quote:Op dinsdag 7 april 2026 10:29 schreef TaMieke het volgende:
Verbouwing duurde ook meer dan 9 maanden, want ze hadden al getekend voor het huis toen de zwanger aankondiging kwam. En kindje was al geboren bij de oplevering.
Had te maken met het feit dat zij niet naar Assen wilde verhuizen. Doordat er helemaal niets in Haren e.o. voor die prijs gevonden werd, werd het uiteindelijk tóch Assen.quote:Op maandag 6 april 2026 21:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En een hele fijne bijkeuken slopen
Waarom deden ze eigenlijk mee, want dit hadden ze natuurlijk prima zelf kunnen vinden als ze iets minder kritisch waren op de locatie.
Ik vind die lades sowieso erg onhandig en zijn zó vol. Heb er daarom een klein vriezertje (tafelmodel) bovenop gezet met in het midden een rek, kan veel in!quote:Op maandag 6 april 2026 21:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel zo'n grote vriezer
Heb nu 3 laden, maar dat is véél te weinig..
Dat kan hier niet, maar slim gedaan!quote:Op dinsdag 7 april 2026 12:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik vind die lades sowieso erg onhandig en zijn zó vol. Heb er daarom een klein vriezertje (tafelmodel) bovenop gezet met in het midden een rek, kan veel in!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |