abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220524469
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 10:47 schreef Dutch_view het volgende:
Ik vraag me wel af, was hier nu echt een aflevering voor nodig?
Het was alleen maar dat ze zelf niet onderling het eens konden worden over de locatie.
Alex heeft ze dus gedwongen hun zoekgebied te vergroten.

Maar dat kun je als twee volwassenen toch zelf ook wel bedenken? Anders blijf je lekker zitten waar je zit.
Met dit budget hadden ze zelf prima een fijne woning in Assen kunnen kopen.
Volgens mij hadden ze ook een goede woning laten schieten doordat zij absoluut niet voor Assen wilde gaan. Door dit programma toch overstag gegaan. En het is ook fijn dat het dan helemaal instap klaar gemaakt wordt en van alle hedendaagse gemakken voorzien. ^O^
pi_220524518
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 12:03 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Had te maken met het feit dat zij niet naar Assen wilde verhuizen. Doordat er helemaal niets in Haren e.o. voor die prijs gevonden werd, werd het uiteindelijk tóch Assen.
Opmerking over wat is dat nou voor een stel, omgevormd tot Moslims, zeer ongepast. Even nadenken voor je dit soort opmerkingen hier plaatst. :(
Jammer genoeg heb ik het eindresultaat niet kunnen zien en bij het terugkijken is er geen mogelijkheid tot verder spoelen dus moet ik de hele uitzending weer gaan bekijken, balen! 8)7
wil je even de juiste persoon quote graag?
A mind with a heart of it's own
pi_220524560
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 21:10 schreef Koen66 het volgende:
Heb niet gekeken maar kwam woonkamer binnenlopen.
Wat is dit voor een stel? Drents stel omgevormd naar moslims ofzo :?
Ik had het hier over, niet erg aardig om het zo te omschrijven. :N
pi_220524776
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 12:26 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Ik had het hier over, niet erg aardig om het zo te omschrijven. :N
Maar zet je commentaar dan niet onder mijn quote aub. Nu doe je het voorkomen alsof ik die uitspraak heb gedaan.
A mind with a heart of it's own
pi_220525543
quote:
4s.gif Op dinsdag 7 april 2026 12:46 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Maar zet je commentaar dan niet onder mijn quote aub. Nu doe je het voorkomen alsof ik die uitspraak heb gedaan.
Ik combineer mijn reacties meestal anders moet ik keer op keer reageren op een ander. Volgens mij doen meerderen hier dat. Maar mijn welgemeende excuses dat jij je aangesproken voelde. :{
  dinsdag 7 april 2026 @ 14:27:28 #156
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept
pi_220525689
Ik vond het een saaie aflevering. Dat kwam niet door de deelnemers, maar door het huis dat al zo goed als af was. Wat een geweldige aankoop.
  dinsdag 7 april 2026 @ 14:29:04 #157
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_220525703
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 12:06 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Ik vind die lades sowieso erg onhandig en zijn zó vol. Heb er daarom een klein vriezertje (tafelmodel) bovenop gezet met in het midden een rek, kan veel in! ^O^
Dat is het eerst dat ik hoor.
Juist in lades kun je veel meer eficient en bereikbaar kwijt.
Overigens deel ik wel de frustratie over kleine combikoelkasten. Bij alle inbouwvarianten is het vriesgedeelte net te klein.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 7 april 2026 @ 15:54:13 #158
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220526567
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 14:29 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Dat is het eerst dat ik hoor.
Juist in lades kun je veel meer eficient en bereikbaar kwijt.
Overigens deel ik wel de frustratie over kleine combikoelkasten. Bij alle inbouwvarianten is het vriesgedeelte net te klein.
Ik hou ook van lades, maar een hoge vriezer met allemaal lades, zoals in de Assen uitzending, vind ik dan weer niet zo'n geweldig idee.
En dan ben ik 1.75, dus ik til niet snel boven m'n macht.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 7 april 2026 @ 16:10:01 #159
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_220526725
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 15:54 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik hou ook van lades, maar een hoge vriezer met allemaal lades, zoals in de Assen uitzending, vind ik dan weer niet zo'n geweldig idee.
En dan ben ik 1.75, dus ik til niet snel boven m'n macht.
Je hebt die ook in kleinere varianten.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 7 april 2026 @ 16:16:49 #160
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220526758
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 16:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Je hebt die ook in kleinere varianten.
Ja, dat weet ik, maar het ging me in deze vooral om die hoge vriezer (top, geen probleem), met allemaal lades, dat laatste vind ik wel een dingetje, dan had ik vanaf laten we zeggen 1.20 hoog liever geen lades meer gehad.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_220526775
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 11:25 schreef golfer het volgende:
Het huis was goed onderhouden en instapklaar. Waarom dan het verbouwingsbudget verhogen met 70k. en totaal dus 95.000 aan Bob z'n plannetjes besteden?
Totaal dus 620.000 voor het huis met verbouwing gebruikt.
Verbouwing gaat min of meer in overleg met de kopers.
  dinsdag 7 april 2026 @ 16:24:36 #162
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220526804
Ja erg bijzondere aflevering weer, zit je in Kloosterveen (wat dan zogenaamd Assen is) voor dik 6 ton
In een huis zonder garage of oprit.

Ja het is een groot huis net modern huis, maar er zijn in de regio Haren - Assen betere opties te vinden (naar mijn mening). Ook wel een beetje gek dat je 3 dorpen noemt waar je wel naartoe zou willen (Haren/Onnen/Glimmen (geloof ik)) en dat de next best thing dan inees Assen is.

Ik hoop maar dat ze er blij van worden

-edit-
Aan het begin van de verbouwing werd er gesproken over een keuken met veel lades, ik heb die eigenlijk niet kunnen ontdekken.
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 7 april 2026 @ 16:30:13 #163
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220526860
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 16:24 schreef pmponer het volgende:
Ja erg bijzondere aflevering weer, zit je in Kloosterveen (wat dan zogenaamd Assen is) voor dik 6 ton

Ja het is een groot huis net modern huis, maar er zijn in de regio Haren - Assen betere opties te vinden (naar mijn mening). Ook wel een beetje gek dat je 3 dorpen noemt waar je wel naartoe zou willen (Haren/Onnen/Glimmen (geloof ik)) en dat de next best thing dan inees Assen is.

Ik hoop maar dat ze er blij van worden

-edit-
Aan het begin van de verbouwing werd er gesproken over een keuken met veel lades, ik heb die eigenlijk niet kunnen ontdekken.
Je kunt van Kloosterveen vinden wat je vindt (dat snap ik, ik zou er ook niet willen wonen), maar dat stond zo ongeveer als enige wijk op hun lijstje voor Assen.

Als ik dan toch in de regio Haren-Assen zou moeten wonen dan zou ik ook wel betere plekken weten, maar wat voor jou of mij een aantrekkelijke plek is om te wonen hoeft dat niet voor een ander te zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 7 april 2026 @ 16:32:29 #164
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220526900
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 16:30 schreef Leandra het volgende:

[..]
Je kunt van Kloosterveen vinden wat je vindt (dat snap ik, ik zou er ook niet willen wonen), maar dat stond zo ongeveer als enige wijk op hun lijstje voor Assen.

Als ik dan toch in de regio Haren-Assen zou moeten wonen dan zou ik ook wel betere plekken weten, maar wat voor jou of mij een aantrekkelijke plek is om te wonen hoeft dat niet voor een ander te zijn.
Helemaal eens hoor, maar ik vind het zo'n vreemde stap, van die dorpen ineens naar Kloosterveen. Dus ik hoop echt dat ze er blij van worden. Het is wel een mooi ruim huis iig, en lijkt kindvriendelijk qua buurt dus dat is mooi.
  dinsdag 7 april 2026 @ 16:38:55 #165
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220526959
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 16:32 schreef pmponer het volgende:

[..]
Helemaal eens hoor, maar ik vind het zo'n vreemde stap, van die dorpen ineens naar Kloosterveen. Dus ik hoop echt dat ze er blij van worden. Het is wel een mooi ruim huis iig, en lijkt kindvriendelijk qua buurt dus dat is mooi.
Volgens mij waren Onnen en Glimmen de "buitengebied Haren" opties, voor als Haren zelf niet kon, ik had niet het idee dat ze echt graag in die dorpen wilden wonen.

Maar goed, ik snap het ook niet, met de trein van Assen naar Haren is 12 minuten, en dan wil je in Kloosterveen wonen.... als ik dan toch in Assen moest zitten was ik wat dichterbij het station gaan zitten.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 7 april 2026 @ 16:39:32 #166
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220526966
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 16:24 schreef pmponer het volgende:

Met garage en oprit volgens Funda en ook te zien op de originele plattegrond:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 7 april 2026 @ 16:42:07 #167
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220526991
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 april 2026 16:39 schreef golfer het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat de plattegrond van het vergelijkbare huis dat ik postte, op de Veluwe.
Het huis in Assen had geen plattgrond op Funda, daarbij zat de "garage" rechts van het huis en niet links.
Punt is wel dat er wel een "garage" was, maar dat je er niet leek te kunnen komen met een auto.

https://www.funda.nl/deta(...)degroen-23/43967539/
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 7 april 2026 @ 16:45:03 #168
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220527009
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 april 2026 16:39 schreef golfer het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ook in Assen mag je niet over het trotoir naar je huis rijden, dus dan kun je het op een plattegrond wel garage noeman maar je kan de inrit niet eens in.

En deze plattegrond klopt niet

Ik had beter moeten kijken.

[ Bericht 3% gewijzigd door pmponer op 07-04-2026 16:51:42 ]
  dinsdag 7 april 2026 @ 16:46:39 #169
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220527025
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 16:42 schreef Leandra het volgende:

Volgens mij is dat de plattegrond van het vergelijkbare huis dat ik postte, op de Veluwe.
Het huis in Assen had geen plattgrond op Funda, daarbij zat de "garage" rechts van het huis en niet links.
Punt is wel dat er wel een "garage" was, maar dat je er niet leek te kunnen komen met een auto.

https://www.funda.nl/deta(...)degroen-23/43967539/
Aha, ik dacht dat je de Funda van Assen had geplaatst.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220527037
Wel apart dat ze de werksituaties niet hebben benoemd. Beide werkten in Enschede, dat is niet te doen dagelijks vanuit Assen.
  dinsdag 7 april 2026 @ 16:48:43 #171
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220527047
Ah.... opgelost, de garage ligt aan de zijkant, als je de luchtfoto's bekijkt dan zie je dat de buren waarmee ze onder één kap zitten een "dubbele" garage lijken te hebben, dat is niet zo, de ene helft is van de buren, de andere helft is van het KZK stel, op de kadastrale kaart wordt dat nog duidelijker.

In de overkapping (met een kachel en een rek vol ballen) is ook een deur naar die garage.
Dus je kunt wel vanuit de tuin de garage in, en ik vermoed dat er voor de garage ook voldoende ruimte is om een tweede auto te parkeren.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 7 april 2026 @ 16:49:54 #172
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220527057
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 16:46 schreef golfer het volgende:

[..]
Aha, ik dacht dat je de Funda van Assen had geplaatst.
Nee, die was daarboven al geplaatst, inmiddels ging het over "dit kost in de randstad 650K" dus toen liet ik zien dat het buiten de randstad, met minder grond, al 650K moet kosten, en dan heb je nog een flinke make-over nodig.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 7 april 2026 @ 16:50:55 #173
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220527066
Ah ja goeie @Leandra die kadestrale kaart had ik evengemist. Ik was te gefocust op waar de garage "normaal:" zou zitten.

Dan moet ik zeggen dat ik de prijs inclusief vrijstaande garage een aardige deal vindt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')