Dit vraag ik me ook echt af, hoe gaan ze dit doen met hun werk?quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:47 schreef Remco het volgende:
Wel apart dat ze de werksituaties niet hebben benoemd. Beide werkten in Enschede, dat is niet te doen dagelijks vanuit Assen.
quote:Op woensdag 8 april 2026 11:49 schreef Blues het volgende:
Ik mis een kast in de keuken voor de jassen [ link | afbeelding ]
Ik vond hem als presentator altijd prima, maar als voice over vind ik hem eigenlijk gewoon irritantquote:Op woensdag 8 april 2026 14:49 schreef RedFever007 het volgende:
Misschien een niet populaire mening maar ik mis Martijn Krabbé als presentator eigenlijk helemaal niet![]()
Sterker nog; als voice over vind ik hem soms vrij irritant overdreven
Dit programma kan prima zonder Martijn blijkt. Hoe verschrikkelijk zijn situatie ook is
Ben benieuwd. Het oude huis was al verkocht, dus extra budget komt niet uit de overwaarde.quote:
Ja meestal wel een stuk of 3 volgens mij, maar het moet allemaal snel en tijd is geld.quote:Op maandag 13 april 2026 21:08 schreef potjecreme het volgende:
Waren er in de begin jaren niet meer bezichtigen in het programma?
Paar duizend euro op een toch al krap verbouwingsbudget.quote:Op maandag 13 april 2026 21:36 schreef pmponer het volgende:
Jezus, een paar kabels trekken en een groepenkastje opnieuw inschroeven, wat mag dat nu kosten op het totale budget.
ah een huis gekocht van een handige klusser, dat is wel herkenbaar
Je hebt toch op je verbouwingsbudget wel een postje van 10 procent onvoorzien, denk ik dan.quote:Op maandag 13 april 2026 21:44 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Paar duizend euro op een toch al krap verbouwingsbudget.
Niet met die stoelen iig. Wellicht is het een uitschuiver, maar ik betwijfel het.quote:
En je auto ook niet meer binnen zettenquote:
Ja vond het ook wat bijzonder. Net als die kamer voor die zoon, voor 1000 euro had je daar heel wat van kunnen maken maar nu een of ander vreemd verhaal met een vriend die dat ging aftimmeren.quote:Op maandag 13 april 2026 21:48 schreef pmponer het volgende:
[..]
Je hebt toch op je verbouwingsbudget wel een postje van 10 procent onvoorzien, denk ik dan.
Maar nee, Bob hangt meteen aan de telefoon
Kan ook zijn dat er al geld naar de kinderen gesluist is qua erfenis? Is natuurlijk een samengesteld gezin, dus wellicht hebben ze daar afspraken over gemaaktquote:Op dinsdag 14 april 2026 08:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Veel vragen bij deze aflevering.
- Waarom maar 500.000 budget, het oude huis was luxe, al was het wat oud, zal toch wel flink verkocht zijn? En is het niet zo dat als je partner overlijd het huis dan vrij is?
- Op zich wel een prima huis terug gekocht, maar waarom 70.000 euro? aan de woonkamer/keuken verbouwd?
En oke, een nieuwe slaapkamer voor mevrouw.
Mevrouw was niet van de luxe, maar een tussenwoning was geen optie.
Klopt ja,quote:Op dinsdag 14 april 2026 08:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat er al geld naar de kinderen gesluist is qua erfenis? Is natuurlijk een samengesteld gezin, dus wellicht hebben ze daar afspraken over gemaakt
Je kent de afspraken binnen het (samengestelde) gezin niet. en maar 500.000 budget vind ik veel voor een alleenstaande. Het kan prima zijn dat de biologische kinderen van de man al wat te erven hadden.quote:Op dinsdag 14 april 2026 08:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Veel vragen bij deze aflevering.
- Waarom maar 500.000 budget, het oude huis was luxe, al was het wat oud, zal toch wel flink verkocht zijn? En is het niet zo dat als je partner overlijd het huis dan vrij is?
- Op zich wel een prima huis terug gekocht, maar waarom 70.000 euro? aan de woonkamer/keuken verbouwd?
En oke, een nieuwe slaapkamer voor mevrouw.
Mevrouw was niet van de luxe, maar een tussenwoning was geen optie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |