Laatste post uit het vorige topic⬆quote:Op maandag 23 maart 2026 13:30 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zo zo! Dat heb je met echte échte vrienden, die komen na een jaar een keer langs.
Zat waarschijnlijk in de bonus/gratis gekregen bij de AH.quote:Op maandag 23 maart 2026 13:53 schreef Meke het volgende:
Vooral grappig dat AM afgeeft op alle plekken die geen goede koffie schenken, maar zelf wel een zoete suikermeuk als 'verwenkoffie' aan de leerkrachten geeft
Heeft Sanneke gekregen met die kraskaarten en aan AM gegeven, stond Sanneke laatst niet in de agenda van AM?😝quote:Op maandag 23 maart 2026 14:11 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Zat waarschijnlijk in de bonus/gratis gekregen bij de AH.
Weet je wat ze zegt: in Zwitserland zijn ze niet zo krampachtig .quote:Op maandag 23 maart 2026 13:48 schreef ikmoetdrieten het volgende:
quote:
1s.gif
Op maandag 23 maart 2026 08:49 schreef Henrike het volgende:
[..]
O echt hè, wat een lichtpunten zijn het ook.
Judith zal me zo wel blokkeren, heb gevraagd of ze toestemming had om die meisjes en anderen te filmen.
Oei, die wordt spannend! Judith die zegt zelden iemand te blokkeren. Ik had de eer om één van de eerste geblokkeerde volgers te worden. Heeft ze nog lekker over geklaagd op haar insta. Want jeetje zeg, hoe kon ik zo zijn als iemand die ze kende en deels in hetzelfde schuitje zit als zij. Ze had zelfs het lef om dingen van mijn alleen-voor-volgers instagram te gaan delen met een paar anderen die mij niet volgen. Daar heeft ze het wel warm van gekregen, want hier ging ze echt mee de mist in. Ik denk dat je binnen nu en een paar uur wel tot dit zeer selectieve clubje van geblokkeerden zult horen. Gezellig 🤣
Ik zit ook bij het clubje , ik vroeg haar waarom ze moest schooieren om geld
Ik hoop dat ze geen gelijk krijgt, dat ze boos wordt en dat dan die cameraploeg op Schiphol het filmt voor die tv serie😂🤣weet ze hoe het voelt om op film gezet te wordenquote:Op maandag 23 maart 2026 14:29 schreef Huisopdehoek het volgende:
Zou Judith nog aan het bakkelijen zijn bij de gate? Of zit ze nu ontzettend te balen in het vliegtuig dat haar koffer toch in de ruimbagage moest en te boos is om een update te posten terwijl ze nog bij de slurf stonden?
Ja, aan die vrouw van Transavia had ze een verkeerde gehad! 😂quote:Op maandag 23 maart 2026 14:44 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze geen gelijk krijgt, dat ze boos wordt en dat dan die cameraploeg op Schiphol het filmt voor die tv serie😂🤣weet ze hoe het voelt om op film gezet te worden
Dit zou goede tv zijn 😂😂quote:Op maandag 23 maart 2026 14:44 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze geen gelijk krijgt, dat ze boos wordt en dat dan die cameraploeg op Schiphol het filmt voor die tv serie😂🤣weet ze hoe het voelt om op film gezet te worden
Ik vind het ronduit asociaal.quote:Op maandag 23 maart 2026 14:39 schreef Henrike het volgende:
[..]
Weet je wat ze zegt: in Zwitserland zijn ze niet zo krampachtig .
Is heel normaal om vreemden te filmen blijkbaar. Ik vroeg daarop of ze de ouders van de kinderen die dansen om toestemming had gevraagd, nee dus.
Haar conclusie was dat kinderen bij wedstrijden ook gewoon gefilmd werden en op internet terecht kwamen. In Zwitserland vinden ze dit heel gewoon.... ja duhhh
Ik denk dus dat Sanneke sieneke moest zijn waar ze even later bij in de potcast zat... dat ze het gewoon verkeerd heeft genoteerdquote:Op maandag 23 maart 2026 14:13 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Heeft Sanneke gekregen met die kraskaarten en aan AM gegeven, stond Sanneke laatst niet in de agenda van AM?😝
Ik ben 33, maar ik snap ook niet wat er zo leuk voor is. In onze jonge twintiger jaren hadden we nog wel eens een dildo party zoals met tupperware. Dat was wel lollig. Maar de piemellol ben ik wel voorbij, te oud voor die onzin. Dat is meer iets voor sufkutten die zichzelf zo hilarisch vinden. Dus dat past helemaal bij AM. 🫶🏼quote:Op maandag 23 maart 2026 15:34 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Kan iemand mij trouwens de lol uitleggen van "aubergine " kleien?
Ok ik snap dat mensen het grappig vinden met een groep vriendinnen ofzo.. niet mijn ding... maar dit zou ik snappen 👍 you do you zeg maar!
Maar dan koop je dus een doos met daarin een stuk klei wat kwastjes en wat verf en krijg je een online workshop hoe je thuis een piemeltje kan kleien.... naast dat ik de piemelfase al zeer lang ontgroeid ben zou ik niet weten wat de lol ervan is om dit thuis in mijn solo te doen en waar ik dit kunstwerk daarna neer zou moeten zetten 🤷 is er iemand die mij kan uitleggen wat hier nou echt leuk aan is?
Ik ben ook bijna 50 maar snap het echt niet
Geertsenhumor, hihaho.quote:Op maandag 23 maart 2026 15:34 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ok ik snap dat mensen het grappig vinden met een groep vriendinnen ofzo.. niet mijn ding... maar dit zou ik snappen 👍 you do you zeg maar!
Maar dan koop je dus een doos met daarin een stuk klei wat kwastjes en wat verf en krijg je een online workshop hoe je thuis een piemeltje kan kleien.... naast dat ik de piemelfase al zeer lang ontgroeid ben zou ik niet weten wat de lol ervan is om dit thuis in mijn solo te doen en waar ik dit kunstwerk daarna neer zou moeten zetten 🤷 is er iemand die mij kan uitleggen wat hier nou echt leuk aan is?
Voor de volgmoekes is het natuurlijk een hihihi-activiteit. Gekke grietjes.quote:Op maandag 23 maart 2026 15:40 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ik ben 33, maar ik snap ook niet wat er zo leuk voor is. In onze jonge twintiger jaren hadden we nog wel eens een dildo party zoals met tupperware. Dat was wel lollig. Maar de piemellol ben ik wel voorbij, te oud voor die onzin. Dat is meer iets voor sufkutten die zichzelf zo hilarisch vinden. Dus dat past helemaal bij AM. 🫶🏼
Ze moet natuurlijk wel aan de 100 stories komen vandaag hè?quote:Op maandag 23 maart 2026 15:49 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Geertsenhumor, hihaho.
Wat een gezeur van AM over haar verjaardagskado
Ja joh ondertussen verteld zij grappige dingen over hun gezin. En dat willen veel volgers weten hoor geloof mij.quote:Op maandag 23 maart 2026 15:34 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Oh die vrouw! Dit heeft toch niks met krampachtig te maken, maar gewoon met fatsoen???!quote:Op maandag 23 maart 2026 14:39 schreef Henrike het volgende:
[..]
Weet je wat ze zegt: in Zwitserland zijn ze niet zo krampachtig .
Is heel normaal om vreemden te filmen blijkbaar. Ik vroeg daarop of ze de ouders van de kinderen die dansen om toestemming had gevraagd, nee dus.
Haar conclusie was dat kinderen bij wedstrijden ook gewoon gefilmd werden en op internet terecht kwamen. In Zwitserland vinden ze dit heel gewoon.... ja duhhh
Jij durft 😂😂quote:Op maandag 23 maart 2026 16:18 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Oh die vrouw! Dit heeft toch niks met krampachtig te maken, maar gewoon met fatsoen???!
En wat ik uitgespookt had… Nou, ik heb die gratis genieten van allerlei lekkers onderweg tijdens de fietstocht met dank aan een mede bam moeder eens even onder haar neus gewreven. Dat ze zo gierig is, dat ze het er alleen maar van neemt als ze iets gratis krijgt. Net als haar samenwerking met Estivant, want denken jullie nou echt dat ze zou boeken als ze zelf moest betalen? Natuurlijk niet. Oh en ik durfde zelfs nog te benoemen dat ze daar niet transparant over is. Vond ze allemaal maar jammer, want ze had misschien wel iets interessants voor me over een tijdje: korting op een Estivant vakantie. Toen heb ik haar verteld dat ik graag mijn eigen reizen zoek en boek en zeker niet via iets waar zij beter van wordt. Gehaaide tante. Vanuit de bewust alleenstaande moeder ‘wereld’ kende ik haar ook al echt dus ik had al wat meer irritatie dan enkel van insta, dat hielp ook niet😂
Een volwaardig fluflu kleedt zich natuurlijk minstens zes keer per dag om. Want de volgers moeten natuurlijk wel weten wat ze nu weer allemaal hebben gekregen.quote:Op maandag 23 maart 2026 16:18 schreef Lalaland79 het volgende:
Als ik alle influencers met hun bergen was ziet vraag ik me toch af hoe dan?? Milou, DBM, HVK. AM weten we, die draait halve wasjes. Misschien heb ik minder was omdat ik geen influencer ben🤔
Dat zie je verkeerd… haar taken zijn zo veel..keihard werken en mega mega druk..quote:Op maandag 23 maart 2026 17:15 schreef LeSage het volgende:
AM zegt dat ze geen tijd heeft om zich druk te maken over een feest en laat dan haar planner zien die nagenoeg leeg is![]()
Ze is morgen van huis en dit weekend gaat ze ‘op tour’.
Dan heb je het toch niet druk?
Stond dit wel in de agenda?quote:Op maandag 23 maart 2026 17:24 schreef Karenwalker het volgende:
Waarom moeten de volgers van AM weten dat zij een MG een gesprek hebben.. wat the hell??
Ja, dat is wel next level sneu inderdaad.quote:Op maandag 23 maart 2026 17:29 schreef Overrozen14 het volgende:
Online een p*mel kleien is toch niks aan. Zit je dan in je eentje voor een scherm.
Echt geen enkel idee waarom je dat zou willen doen…quote:Op maandag 23 maart 2026 17:29 schreef Overrozen14 het volgende:
Online een p*mel kleien is toch niks aan. Zit je dan in je eentje voor een scherm.
Over de wekelijkse doorsmeerbeurt? 🤢quote:Op maandag 23 maart 2026 17:24 schreef Karenwalker het volgende:
Waarom moeten de volgers van AM weten dat zij een MG een gesprek hebben.. wat the hell??
Bij mij ook niet. Ik heb mijn kinderen nooit gedeeld, een ander heeft dat recht al helemaal niet.quote:Op maandag 23 maart 2026 17:40 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dat is het ook, moest ze niet bij mij doen
Judith wil alleen de dingen die háár geld kosten snappen.quote:Op maandag 23 maart 2026 17:48 schreef Nieve het volgende:
Bij Judith is het momenteel ook kijken naar een aflevering van Knoop in je zakdoek hoor, manman. Reizen met het OV is geen hogere wiskunde of iets…
Hahahaha. Verwenbox🤣 ik denk in beelden. Zit er heel sneu uit 😂😆quote:Op maandag 23 maart 2026 17:41 schreef LeSage het volgende:
[..]
Echt geen enkel idee waarom je dat zou willen doen…
En dan zit je met een homp klei in je ‘verwen’box. Echt verwennen hoor
🤢quote:Op maandag 23 maart 2026 17:52 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Over de wekelijkse doorsmeerbeurt? 🤢
Om na afloop je foto van je kunstwerk door te sturen naar AM in de hoop dat het in haar stories komt. Dan ben je ook een beetje instafamous toch? En daarna? Laat je het dan in je huis staan? Waar zet je zoiets neer?quote:Op maandag 23 maart 2026 17:41 schreef LeSage het volgende:
[..]
Echt geen enkel idee waarom je dat zou willen doen…
En dan zit je met een homp klei in je ‘verwen’box. Echt verwennen hoor
Dit. Overal moet je tegenwoordig formulieren met toestemming invullen voor het delen van je kinderen.quote:Op maandag 23 maart 2026 17:53 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Bij mij ook niet. Ik heb mijn kinderen nooit gedeeld, een ander heeft dat recht al helemaal niet.
Idd, misschien kan AM stickers gaan plakken hoeveel nachtjes ze nog moet slapen tot ze jarig is.quote:Op maandag 23 maart 2026 15:55 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja joh ondertussen verteld zij grappige dingen over hun gezin. En dat willen veel volgers weten hoor geloof mij.
En dan dat hinten op haar verjaardag doet ze ook ieder jaar weer. Zij heeft de aftelkalender harder nodig dan Jet.
Er gaan nog veel screenshots voorbij komen van de mislukte non en IJslandse Mirjam de komende dagen. Dat we niet vergeten dat ze bijna jarig is 🎉
Ik denk dat je stiekem het antwoord weet🤪😉quote:Op maandag 23 maart 2026 18:34 schreef Marianka het volgende:
Zie nooit meer iets van mymuesli bij Am. Zou die samenwerking zijn gestopt? Niet meer te dagelijkse bakje yoghurt met muesli in beeld.
Ik denk eerder een gesprek met iemand anders. Hypotheekadviseur, accountant of zoietsquote:Op maandag 23 maart 2026 17:24 schreef Karenwalker het volgende:
Nee nog niet. Ze zijn volgens mij nog niet gescheiden.quote:Op maandag 23 maart 2026 18:29 schreef QuintyQ het volgende:
Tamara die sleutelhangers maakt en verkoopt om te sparen voor een vakantie. Ze krijgt toch een bijstandsuitkering? Ze zal ze bijverdiensten vast niet doorgeven aan de gemeente.
Ze kan er niet meer van poepen.quote:Op maandag 23 maart 2026 18:34 schreef Marianka het volgende:
Zie nooit meer iets van mymuesli bij Am. Zou die samenwerking zijn gestopt? Niet meer te dagelijkse bakje yoghurt met muesli in beeld.
Met Marina, staat in de plannert. Is dat die hihahilarische ex-non?quote:Op maandag 23 maart 2026 17:24 schreef Karenwalker het volgende:
Verkapte bedelactie. Er zijn er nu zat die haar wel geld sturen, maar geen sleutelhangers hoeven.quote:Op maandag 23 maart 2026 18:29 schreef QuintyQ het volgende:
Tamara die sleutelhangers maakt en verkoopt om te sparen voor een vakantie. Ze krijgt toch een bijstandsuitkering? Ze zal ze bijverdiensten vast niet doorgeven aan de gemeente.
Nee, dat is een zelfbenoemde pubercoach en relatietherapeut.quote:Op maandag 23 maart 2026 18:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Met Marina, staat in de plannert. Is dat die hihahilarische ex-non?
En bij tijd en wijle gooit ze een filter over haar filmpjes, als ze vertelt hoe fijn haar (gekregen?) serum is.quote:Op maandag 23 maart 2026 19:02 schreef Beertjeteddy het volgende:
Zien jullie Sanneke haar huid? Die is niet altijd slecht, maar nu omdat ze haar serum al een week niet kan vinden.
Dat is absoluut geen reclame voor dat serum. Haar huid is verschrikkelijk slecht, al jaren.
Dan zal het wel zijn omdat ze zó vaak weg moet voor van alles en nog wat, en dat Maarten dat niet wil.quote:Op maandag 23 maart 2026 18:59 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Nee, dat is een zelfbenoemde pubercoach en relatietherapeut.
Wat raar dat ze iets niet kan vinden. Alles is daar zo lekker op orde.quote:Op maandag 23 maart 2026 19:02 schreef Beertjeteddy het volgende:
Zien jullie Sanneke haar huid? Die is niet altijd slecht, maar nu omdat ze haar serum al een week niet kan vinden.
Dat is absoluut geen reclame voor dat serum. Haar huid is verschrikkelijk slecht, al jaren.
Maar hoe moet ze nu poepen dan 😱quote:Op maandag 23 maart 2026 18:34 schreef Marianka het volgende:
Oh hoe moet ze nu poepenquote:Op maandag 23 maart 2026 18:34 schreef Marianka het volgende:
Haar huid ziet er vies en uitgedroogd uit. Dat heeft niks met een serum te maken, maar whatever helps her sleep at night.quote:Op maandag 23 maart 2026 19:02 schreef Beertjeteddy het volgende:
De familie mix wordt nog wel verkocht, demammavan mix niet meer.quote:Op maandag 23 maart 2026 18:36 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ik denk dat je stiekem het antwoord weet🤪😉
Dat eten zal er ook geen goed aan doenquote:Op maandag 23 maart 2026 19:30 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Haar huid ziet er vies en uitgedroogd uit. Dat heeft niks met een serum te maken, maar whatever helps her sleep at night.
Het enige waar zij goede reclame voor zou kunnen maken, is een bank. Lekker laten zien hoe slijtvast en alles die is, ondanks alle uren die ze erop doorbrengt.
Ik denk dat haar gehele levensstijl op dit moment haar huid geen goed doet. En beddengoed op 60 graden wassen is ook geen overbodige luxe met een slechte huidquote:Op maandag 23 maart 2026 19:34 schreef Earring het volgende:
[..]
Dat eten zal er ook geen goed aan doen
Op je dressoir.quote:Op maandag 23 maart 2026 18:23 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Om na afloop je foto van je kunstwerk door te sturen naar AM in de hoop dat het in haar stories komt. Dan ben je ook een beetje instafamous toch? En daarna? Laat je het dan in je huis staan? Waar zet je zoiets neer?
AM doet die koffie al jaren als traktatie voor de docenten. Je begrijpt wel dat ze niet ineens na al die jaren af kan stappen van die traditie hè?quote:Op maandag 23 maart 2026 14:11 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Zat waarschijnlijk in de bonus/gratis gekregen bij de AH.
Gehaaide gierquote:Op maandag 23 maart 2026 19:45 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Judith weer lekker zwart gereden "snap er niets van" nee niemand snapt hoe je er steeds meer weg komt... of dat je je niet rot schaamt dat je dit steeds weer doet...
Iedereen kan een keer een oeps hebben... maar dit gebeurt zo vaak en je bent echt niet zo dom... dus oeps is onzin
Ze leest het niet eens na. Net als dat ze zelf geen recept kan bedenken, maar dat aan chat moet vragen. Wat een drukke dag: advies aan chat vragen, je nagels laten doen, en met je zoon in bad.quote:Op maandag 23 maart 2026 19:55 schreef Lalaland79 het volgende:
Er wonen nieuwe mensen bij Sofie in huis. Arnoud en Jannis 🤪🤔
Zo'n ventje van 8 zou de hele dag met vriendjes moeten zijn. Fietsen, voetballen, lego bouwen, weet ik wat. Maar kiest hij om met een bruisbal en mama in bad te gaan. En mama gooit dat allemaal online. Dat is al triest, maar dat ik haar dat nou nooit eens met Madelief heb zien doen, dat is net zo triest.quote:Op maandag 23 maart 2026 19:58 schreef FluVo67 het volgende:
Junior heeft gisteren en afspraak met mama gemaakt. Om vandaag samen in bad te gaan met zijn Dinobruisbal. Dat is dus hoe het bij de Nagelkerkjes is gesteld: een afspraak maken met mama. Met je 8 jarige in bad en dan foto's van het kind maken en die FB opslingeren. Komt het niet in haar op dat het kind hier mee gepest kan worden? Jan ging even met de jongsten fietsen zodat Sofie nog even door kon werken. Ik denk dat ze haar zijwieltjes niet kon vinden.
Een intelligentie onderzoek is een standaard onderdeel van een dyslexie onderzoek.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm is vergeten dat ze had verteld dat flip zwaar voor liep in alles en flap ook en dat ze nu getest worden op HB... kinderen krijgen nu ineens dyslexie onderzoek en autisme onderzoek
Het iq onderzoek is dus geen hb onderzoek
Ik neem dit ook weer met een korreltje zout (doe eigenlijk maar een kilo) aangezien ze zelf niet eens weet welk verhaal ze waar verteld
Precies, de eerste keer kan je nog de voordeel van de twijfel krijgen. Maar zoiets gebeurd je daarna toch niet meer?quote:Op maandag 23 maart 2026 20:18 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Een keer een foutje kan, maar heen en terug zwart rijden onder het mom van 'Oeps, ik snap er niks van', is echt niet normaal.
Je zou met je kind maar in een blijf huis zitten, je kind toestaan om op atletiek te gaan. En dat dankzij Judith dan duidelijk wordt waar je zit.. misschien kijk ik teveel met mijn werkbril (jeugdzorg) naar de beelden die influencers delen. Maar zou ze hier weleens bij stilstaan??quote:Op maandag 23 maart 2026 18:25 schreef Nieve het volgende:
[..]
Dit. Overal moet je tegenwoordig formulieren met toestemming invullen voor het delen van je kinderen.
Met een hele goede reden. Je zal maar altijd 'nee' invullen en Juud deelt dan doodleuk wel je kind incl voor- en achternaam.
Of iets voor een samenwerking...quote:Op maandag 23 maart 2026 18:42 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik denk eerder een gesprek met iemand anders. Hypotheekadviseur, accountant of zoiets
Bij een van onze kinderen zit een meisje in de klas waarvan adres en telefoonnummer geheim zijn.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:29 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Je zou met je kind maar in een blijf huis zitten, je kind toestaan om op atletiek te gaan. En dat dankzij Judith dan duidelijk wordt waar je zit.. misschien kijk ik teveel met mijn werkbril (jeugdzorg) naar de beelden die influencers delen. Maar zou ze hier weleens bij stilstaan??
Eens. Ze staan allebei niet stevig voor mijn gevoel. Het leven is ook moeilijk soms, maar waarom zou je in die modus blijven zitten? Nouja wel makkelijk als je alleen maar enablers om je heen hebt. Dat ze laatst iemand postte met naam en al viel me echt tegen. Mean girl vibes.quote:Op maandag 23 maart 2026 14:17 schreef JaNeeDan het volgende:
Lotte wist niet hoe ze zichzelf moest zijn.
Volgens mij heeft ze het nog steeds niet ontdekt.
Ik vind haar ook zo iemand, net als MCW, die graag wil dat alles om haar draait. Een nemer pur sang. En dat onnozele gezwets over hoe het er allemaal mag zijn kan ook weleens stoppen lijkt mij.
Nee hoor.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:17 schreef Hbmommy het volgende:
[..]
Een intelligentie onderzoek is een standaard onderdeel van een dyslexie onderzoek.
Precies! Je zou het maar op je geweten hebben (maar aan geweten ontbreekt het de meeste influencers geloof ik)quote:Op maandag 23 maart 2026 20:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Bij een van onze kinderen zit een meisje in de klas waarvan adres en telefoonnummer geheim zijn.
Moeder heeft alle ouders expliciet gevraagd geen foto's te maken van haar dochter en deze online te zetten.
Ze heeft niet verteld waarom (enkel prive redenen), maar ik kan er wel naar raden.
Moeder oogt altijd vrij nerveus en angstig met ophalen en brengen.
En dan zal je net zo'n Judith (of andere fluflu) treffen bij de zwemles/atletiek/etc.
En een type a la Judith zal dat dan worst vinden ben ik bang. Ze zal het misschien 1 x doen maar dan, oeps vergetenquote:Op maandag 23 maart 2026 20:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Bij een van onze kinderen zit een meisje in de klas waarvan adres en telefoonnummer geheim zijn.
Moeder heeft alle ouders expliciet gevraagd geen foto's te maken van haar dochter en deze online te zetten.
Ze heeft niet verteld waarom (enkel prive redenen), maar ik kan er wel naar raden.
Moeder oogt altijd vrij nerveus en angstig met ophalen en brengen.
En dan zal je net zo'n Judith (of andere fluflu) treffen bij de zwemles/atletiek/etc.
Nee hoor, niet mijn werk maar zo kijk ik er ook naar. En het hoeft niet eens per se zo’n situatie te zijn. Er zijn genoeg mensen die, om wat voor reden dan ook, in de anonimiteit willen/moeten leven.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:29 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Je zou met je kind maar in een blijf huis zitten, je kind toestaan om op atletiek te gaan. En dat dankzij Judith dan duidelijk wordt waar je zit.. misschien kijk ik teveel met mijn werkbril (jeugdzorg) naar de beelden die influencers delen. Maar zou ze hier weleens bij stilstaan??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |