Laatste post uit het vorige topic⬆quote:Op maandag 23 maart 2026 13:30 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zo zo! Dat heb je met echte échte vrienden, die komen na een jaar een keer langs.
Zat waarschijnlijk in de bonus/gratis gekregen bij de AH.quote:Op maandag 23 maart 2026 13:53 schreef Meke het volgende:
Vooral grappig dat AM afgeeft op alle plekken die geen goede koffie schenken, maar zelf wel een zoete suikermeuk als 'verwenkoffie' aan de leerkrachten geeft
Heeft Sanneke gekregen met die kraskaarten en aan AM gegeven, stond Sanneke laatst niet in de agenda van AM?😝quote:Op maandag 23 maart 2026 14:11 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Zat waarschijnlijk in de bonus/gratis gekregen bij de AH.
Weet je wat ze zegt: in Zwitserland zijn ze niet zo krampachtig .quote:Op maandag 23 maart 2026 13:48 schreef ikmoetdrieten het volgende:
quote:
1s.gif
Op maandag 23 maart 2026 08:49 schreef Henrike het volgende:
[..]
O echt hè, wat een lichtpunten zijn het ook.
Judith zal me zo wel blokkeren, heb gevraagd of ze toestemming had om die meisjes en anderen te filmen.
Oei, die wordt spannend! Judith die zegt zelden iemand te blokkeren. Ik had de eer om één van de eerste geblokkeerde volgers te worden. Heeft ze nog lekker over geklaagd op haar insta. Want jeetje zeg, hoe kon ik zo zijn als iemand die ze kende en deels in hetzelfde schuitje zit als zij. Ze had zelfs het lef om dingen van mijn alleen-voor-volgers instagram te gaan delen met een paar anderen die mij niet volgen. Daar heeft ze het wel warm van gekregen, want hier ging ze echt mee de mist in. Ik denk dat je binnen nu en een paar uur wel tot dit zeer selectieve clubje van geblokkeerden zult horen. Gezellig 🤣
Ik zit ook bij het clubje , ik vroeg haar waarom ze moest schooieren om geld
Ik hoop dat ze geen gelijk krijgt, dat ze boos wordt en dat dan die cameraploeg op Schiphol het filmt voor die tv serie😂🤣weet ze hoe het voelt om op film gezet te wordenquote:Op maandag 23 maart 2026 14:29 schreef Huisopdehoek het volgende:
Zou Judith nog aan het bakkelijen zijn bij de gate? Of zit ze nu ontzettend te balen in het vliegtuig dat haar koffer toch in de ruimbagage moest en te boos is om een update te posten terwijl ze nog bij de slurf stonden?
Ja, aan die vrouw van Transavia had ze een verkeerde gehad! 😂quote:Op maandag 23 maart 2026 14:44 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze geen gelijk krijgt, dat ze boos wordt en dat dan die cameraploeg op Schiphol het filmt voor die tv serie😂🤣weet ze hoe het voelt om op film gezet te worden
Dit zou goede tv zijn 😂😂quote:Op maandag 23 maart 2026 14:44 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze geen gelijk krijgt, dat ze boos wordt en dat dan die cameraploeg op Schiphol het filmt voor die tv serie😂🤣weet ze hoe het voelt om op film gezet te worden
Ik vind het ronduit asociaal.quote:Op maandag 23 maart 2026 14:39 schreef Henrike het volgende:
[..]
Weet je wat ze zegt: in Zwitserland zijn ze niet zo krampachtig .
Is heel normaal om vreemden te filmen blijkbaar. Ik vroeg daarop of ze de ouders van de kinderen die dansen om toestemming had gevraagd, nee dus.
Haar conclusie was dat kinderen bij wedstrijden ook gewoon gefilmd werden en op internet terecht kwamen. In Zwitserland vinden ze dit heel gewoon.... ja duhhh
Ik denk dus dat Sanneke sieneke moest zijn waar ze even later bij in de potcast zat... dat ze het gewoon verkeerd heeft genoteerdquote:Op maandag 23 maart 2026 14:13 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Heeft Sanneke gekregen met die kraskaarten en aan AM gegeven, stond Sanneke laatst niet in de agenda van AM?😝
Ik ben 33, maar ik snap ook niet wat er zo leuk voor is. In onze jonge twintiger jaren hadden we nog wel eens een dildo party zoals met tupperware. Dat was wel lollig. Maar de piemellol ben ik wel voorbij, te oud voor die onzin. Dat is meer iets voor sufkutten die zichzelf zo hilarisch vinden. Dus dat past helemaal bij AM. 🫶🏼quote:Op maandag 23 maart 2026 15:34 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Kan iemand mij trouwens de lol uitleggen van "aubergine " kleien?
Ok ik snap dat mensen het grappig vinden met een groep vriendinnen ofzo.. niet mijn ding... maar dit zou ik snappen 👍 you do you zeg maar!
Maar dan koop je dus een doos met daarin een stuk klei wat kwastjes en wat verf en krijg je een online workshop hoe je thuis een piemeltje kan kleien.... naast dat ik de piemelfase al zeer lang ontgroeid ben zou ik niet weten wat de lol ervan is om dit thuis in mijn solo te doen en waar ik dit kunstwerk daarna neer zou moeten zetten 🤷 is er iemand die mij kan uitleggen wat hier nou echt leuk aan is?
Ik ben ook bijna 50 maar snap het echt niet
Geertsenhumor, hihaho.quote:Op maandag 23 maart 2026 15:34 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ok ik snap dat mensen het grappig vinden met een groep vriendinnen ofzo.. niet mijn ding... maar dit zou ik snappen 👍 you do you zeg maar!
Maar dan koop je dus een doos met daarin een stuk klei wat kwastjes en wat verf en krijg je een online workshop hoe je thuis een piemeltje kan kleien.... naast dat ik de piemelfase al zeer lang ontgroeid ben zou ik niet weten wat de lol ervan is om dit thuis in mijn solo te doen en waar ik dit kunstwerk daarna neer zou moeten zetten 🤷 is er iemand die mij kan uitleggen wat hier nou echt leuk aan is?
Voor de volgmoekes is het natuurlijk een hihihi-activiteit. Gekke grietjes.quote:Op maandag 23 maart 2026 15:40 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ik ben 33, maar ik snap ook niet wat er zo leuk voor is. In onze jonge twintiger jaren hadden we nog wel eens een dildo party zoals met tupperware. Dat was wel lollig. Maar de piemellol ben ik wel voorbij, te oud voor die onzin. Dat is meer iets voor sufkutten die zichzelf zo hilarisch vinden. Dus dat past helemaal bij AM. 🫶🏼
Ze moet natuurlijk wel aan de 100 stories komen vandaag hè?quote:Op maandag 23 maart 2026 15:49 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Geertsenhumor, hihaho.
Wat een gezeur van AM over haar verjaardagskado
Ja joh ondertussen verteld zij grappige dingen over hun gezin. En dat willen veel volgers weten hoor geloof mij.quote:Op maandag 23 maart 2026 15:34 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Oh die vrouw! Dit heeft toch niks met krampachtig te maken, maar gewoon met fatsoen???!quote:Op maandag 23 maart 2026 14:39 schreef Henrike het volgende:
[..]
Weet je wat ze zegt: in Zwitserland zijn ze niet zo krampachtig .
Is heel normaal om vreemden te filmen blijkbaar. Ik vroeg daarop of ze de ouders van de kinderen die dansen om toestemming had gevraagd, nee dus.
Haar conclusie was dat kinderen bij wedstrijden ook gewoon gefilmd werden en op internet terecht kwamen. In Zwitserland vinden ze dit heel gewoon.... ja duhhh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |