abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220412396
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220412403
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 13:30 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Zo zo! Dat heb je met echte échte vrienden, die komen na een jaar een keer langs.
Laatste post uit het vorige topic⬆
pi_220412468
quote:
1s.gif
Op maandag 23 maart 2026 08:49 schreef Henrike het volgende:

[..]
O echt hè, wat een lichtpunten zijn het ook.
Judith zal me zo wel blokkeren, heb gevraagd of ze toestemming had om die meisjes en anderen te filmen.

Oei, die wordt spannend! Judith die zegt zelden iemand te blokkeren. Ik had de eer om één van de eerste geblokkeerde volgers te worden. Heeft ze nog lekker over geklaagd op haar insta. Want jeetje zeg, hoe kon ik zo zijn als iemand die ze kende en deels in hetzelfde schuitje zit als zij. Ze had zelfs het lef om dingen van mijn alleen-voor-volgers instagram te gaan delen met een paar anderen die mij niet volgen. Daar heeft ze het wel warm van gekregen, want hier ging ze echt mee de mist in. Ik denk dat je binnen nu en een paar uur wel tot dit zeer selectieve clubje van geblokkeerden zult horen. Gezellig 🤣
Ik zit ook bij het clubje , ik vroeg haar waarom ze moest schooieren om geld
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
  Moderator maandag 23 maart 2026 @ 13:53:18 #4
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220412498
Vooral grappig dat AM afgeeft op alle plekken die geen goede koffie schenken, maar zelf wel een zoete suikermeuk als 'verwenkoffie' aan de leerkrachten geeft _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_220412605
En in de hilárische appgroep van de non, zij van IJsland en natuurlijk opperhoofd AM en ik-mag-ook-meedoen Maarten wordt weer de draak gestoken met Tim Hoffmann. Totdat hij opeens voor de deur staat, of bij school om te vragen waarom zij nog steeds haar kinderen exploiteert.
pi_220412607
quote:
10s.gif Op maandag 23 maart 2026 13:53 schreef Meke het volgende:
Vooral grappig dat AM afgeeft op alle plekken die geen goede koffie schenken, maar zelf wel een zoete suikermeuk als 'verwenkoffie' aan de leerkrachten geeft _O-
Zat waarschijnlijk in de bonus/gratis gekregen bij de AH.
pi_220412616
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:11 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Zat waarschijnlijk in de bonus/gratis gekregen bij de AH.
Heeft Sanneke gekregen met die kraskaarten en aan AM gegeven, stond Sanneke laatst niet in de agenda van AM?😝
pi_220412636
Lotte wist niet hoe ze zichzelf moest zijn.

Volgens mij heeft ze het nog steeds niet ontdekt.
Ik vind haar ook zo iemand, net als MCW, die graag wil dat alles om haar draait. Een nemer pur sang. En dat onnozele gezwets over hoe het er allemaal mag zijn kan ook weleens stoppen lijkt mij.
pi_220412711
Zou Judith nog aan het bakkelijen zijn bij de gate? Of zit ze nu ontzettend te balen in het vliegtuig dat haar koffer toch in de ruimbagage moest en te boos is om een update te posten terwijl ze nog bij de slurf stonden?
pi_220412787
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 13:48 schreef ikmoetdrieten het volgende:
quote:
1s.gif
Op maandag 23 maart 2026 08:49 schreef Henrike het volgende:
[..]
O echt hè, wat een lichtpunten zijn het ook.
Judith zal me zo wel blokkeren, heb gevraagd of ze toestemming had om die meisjes en anderen te filmen.

Oei, die wordt spannend! Judith die zegt zelden iemand te blokkeren. Ik had de eer om één van de eerste geblokkeerde volgers te worden. Heeft ze nog lekker over geklaagd op haar insta. Want jeetje zeg, hoe kon ik zo zijn als iemand die ze kende en deels in hetzelfde schuitje zit als zij. Ze had zelfs het lef om dingen van mijn alleen-voor-volgers instagram te gaan delen met een paar anderen die mij niet volgen. Daar heeft ze het wel warm van gekregen, want hier ging ze echt mee de mist in. Ik denk dat je binnen nu en een paar uur wel tot dit zeer selectieve clubje van geblokkeerden zult horen. Gezellig 🤣
Ik zit ook bij het clubje , ik vroeg haar waarom ze moest schooieren om geld
Weet je wat ze zegt: in Zwitserland zijn ze niet zo krampachtig .
Is heel normaal om vreemden te filmen blijkbaar. Ik vroeg daarop of ze de ouders van de kinderen die dansen om toestemming had gevraagd, nee dus.
Haar conclusie was dat kinderen bij wedstrijden ook gewoon gefilmd werden en op internet terecht kwamen. In Zwitserland vinden ze dit heel gewoon.... ja duhhh
pi_220412812
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:29 schreef Huisopdehoek het volgende:
Zou Judith nog aan het bakkelijen zijn bij de gate? Of zit ze nu ontzettend te balen in het vliegtuig dat haar koffer toch in de ruimbagage moest en te boos is om een update te posten terwijl ze nog bij de slurf stonden?
Ik hoop dat ze geen gelijk krijgt, dat ze boos wordt en dat dan die cameraploeg op Schiphol het filmt voor die tv serie😂🤣weet ze hoe het voelt om op film gezet te worden
pi_220412820
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:44 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik hoop dat ze geen gelijk krijgt, dat ze boos wordt en dat dan die cameraploeg op Schiphol het filmt voor die tv serie😂🤣weet ze hoe het voelt om op film gezet te worden
Ja, aan die vrouw van Transavia had ze een verkeerde gehad! 😂
pi_220412849
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:44 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dit zou goede tv zijn 😂😂
pi_220412919
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:39 schreef Henrike het volgende:

[..]
Is heel normaal om vreemden te filmen blijkbaar. Ik vroeg daarop of ze de ouders van de kinderen die dansen om toestemming had gevraagd, nee dus.
Haar conclusie was dat kinderen bij wedstrijden ook gewoon gefilmd werden en op internet terecht kwamen. In Zwitserland vinden ze dit heel gewoon.... ja duhhh
Ik vind het ronduit asociaal.
pi_220413196
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:13 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Heeft Sanneke gekregen met die kraskaarten en aan AM gegeven, stond Sanneke laatst niet in de agenda van AM?😝
Ik denk dus dat Sanneke sieneke moest zijn waar ze even later bij in de potcast zat... dat ze het gewoon verkeerd heeft genoteerd

Waarom zou AM om 9 uur Sanneke bellen die dan net wakker aan het worden is op de bank 🤔
pi_220413246
Kan iemand mij trouwens de lol uitleggen van "aubergine " kleien?
Ok ik snap dat mensen het grappig vinden met een groep vriendinnen ofzo.. niet mijn ding... maar dit zou ik snappen 👍 you do you zeg maar!
Maar dan koop je dus een doos met daarin een stuk klei wat kwastjes en wat verf en krijg je een online workshop hoe je thuis een piemeltje kan kleien.... naast dat ik de piemelfase al zeer lang ontgroeid ben zou ik niet weten wat de lol ervan is om dit thuis in mijn solo te doen en waar ik dit kunstwerk daarna neer zou moeten zetten 🤷 is er iemand die mij kan uitleggen wat hier nou echt leuk aan is?
Ik ben ook bijna 50 maar snap het echt niet
pi_220413305
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 15:34 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ok ik snap dat mensen het grappig vinden met een groep vriendinnen ofzo.. niet mijn ding... maar dit zou ik snappen 👍 you do you zeg maar!
Maar dan koop je dus een doos met daarin een stuk klei wat kwastjes en wat verf en krijg je een online workshop hoe je thuis een piemeltje kan kleien.... naast dat ik de piemelfase al zeer lang ontgroeid ben zou ik niet weten wat de lol ervan is om dit thuis in mijn solo te doen en waar ik dit kunstwerk daarna neer zou moeten zetten 🤷 is er iemand die mij kan uitleggen wat hier nou echt leuk aan is?
Ik ben 33, maar ik snap ook niet wat er zo leuk voor is. In onze jonge twintiger jaren hadden we nog wel eens een dildo party zoals met tupperware. Dat was wel lollig. Maar de piemellol ben ik wel voorbij, te oud voor die onzin. Dat is meer iets voor sufkutten die zichzelf zo hilarisch vinden. Dus dat past helemaal bij AM. 🫶🏼
pi_220413363
AM 2 uur geleden: ik haat rood.
AM 11 minuten geleden: ik hou best van rood, maar niet in mijn inrichting.

Haar korte termijn geheugen laat haar nu al in de steek?
  maandag 23 maart 2026 @ 15:49:34 #19
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220413371
quote:
Geertsenhumor, hihaho.

Wat een gezeur van AM over haar verjaardagskado
pi_220413379
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 15:40 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Ik ben 33, maar ik snap ook niet wat er zo leuk voor is. In onze jonge twintiger jaren hadden we nog wel eens een dildo party zoals met tupperware. Dat was wel lollig. Maar de piemellol ben ik wel voorbij, te oud voor die onzin. Dat is meer iets voor sufkutten die zichzelf zo hilarisch vinden. Dus dat past helemaal bij AM. 🫶🏼
Voor de volgmoekes is het natuurlijk een hihihi-activiteit. Gekke grietjes.
pi_220413390
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 15:49 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Geertsenhumor, hihaho.

Wat een gezeur van AM over haar verjaardagskado
Ze moet natuurlijk wel aan de 100 stories komen vandaag hè?
En bijzonder dat haar insta raar doet met die plaatjes/schermafbeeldingen. Nog steeds insta-straf?
pi_220413409
"Het lijkt makkelijk maar heeft echt begeleid nodig van iemand die er verstand van heeft" ik kan bijna een boek schrijven aan vragen die bij mij opborrelen enkel en alleen na deze zin...
Is het de bedoeling dat je hem erna kan gebruiken ofzo?
pi_220413410
quote:
Ja joh ondertussen verteld zij grappige dingen over hun gezin. En dat willen veel volgers weten hoor geloof mij.
En dan dat hinten op haar verjaardag doet ze ook ieder jaar weer. Zij heeft de aftelkalender harder nodig dan Jet.
Er gaan nog veel screenshots voorbij komen van de mislukte non en IJslandse Mirjam de komende dagen. Dat we niet vergeten dat ze bijna jarig is 🎉
pi_220413552
Als ik alle influencers met hun bergen was ziet vraag ik me toch af hoe dan?? Milou, DBM, HVK. AM weten we, die draait halve wasjes. Misschien heb ik minder was omdat ik geen influencer ben🤔
pi_220413555
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:39 schreef Henrike het volgende:

[..]
Oh die vrouw! Dit heeft toch niks met krampachtig te maken, maar gewoon met fatsoen???!

En wat ik uitgespookt had… Nou, ik heb die gratis genieten van allerlei lekkers onderweg tijdens de fietstocht met dank aan een mede bam moeder eens even onder haar neus gewreven. Dat ze zo gierig is, dat ze het er alleen maar van neemt als ze iets gratis krijgt. Net als haar samenwerking met Estivant, want denken jullie nou echt dat ze zou boeken als ze zelf moest betalen? Natuurlijk niet. Oh en ik durfde zelfs nog te benoemen dat ze daar niet transparant over is. Vond ze allemaal maar jammer, want ze had misschien wel iets interessants voor me over een tijdje: korting op een Estivant vakantie. Toen heb ik haar verteld dat ik graag mijn eigen reizen zoek en boek en zeker niet via iets waar zij beter van wordt. Gehaaide tante. Vanuit de bewust alleenstaande moeder ‘wereld’ kende ik haar ook al echt dus ik had al wat meer irritatie dan enkel van insta, dat hielp ook niet😂
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')