abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220413631
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 16:18 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Oh die vrouw! Dit heeft toch niks met krampachtig te maken, maar gewoon met fatsoen???!

En wat ik uitgespookt had… Nou, ik heb die gratis genieten van allerlei lekkers onderweg tijdens de fietstocht met dank aan een mede bam moeder eens even onder haar neus gewreven. Dat ze zo gierig is, dat ze het er alleen maar van neemt als ze iets gratis krijgt. Net als haar samenwerking met Estivant, want denken jullie nou echt dat ze zou boeken als ze zelf moest betalen? Natuurlijk niet. Oh en ik durfde zelfs nog te benoemen dat ze daar niet transparant over is. Vond ze allemaal maar jammer, want ze had misschien wel iets interessants voor me over een tijdje: korting op een Estivant vakantie. Toen heb ik haar verteld dat ik graag mijn eigen reizen zoek en boek en zeker niet via iets waar zij beter van wordt. Gehaaide tante. Vanuit de bewust alleenstaande moeder ‘wereld’ kende ik haar ook al echt dus ik had al wat meer irritatie dan enkel van insta, dat hielp ook niet😂
Jij durft 😂😂
pi_220413654
M. van Sanneke eet in de kinderstoel in de keuken. Zet die stoel bij de eettafel en ga erbij zitten en eet tegelijk.
pi_220413749
Als je liegt dat je op zondag al weer thuis bent gekomen kun je natuurlijk geen vlog laten zien van wat je die maandag nog in Spanje hebt gedaan. En dus gaan we vandaag en morgen fotoboeken van Sofie bekijken. Gelukkig is de cruise voor hun 25 jarig huwelijk met alle kinderen volgend jaar wel in de schoolvakantie.
pi_220413796
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 16:18 schreef Lalaland79 het volgende:
Als ik alle influencers met hun bergen was ziet vraag ik me toch af hoe dan?? Milou, DBM, HVK. AM weten we, die draait halve wasjes. Misschien heb ik minder was omdat ik geen influencer ben🤔
Een volwaardig fluflu kleedt zich natuurlijk minstens zes keer per dag om. Want de volgers moeten natuurlijk wel weten wat ze nu weer allemaal hebben gekregen.
pi_220414280
Ik hoop eigenlijk dat AM flink voor lul gezet word met een sara pop in de voortuin die een telefoon in haar knuist vast heeft
pi_220414287
AM zegt dat ze geen tijd heeft om zich druk te maken over een feest en laat dan haar planner zien die nagenoeg leeg is 8)7
Ze is morgen van huis en dit weekend gaat ze ‘op tour’.
Dan heb je het toch niet druk?
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220414532
Waarom moeten de volgers van AM weten dat zij een MG een gesprek hebben.. wat the hell??
pi_220414566
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 17:15 schreef LeSage het volgende:
AM zegt dat ze geen tijd heeft om zich druk te maken over een feest en laat dan haar planner zien die nagenoeg leeg is 8)7
Ze is morgen van huis en dit weekend gaat ze ‘op tour’.
Dan heb je het toch niet druk?
Dat zie je verkeerd… haar taken zijn zo veel..keihard werken en mega mega druk..

Echt als die vrouw een echte baan zou hebben naast al die onzin.. die is dan rijp voor het gesticht denk ik
pi_220414676
Online een p*mel kleien is toch niks aan. Zit je dan in je eentje voor een scherm.
pi_220414691
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 17:24 schreef Karenwalker het volgende:
Waarom moeten de volgers van AM weten dat zij een MG een gesprek hebben.. wat the hell??
Stond dit wel in de agenda?
pi_220414754
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:58 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik vind het ronduit asociaal.
Dat is het ook, moest ze niet bij mij doen
pi_220414767
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 17:29 schreef Overrozen14 het volgende:
Online een p*mel kleien is toch niks aan. Zit je dan in je eentje voor een scherm.
Ja, dat is wel next level sneu inderdaad.
pi_220414768
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 17:29 schreef Overrozen14 het volgende:
Echt geen enkel idee waarom je dat zou willen doen…
En dan zit je met een homp klei in je ‘verwen’box. Echt verwennen hoor :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220414797
Nog geen week terug en al weer een cruise geboekt voor oktober 2027. Sofie zal wel denken: een vakantie kun je maar beter zo vroeg mogelijk boeken.
pi_220414806
Bij Judith is het momenteel ook kijken naar een aflevering van Knoop in je zakdoek hoor, manman. Reizen met het OV is geen hogere wiskunde of iets…
pi_220414836
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 17:24 schreef Karenwalker het volgende:
Over de wekelijkse doorsmeerbeurt? 🤢
pi_220414848
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 17:40 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dat is het ook, moest ze niet bij mij doen
Bij mij ook niet. Ik heb mijn kinderen nooit gedeeld, een ander heeft dat recht al helemaal niet.
pi_220414884
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 17:48 schreef Nieve het volgende:
Bij Judith is het momenteel ook kijken naar een aflevering van Knoop in je zakdoek hoor, manman. Reizen met het OV is geen hogere wiskunde of iets…
Judith wil alleen de dingen die háár geld kosten snappen.
pi_220415014
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 17:41 schreef LeSage het volgende:

[..]
Hahahaha. Verwenbox🤣 ik denk in beelden. Zit er heel sneu uit 😂😆
pi_220415063
Die maaltijd bij KC vind ik er ook niet echt lekker uit zien
pi_220415072
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 17:52 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Over de wekelijkse doorsmeerbeurt? 🤢
🤢
pi_220415088
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 17:41 schreef LeSage het volgende:

[..]
Om na afloop je foto van je kunstwerk door te sturen naar AM in de hoop dat het in haar stories komt. Dan ben je ook een beetje instafamous toch? En daarna? Laat je het dan in je huis staan? Waar zet je zoiets neer?
pi_220415103
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 17:53 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Bij mij ook niet. Ik heb mijn kinderen nooit gedeeld, een ander heeft dat recht al helemaal niet.
Dit. Overal moet je tegenwoordig formulieren met toestemming invullen voor het delen van je kinderen.
Met een hele goede reden. Je zal maar altijd 'nee' invullen en Juud deelt dan doodleuk wel je kind incl voor- en achternaam. :(
pi_220415126
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 15:55 schreef Earring het volgende:

[..]
Ja joh ondertussen verteld zij grappige dingen over hun gezin. En dat willen veel volgers weten hoor geloof mij.
En dan dat hinten op haar verjaardag doet ze ook ieder jaar weer. Zij heeft de aftelkalender harder nodig dan Jet.
Er gaan nog veel screenshots voorbij komen van de mislukte non en IJslandse Mirjam de komende dagen. Dat we niet vergeten dat ze bijna jarig is 🎉
Idd, misschien kan AM stickers gaan plakken hoeveel nachtjes ze nog moet slapen tot ze jarig is.
Dat ze puberaal is met haar piem0l kleien is één ding, maar dat getrut om haar verjaardag is wel next level kleuter.
pi_220415144
Tamara die sleutelhangers maakt en verkoopt om te sparen voor een vakantie. Ze krijgt toch een bijstandsuitkering? Ze zal ze bijverdiensten vast niet doorgeven aan de gemeente.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')