abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220415956
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 19:45 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Judith weer lekker zwart gereden "snap er niets van" nee niemand snapt hoe je er steeds meer weg komt... of dat je je niet rot schaamt dat je dit steeds weer doet...
Iedereen kan een keer een oeps hebben... maar dit gebeurt zo vaak en je bent echt niet zo dom... dus oeps is onzin
Gehaaide gier
pi_220415974
Junior heeft gisteren en afspraak met mama gemaakt. Om vandaag samen in bad te gaan met zijn Dinobruisbal. Dat is dus hoe het bij de Nagelkerkjes is gesteld: een afspraak maken met mama. Met je 8 jarige in bad en dan foto's van het kind maken en die FB opslingeren. Komt het niet in haar op dat het kind hier mee gepest kan worden? Jan ging even met de jongsten fietsen zodat Sofie nog even door kon werken. Ik denk dat ze haar zijwieltjes niet kon vinden.
pi_220415989
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 19:55 schreef Lalaland79 het volgende:
Er wonen nieuwe mensen bij Sofie in huis. Arnoud en Jannis 🤪🤔
Ze leest het niet eens na. Net als dat ze zelf geen recept kan bedenken, maar dat aan chat moet vragen. Wat een drukke dag: advies aan chat vragen, je nagels laten doen, en met je zoon in bad.
pi_220416044
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 19:58 schreef FluVo67 het volgende:
Junior heeft gisteren en afspraak met mama gemaakt. Om vandaag samen in bad te gaan met zijn Dinobruisbal. Dat is dus hoe het bij de Nagelkerkjes is gesteld: een afspraak maken met mama. Met je 8 jarige in bad en dan foto's van het kind maken en die FB opslingeren. Komt het niet in haar op dat het kind hier mee gepest kan worden? Jan ging even met de jongsten fietsen zodat Sofie nog even door kon werken. Ik denk dat ze haar zijwieltjes niet kon vinden.
Zo'n ventje van 8 zou de hele dag met vriendjes moeten zijn. Fietsen, voetballen, lego bouwen, weet ik wat. Maar kiest hij om met een bruisbal en mama in bad te gaan. En mama gooit dat allemaal online. Dat is al triest, maar dat ik haar dat nou nooit eens met Madelief heb zien doen, dat is net zo triest.
pi_220416068
Zie het nog gebeuren dat ze met een 12 jarige Junior in bad gaat. Wat een rare familie.
pi_220416072
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 19:52 schreef LeSage het volgende:

[..]
Op je dressoir.
In de vensterbank.
Hi. Hi.
pi_220416099
Dbm is vergeten dat ze had verteld dat flip zwaar voor liep in alles en flap ook en dat ze nu getest worden op HB... kinderen krijgen nu ineens dyslexie onderzoek en autisme onderzoek
Het iq onderzoek is dus geen hb onderzoek
Ik neem dit ook weer met een korreltje zout (doe eigenlijk maar een kilo) aangezien ze zelf niet eens weet welk verhaal ze waar verteld
pi_220416214
Oh DBM.. een disharmonieus disharmonisch profiel is een gevolg van iets. Niet een oorzaak. Een disharmonisch profiel wordt vastgesteld aan de hand van een IQ test en dit wordt meegenomen in verdere diagnostiek. Je doet geen IQ test omdat je een vermoeden hebt dat er sprake is. An een disharmonisch profiel. Die vrouw begrijpt volgens mij niets van wat er verteld wordt.
pi_220416221
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm is vergeten dat ze had verteld dat flip zwaar voor liep in alles en flap ook en dat ze nu getest worden op HB... kinderen krijgen nu ineens dyslexie onderzoek en autisme onderzoek
Het iq onderzoek is dus geen hb onderzoek
Ik neem dit ook weer met een korreltje zout (doe eigenlijk maar een kilo) aangezien ze zelf niet eens weet welk verhaal ze waar verteld
Een intelligentie onderzoek is een standaard onderdeel van een dyslexie onderzoek.
pi_220416227
Een keer een foutje kan, maar heen en terug zwart rijden onder het mom van 'Oeps, ik snap er niks van', is echt niet normaal.
pi_220416298
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:18 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Een keer een foutje kan, maar heen en terug zwart rijden onder het mom van 'Oeps, ik snap er niks van', is echt niet normaal.
Precies, de eerste keer kan je nog de voordeel van de twijfel krijgen. Maar zoiets gebeurd je daarna toch niet meer?
pi_220416309
Wel fijn voor flip en flap dat hun hele leven weer online staat! En flip heeft angsten niet gek met zo een moeder.
pi_220416311
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 18:25 schreef Nieve het volgende:

[..]
Dit. Overal moet je tegenwoordig formulieren met toestemming invullen voor het delen van je kinderen.
Met een hele goede reden. Je zal maar altijd 'nee' invullen en Juud deelt dan doodleuk wel je kind incl voor- en achternaam. :(
Je zou met je kind maar in een blijf huis zitten, je kind toestaan om op atletiek te gaan. En dat dankzij Judith dan duidelijk wordt waar je zit.. misschien kijk ik teveel met mijn werkbril (jeugdzorg) naar de beelden die influencers delen. Maar zou ze hier weleens bij stilstaan??
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220416317
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 18:42 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik denk eerder een gesprek met iemand anders. Hypotheekadviseur, accountant of zoiets
Of iets voor een samenwerking...
pi_220416344
Ik vind het leuk dat Sanneke haar zoontje altijd kleurige kleding aandoet. Weer eens wat anders dan al dat sad beige.
pi_220416347
Ah, Jet haar bed wordt pas ‘‘s middags verschoond zodat AM toch gewoon de was kan wegbrengen als er gekookt moet worden. Wat een goede oplossing voor het ‘te snelle droger probleem’.
pi_220416353
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:29 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Je zou met je kind maar in een blijf huis zitten, je kind toestaan om op atletiek te gaan. En dat dankzij Judith dan duidelijk wordt waar je zit.. misschien kijk ik teveel met mijn werkbril (jeugdzorg) naar de beelden die influencers delen. Maar zou ze hier weleens bij stilstaan??
Bij een van onze kinderen zit een meisje in de klas waarvan adres en telefoonnummer geheim zijn.
Moeder heeft alle ouders expliciet gevraagd geen foto's te maken van haar dochter en deze online te zetten.
Ze heeft niet verteld waarom (enkel prive redenen), maar ik kan er wel naar raden.
Moeder oogt altijd vrij nerveus en angstig met ophalen en brengen.

En dan zal je net zo'n Judith (of andere fluflu) treffen bij de zwemles/atletiek/etc.
pi_220416359
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:17 schreef JaNeeDan het volgende:
Lotte wist niet hoe ze zichzelf moest zijn.

Volgens mij heeft ze het nog steeds niet ontdekt.
Ik vind haar ook zo iemand, net als MCW, die graag wil dat alles om haar draait. Een nemer pur sang. En dat onnozele gezwets over hoe het er allemaal mag zijn kan ook weleens stoppen lijkt mij.
Eens. Ze staan allebei niet stevig voor mijn gevoel. Het leven is ook moeilijk soms, maar waarom zou je in die modus blijven zitten? Nouja wel makkelijk als je alleen maar enablers om je heen hebt. Dat ze laatst iemand postte met naam en al viel me echt tegen. Mean girl vibes.
pi_220416362
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:17 schreef Hbmommy het volgende:

[..]
Een intelligentie onderzoek is een standaard onderdeel van een dyslexie onderzoek.
Nee hoor.
pi_220416387
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Bij een van onze kinderen zit een meisje in de klas waarvan adres en telefoonnummer geheim zijn.
Moeder heeft alle ouders expliciet gevraagd geen foto's te maken van haar dochter en deze online te zetten.
Ze heeft niet verteld waarom (enkel prive redenen), maar ik kan er wel naar raden.

En dan zal je net zo'n Judith (of andere fluflu) treffen bij de zwemles/atletiek/etc.
Precies! Je zou het maar op je geweten hebben (maar aan geweten ontbreekt het de meeste influencers geloof ik)
  maandag 23 maart 2026 @ 20:37:08 #96
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_220416401
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:34 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Nee hoor.
Jawel hoor. Om andere dingen uit te sluiten.
pi_220416411
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

En een type a la Judith zal dat dan worst vinden ben ik bang. Ze zal het misschien 1 x doen maar dan, oeps vergeten
pi_220416418
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:29 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Nee hoor, niet mijn werk maar zo kijk ik er ook naar. En het hoeft niet eens per se zo’n situatie te zijn. Er zijn genoeg mensen die, om wat voor reden dan ook, in de anonimiteit willen/moeten leven.
pi_220416439
JVP heeft niet door wat ze eigenlijk voor gekkigheid plaatst,
Bonus vader/ moeder
Bonus moeder/ vader
Vadertje/ moedertje
Moeder, vader, bonus vader

Errors hiervan, is toch geen gezonde boel voor een stel kleuters
pi_220416447
Judith zou zich dan van de domme houden, hebben we vandaag kunnen zien.
Zolang wij maar kunnen zien dat B zo geweldig is, de rest neemt ze op de koop toe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')