#metooquote:Op donderdag 26 maart 2026 10:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De wereldvis echt schitterend.
Kanniewachtennie tot ik vanavond weer verder kan.
duw anders gewoon die vuurhaard de deur uitquote:Op dinsdag 24 maart 2026 21:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Is blijkbaar gepatcht nu, er is telkens een guard beneden die je betrapt.
Aantal pogingen gedaan, nu 's nachts proberen.
Gelukt nu![]()
quote:Op donderdag 26 maart 2026 13:22 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
duw anders gewoon die vuurhaard de deur uit
https://www.reddit.com/r/(...)m_content=whitespace
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Of met je zwaard , Links + rechtse mouse button tegelijk indrukken naast een boom om het om te laten vallen, vervolgens optillen, en de boom als wapen gebruiken.quote:Op woensdag 25 maart 2026 19:33 schreef Divje het volgende:
Je kunt bomen vastpakken met die axiom force, de boom naar je toe buigen en jezelf lanceren
Doe ik zo min mogelijk, in alle games.quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:39 schreef Peejtur het volgende:
Stelen jullie alles wat los en vast zit? Ik niet omdat ik bang ben dat reputatie naar de haaien gaat. Maar daarintegen heb ik ook nooit veel geld ofzo.
Waar?quote:Op donderdag 26 maart 2026 21:01 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb niet veel gestolen dat is niet nodig je kan heel veel bounties doen die geld opleveren, maar je hebt ook niet echt veel geld nodig heb ik het idee
Heb wel een gouden staaf uit een huis gejat
Lioncrest manorquote:
Heb redelijk wat toko's leeggeroofd maar de buit viel altijd tegen. Dan zit je in zo'n luxueuze hut alle kastjes bij langs te gaan en zelfs van die draaipuzzels op te lossen om een 'kluis' open te krijgen en dan zit er kaarsvet en een wasbeerhuid inquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:39 schreef Peejtur het volgende:
Stelen jullie alles wat los en vast zit? Ik niet omdat ik bang ben dat reputatie naar de haaien gaat. Maar daarintegen heb ik ook nooit veel geld ofzo.
Hebbes en opgepakt. Maar goud mocht ik houdenquote:Op donderdag 26 maart 2026 21:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Lioncrest manor
Check bij de vuurhaard
Ja joh gewoon in de oude prison wallet gedouwt natuurlijkquote:Op donderdag 26 maart 2026 21:57 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Hebbes en opgepakt. Maar goud mocht ik houden
Dat is toch netjesquote:Op donderdag 26 maart 2026 21:57 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Hebbes en opgepakt. Maar goud mocht ik houden
SPOILER: gameboss spoiledOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
Klopt, de keybind voor Muis+ keyboard spelers is "X"quote:Op woensdag 25 maart 2026 21:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Op PS5 D-pad naar links en dan over de lantaarn hoveren en dan loslaten.
Klepje van helm open en dicht idem.
Hagedissen zijn ook zeer realistisch gemaakt.quote:Op donderdag 26 maart 2026 21:18 schreef StateOfMind het volgende:
Dieren zijn ook enorm mooi gemaakt
Ook, of juist vooral, kleine dieren zoals katten, konijnen, wasberen, eenden en zo.
quote:Op donderdag 26 maart 2026 22:54 schreef summer2bird het volgende:
SPOILER: gameboss spoiledOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Excavatron. Belachelijke boss ja, dat was wel zo'n moment dat ik dacht jezus welke stagiaire heeft deze mechanics ontwikkeld. Als je googlet vind je ook megaveel lui ragenquote:Op vrijdag 27 maart 2026 13:22 schreef Peejtur het volgende:
Ik krijg die baas in die kleipit ofzo niet verslagen. Ben al best sterk en kan veel aan. Zoals die verdwijnende was in 1 keer verslagen. Maar deze lukt me niet met die boren als handen. Dit weekend maar weer proberen.
quote:Op vrijdag 27 maart 2026 19:51 schreef Peejtur het volgende:
Zelfs met behulp van youtube en Rhoninshield niet. Zucht.
SPOILER: Excavatron stratsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
En?quote:Op donderdag 26 maart 2026 16:55 schreef Cod_player het volgende:
Grrrrr. Volgens postnl zou ie om half 3 in mijn brievenbus zijn bezorgd. Bol stuurt ook mail met je pakket ligt in brievenbus. Maar mn brievnebus is leeg (ben net naar beneden gelopen wou hem eruit halen). Bij buren ligt ie niet. Post nl zegt dat ik nog een werkdag moet wachten
quote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:52 schreef Divje het volgende:
[..]Oh dat verklaard het hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
quote:Op vrijdag 27 maart 2026 22:59 schreef summer2bird het volgende:
Voor de mensen die van Lord of the rings houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze game
De gamewereld
Zo rijk en bomvol dingen die je misschien nooit zult vinden
Was op een gegeven moment met een zeer vroege (al heb ik 15 uur op de teller) quest waar ik voor een boer op zoek moest naar zijn koeien.
Quest afgerond.
Maar toen herinnerde ik mij dat hij het over een steen uit de lucht had, die zijn huis verwoest had.
En ik wist nog ongeveer waar dat was.
En ik vond een blok in het kapotte huis.
En er stond een hijskraan naast.
Ik ging nergens van uit, maar je kunt die dus gewoon bedienen![]()
![]()
Kon hem alleen niet pakken, dus ik vermoed dat er een quest aan vast zit.
Voor de game uit kwam was men bang dat Pearl Abyss té ambitieus was en ze teveel hooi op de vork hadden genomen, en ze alles nooit waar konden maken.
Maar dat konden ze dus wel
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Hij lag vandaag in de bus! Geïnstalleerd en alles maar was te moe om gefocust te gamen dus vandaag lekker heel de dag gaan spelen! Ben benieuwdquote:
Goed te horenquote:Op zaterdag 28 maart 2026 01:15 schreef Cod_player het volgende:
[..]
Hij lag vandaag in de bus! Geïnstalleerd en alles maar was te moe om gefocust te gamen dus vandaag lekker heel de dag gaan spelen? Ben benieuwd
Inmiddels gelukt? Mijn vorige uitleg was niet volledig, hij heeft 2 verschillende moves waarbij hij de grond in boort. Bij de ene krijg je een duidelijke indicator te zien (zwaard knippert rood), dáár moet je blinding flash gebruiken om 'm te stunnen. Bij zijn andere graaf-move (geen knipperend rood zwaard) gebruik je force palm om hem te stunnen. Verder is die move waarbij hij beide boren in de grond drukt en op je af rent de beste window om damage te doen (doet 'ie heel vaak).quote:Op vrijdag 27 maart 2026 13:22 schreef Peejtur het volgende:
Ik krijg die baas in die kleipit ofzo niet verslagen. Ben al best sterk en kan veel aan. Zoals die verdwijnende was in 1 keer verslagen. Maar deze lukt me niet met die boren als handen. Dit weekend maar weer proberen.
Nog niet kunnen spelen. Hopelijk vanavond even.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 11:29 schreef 2dope het volgende:
[..]
Inmiddels gelukt? Mijn vorige uitleg was niet volledig, hij heeft 2 verschillende moves waarbij hij de grond in boort. Bij de ene krijg je een duidelijke indicator te zien (zwaard knippert rood), dáár moet je blinding flash gebruiken om 'm te stunnen. Bij zijn andere graaf-move (geen knipperend rood zwaard) gebruik je force palm om hem te stunnen. Verder is die move waarbij hij beide boren in de grond drukt en op je af rent de beste window om damage te doen (doet 'ie heel vaak).
Gisteren een oude save geladen om 'm nog een paar keer te proberen. Heb 'm meermaals compleet afgedroogd maar hij lijkt die tweede graaf-move ook nauwelijks meer te doen. Heb 't idee dat 'ie inmiddels ook generfd is? Hieronder 2x no hit, met soul spear in 48 seconden neer (kan nog veel sneller met goede RNG). In tweede filmpje met 2H sword zie je dat ik 4 of 5x blinding flash finisher doe en het is afgelopen (en dat was met een zwak wapen, 18 DMG ofzo)
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Met photo mode gemaakt? Of hoe krijg je die interface weg?quote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:54 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yes, photo mode. Kan niet wachten tot die uit beta is, alleen met photomode kan ik in zo’n wereld al uren bezig zijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 15:19 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Met photo mode gemaakt? Of hoe krijg je die interface weg?
Spel is gruwelijk mooi gemaakt.
Je kunt in principe overal komen zonder te vechten, althans in de startregio, die groot is.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 18:51 schreef Momo het volgende:
Kun je lekker de map ontdekken zonder te hoeven vechten? Of moet je net zelf er achter komen waar je wel en niet kan lopen op een bepaald level?
L1quote:Op zaterdag 28 maart 2026 19:13 schreef Cod_player het volgende:
Hoe blok je tijdens gevechten? Heb geen tutorial gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |