Ik net 30 en gisteravond pas het kamp unlocked.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:41 schreef RaXz het volgende:
[..]
60 uur![]()
Het is net of ik White Orchard uit ben, maar dan een stuk extremer.
Maar fixed 6× framegen zou wél moeten werken. Ik ga het straks even testen, ook om te kijken hoe het zit met de latency. Ik verwacht dat ze die flink hebben verlaagd.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 22:05 schreef MMaRsu het volgende:
Dynamic framegen werkt nog niet met Crimson Desert afaik.
Ik zou 6x framegen ook.nooit aanraden tenzij je van een enorm hoge input lag houdt
Wat is je base fps zonder fg ?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 23:14 schreef -Deluzion- het volgende:
Wow, ik weet niet hoe Nvidia het flikt maar ik heb 6× framegen geprobeerd, en ik voel geen enkele input lag, ook geen ghosting en artifacts zichtbaar, gamechanger dit voor monitors met hoge refreshrate.
Omgquote:Op woensdag 1 april 2026 11:43 schreef Divje het volgende:
Alle bounties gedaan in Hernand en er dan pas achter komen dat je ze ook achterop je paard kan leggen ipv dragen op je schouder
M'n L1 button word wel overmatig gebruikt deze game
De meeste heb ik gevangen omdat ik het nogal verdacht vond dat die NPC ineens begon te rennenquote:Op woensdag 1 april 2026 11:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Omg
Ik moet nog 1 bounty maar weet niet waar die hangt :/
Hoe dan???quote:Op woensdag 1 april 2026 11:43 schreef Divje het volgende:
Alle bounties gedaan in Hernand en er dan pas achter komen dat je ze ook achterop je paard kan leggen ipv dragen op je schouder
Als je 'm op je schouder hebt loop je naar het achterste van je paard en druk je op L1 en dan krijg je de 'Load' optiequote:
Je moet ze tackelen en dan een paar ferme tikken geven, en daarna bindt je ze vanzelf vast.quote:Op woensdag 1 april 2026 12:24 schreef Momo het volgende:
Ik moet nog mijn eerste bounty doen hier, maar moet je ze lasso-en en levend afleveren net als in Red Dead? Fijn dat ze mee kunnen op het paard
Dank!quote:Op woensdag 1 april 2026 11:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Als je 'm op je schouder hebt loop je naar het achterste van je paard en druk je op L1 en dan krijg je de 'Load' optie
Dus het kan toch.quote:Op woensdag 1 april 2026 11:43 schreef Divje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |