#metooquote:Op donderdag 26 maart 2026 10:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De wereldvis echt schitterend.
Kanniewachtennie tot ik vanavond weer verder kan.
duw anders gewoon die vuurhaard de deur uitquote:Op dinsdag 24 maart 2026 21:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Is blijkbaar gepatcht nu, er is telkens een guard beneden die je betrapt.
Aantal pogingen gedaan, nu 's nachts proberen.
Gelukt nu![]()
quote:Op donderdag 26 maart 2026 13:22 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
duw anders gewoon die vuurhaard de deur uit
https://www.reddit.com/r/(...)m_content=whitespace
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Of met je zwaard , Links + rechtse mouse button tegelijk indrukken naast een boom om het om te laten vallen, vervolgens optillen, en de boom als wapen gebruiken.quote:Op woensdag 25 maart 2026 19:33 schreef Divje het volgende:
Je kunt bomen vastpakken met die axiom force, de boom naar je toe buigen en jezelf lanceren
Doe ik zo min mogelijk, in alle games.quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:39 schreef Peejtur het volgende:
Stelen jullie alles wat los en vast zit? Ik niet omdat ik bang ben dat reputatie naar de haaien gaat. Maar daarintegen heb ik ook nooit veel geld ofzo.
Waar?quote:Op donderdag 26 maart 2026 21:01 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb niet veel gestolen dat is niet nodig je kan heel veel bounties doen die geld opleveren, maar je hebt ook niet echt veel geld nodig heb ik het idee
Heb wel een gouden staaf uit een huis gejat
Lioncrest manorquote:
Heb redelijk wat toko's leeggeroofd maar de buit viel altijd tegen. Dan zit je in zo'n luxueuze hut alle kastjes bij langs te gaan en zelfs van die draaipuzzels op te lossen om een 'kluis' open te krijgen en dan zit er kaarsvet en een wasbeerhuid inquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:39 schreef Peejtur het volgende:
Stelen jullie alles wat los en vast zit? Ik niet omdat ik bang ben dat reputatie naar de haaien gaat. Maar daarintegen heb ik ook nooit veel geld ofzo.
Hebbes en opgepakt. Maar goud mocht ik houdenquote:Op donderdag 26 maart 2026 21:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Lioncrest manor
Check bij de vuurhaard
Ja joh gewoon in de oude prison wallet gedouwt natuurlijkquote:Op donderdag 26 maart 2026 21:57 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Hebbes en opgepakt. Maar goud mocht ik houden
Dat is toch netjesquote:Op donderdag 26 maart 2026 21:57 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Hebbes en opgepakt. Maar goud mocht ik houden
SPOILER: gameboss spoiledOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
Klopt, de keybind voor Muis+ keyboard spelers is "X"quote:Op woensdag 25 maart 2026 21:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Op PS5 D-pad naar links en dan over de lantaarn hoveren en dan loslaten.
Klepje van helm open en dicht idem.
Hagedissen zijn ook zeer realistisch gemaakt.quote:Op donderdag 26 maart 2026 21:18 schreef StateOfMind het volgende:
Dieren zijn ook enorm mooi gemaakt
Ook, of juist vooral, kleine dieren zoals katten, konijnen, wasberen, eenden en zo.
quote:Op donderdag 26 maart 2026 22:54 schreef summer2bird het volgende:
SPOILER: gameboss spoiledOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |