Ik wist niet eens dat dat ding uit kan en weet al helemaal niet met welke knop combo dat moetquote:Op woensdag 25 maart 2026 20:24 schreef StateOfMind het volgende:
Tip: hou altijd je lantaarn aan, ook overdag.
Dan zie je namelijk dingen in de buurt die anders niet ziet.
Op PS5 D-pad naar links en dan over de lantaarn hoveren en dan loslaten.quote:Op woensdag 25 maart 2026 21:44 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dat ding uit kan en weet al helemaal niet met welke knop combo dat moet
Omg dankje!!!!quote:Op woensdag 25 maart 2026 21:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Op PS5 D-pad naar links en dan over de lantaarn hoveren en dan loslaten.
Klepje van helm open en dicht idem.
Weet jij toevallig nog hoe/waar je die quest van dat geneesvrouwtje, met dat huisje met die martel kelder, gekregen hebt?quote:
Als je dpad links inhoudt krijg je een radial menuquote:Op woensdag 25 maart 2026 21:44 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dat ding uit kan en weet al helemaal niet met welke knop combo dat moet
Spuit 11quote:Op woensdag 25 maart 2026 22:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als je dpad links inhoudt krijg je een radial menu
Ik heb hem iig op quality staan en merk verder geen rare dingen als framedrops ofzo. Verder 120 uitstaan in systeeminstellingen ps5.quote:Op woensdag 25 maart 2026 20:43 schreef Cod_player het volgende:
Maar vroeg me af wat de beste instellingen zijn om het spel zo mooi mogelijk te laten draaien op de base ps5.
Veel verder dan 30fps kan je ook niet gaanquote:Op woensdag 25 maart 2026 22:39 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Ik heb hem iig op quality staan en merk verder geen rare dingen als framedrops ofzo. Verder 120 uitstaan in systeeminstellingen ps5.
120Hz staat los van 30fps.quote:
Is volgens mij zelfs een knop voorquote:Op woensdag 25 maart 2026 23:13 schreef MMaRsu het volgende:
Ik las dat je schijnbaar boven in de abyss ook gewoon verder kan na de intro ???
Dat huis had ik toevallig gevonden, was niet deel van de quest.quote:Op woensdag 25 maart 2026 21:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Weet jij toevallig nog hoe/waar je die quest van dat geneesvrouwtje, met dat huisje met die martel kelder, gekregen hebt?
De wereld is echt schitterend.quote:Op donderdag 26 maart 2026 07:20 schreef Scrummie het volgende:
Gister in het uurtje dat ik had een beetje lopen exploren. Oude ruines
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik de komende tijd wel meer plaatjes ga posten
Die vecht dude is Matthias waarschijnlijk?quote:Op woensdag 25 maart 2026 17:14 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Haha die is echt helemaal in het begin, in het eerste dorp, buiten het kasteel. Denk dat als je terug gaat hij er nog wel staat.
Overigens, ik was een missie aan het doen voor een geneesvrouw ofzo, en ik loop door dat bos heen, staat er een super schattig huisje, ik dat huis in, overal bloed en sleepsporen, kom ik de 2e kamer in, gewoon hinderlaag en in de kelder een dikke torture kelder
Laatste keer dat ik zo iets in een game zag was RDR2
Haha ja klopt, wist niet dat die via de main quest was hahaquote:Op donderdag 26 maart 2026 10:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die vecht dude is Matthias waarschijnlijk?
Hele stad ondersteboven gekeerd, maar niks gevonden.
Dus even opgezocht, en die Matthias die kom je pas tegen na een bepaalde main quest, die ik nog moet doen![]()
Heb na aankomst in de stad alleen maar andere dingen gedaan.
Fijn zeg! Veel plezier!!!quote:Op donderdag 26 maart 2026 10:21 schreef Cod_player het volgende:
Als het goed is ligt ie straks in de brievenbus en bewindvoerder heeft goedgekeurd dat ik hem niet terug hoef te sturen.
Zin in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |